Huh topic van PB weg?
+31
Atelier Madame
Steep
Gympie
Toet
Mamsie
Alex
Bazinga
Lenster
SuperGrover
Lejow
Bubbelicious
Blond
Jeanette
nina
Snoes
Pompoen
Blair
June
Burgemeester Nicky
M@niek
Zora
Antibes
Sylvana
Kowalski
SoGood
Susan
Poubelle
Paper Crown
_Nina
Ibbeltje
Monte
35 plaatsers
Pagina 2 van 15
Pagina 2 van 15 • 1, 2, 3 ... 8 ... 15
Re: Huh topic van PB weg?
Is ook niet de eerste keerKatie_ schreef:erg raar dat ze nu weg is..
Gast- Gast
Als ik heel eerlijk ben vond ik de reacties van sommigen nogal idioot eerlijk gezegd.
Waarom ze het heeft laten verwijderen begrijp ik ook niet, zij was niet degene die ongepast heeft gereageerd o.i.d.
Waarom ze het heeft laten verwijderen begrijp ik ook niet, zij was niet degene die ongepast heeft gereageerd o.i.d.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb het topic niet gelezen en snap er dus niet veel van, maar het zou jammer zijn als ze daardoor weg is toch?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Statler schreef:in het topic nam ik het nog voor haar op, maar ze had klachten die leken op die van een hartaanval, vannacht gekregen en ze had er nu nog last van, maar ze wilde de hap niet bellen omdat ze bang was een mieperd te zijn. Uiteindelijk waren er mensen die aangaven dat het don was dat ze nog niet eerder gebeld had (wat ik zelf overigens ook gezegd heb) en waren er mensen die vielen over de manier of ze al dan niet gemaakt geschrokken reageerde toen iemand dacht dat het wel degelijk eens een hartaanval kon zijn.Paper Crown schreef:Waarom kwam 't topic ongeloofwaardig over dan?Statler schreef:Niet zozeer als fake bestempelen, dat bedoel ik niet, maar wel de ernst overdrijven.
Ik heb t niet meegekregen maar ben nu best benieuwd.
Mijn vader is een beer van een vent en is heel heel erg goed in groothouden en heeft zelden pijn maar toen hij in januari een hartaanval had, was hij echt niet in staat om te twijfelen of er een dokter gebeld moest worden of niet! Hij had zo'n verschrikkelijke pijn en zag zo grijs dat was echt een kwestie van ala minute een ambu bellen.
Volgens de cardioloog: hoe ouder hoe meer kans om een hartaanval te overleven.
Moraal van 't verhaal: het zal echt niet zo ernstig geweest zijn want dan reageer je niet nonchalant en maak je dat er hulp voor je komt.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Statler schreef:in het topic nam ik het nog voor haar op, maar ze had klachten die leken op die van een hartaanval, vannacht gekregen en ze had er nu nog last van, maar ze wilde de hap niet bellen omdat ze bang was een mieperd te zijn. Uiteindelijk waren er mensen die aangaven dat het don was dat ze nog niet eerder gebeld had (wat ik zelf overigens ook gezegd heb) en waren er mensen die vielen over de manier of ze al dan niet gemaakt geschrokken reageerde toen iemand dacht dat het wel degelijk eens een hartaanval kon zijn.Paper Crown schreef:Waarom kwam 't topic ongeloofwaardig over dan?Statler schreef:Niet zozeer als fake bestempelen, dat bedoel ik niet, maar wel de ernst overdrijven.
Ik heb t niet meegekregen maar ben nu best benieuwd.
Mijn vader is een beer van een vent en is heel heel erg goed in groothouden en heeft zelden pijn maar toen hij in januari een hartaanval had, was hij echt niet in staat om te twijfelen of er een dokter gebeld moest worden of niet! Hij had zo'n verschrikkelijke pijn en zag zo grijs dat was echt een kwestie van ala minute een ambu bellen.
Volgens de cardioloog: hoe ouder hoe meer kans om een hartaanval te overleven.
Moraal van 't verhaal: het zal echt niet zo ernstig geweest zijn want dan reageer je niet nonchalant en maak je dat er hulp voor je komt.
Vergis je niet, de klachten van een hartaanval bij een vrouw zijn niet te vergelijken en velen malen vager dan de klachten die een man krijgt bij een hartaanval.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ja maar mocht het een hartaanval zijn. Dan ben je ook niet tussen door thuis en lijkt het me ook niet dat je denkt aan je account te verwijderen of het topic.
Gast- Gast
Het topic draaide vooral om de discussie tussen Statler en Antibes, maar had al een bijzondere sfeer door PB zelf. Haar manier van reageren op de gebeurtenis en op de reacties op het topic waren nogal verschillend en vreemd, zeker gezien haar werk. Dat je daardoor het forum verlaat begrijp ik niet, ze heeft wel iets anders aan haar hoofd op dit moment lijkt mij.
Afijn, er kan in ieder geval weer naar hartelust worden gepost over honden zonder dat PB in je nekt springt.
Afijn, er kan in ieder geval weer naar hartelust worden gepost over honden zonder dat PB in je nekt springt.
Gast- Gast
Ik weet niet of je het tegen mij hebt Waldorf, maar ik bedoelde ook niet te zeggen dat PB vast een hartaanval heeft. Ik reageerde puur op de reactie van PC, dat het altijd klaar als een klontje is wanneer iemand een hartaanval heeft. Dat is nl. bij vrouwen vaak niet het geval.
Sylvana- Prater
Sylvana Nee meid ik heb het tegen jou. Het is een opmerking in het algemeen.
Gast- Gast
Oh dat dacht ik . Maar ben het wel met je eens hoor, bovendien, ik neem aan dat ze bij de HAP bij ook maar enige twijfel mbt een hartaanval oid een ambu langs sturen, en niet pas een afspraak ergens in de middag maken.
Sylvana- Prater
Maar ik krijg t idee dat door de vreemde reactie van PB mensen dr verhaal een beetje aangedikt vonden. Dus er is wel wát aan de hand geweest waardoor de meiden PB wilden waarschuwen. Persoonlijk denk ik dus dat t bij PB welSylvana schreef:Ik weet niet of je het tegen mij hebt Waldorf, maar ik bedoelde ook niet te zeggen dat PB vast een hartaanval heeft. Ik reageerde puur op de reactie van PC, dat het altijd klaar als een klontje is wanneer iemand een hartaanval heeft. Dat is nl. bij vrouwen vaak niet het geval.
'meeviel' en ze daarom zo vreemd reageerde. Ik kan me namelijk niet voorstellen als je bepaalde symptomen hebt je de ernst niet inziet. Dat wilde ik zeggen.
Zoals ik zei: niet de eerste keer dat ze iets aandikt en daarna verdwijnt.
Gast- Gast
Sylvana schreef:Oh dat dacht ik . Maar ben het wel met je eens hoor, bovendien, ik neem aan dat ze bij de HAP bij ook maar enige twijfel mbt een hartaanval oid een ambu langs sturen, en niet pas een afspraak ergens in de middag maken.
Ook dat en ik denk ook niet dat ambu personeel het toelaten je in de ambu een telefoon te laten pakken en het alles te laten doen. Denk dat hun dan bezig zijn je aan toeters en bellen te liggen en je kalm te houden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zoals ik zei: niet de eerste keer dat ze iets aandikt en daarna verdwijnt.
wanneer heeft ze dat nog eens gedaan dan? Dat heb ik gemist denk ik?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
@ PC: Ah, op die manier.
Ach, het was sowieso een beetje een warrig verhaal. Ze somde nl. een hoop 'standaard' hartaanval klachten op en leek vervolgens een beetje verbaasd te reageren wanneer mensen dat ook aangaven en dat ze toch maar eens de HAP moest bellen. Dat is natuurlijk wel een beetje gek, maar ja. Ik hoop voor haar dat het echt onwetendheid was en dat er niks ernstigs aan de hand is.
Ach, het was sowieso een beetje een warrig verhaal. Ze somde nl. een hoop 'standaard' hartaanval klachten op en leek vervolgens een beetje verbaasd te reageren wanneer mensen dat ook aangaven en dat ze toch maar eens de HAP moest bellen. Dat is natuurlijk wel een beetje gek, maar ja. Ik hoop voor haar dat het echt onwetendheid was en dat er niks ernstigs aan de hand is.
Sylvana- Prater
Ik heb het hele topic niet gelezen want ik was niet thuis ten tijde van het betreffende topic, maar heb wel even per mail contact gehad met PB:
Ze is idd weg omdat mensen een (voor haar) serieus verhaal in twijfel lijken te nemen. Daar baalt ze van, en ze baalt ook van de "fakerjacht".
edit: I'm just a messenger, meer weet ik verder ook niet.
Ze is idd weg omdat mensen een (voor haar) serieus verhaal in twijfel lijken te nemen. Daar baalt ze van, en ze baalt ook van de "fakerjacht".
Gast- Gast
Sylvana schreef:@ PC: Ah, op die manier.
Ja ik hoop natuurlijk ook dat er niets ernstigs is. Dat hoopt iedereen hier hoor.
Oreo schreef:Ik heb het hele topic niet gelezen want ik was niet thuis ten tijde van het betreffende topic, maar heb wel even per mail contact gehad met PB:
In haar topic zelf heeft niemand getwijfeld aan haar verhaal hoor.
Beetje overtrokken reactie van haar kant.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb voicemail ingesproken inmiddels omdat ik nog geen sms terug had.
Paper Crown schreef:Sylvana schreef:@ PC: Ah, op die manier.
Ja ik hoop natuurlijk ook dat er niets ernstigs is. Dat hoopt iedereen hier hoor.
Daar twijfel ik ook niet aan!
Sylvana- Prater
Reageerde PB de laatste tijd niet vaker ietwat 'vreemd'?
Ik suggereer hier absoluut niet mee dat ze een faker is hoor, maar volgens mij viel me dat op.
Ik suggereer hier absoluut niet mee dat ze een faker is hoor, maar volgens mij viel me dat op.
Dat had ze dan toch ook duidelijk kunnen uitleggen, dat ze daarvan baalt. Het kwam juist door haar lakse houding dat mensen zo gingen reageren, ook omdat mensen gewoon bezorgd zijn(aangezien de symptomen echt bij een hartaanval horen). Beetje kinderachtig vind ik het om daarvoor je hele account te verwijderen, je kunt het ook uitleggen.Oreo schreef:Ik heb het hele topic niet gelezen want ik was niet thuis ten tijde van het betreffende topic, maar heb wel even per mail contact gehad met PB:
Maar goed ik val jou dus niet af, maar vind het van PB wel erg raar.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ze is geen faker want ik heb haar ontmoet.
Oreo schreef:Ik heb het hele topic niet gelezen want ik was niet thuis ten tijde van het betreffende topic, maar heb wel even per mail contact gehad met PB:
Ah, das wel heel vreemd. In het topic nam iedereen haar serieus (inclusief ik en volgens mij was ik de grootste criticus), alleen naief/passief/overdreef ze een beetje? Dat waren vrij normale vragen. Van fakerjacht was compleet geen sprake (zie ik nu nog niet eens) voor het verwijderen van haar topic.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ibbeltje schreef:Ze is geen faker want ik heb haar ontmoet.
Dus als je iemand hebt ontmoet kan diegene geen verhalen meer verzinnen?
Edit: Dit wil niet zeggen dat PB haar verhaal heeft verzonnen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pagina 2 van 15 • 1, 2, 3 ... 8 ... 15
Pagina 2 van 15
Permissies van dit forum: