Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

niet willen slapen, tips?

2 plaatsers

Ga naar beneden

niet willen slapen, tips? Empty niet willen slapen, tips?

Bericht  duckie wo 15 jun 2011 - 7:22

mn dochtertje wil vanavond niet slapen. vandaag overdag heeft ze ook al heel weinig geslapen want ik moest een aantal boodschappen doen waardoor ze weinig in haar bedje heeft gelegen. vanavond na de groente en de fles heb ik haar op bed gelegd en met moeite heeft ze misschien een half uurtje geslapen. daarna blijft ze maar huilen. bijtring gegeven (misschien tandjes?) en dat was wel even goed maar later ook niet meer... als ik naast haar bedje kom zitten heeft ze op een gegeven moment de grootste lol. heb haar uiteindelijk maar meegenomen naar beneden. ze zit nu in haar slaapzak in de maxi cosi, en kraait het uit... druk tegen zich zelf aan het kraaien... ze staat in de keuken dus ik kan haar niet zien en zij kan mij ook niet zien.... iemand tips dat ze lekker kan gaan slapen? ze krijgt tegen 22 uur nog een fles en dan hoop ik wel dat ze vannacht doorslaapt. moet morgen werken en het is de 1e keer dat ze thuis slaapt als wij moeten werken, eerder sliep ze bij mn ouders als ik moest werken omdat die oppasten en ver weg wonen. iemand nog tips wat kan helpen om lekker te slapen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

niet willen slapen, tips? Empty Re: niet willen slapen, tips?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:30

Toevallig heeft Thije precies hetzelfde gehad afgelopen week. Gewoon niet willen slapen en als je hem dan mee naar beneden neemt is het op en top gezelligheid. Ik kon er wel van genieten eigenlijk I love you . Uiteindelijk ben ik maar samen met hem op bed gaan liggen. In eerste instantie bleef hij aandacht trekken, klimmen en spelen. Maar ik was zelf kapot en ben gewoon gaan slapen naast hem. Uiteindelijk vond hij het ook genoeg en kroop hij heerlijk tegen me aan, duim in de mond en tukken maar. (We slapen hier nooit samen, dus ik genoot er maar extra van deze drie avonden.)

Sinds gisteren slaapt hij weer prima vanaf half acht/ acht uur tot de volgende morgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

niet willen slapen, tips? Empty Re: niet willen slapen, tips?

Bericht  duckie wo 15 jun 2011 - 7:33

ja inderdaad mevrouw vond het heel gezellig op de arm en de grootste lol, en in de maxi cosi had ze ook de grootste schik. had dr eerst ff in de box gelegd maar zodra ze ligt vond ze het niet leuk, dus maar maxi cosi gedaan en toen in de keuken gezet dat ik haar wel hoor maar niet zie. heeft ze nu een half uur gekraait en lol gehad en nu ligt ze heerlijk te slapen angel .... ben erg benieuwd hoe het strax gaat, maak haar om 22 uur wakker voor de laatste fles en dan maar kijken of ze wil slapen, kan dr moeilijk de hele nacht in de maxi cosi laten slapen. misschien maar even bij mij in bed leggen en dan als ze slaapt in de eigen bedje leggen....ben erg benieuwd
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

niet willen slapen, tips? Empty Re: niet willen slapen, tips?

Bericht  ekjir@M do 16 jun 2011 - 8:43

J. heeft dit ook een paar weken gehad. Ook iedere keer pas in slaap vallen als hij tegen me aan in bed ligt en steeds naar z´n buik draaien en het hele bed door rollen.

Wij hebben sinds afgelopen maandag de Snoozzz/Safe-t-sleep weer in z´n bedje, ligt dan op z´n zij en hij slaapt weer in 1 keer. Voordat hij in z´n bedje ligt heeft hij z´n ogen al dicht. Ik hoef nu eigenlijk niet meer terug naar boven voor een speentje.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

niet willen slapen, tips? Empty Re: niet willen slapen, tips?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:48

mijn dochter heeft moeite met slapen als het een drukke dag is geweest en/of ze weinig heeft geslapen. Ze is dan 's nachts iedere keer wakker en doordat ze dan heel onrustig is, heeft ze ook weer moeite met in slaap komen. In haar slaapt schokt ze dan ook wel eens (ken je dat je droomt dat je valt en dan met een schok wakker wordt? dat dus) of slaat ze in haar slaap ineens heel hard om zich heen. Hier helpt het heel erg als ze op ons bed met één van ons naast haar in slaap kan vallen. Als ze dan bij ons ligt, dan worden wij eerder wakker, kunnen haar eerder troosten, waardoor zij zich niet helemaal klaarwakker huilt/beweegt en slapen we dus uiteindelijk weer een stuk sneller.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

niet willen slapen, tips? Empty Re: niet willen slapen, tips?

Bericht  duckie do 16 jun 2011 - 9:03

gisteravond is ze na de laatste fles toch zonder mokken gaan slapen en heeft ze bijna de hele nacht doorgeslapen op 2 x voor haar fopspeentje kwijt te zijn na. vandaag is ze voor het eerst naar het kdv geweest en nu vanavond had ik haar na de fles op bed gelegd om 7 uur en was ze gelijk in dromenland, ben benieuwd hoe het strax na de laatste fles gaat. meestal als ze een drukke dag heeft gehad dan merk ik dat ik er snachts wel eens uit moet voor haar speentje en anders slaapt ze gewoon lekker door. ben benieuwd of het nu eenmalig was dat ze een dagje niet echt wou slapen of...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

niet willen slapen, tips? Empty Re: niet willen slapen, tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum