Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

schoonmoeder op d'r plek gezet

+31
liesje
Alex
Snoes
Stuiterbal
Antibes
Paper Crown
Travelgurly
CCC
June
Jeanette
Sylvana
Lady4
rapa nui
Schaapke
MADDIE
juffie001
Blond
slaatje
Caribbeanlover
SoGood
Ibbeltje
SleepingBeauty
Susan
studiebol
_Nina
Joli86
Aimee
ExpressoB
Raindrop
Tania
Burn
35 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  liesje ma 9 jul 2012 - 2:38

x-justme-x schreef:
ExpressoB schreef: :cheering: yo go girl

Plus 100.000.000!!! Wink

+1 had ik die lef maar
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Merai ma 9 jul 2012 - 6:11

Typisch zo'n figuur die haar eigenwaarde probeert op te krikken door negatief over anderen te praten. Ik vind het erg goed dat je er wat van hebt gezegd, en als ze weer met dit soort opmerkingen komt zou ik het ook niet laten om nog eens haarfijn uit te leggen hoe jullie het financieel geregeld hebben angel
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Lenster di 10 jul 2012 - 4:17

Antibes schreef:Ah, niet zo streng zijn Charlie, be fair, het is überhaupt al een prestatie dat ze NU die trappen aan kan.. schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 394967
lol!
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Susan di 10 jul 2012 - 5:09

Paper Crown schreef:
Pff, net zoals de oma van mijn man. Bij mij is een klein opbollikje te zien (ben ook bijna 15 weken..) zegt ze zaterdag. 'Zo jij wordt echt dik nu.. ik had met 9 maanden nog niets, ik ging weg en kwam terug met een baby'. OK. Ja? En? (ben nog maar 1 kilo aangekomen sinds maart...) buiten dat het niet waar is (heb zwangerschapsfoto gezien van haar, nou... een blinde kon het denk ik nog zien..) dan denk ik echt. Mens hou je kop, het interesseert me geen barst.

Net of dat normaal is. Laat staan iets om over op te scheppen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  _Cyn_ di 10 jul 2012 - 20:01

En iedereen altijd maar roepen dat de mannen niet met hun schoonmoeder kunnen. nerd
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Snoes di 10 jul 2012 - 20:19

_Cyn_ schreef:En iedereen altijd maar roepen dat de mannen niet met hun schoonmoeder kunnen. nerd
Hoezo dat? Ik hoor dat toch niet vaak hoor, alleszins, toch zeker niet vaker dan dat vrouwen niet met hun schoonmoeder overweg kunnen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 20:21

Snoes schreef:
_Cyn_ schreef:En iedereen altijd maar roepen dat de mannen niet met hun schoonmoeder kunnen. nerd
Hoezo dat? Ik hoor dat toch niet vaak hoor, alleszins, toch zeker niet vaker dan dat vrouwen niet met hun schoonmoeder overweg kunnen.

Wilde ik ook al zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 22:24

Heel goed! Ik heb het ook een keer gedaan en ik vond het heerlijk. Gek genoeg behandelde ze me daarna wel met iets meer respect, maar de band was toch minder. Volgens mij is je schoonmoeder enorm jaloers dat jullie alles zo goed voor elkaar hebben en probeert ze je daarom naar beneden te halen om zichzelf wat beter te voelen, omdat ze ook wel weet dat ze alles behalve perfect is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  _Cyn_ wo 11 jul 2012 - 10:20

Charlie schreef:
Snoes schreef:
_Cyn_ schreef:En iedereen altijd maar roepen dat de mannen niet met hun schoonmoeder kunnen. nerd
Hoezo dat? Ik hoor dat toch niet vaak hoor, alleszins, toch zeker niet vaker dan dat vrouwen niet met hun schoonmoeder overweg kunnen.

Wilde ik ook al zeggen.

Doelde meer op de moppen.... Dat gaat altijd over schoonmoeders ;-)
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Caribbeanlover za 14 jul 2012 - 9:29

Die van mij moet altijd op de een of andere manier altijd 3x iets zeggen als zij iets doet op een andere manier dan een ander of ook zelfs als ze iemand wat vraagt. Zo vroeg ze een keer op een dag 3x letterlijk achter elkaar of ik het niet eng vond om in het donker te rijden. Echt oh 1x vragen is genoeg. Ik had gewoon niet nog 2x moeten antwoorden of zeggen ´´luister je niet ik geef toch net antwoord´´.

Een keer bij mijn schoonouders thuis moest ze ff duidelijk maken aan haar dochter dat haar ramen wel streeploos schoon zijn en dat zei zij idd 3x. Ik had echt zoiets van ´´voel je je beter dan een ander, jij hebt daar meer tijd voor , normale mensen hebben een baan en daar niet veel tijd en geduld voor, jij niet´´.

Als ik mijn schoonzus was had ik er allang wat van gezegd dus heb ik dat maar gedaan. Ik was het meer dan zat dat zij het tot 3x toe zei hoe goed haar ramen wel niet waren gezeemd oid en om een 4x te voorkomen zei ik gewoon ´´ja nou weten we het wel´´.

Laat haar maar eens voelen dat ze niet de beste is in alles en alles beter weet. Ze heeft nl serieus in het bijzijn van anderen ook waar ik bij was letterlijk gezegd dat ze altijd gelijk heeft.:shock:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Winegum za 14 jul 2012 - 9:47

Caribbeanlover schreef:
Een keer bij mijn schoonouders thuis moest ze ff duidelijk maken aan haar dochter dat haar ramen wel streeploos schoon zijn en dat zei zij idd 3x. Ik had echt zoiets van ´´voel je je beter dan een ander, jij hebt daar meer tijd voor , normale mensen hebben een baan en daar niet veel tijd en geduld voor, jij niet´´.

Rare vergelijking als je het mij vraagt. Mijn ramen zijn wel streeploos als ik het was. En daar ga ik geen tig uren aan besteden omdat ik ook een drukke week heb.

Maargoed.. Sommige schoonmoeder zijn inderdaad echt erg. Ik vind het goed dat je er gewoon wat van gezegd hebt Charlie. Dan ben jij het in ieder geval kwijt en heb je er alles aan gedaan wat nodig is.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Caribbeanlover zo 15 jul 2012 - 8:36

Hoezo raar? Ik heb haar ook op haar plek gezet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 4 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum