Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'savonds niet in bed willen slapen

+8
SarahKey
Slakje
maiadebij
Linda
Tiara
Darius
Printje
Tania
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

'savonds niet in bed willen slapen - Pagina 2 Empty Re: 'savonds niet in bed willen slapen

Bericht  Liadan wo 4 jul 2012 - 21:00

Hier vielen beide kinderen 's avonds een stuk moeilijker in slaap dan overdag. Yara lag tot ze ongeveer 3 maanden was beneden bij 1 van ons op de buik te slapen, rond 22 uur ging ze dan in haar wieg en dan ging dat zonder problemen.
Kian gaat nu 's avonds vaak nog steeds moeilijk slapen. Overdag is geen probleem, 's avonds zijn we vaak wel even bezig om hem in slaap te krijgen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'savonds niet in bed willen slapen - Pagina 2 Empty Re: 'savonds niet in bed willen slapen

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 21:14

Ja hier savonds is ze ook een stuk onrustiger. En zo gek is dat niet want ze verwerken dan vaak de dag, heel veel kindjes willen dan gewoon lekker bij mama zijn en bv-kindjes willen vaker drinken.
Gewoon lekker bij je houden, gaat vanzelf beter.
Ik geniet er lekker van dat ze savonds bij me wil liggen want overdag slaapt ze nog veel in haar bedje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'savonds niet in bed willen slapen - Pagina 2 Empty Re: 'savonds niet in bed willen slapen

Bericht  Limburg85 do 5 jul 2012 - 3:15

Tania schreef:M. slaapt over het algemeen prima. Overdag slaapt ze gewoon in haar bedje als ze moe is, soms slaapt ze een half uurtje op de bank omdat ze ineens in slaap valt. 'snachts slaapt ze gewoon in haar bedje en wordt alleen wakker voor haar flesje en daarna slaapt ze gewoon weer verder.
Maar in de avond wil ze gewoon echt niet naar bed. Dan slaapt ze bij ons op de bank totdat wij naar bed gaan en dan na de laatste fles gaat ze in haar bed slapen. Ik vind het zo vreemd dat ze alleen dan niet in haar bed wil slapen. Zijn er meer kindjes die dat hebben? En hoe lang heeft dat geduurd?

Heel herkenbaar, dat heeft R. ook gehad! Die wou nooit van 18.00 tot 23.00 uur in bed slapen, drama! Wij laten R. echt wel even huilen maar dit stopte gewoon niet. En na de fles van 23.00 uur was alles prima. Wij zijn op een gegeven moment de fles van 23.00 uur gaan vervroegen en dat pikte meneer wel waardoor hij steeds eerder in bed lag.

Ik vraag me eigenlijk nog steeds af hoe het kwam dat hij rond dat tijdstip niet in bed wou slapen. Zou het komen omdat wij hem de ene slaapje in bed legde en de andere keer in de box? Dat ga ik dus bij de volgende niet meer doen. R. is trouwens wel een slechte slaper overdag.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

'savonds niet in bed willen slapen - Pagina 2 Empty Re: 'savonds niet in bed willen slapen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum