Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Facebook automatisch weer op openbaar gezet?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Facebook automatisch weer op openbaar gezet? Empty Facebook automatisch weer op openbaar gezet?

Bericht  TukTuk zo 2 jun 2013 - 22:08

Zijn er meer meiden die hier last van hebben? Ik kwam er gister ineens achter dat mijn FB op openbaar stond, terwijl deze altijd op "alleen vrienden" heeft gestaan.

Heeft FB iets veranderd ofzo, waardoor alles automatisch weer openbaar staat, of heb ik gewoon iets verkeerds gedaan?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook automatisch weer op openbaar gezet? Empty Re: Facebook automatisch weer op openbaar gezet?

Bericht  Lady Starstruck zo 2 jun 2013 - 22:09

Ja dat had ik laatst ook. Al mijn foto's e.d werden weer op openbaar gezet. Ik kwam er achter door te kijken hoe mijn profiel eruit zag voor mensen die geen fb vrienden van mij zijn. Ik snap er ook niks van. Want ik had het ook ingesteld voor alleen vrienden.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook automatisch weer op openbaar gezet? Empty Re: Facebook automatisch weer op openbaar gezet?

Bericht  Ella zo 2 jun 2013 - 22:41

Ik heb gelijk even gekeken bij mij is het gelukkig niet zo. Lijkt me heel vervelend.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook automatisch weer op openbaar gezet? Empty Re: Facebook automatisch weer op openbaar gezet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum