Huh topic van PB weg?
+31
Atelier Madame
Steep
Gympie
Toet
Mamsie
Alex
Bazinga
Lenster
SuperGrover
Lejow
Bubbelicious
Blond
Jeanette
nina
Snoes
Pompoen
Blair
June
Burgemeester Nicky
M@niek
Zora
Antibes
Sylvana
Kowalski
SoGood
Susan
Poubelle
Paper Crown
_Nina
Ibbeltje
Monte
35 plaatsers
Pagina 5 van 15
Pagina 5 van 15 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15
Re: Huh topic van PB weg?
Krijgen we de discussie weer over wat als een 'bekend' iemand..
Ik ben weg!
Ik ben weg!
Gast- Gast
Ik hoop dat ze erachter komen wat er precies aan de hand is en dat ze zich gauw weer wat beter voelt.Ibbeltje schreef:Nou wat dat wil zeggen dat het niet helemaal goed met haar gaat anders had ze niet uren daar aangesloten moeten liggen lijkt mij.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Maar PrinsesBo is ook 'bekend'? Eens met Smikkell, deze discussie is er inderdaad 'weer', want die is al zó vaak gevoerd en er is nog nooit iets zinnigs uitgekomen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Smikkell schreef:Krijgen we de discussie weer over wat als een 'bekend' iemand..
Ik ben weg!
Volgens mij is PB enorm bekend toch? Ik bedoel, ik ken haar zelfs en ik ben echt een ramp qua forummers kennen. Ik ken nog steeds vooral de oude garde van 5 jaar geleden en volg totaal alle naamwisselingen niet, maar ze viel wel op en denk dat de meesten haar wel kennen juist..
Laatst aangepast door Antibes op zo 8 jul 2012 - 5:21; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik geloof niet dat ik een hele bekende ben, maar ik heb eens een soortgelijk topic geopend en kreeg dezelfde reacties.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Monte schreef:Ik hoop dat ze erachter komen wat er precies aan de hand is en dat ze zich gauw weer wat beter voelt.Ibbeltje schreef:Nou wat dat wil zeggen dat het niet helemaal goed met haar gaat anders had ze niet uren daar aangesloten moeten liggen lijkt mij.
Ja dat hoop ik ook. Voor nu moet ze zich erg rustig houden iig.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb het topic niet gelezen maar als ik het goed begrijp had ze klachten welke ook symptonen zijn van een hartaanval. Ondanks dat ze zelf in een ziekenhuis werkt is ze hier niet op gekomen (werkt ze als boekhouder ofzo in het ziekenhuis?)
Vervolgens wordt hier de optie van een hartaanval genoemd, schrikt ze en in plaats van naar de hap te gaan laat ze eerst haar account verwijderen?
En dan kan ze na 14.00 bij de huisarts terecht en ligt ze vervolgens van 2 tot 5 aan de apparaten?
Ik vind het een vreemd verhaal.
Vervolgens wordt hier de optie van een hartaanval genoemd, schrikt ze en in plaats van naar de hap te gaan laat ze eerst haar account verwijderen?
En dan kan ze na 14.00 bij de huisarts terecht en ligt ze vervolgens van 2 tot 5 aan de apparaten?
Gast- Gast
Wat een gezeur. Ik denk dat iedereen dezelfde reacties had gekregen. Ik 'ken' PB verder niet goed, maar reageerde puur op de OP
Gast- Gast
Confusion schreef:Ik heb het topic niet gelezen maar als ik het goed begrijp had ze klachten welke ook symptonen zijn van een hartaanval. Ondanks dat ze zelf in een ziekenhuis werkt is ze hier niet op gekomen (werkt ze als boekhouder ofzo in het ziekenhuis?)
Dat is het ook.
Gast- Gast
Huh, heb niet hele topic doorgelezen maar zie nu ook dat haar account weg is, vind ik wel jammer, leuke meid.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Was het nou een hoge bloeddruk of een erg verhoogde hartslag (wat in de post eerder stond, van jou)? Dat zijn twee totaal verschillende dingen..Smikkell schreef:Sorry, ik moet hier heel hard om lachen.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Eigen invulling Ibbel, eigen invulling. Of was het een boodschap van PB die hoopte wat medelijden te krijgen.Ibbeltje schreef:En dan plaats ik hoe het gaat en er ook bijna niemand die dat boeiend vind....maar goed.
Ik hoop dat ze mensen als Leaf om zich heen heeft als ze écht wat mankeert.
Ik weet dat ook niet zeker, maar zover ik kan oordelen denk ik niet dat ze zoiets zei om medelijden te krijgen, Maar ja je weet het nooit he.
En ach ze zal best mensen om zich heen hebben als ze echt wat mankeert maar misschien niet van het forum. Ze mankeert al wel wat dus, erg hoge bloeddruk, maar er moet nog verder onderzocht worden waardoor en zo....maar goed het is al heel anders dan wat het in eerste instantie zou kunnen zijn.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ik weet niet, los van de discussie tussen Antibes en mij in dat topic (die overigens niet over het topic zelf ging, maar meer over verkeerd opgevatte uitspraken) moet ik nu wel eerlijk bekennen dat ik het meer en meer met haar eens ben, ook met haar direct verwoorde mening. Ik vind het héél apart dat je om 13:00 je account laat verwijderen terwijl je diezelfde nacht mogelijk een hartaanval gehad hebt. Ik zou doodsbang zijn, alles op alles zetten om direct bij de hap terecht te kunnen, maar een account op het forum laten verwijderen omdat ik er toevállig al langer over denk om weg te gaan en dit de druppel is, zou wel het laatste zijn waar ik aan denk. Dat komt wel weer als ik thuis ben.
_Nina- Prater
Nou ja ik weet natuurlijk ook niet van het verwijderen van haar account van te voren 100% zeker, maar ja dat is wat ze zei tegen mij. Ik geloof haar wel, maar goed ik snap als men haar niet gelooft.
DUs ieder moet haar conclusie maar trekken zolang PB het zelf maar weet En hopelijk gaat het gauw beter met haar..
En nu twijfel ik of ze bloeddruk of hartslag zei Dat ligt bij mij dus die fout.
DUs ieder moet haar conclusie maar trekken zolang PB het zelf maar weet En hopelijk gaat het gauw beter met haar..
En nu twijfel ik of ze bloeddruk of hartslag zei Dat ligt bij mij dus die fout.
Misschien moet ze blij zijn dat een aantal forummers haar naar de HA heeft geschopt, ipv nu zo te reageren. De vorige keer was ze ook al van plan weg te gaan toen ze van aandikken werd verdacht en toen maar haar account liet verwijderen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Misschien moet ze blij zijn dat een aantal forummers haar naar de HA heeft geschopt, ipv nu zo te reageren. De vorige keer was ze ook al van plan weg te gaan toen ze van aandikken werd verdacht en toen maar haar account liet verwijderen.
Dit heb ik dus helemaal gemist.
Ibbel, tip, de vorige keer dat je boodschapper speelde liep het ook anders af.. (Bungel is nogsteeds kwijt)
Gast- Gast
Ik vind het ergens maar vermakelijk, niet de klachten die ze heeft, maar de manier waarop ze dit allemaal aanpakt wel. Ik ruik sensatie en moet oppassen nu niet de sensatiezoeker uit te gaan hangen, merk ik
_Nina- Prater
Smikkell schreef:Ibbel, tip, de vorige keer dat je boodschapper speelde liep het ook anders af.. (Bungel is nogsteeds kwijt)
Ja boodschapper zijn is niet echt mijn roeping geloof ik hahaha
Forumster hoezo let it go ?
Jullie zijn zelf ook allemaal op dreef zeg, jullie zouden zowat detectives kunnen zijn "nee om 13:00 heeft ze haar topic laten sluiten en haar account, dus dan kan ze niet om 14:00 in het ziekenhuis liggen, en en en". Zo als er mensen zijn die t moeten laten gaan, zijn t wel de mensen die door blijven gaan, enne, pas vooral op voor jullie bloeddruk he.
Jeez.
Jeez.
Blair- Kletskop
Nou echt wel Babydoll, ik vind het ook nergens op slaan allemaal, wat een gepiep om niks.
Gast- Gast
Babydoll schreef:Jullie zijn zelf ook allemaal op dreef zeg, jullie zouden zowat detectives kunnen zijn "nee om 13:00 heeft ze haar topic laten sluiten en haar account, dus dan kan ze niet om 14:00 in het ziekenhuis liggen, en en en". Zo als er mensen zijn die t moeten laten gaan, zijn t wel de mensen die door blijven gaan, enne, pas vooral op voor jullie bloeddruk he.
Jeez.
Dat zegt niemand. Hooguit dat je om 13:00 met een mogelijke hartaanval wel wat anders aan je hoofd hebt.
_Nina- Prater
Statler schreef:Babydoll schreef:Jullie zijn zelf ook allemaal op dreef zeg, jullie zouden zowat detectives kunnen zijn "nee om 13:00 heeft ze haar topic laten sluiten en haar account, dus dan kan ze niet om 14:00 in het ziekenhuis liggen, en en en". Zo als er mensen zijn die t moeten laten gaan, zijn t wel de mensen die door blijven gaan, enne, pas vooral op voor jullie bloeddruk he.
Jeez.
Dat zegt niemand. Hooguit dat je om 13:00 met een mogelijke hartaanval wel wat anders aan je hoofd hebt.
En dat bepaal jij? Wat zij aan haar hoofd heeft? Altijd die onzinnige discussies om iets totaal onschuldigs, soms lijkt het wel alsof mensen hier uit elk klein vermoeden meteen een "leugen" zien of desnoods willen zien. Laat iemand in zijn of haar waarde en ga er niet op door op deze kinderachtige manier, so what dat zij haar account laat verwijderen om "zoiets kleins", jullie blijven toch ook door kwaken om "zoiets kleins"?
Blair- Kletskop
Als ik in haar schoenen zou staan, ja, dan bepaal ik dat ik wel wat anders aan mijn hoofd zou hebben dan het forum.Babydoll schreef:Statler schreef:Babydoll schreef:Jullie zijn zelf ook allemaal op dreef zeg, jullie zouden zowat detectives kunnen zijn "nee om 13:00 heeft ze haar topic laten sluiten en haar account, dus dan kan ze niet om 14:00 in het ziekenhuis liggen, en en en". Zo als er mensen zijn die t moeten laten gaan, zijn t wel de mensen die door blijven gaan, enne, pas vooral op voor jullie bloeddruk he.
Jeez.
En dat bepaal jij? Wat zij aan haar hoofd heeft? Altijd die onzinnige discussies om iets totaal onschuldigs, soms lijkt het wel alsof mensen hier uit elk klein vermoeden meteen een "leugen" zien of desnoods willen zien. Laat iemand in zijn of haar waarde en ga er niet op door op deze kinderachtige manier, so what dat zij haar account laat verwijderen om "zoiets kleins", jullie blijven toch ook door kwaken om "zoiets kleins"?
Denk om je hart, Babydoll.
_Nina- Prater
Je kan dat toch niet bepalen voor een ander.
Pagina 5 van 15 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15
Pagina 5 van 15
Permissies van dit forum: