schoonmoeder op d'r plek gezet
+31
liesje
Alex
Snoes
Stuiterbal
Antibes
Paper Crown
Travelgurly
CCC
June
Jeanette
Sylvana
Lady4
rapa nui
Schaapke
MADDIE
juffie001
Blond
slaatje
Caribbeanlover
SoGood
Ibbeltje
SleepingBeauty
Susan
studiebol
_Nina
Joli86
Aimee
ExpressoB
Raindrop
Tania
Burn
35 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: schoonmoeder op d'r plek gezet
Punk'd schreef:Chance schreef:Mermaid Forest schreef:Ja ik ook. Lijkt me ook wel een beetje logisch eerlijk gezegd net zoals dat je tampons ook niet in de plee mag gooien.rapa nui schreef:
En dat van die doekjes niet in de WC gooien dat lees en hoor ik eigenlijk ook overal. Moet in heel veel gemeentes ook een groot probleem zijn omdat het hun veel geld en tijd kost om de riolering elke keer weer te ontstoppen.
Tampons mogen wel, maandverband niet
Volgens mij tampons tegenwoordig ook niet meer. Ik vind dat ook altijd maar onduidelijk.
Tampons mogen ook absoluut niet, die kunnen ook blijven haken, omdat ze zich helemaal vol zuigen en niet als toiletpapier uit elkaar vallen. Het staat ook op de doosjes overigens.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Charlie: goed gedaan, voel je er vooral niet rot over, maar geniet van dat opgeluchte gevoel. Belachelijk dat zij zich zo opstelt en goed dat je er wat van hebt kunnen zeggen!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Dat je doekjes door het toilet spoelt, zegt nog niet dat je een slechte moeder bent/gaat worden. Dat liet ik ook niet tegen me zeggen hoor!
Gast- Gast
Hadewijch schreef:Punk'd schreef:Chance schreef:Mermaid Forest schreef:Ja ik ook. Lijkt me ook wel een beetje logisch eerlijk gezegd net zoals dat je tampons ook niet in de plee mag gooien.rapa nui schreef:
En dat van die doekjes niet in de WC gooien dat lees en hoor ik eigenlijk ook overal. Moet in heel veel gemeentes ook een groot probleem zijn omdat het hun veel geld en tijd kost om de riolering elke keer weer te ontstoppen.
Tampons mogen wel, maandverband niet
Volgens mij tampons tegenwoordig ook niet meer. Ik vind dat ook altijd maar onduidelijk.
Tampons mogen ook absoluut niet, die kunnen ook blijven haken, omdat ze zich helemaal vol zuigen en niet als toiletpapier uit elkaar vallen. Het staat ook op de doosjes overigens.
Ik dacht altijd dat het wel mocht, maar liever niet. Maar sinds de eerste keer dat ik tampons heb gebruikt, heb ik die doosjes niet meer bestudeerd
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Go Charlie! En spijt? Nee, sorry hiervoor je hoef je geen spijt te hebben... Ze is duidelijk te ver gegaan... En je bent vrij netjes geweest vind ik...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nee geen spijt hebben hor! Vind dat je schoonmoeder spijt moet hebben dat ze dat allemaal heeft gezegt. En zeker tegen dr zoon, wees dan zo openhartig en zeg het gewoon recht in jouw gezicht. Zo irritant als mensen het op deze manier doen.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Susan schreef:Zijn je schoonouders eigenlijk Duits of Nederlands?
Zij is belgische en mijn schoonvader is duits.
@ Travelgurly, ze zei het tegen mijn schoonvader toen mijn man even weg was.
@ all. Thanx
Gast- Gast
Charlie, normaal gesproken werk jij toch? Werkt je schoonmoeder? Zo nee, dan moet zij dat nodig zeggen.............echt belachelijk.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Charlie, normaal gesproken werk jij toch? Werkt je schoonmoeder? Zo nee, dan moet zij dat nodig zeggen.............echt belachelijk.
Klopt inderdaad. Ik werk normaal gesproken héél erg veel. Ik heb de eerste maanden dat we ons huis hadden mijn man zelfs onderhouden omdat hij nog geen baan had na zijn studie. De hypotheek is ook puur op mijn salaris toen afgesloten.
Zij werkt 4u in de week als poetsvrouw en voor de rest ligt ze op bed tv te kijken.
Gast- Gast
Zulke mensen moeten zich echt kapot schamen. Wat een plaat heb je dan voor je kop zeg..
Gast- Gast
Charlie schreef:Caribbeanlover schreef:Charlie, normaal gesproken werk jij toch? Werkt je schoonmoeder? Zo nee, dan moet zij dat nodig zeggen.............echt belachelijk.
Klopt inderdaad. Ik werk normaal gesproken héél erg veel. Ik heb de eerste maanden dat we ons huis hadden mijn man zelfs onderhouden omdat hij nog geen baan had na zijn studie. De hypotheek is ook puur op mijn salaris toen afgesloten.
Zij werkt 4u in de week als poetsvrouw en voor de rest ligt ze op bed tv te kijken.
Juist dat soort mensen, die zelf echt geen flikker uitvoeren, die hebben het lelijkste commentaar op andere. Ik zou eens vragen aan d'r of ze wel even goed naar je buik heeft gekeken de laatste 6.5 maand en of ze beseft dat er 2 kindjes in jouw buik gemaakt worden momenteel. Puh. Net goed voor d'r. Je kan van dit soort niet alles blijven pikken want dan ben je na 16 jaar huwelijk nog steeds het 'pispaaltje'.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Charlie schreef:Caribbeanlover schreef:Charlie, normaal gesproken werk jij toch? Werkt je schoonmoeder? Zo nee, dan moet zij dat nodig zeggen.............echt belachelijk.
Juist dat soort mensen, die zelf echt geen flikker uitvoeren, die hebben het lelijkste commentaar op andere. Ik zou eens vragen aan d'r of ze wel even goed naar je buik heeft gekeken de laatste 6.5 maand en of ze beseft dat er 2 kindjes in jouw buik gemaakt worden momenteel. Puh. Net goed voor d'r. Je kan van dit soort niet alles blijven pikken want dan ben je na 16 jaar huwelijk nog steeds het 'pispaaltje'.
Ze is inderdaad echt best gemeen. Ze wonen 8 hoog (16 trappen) zonder lift en laatst had ik zoiets van....ik ga vandaag niet mee op bezoek want ik trek die trappen niet (ook door longproblemen). En dan gaat ze meteen opscheppen van 'jaaaa ik liep met 40 weken nog fluitend die trappen op'. Ja eh....had jij een tweeling? En leuk voor je?
En toen ik laatst werd gecheck op zwangerschapssuiker zei ze: ja charlie was voorheen ook al tamelijk obese. Yeah RIGHT. Ik was gewoon slank, zij daarentegen weegt minstens 50 kilo teveel bij een lengte van 1.50m.
Echt, zo'n verkeerd zelfbeeld die vrouw. Ze probeert zich over mijn rug beter te voelen ofzo?
Gast- Gast
Ah, niet zo streng zijn Charlie, be fair, het is ĂĽberhaupt al een prestatie dat ze NU die trappen aan kan..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Charlie schreef:Caribbeanlover schreef:Charlie, normaal gesproken werk jij toch? Werkt je schoonmoeder? Zo nee, dan moet zij dat nodig zeggen.............echt belachelijk.
Aha dus je bent zeker niet lui zoals zij zegt. Tsss 4 uur in de week, een beetje aaien over vensterbanken ed noem ik nou niet echt werk.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Charlie schreef:Caribbeanlover schreef:Charlie, normaal gesproken werk jij toch? Werkt je schoonmoeder? Zo nee, dan moet zij dat nodig zeggen.............echt belachelijk.
Aha dus je bent zeker niet lui zoals zij zegt. Tsss 4 uur in de week, een beetje aaien over vensterbanken ed noem ik nou niet echt werk.
Op zich kan ik het beroep van poetsvrouw heel erg waarderen, alleen ze doet altijd alsof ze een GEWELDIGE huisvrouw is, maar hun huis is een puinzooi (understatement). Vandaar ook mijn opmerking naar haar toe dat ik haar zou bellen voor huishoudelijk advies in de toekomst. Toen snapte ze ook nog het sarcasme erin niet en zei ze: ja dat is goed, je bent nooit te oud om te leren, ik weet dat soort handige weetjes allemaal van mijn werk.
Gast- Gast
Charlie schreef:Paper Crown schreef:Charlie schreef:Caribbeanlover schreef:Charlie, normaal gesproken werk jij toch? Werkt je schoonmoeder? Zo nee, dan moet zij dat nodig zeggen.............echt belachelijk.
Ze is inderdaad echt best gemeen. Ze wonen 8 hoog (16 trappen) zonder lift en laatst had ik zoiets van....ik ga vandaag niet mee op bezoek want ik trek die trappen niet (ook door longproblemen). En dan gaat ze meteen opscheppen van 'jaaaa ik liep met 40 weken nog fluitend die trappen op'. Ja eh....had jij een tweeling? En leuk voor je?
En toen ik laatst werd gecheck op zwangerschapssuiker zei ze: ja charlie was voorheen ook al tamelijk obese. Yeah RIGHT. Ik was gewoon slank, zij daarentegen weegt minstens 50 kilo teveel bij een lengte van 1.50m.
Echt, zo'n verkeerd zelfbeeld die vrouw. Ze probeert zich over mijn rug beter te voelen ofzo?
Afschuwelijk zulk commentaar. Ipv dat ze tegen je zegt dat ze het begrijpt, krijg je weer een steek onder water. Tamelijk hersenloos. Iedereen weet hoe zwaar een tweeling zwangerschap is, al is het alleen maar omdat je minstens 2x zovaak gecontroleerd wordt. Het klinkt misschien raar maar het is ook een 'fout' van de natuur, een tweeling (zo voelt het natuurlijk helemaal niet voor jou!!) maar als vrouw zijn we eigenlijk niet gebouwd om er 2 te baren, een is al zwaar genoeg soms en ze moet ook denken dat je ook niet een hele makkelijke zorgeloze zwangerschap hebt. Raar dat van de eicel van je schoonmoeder je man is ontstaan. Haha, waar je zoveel van houdt.
Pff, net zoals de oma van mijn man. Bij mij is een klein opbollikje te zien (ben ook bijna 15 weken..) zegt ze zaterdag. 'Zo jij wordt echt dik nu.. ik had met 9 maanden nog niets, ik ging weg en kwam terug met een baby'. OK. Ja? En? (ben nog maar 1 kilo aangekomen sinds maart...) buiten dat het niet waar is (heb zwangerschapsfoto gezien van haar, nou... een blinde kon het denk ik nog zien..) dan denk ik echt. Mens hou je kop, het interesseert me geen barst.
Oooohw wat een klote opmerking van die oma! Wat bezielt die mensen! En wat is er mis met een mooie buik. (wow trouwens, 15 weken al!).
Ik word zo moe van al die mensen die je HELE zwangerschap negatief commentaar lopen te spuien a la 'het gaat vreselijk zwaar worden, je redt het vast niet, dat wordt me wat als jullie ouders zijn'. En dan zelf de grootste, egoistische ***ouders zijn. Ik kan er echt agressief van worden (maar, niet goed voor mijn baby's dus doe ik niet). Ik heb echt een hekel aan mensen die denken dat ze alles beter doen dan anderen en dat moeten laten weten. Ik vraag me idd ook vaak af hoe mijn man uit dat gezin is kunnen komen .
Maarre nogmaals...15 weken al! Die trut van een oma die zou zich moeten schamen, en lekker moeten meegenieten na alle complicaties en zorgen!
Ik word zo moe van al die mensen die je HELE zwangerschap negatief commentaar lopen te spuien a la 'het gaat vreselijk zwaar worden, je redt het vast niet, dat wordt me wat als jullie ouders zijn'. En dan zelf de grootste, egoistische ***ouders zijn. Ik kan er echt agressief van worden (maar, niet goed voor mijn baby's dus doe ik niet). Ik heb echt een hekel aan mensen die denken dat ze alles beter doen dan anderen en dat moeten laten weten. Ik vraag me idd ook vaak af hoe mijn man uit dat gezin is kunnen komen .
Maarre nogmaals...15 weken al! Die trut van een oma die zou zich moeten schamen, en lekker moeten meegenieten na alle complicaties en zorgen!
Gast- Gast
Charlie jou schoonmoeder is typisch zo'n vrouw die absoluut niet naar zichzelf wilt en durft te kijken. Want als ze dat eens zou doen, zou ze meteen minder gaan oordelen en vooroordelen over anderen.
Verschrikkelijk dat type mensen. Altijd maar zeuren over anderen anderen anderen maar eens voor hun eigen deur vegen doen ze niet.
Vermoeiend en frustrerend !
Verschrikkelijk dat type mensen. Altijd maar zeuren over anderen anderen anderen maar eens voor hun eigen deur vegen doen ze niet.
Vermoeiend en frustrerend !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ja die oma is sowieso een tr*t. Toen we het nieuws brachten, zei ze: 'Kinderen kosten alleen maar geld..'
Nee? Echt waar?! Oh. Nou wij dachten we leggen hem in een grasveld en hopen dat hij zich groot graast. Echt van die domme, flauwe opmerkingen. Geen gefeliciteerd niets! En toen we wisten dat het een jongentje zou worden kon er pas een felicitatie vanaf en toen zei ze: 'Ik haat meisjes, ik dacht dat jij een meisje zou krijgen..' Oh nou lekker dan, nu het een jongen is, kan je pas blij zijn. Nou laat dan maar.
Moedeloos word je ervan, echt waar. Ik ben stikjaloers op meiden met schoonmoeders die gewoon normaal zijn.
Je hebt gelijk hoor, hou je lekker rustig, is het best voor de babies.
Nee? Echt waar?! Oh. Nou wij dachten we leggen hem in een grasveld en hopen dat hij zich groot graast. Echt van die domme, flauwe opmerkingen. Geen gefeliciteerd niets! En toen we wisten dat het een jongentje zou worden kon er pas een felicitatie vanaf en toen zei ze: 'Ik haat meisjes, ik dacht dat jij een meisje zou krijgen..' Oh nou lekker dan, nu het een jongen is, kan je pas blij zijn. Nou laat dan maar.
Moedeloos word je ervan, echt waar. Ik ben stikjaloers op meiden met schoonmoeders die gewoon normaal zijn.
Paper Crown, wow, wat een kut opmerkingen verbaas me daar echt over.....en je kon eerst zo goed met je schoonmoeder door 1 deur toch?
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Ja die oma is sowieso een tr*t. Toen we het nieuws brachten, zei ze: 'Kinderen kosten alleen maar geld..'
Wat een domme opmerking dat kids alleen maar geld kosten, ze heeft ze zelf toch ook.:roll:
Caribbeanlover- Ratel
Ze heeft het over de oma van haar vriend, dus niet haar schoonmoeder.Mermaid Forest schreef:Paper Crown, wow, wat een kut opmerkingen verbaas me daar echt over.....en je kon eerst zo goed met je schoonmoeder door 1 deur toch?
Maar inderdaad zeg, wat een opmerkingen
En Charlie, ik vind het goed dat je er wat van gezegd hebt hoor. Jij hoeft je daar niet voor te schamen, de enige die zich zou moeten schamen is je schoonmoeder.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Ze heeft het over de oma van haar vriend, dus niet haar schoonmoeder.Mermaid Forest schreef:Paper Crown, wow, wat een kut opmerkingen verbaas me daar echt over.....en je kon eerst zo goed met je schoonmoeder door 1 deur toch?
Maar inderdaad zeg, wat een opmerkingen
Mijn schoonmoeder hebben we al een jaar niet gesproken en gezien, willen we ook niets mee te maken hebben. De oma van mijn vriend ligt best gevoelig bij mijn man, hij is opgevoed door haar maar ik verbaas me nog steeds hoe zo'n stabiel persoon hen als familie kan hebben. Echt gestoord.
Oh sorry, dat eerste wist ik niet. Maar wat vervelend dat zijn oma zo'n opmerking maakt, terwijl ze vast wel weet dat het gevoelig ligt bij jouw man.Paper Crown schreef:
Mijn schoonmoeder hebben we al een jaar niet gesproken en gezien, willen we ook niets mee te maken hebben. De oma van mijn vriend ligt best gevoelig bij mijn man, hij is opgevoed door haar maar ik verbaas me nog steeds hoe zo'n stabiel persoon hen als familie kan hebben. Echt gestoord.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie, wat goed van je! Ik ben trots op je! Niet meer over je heen laten lopen en zulke gemene dingen laten zeggen. Laat haar maar merken dat je er boven staat en dat je het niet langer accepteert! Hulde aan jou!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Bekken recht gezet, wie ook?
» Punt gezet achter vriendschap
» Moszkowicz definitief uit ambt gezet
» Facebook automatisch weer op openbaar gezet?
» Cadeau schoonmoeder
» Punt gezet achter vriendschap
» Moszkowicz definitief uit ambt gezet
» Facebook automatisch weer op openbaar gezet?
» Cadeau schoonmoeder
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: