Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Punt gezet achter vriendschap

3 plaatsers

Ga naar beneden

Punt gezet achter vriendschap Empty Punt gezet achter vriendschap

Bericht  Magenta di 25 sep 2012 - 4:27

Ik heb zojuist een punt gezet achter een vriendschap, en ik moet even mijn verhaal kwijt.

Onze vriendschap is ooit begonnen in een poging tot een relatie, maar dat liep uit op niets. We bleven vrienden, maar hij is wat relaties betreft nogal labiel.
Elke keer als hij een nieuwe vriendin kreeg, hadden we nagenoeg geen contact en bovendien heeft hij het me nooit uit zichzelf verteld, ik ben er altijd zelf achter gekomen.

Hij wilde alleen afspreken als de rest van zijn sociale contacten niet konden, of als hij wat van me nodig had.
Dan zei hij dat hij nog wel iets voor me voelde, maar het niet zeker wist. En dat eindigde altijd in een relatie van hem met een ander.

Daar tegenover staat dat hij er was voor me in een hele moeilijke periode in mijn leven, maar ook toen was het zo dat hij weer een nieuw meisje kreeg en het contact verwaterde van zijn kant.

We hebben een hoop leuke momenten gehad, maar de laatste maanden hadden we nauwelijks contact, en ik denk dat toen mijn ogen opende en ik objectiever naar de situatie kon kijken.

Beetje warrig verhaal geloof ik, maar ik ben zelf nog een beetje beduusd.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Punt gezet achter vriendschap Empty Re: Punt gezet achter vriendschap

Bericht  Caresses di 25 sep 2012 - 6:10

Vervelend he vriendschap verbreken.
Als ik je verhaal zo lees, denk ik dat het beter is. Al voelt het misschien niet zo.
Zelf herken ik het stuk van dat een vroegere vriendin er voor mij was tijdens een hele moeilijke periode, maar verder ook niet meer. Dat maakte dat ik het ook heel moeilijk vond om niet meer bevriend met haar te zijn. Maar zoals het ook bij jou het geval is, moet dat niet de enige reden zijn om de vriendschap aan te houden. Echte vrienden zijn er in moeilijke tijden, maar ook wanneer het wat beter gaat.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Punt gezet achter vriendschap Empty Re: Punt gezet achter vriendschap

Bericht  Magenta di 25 sep 2012 - 8:20

We waren aan het praten en toen was ik bang om spijt te krijgen, maar nu weet ik zeker dat het voor mij beter is zo.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Punt gezet achter vriendschap Empty Re: Punt gezet achter vriendschap

Bericht  Lady4 di 25 sep 2012 - 9:05

Vriendschappen verbreken is altijd moeilijk, maar het klinkt inderdaad een beetje als eenrichtingsverkeer. Met uitzonderingen wanneer het hem uitkomt.

Ik heb een soortgelijke vriendschap verbroken, eind vorig jaar. Ik vond het heel moeilijk maar hoopte al twee jaar op een relatie met hem en stond daardoor totaal niet open voor iemand anders. Ik vond het heel moeilijk en heb hem én onze vriendschap in het begin erg gemist. Binnen twee maanden ben ik echter verliefd geworden op mijn huidige vriend en daar sindsdien heel gelukkig mee. Ik betwijfel ten zeerste of een relatie had gekregen met mijn vriendm wanneer ik de vriendschap met die andere jongen niet had verbroken.

Ik kan alleen niet helemaal duidelijk krijgen of jij hem nog steeds meer dan leuk vindt?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Punt gezet achter vriendschap Empty Re: Punt gezet achter vriendschap

Bericht  Magenta di 25 sep 2012 - 9:32

Lady4 schreef:Vriendschappen verbreken is altijd moeilijk, maar het klinkt inderdaad een beetje als eenrichtingsverkeer. Met uitzonderingen wanneer het hem uitkomt.

Ik heb een soortgelijke vriendschap verbroken, eind vorig jaar. Ik vond het heel moeilijk maar hoopte al twee jaar op een relatie met hem en stond daardoor totaal niet open voor iemand anders. Ik vond het heel moeilijk en heb hem én onze vriendschap in het begin erg gemist. Binnen twee maanden ben ik echter verliefd geworden op mijn huidige vriend en daar sindsdien heel gelukkig mee. Ik betwijfel ten zeerste of een relatie had gekregen met mijn vriendm wanneer ik de vriendschap met die andere jongen niet had verbroken.

Ik kan alleen niet helemaal duidelijk krijgen of jij hem nog steeds meer dan leuk vindt?
Nee, ik vind hem niet leuk meer. Ik heb hem wel meer dan leuk gevonden, maar dat was al over voor ik mijn huidige vriend leerde kennen.

Verder komt het aardig overeen met wat jij omschrijft..
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Punt gezet achter vriendschap Empty Re: Punt gezet achter vriendschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum