Huh topic van PB weg?
+31
Atelier Madame
Steep
Gympie
Toet
Mamsie
Alex
Bazinga
Lenster
SuperGrover
Lejow
Bubbelicious
Blond
Jeanette
nina
Snoes
Pompoen
Blair
June
Burgemeester Nicky
M@niek
Zora
Antibes
Sylvana
Kowalski
SoGood
Susan
Poubelle
Paper Crown
_Nina
Ibbeltje
Monte
35 plaatsers
Pagina 8 van 15
Pagina 8 van 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Re: Huh topic van PB weg?
Sh*t zeg, al 23 weken lang overmatig poster, ga ik een keer een dagje naar de Efteling, mis ik een 'rel'
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Welke opmerking? Dat je eens in de zoveel tijd langs komt? Bijzonder, want dat zeg je zelf ook
Gast- Gast
Lejow schreef:Sh*t zeg, al 23 weken lang overmatig poster, ga ik een keer een dagje naar de Efteling, mis ik een 'rel'
ja wie gaat er dan ook als overmatig poster een dagje naar de Efteling
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lejow schreef:Sh*t zeg, al 23 weken lang overmatig poster, ga ik een keer een dagje naar de Efteling, mis ik een 'rel'
Je kunt het vuurtje best nog even opstoken hoor
Gast- Gast
Luce schreef:Welke opmerking? Dat je eens in de zoveel tijd langs komt? Bijzonder, want dat zeg je zelf ook
Nee, je 1e opmerking naar Statler toe, dat ze voor mij niet het forum af moest gaan.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
En wat is nou een rel zonder Lejow?
Laatst aangepast door Kowalski op zo 8 jul 2012 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
BhahaKowalski schreef:Lejow schreef:Sh*t zeg, al 23 weken lang overmatig poster, ga ik een keer een dagje naar de Efteling, mis ik een 'rel'
En wat is nou een rel zonder Lejow?
Gast- Gast
Kowalski schreef:Lejow schreef:Sh*t zeg, al 23 weken lang overmatig poster, ga ik een keer een dagje naar de Efteling, mis ik een 'rel'
En wat is nou een rel zonder Lejow?Foei Koko, bemoei je er niet mee!
(koko je hebt wederom al weer ff een pm terug:P hou hem in de gaten de pm:P)
Beetje jammer dat je hierover doordramt bij Luce. Dat zei ze namelijk omdat ik aangaf het forum zat te wordenom reacties zoalsde jouwe. Het was dus geen opmerking van Luce, maar een reactie van haar op mij. Spreek dan de juiste persoon erop aan.Babydoll schreef:Luce schreef:Welke opmerking? Dat je eens in de zoveel tijd langs komt? Bijzonder, want dat zeg je zelf ook
Nee, je 1e opmerking naar Statler toe, dat ze voor mij niet het forum af moest gaan.
Laatst aangepast door Statler op zo 8 jul 2012 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Statler schreef:Beetje jammer dat je hierover doordramt bij Luce. Dat zij ze namelijk omdat ik aangaf het forum zat te wordenom reacties zoalsde jouwe. Het was dus geen opmerking van Luce, maar een reactie van haar op mij. Spreek dan de juiste persoon erop aan.Babydoll schreef:Luce schreef:Welke opmerking? Dat je eens in de zoveel tijd langs komt? Bijzonder, want dat zeg je zelf ook
Doordrammen, hoezo? Ik 'praat' normaal met haar hoor, ik verplicht haar echt niet terug te reageren wat ze overigens wel doet. Ik moet hier volgens mij toestemming vragen voor ik wat plaats, waarom zou ik jou moeten aanspreken op iets wat zij zegt. Sjezus, hoe onredelijk kan je zijn.
Blair- Kletskop
Pippa schreef:Er verschijnt toch gewoon bovenaan Je hebt 1 nieuw bericht?
haha ja als t goed is wel, maar eerder had ze het ook niet door gaf ze aan
Het lijkt tegenwoordig hip om vooral maar te laten merken dat je buiten het forum contact heb met iemand via PM, FB, Hyves, Whatsapp, whatever...Pippa schreef:Er verschijnt toch gewoon bovenaan Je hebt 1 nieuw bericht?
Gast- Gast
Mijn hemel dames waar gaat t naar toe...
Stofzuiger schreef:Het lijkt tegenwoordig hip om vooral maar te laten merken dat je buiten het forum contact heb met iemand via PM, FB, Hyves, Whatsapp, whatever...Pippa schreef:Er verschijnt toch gewoon bovenaan Je hebt 1 nieuw bericht?
Nee dat is niet hip maar ze gaf het aan niet in de gaten te hebben...
Lees je wel? Het was geen opmerking vàn haar, maar een reactie op mij... Maargoed, als je hier alleen komt om te chagrijnen...
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Stofzuiger schreef:Het lijkt tegenwoordig hip om vooral maar te laten merken dat je buiten het forum contact heb met iemand via PM, FB, Hyves, Whatsapp, whatever...Pippa schreef:Er verschijnt toch gewoon bovenaan Je hebt 1 nieuw bericht?
Daar lijkt het op inderdaad. Dan ziet ze het vanzelf wel een keer dat er een bericht is toch
Gast- Gast
O sorry, blijkbaar ben ik niet meer op de hoogte wat hip is.Ibbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Het lijkt tegenwoordig hip om vooral maar te laten merken dat je buiten het forum contact heb met iemand via PM, FB, Hyves, Whatsapp, whatever...Pippa schreef:Er verschijnt toch gewoon bovenaan Je hebt 1 nieuw bericht?
Gast- Gast
Amai! Nu verschuift de discussie naar het feit dat ik gewoon 100 dingen tegelijk aan het doen ben en daarom er niet op let wanneer 'je hebt geen nieuwe berichten' verandert in 'je hebt 1 nieuw bericht'! Het moet niet gekker worden
Kowalski- Ratel
Jeej, eindelijk weer eens een rel. Wie was jij dan mermaid forest?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Statler schreef:Lees je wel? Het was geen opmerking vàn haar, maar een reactie op mij... Maargoed, als je hier alleen komt om te chagrijnen...
Ja joh, dat zal 't zijn.
Blair- Kletskop
Stofzuiger schreef:O sorry, blijkbaar ben ik niet meer op de hoogte wat hip is.Ibbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Het lijkt tegenwoordig hip om vooral maar te laten merken dat je buiten het forum contact heb met iemand via PM, FB, Hyves, Whatsapp, whatever...Pippa schreef:Er verschijnt toch gewoon bovenaan Je hebt 1 nieuw bericht?
Maakt toch niet uit joh, ik ben ook niet hip maar ik ben wel hartstikke cool!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Amai! Nu verschuift de discussie naar het feit dat ik gewoon 100 dingen tegelijk aan het doen ben en daarom er niet op let wanneer 'je hebt geen nieuwe berichten' verandert in 'je hebt 1 nieuw bericht'! Het moet niet gekker worden
Gast- Gast
Ik was Zelda eerst.SuperGrover schreef:Jeej, eindelijk weer eens een rel. Wie was jij dan mermaid forest?
Gast- Gast
Pagina 8 van 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Pagina 8 van 15
Permissies van dit forum: