Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

schoonmoeder op d'r plek gezet

+31
liesje
Alex
Snoes
Stuiterbal
Antibes
Paper Crown
Travelgurly
CCC
June
Jeanette
Sylvana
Lady4
rapa nui
Schaapke
MADDIE
juffie001
Blond
slaatje
Caribbeanlover
SoGood
Ibbeltje
SleepingBeauty
Susan
studiebol
_Nina
Joli86
Aimee
ExpressoB
Raindrop
Tania
Burn
35 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  SoGood za 7 jul 2012 - 8:09

Sorry hoor Charlie, maar de enige die spijt zou moeten hebben is die trol van een schoonmoeder van jou. Goed dat je er meteen werk van hebt gemaakt, hoe durft ze.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 9:05

Daar hoef je je echt niet voor te schamen. Gewoon voor je eigen opkomen hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 9:07

Wat een monster dat ze zo over jou praat. Je bent verdorie in verwachting van een tweeling. Logisch dat je werk op een laag pitje staat. Heeft zij soms ook een tweelingzwangerschap moeten doorstaan? Ik zou witheet worden als ik mijn schoonmoeder zo zou horen zwetsen.

Hulde voor jou dus schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 9:27

Top gedaan! Niks mis mee. Hopelijk zit ze nu weer ff in dr hok.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Caribbeanlover za 7 jul 2012 - 9:32

You gor girlschoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 3711883763 Laat die bitch het maar weten!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Susan za 7 jul 2012 - 9:37

Zijn je schoonouders eigenlijk Duits of Nederlands?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 10:10

Ik kan me dat inmiddels best voorstellen na al het bloed dat ze onder jouw nagels vandaan heeft gehaald, dus ik vind het juist wel stoer dat je uit je plaat bent gegaan en even duidelijk hebt gezet hoe & wat. Hopelijk beseft ze nu dat het misschien niet zo heel aardig is hoe ze doet (of ze gooit het op de hormonen) maar jij hebt je zegje gedaan in ieder geval Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 10:23

Way to go, Charlie! Ik vind dat je je helemaal niet hebt laten kennen, je hebt op een duidelijke wijze laten zien dat je hier nietbvan gediend bent! Top!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  slaatje za 7 jul 2012 - 19:03

Ook ik vind niet dat je je hoeft te schamen. Je koos ervoor dit zelf uit de wereld te helpen, omdat je je vrend niet tussen twee vuren wilde zetten en je komt voor jezelf op. Daar heb ik alleen maar respect voor!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 20:03

Charlie schreef:
Susan schreef:
Statler schreef:De schoonheidsprijs verdient het misschien niet, maar het is in elk geval beter om het recht in d'r gezicht te zeggen, in plaats van achter je rug om, zoals zij doet. En het moet in elk geval heelrijk opgelucht voelen, vooral de reactie van haar erop! Hoe reageerde je vriend man?

Waarom verdient het de schoonheidsprijs niet? Wat mij betreft verdient Charlie een lintje.

Echt? Ik schaam me ergens wel een beetje dat ik me zo heb laten kennen. Maar het voelde wel even heerlijk, beter dan al die opgekropte frust. Vrees alleen dat mijn populariteit er niet door is gestegen!

Je populariteit is denk ik wel wat minder belangrijk. Want als je schoonmoeder zo over je praat was de populariteit al niet zo hoog. Misschien gaat ze nu haar waffel eens houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Blond za 7 jul 2012 - 21:48

Hulde aan Charlie Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 21:55

Goed zo Charlie! Ik snap echt niet wat die mensen bezielt?! Sowieso niet al die problemen met schoonouders schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 1270000679

Je zoon heeft gewoon een vriendin/vrouw. Deal with it!



En even over je schoonmaakdoekjes. Ik had laatst 2 soorten wc eend met elkaar gemengt omdat ik van beide nog maar een klein beetje had. Toen begon ik te hoesten als een gek, ik kon de wc niet meer in het was echt vreselijk. Mag je blijkbaar dat soort prodcuten niet mengen omdat er giftige stoffen onstaan. Niemand verteld mij dat ook schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 1270000679 Hoe moet ik dat nou weten. Ik heb geen schoonmaakles gehad van mijn ouders haha. Dus het is echt niet dom hoor Wink schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 253468018


Laatst aangepast door Punk'd op za 7 jul 2012 - 21:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  juffie001 za 7 jul 2012 - 21:55

Chance schreef:Hulde aan Charlie Very Happy

+1, goed gedaan meid!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  MADDIE za 7 jul 2012 - 21:59

Soms moet je ergens gewoon wat van zeggen. hoe moeilijk dat ook kan zijn. ik vind het goed dat je wat gezegd hebt. dit is wel heel erg zeg!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Schaapke za 7 jul 2012 - 22:01

juffie001 schreef:
Chance schreef:Hulde aan Charlie Very Happy

+1, goed gedaan meid!

+1

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Ibbeltje za 7 jul 2012 - 22:42

Punk'd schreef:Goed zo Charlie! Ik snap echt niet wat die mensen bezielt?! Sowieso niet al die problemen met schoonouders schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 1270000679

Je zoon heeft gewoon een vriendin/vrouw. Deal with it!



En even over je schoonmaakdoekjes. Ik had laatst 2 soorten wc eend met elkaar gemengt omdat ik van beide nog maar een klein beetje had. Toen begon ik te hoesten als een gek, ik kon de wc niet meer in het was echt vreselijk. Mag je blijkbaar dat soort prodcuten niet mengen omdat er giftige stoffen onstaan. Niemand verteld mij dat ook schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 1270000679 Hoe moet ik dat nou weten. Ik heb geen schoonmaakles gehad van mijn ouders haha. Dus het is echt niet dom hoor Wink schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 253468018


Staat vaak op de fles Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  rapa nui za 7 jul 2012 - 22:51

Ibbeltje schreef:
Punk'd schreef:Goed zo Charlie! Ik snap echt niet wat die mensen bezielt?! Sowieso niet al die problemen met schoonouders schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 1270000679

Je zoon heeft gewoon een vriendin/vrouw. Deal with it!



En even over je schoonmaakdoekjes. Ik had laatst 2 soorten wc eend met elkaar gemengt omdat ik van beide nog maar een klein beetje had. Toen begon ik te hoesten als een gek, ik kon de wc niet meer in het was echt vreselijk. Mag je blijkbaar dat soort prodcuten niet mengen omdat er giftige stoffen onstaan. Niemand verteld mij dat ook schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 1270000679 Hoe moet ik dat nou weten. Ik heb geen schoonmaakles gehad van mijn ouders haha. Dus het is echt niet dom hoor Wink schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 253468018


Staat vaak op de fles Wink

En dat van die doekjes niet in de WC gooien dat lees en hoor ik eigenlijk ook overal. Moet in heel veel gemeentes ook een groot probleem zijn omdat het hun veel geld en tijd kost om de riolering elke keer weer te ontstoppen.

Maar vind het wel erg goed dat je dit zo tegen je schoonmoeder hebt gezegd. Kan me ook wel voorstellen dat je je misschien achteraf zit af te vragen of het wel verstandig was maar hoop dat het goed uitwerkt en ze zich in het vervolg rustiger houdt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 23:00

rapa nui schreef:

En dat van die doekjes niet in de WC gooien dat lees en hoor ik eigenlijk ook overal. Moet in heel veel gemeentes ook een groot probleem zijn omdat het hun veel geld en tijd kost om de riolering elke keer weer te ontstoppen.

Ja ik ook. Lijkt me ook wel een beetje logisch eerlijk gezegd laughcry net zoals dat je tampons ook niet in de plee mag gooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Lady4 zo 8 jul 2012 - 0:00

Ik ben trots op je! Eindelijk wordt ze eens op haar plek gezet. Haar reactie spreekt boekdelen, ze is zich terdege bewust van haar gedrag. Vanaf wordt het hopelijk beter. En laat haar maar excuses maken naar jou toe hoor, jij hoeft die eerste stap niet te zetten!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Blond zo 8 jul 2012 - 0:59

Mermaid Forest schreef:
rapa nui schreef:

En dat van die doekjes niet in de WC gooien dat lees en hoor ik eigenlijk ook overal. Moet in heel veel gemeentes ook een groot probleem zijn omdat het hun veel geld en tijd kost om de riolering elke keer weer te ontstoppen.

Ja ik ook. Lijkt me ook wel een beetje logisch eerlijk gezegd laughcry net zoals dat je tampons ook niet in de plee mag gooien.

Tampons mogen wel, maandverband niet Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 1:20

Ik ben plaatsvervangend trots! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 1:33

Super gedaan! :cheering:

Zou je het niet gedaan hebben zou je misschien nog steeds met een opgekropt rotgevoel zitten en dat is niet goed voor je kleintjes. En mocht ze er ooit moeilijk over doen kun je altijd je zwangerschapshormonen de schuld van geven Laughing .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 1:33

Chance schreef:
Mermaid Forest schreef:
rapa nui schreef:

En dat van die doekjes niet in de WC gooien dat lees en hoor ik eigenlijk ook overal. Moet in heel veel gemeentes ook een groot probleem zijn omdat het hun veel geld en tijd kost om de riolering elke keer weer te ontstoppen.

Ja ik ook. Lijkt me ook wel een beetje logisch eerlijk gezegd schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 394967 net zoals dat je tampons ook niet in de plee mag gooien.

Tampons mogen wel, maandverband niet Wink

Volgens mij tampons tegenwoordig ook niet meer. Ik vind dat ook altijd maar onduidelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Sylvana zo 8 jul 2012 - 1:37

Zo, die heb je ff mooi voorschut gezet, net goed. Jammer dat er niet meer omstanders waren haha.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Jeanette zo 8 jul 2012 - 2:00

Ik vind het een stoere actie! :cheering: Ze voelde zich goed op haar nummer gezet, dus je hebt het goed aangepakt!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonmoeder op d'r plek gezet - Pagina 2 Empty Re: schoonmoeder op d'r plek gezet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum