Huh topic van PB weg?
+31
Atelier Madame
Steep
Gympie
Toet
Mamsie
Alex
Bazinga
Lenster
SuperGrover
Lejow
Bubbelicious
Blond
Jeanette
nina
Snoes
Pompoen
Blair
June
Burgemeester Nicky
M@niek
Zora
Antibes
Sylvana
Kowalski
SoGood
Susan
Poubelle
Paper Crown
_Nina
Ibbeltje
Monte
35 plaatsers
Pagina 15 van 15
Pagina 15 van 15 • 1 ... 9 ... 13, 14, 15
Re: Huh topic van PB weg?
En nu weer on-topic. Waar is PB at the moment en hoe gaat het met haar?
Gast- Gast
Razz_ schreef:Kenya schreef:InweCulnamo schreef:Ik had gister M&M's met pindakaas. En M&M's met cocos.
Was erg lekker
Dat doet me denken aan al die recepten op pinterest waar iets met chocola gecombineerd wordt met pindakaas. Pindakaast-chocolade cake, pindakaas-chocolade brownie, pindakaas-chocolade taart. Waarom doen mensen dat? Heul Amerikaans, dat is me wel duidelijk geworden.
Waar kan je die met cocos halen dan??
Bij ons bij de toko.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Razz_ schreef:Kenya schreef:InweCulnamo schreef:Ik had gister M&M's met pindakaas. En M&M's met cocos.
Was erg lekker
Dat doet me denken aan al die recepten op pinterest waar iets met chocola gecombineerd wordt met pindakaas. Pindakaast-chocolade cake, pindakaas-chocolade brownie, pindakaas-chocolade taart. Waarom doen mensen dat? Heul Amerikaans, dat is me wel duidelijk geworden.
Bij ons bij de toko.
Ze lagen hier bij de subway
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de M&M-store in NYC. Je kan het zo gek niet bedenken of de smaak bestaat. M&M's met pretzels zijn ook erg lekker bijvoorbeeld!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Jammer dat pb weg is
Ik zag ze vandaag liggen bij de Jamin in UtrechtRazz_ schreef:Kenya schreef:InweCulnamo schreef:Ik had gister M&M's met pindakaas. En M&M's met cocos.
Was erg lekker
Laatst aangepast door Inge op ma 9 jul 2012 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Wil ik idd ook graag weten want ik vond het maar eng klinken.Youandi schreef:En nu weer on-topic. Waar is PB at the moment en hoe gaat het met haar?
Gast- Gast
Ik vraag me dat ook af ja.Francaise schreef:Wil ik idd ook graag weten want ik vond het maar eng klinken.Youandi schreef:En nu weer on-topic. Waar is PB at the moment en hoe gaat het met haar?
Gast- Gast
Ik 'durf' bijna niets meer te zeggen over PB, maar ik wil best laten weten als ik meer weet.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Je hoeft je niks aan te trekken van die reacties hoor, nergens voor nodig.Ibbeltje schreef:Ik 'durf' bijna niets meer te zeggen over PB, maar ik wil best laten weten als ik meer weet.
Gast- Gast
Mermaid Forest schreef:Je hoeft je niks aan te trekken van die reacties hoor, nergens voor nodig.Ibbeltje schreef:Ik 'durf' bijna niets meer te zeggen over PB, maar ik wil best laten weten als ik meer weet.
Weet ik wel, maar vind reageren in een topic dat zo gaat niet zo leuk meer, vandaar. Maar lief dat er mensen geïnteresseerd zijn. Toevallig heb ik haar eerder vanavond gsmst maar nog niks terug.
Tuurlijk mag je dat hier laten weten Ibbeltje.
Als mensen het dan grappig vinden om je constant een (slechte) boodschapper te noemen, so be it. Dan weten de mensen die oprecht geïnteresseerd zijn tenminste wel hoe het met haar gaat.
Als mensen het dan grappig vinden om je constant een (slechte) boodschapper te noemen, so be it. Dan weten de mensen die oprecht geïnteresseerd zijn tenminste wel hoe het met haar gaat.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ja gelijk heb je Snoes hoor
Ik ga dit topic sluiten, sorry. Aangezien zij haar account heeft laten verwijderen lijkt het me niet echt ok om hier over haar te gaan zitten praten. Hoop dat jullie dit begrijpen.
Gast- Gast
Pagina 15 van 15 • 1 ... 9 ... 13, 14, 15
Pagina 15 van 15
Permissies van dit forum: