Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet willen slapen!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Niet willen slapen!  Empty Niet willen slapen!

Bericht  Spring vr 19 aug 2011 - 4:39

Mijn dochter van 6 maanden wil de afgelopen dagen niet slapen in de middag. In de ochtend slaapt ze een uurtje en dan is ze 2 uurtjes wakker.
Ze is dan moe, maar wanneer ik haar op bed leg gaat ze lachen en spelen. Dit gaat over in huilen. Als je haar dan opnieuw instopt gaat ze keihard huilen. Na een aantal keren proberen om haar opnieuw in bed te leggen haal ik haar er maar uit. Ze is dan nog een uur of 2 weer wakker. Maar daarna wil ze ook maar heel kort slapen.. 45min a een uurtje.

Heeft dit te maken met de 6 maanden sprong? En hoe ga je er mee om?
Laat je haar in bed liggen of haal je er uit?
Want als ik dat doe gaat ze op haar speelkleed of in de box verder met huilen...

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen slapen!  Empty Re: Niet willen slapen!

Bericht  PapillonRose vr 19 aug 2011 - 9:09

Als even kijken, aai over de bol, weer instoppen, etc. niet helpt en het huilen gaat door dan haal ik haar er hier altijd uit. Als ook het speelkleed of de box niet helpen zou ik haar persoonlijk bij me nemen en troosten. Weet dat de meningen erover verdeeld zijn, maar ik ben zelf niet zo van het laten huilen. En ik weet niet of je er een hebt, maar misschien wil ze in een draagdoek? Dichtbij mama en dan kan jij je ook nog een beetje voortbewegen als je wat moet doen..

Verder weet ik het niet zo goed, hier heb ik dat met het middagslaapje nog niet echt gehad gelukkig. Weleens dat ze niet wil slapen of maar kort slaapt, maar niet met huilen erbij. Misschien inderdaad een sprongetje, als dat zo is dan is het hopelijk ook binnen korte tijd weer voorbij!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen slapen!  Empty Re: Niet willen slapen!

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 9:12


Ze zal zich om wat voor een reden dan ook wel even niet zo lekker voelen. Persoonlijk zou ik haar er dan uit halen, troosten en bij me houden als dat hielp. Maar wat PapillonRose ook zegt, dat is een persoonlijke keuze en de meningen hierover verschillen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen slapen!  Empty Re: Niet willen slapen!

Bericht  Spring vr 19 aug 2011 - 21:47

Daar ben ik het mee eens hoor! Want huilen doet ze niet, ze krijst. En dat houdt niet op. Ze is geen baby die zichzelf in slaap huilt.
Heb livia haar topic ook gezien en zal daar ook even kijiken voor antwoorden.
Bedankt in ieder geval. En PR een draagdoek heb ik wel, misschien moet ik dat eens proberen!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen slapen!  Empty Re: Niet willen slapen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum