Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel ma 17 sep 2012 - 1:55

Hallo meiden,

Ik lees nog steeds regelmatig mee, maar heb vaak geen puf meer om te reageren. Embarassed Hier gaat alles zijn gangetje, al begin ik wel steeds sneller moe te worden, maar dat hoort er ook bij.
Onze kleine uk is af en toe behoorlijk aan het gymmen in mijn buik, het gaat er soms behoorlijk hard aan toe moet ik zeggen. Ook wordt mijn blaas regelmatig als trampoline misbruikt, of dient het als kussen, met als gevolg dat ik naar de wc kan blijven lopen om te plassen! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 281626781 Als ik s'avonds in bed ga liggen zie ik mijn buik ook regelmatig bewegen, en rare vormen aannemen, erg grappig om te zien.

Volgende week maandag weer op controle bij de gynaecoloog. Ben wel benieuwd of ik deze keer weer een echo krijg en of mijn bloeddruk en bloedwaardes weer goed zijn.

Liefs, Pinkel
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  NoName88 ma 17 sep 2012 - 8:37

Nou, nou, Mama Titty, denk je wel een beetje om jezelf en de kleine? Wat een drukte!! Hopelijk is het snel allemaal achter de rug en zijn jullie lekker gesetteld op jullie nieuwe stekkie!

Leuk he zo'n bewgende buik Pinkel?

Ik ben vanochtend weer bij de vk geweest. Bovendruk wil niet zakken helaas! Had 142/62. Urine was gelukkig nog wel steeds goed. De verloskundigen hadden overlegd en wilden toch graag dat ik een keer naar de gyn ga, dat er een keer een deskundige meekijkt. Van de week hadden ze geen plek meer, dus moet volgende week maandag. Verder was hij weer goed gegroeid en 't hartje klonk ook goed.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Flower_L ma 17 sep 2012 - 9:03

zit even op de pc (moet foto's uitzoeken) dus kan iets makkelijker typen.

@mamatitty: jullie zijn maar druk met het nieuwe huis. klinkt zeker als een pittige week. Succes en las wel rustmomenten in!

@jelin: je hebt weekend nu? lekker hoor! voor wanneer heb je afspraak gemaakt?

@pinkel: ook een druktemakertje zo te lezen. ik leg weleens de afstandsbediening op mn buik, dan kun je echt goed zien hoe hard dat soms gaat.

@jetje: hoe gaat het nu met je ribben?

@noname: he balen zegt dat je bloeddruk niet wilt dalen. wel fijn dat ze toch even zekere voor onzekere nemen en je naar gyn laten gaan.

@highway: fijn dat het kaartje gevonden is! toch weer een punt wat je door kunt strepen op de lijst.

Nog even over bevallingsplan van tijdje terug Cool heb tot dusver aantal punten. Vergeet er ongetwijfeld wat. Doe even 123 uit mn hoofd. Nu ga ik natuurlijk ervanuit dat het gaat zoals ik hoop dat het gaat...met ks, toeters en bellen, etc. is natuurlijk ander verhaal...

- mogelijkheid dat vriend kindje aanpakt, en op mij legt

- niet schoonmaken, meteen huid op huid, daarna proberen te laten drinken. baby zelf laten zoeken, niet forceren.

- vriend kleedt kindje aan

- navelstreng goed uit laten kloppen

- veel foto's (behalve van mijn onderkant Cool )

- rustige sfeer. geen onnodig geklets over het weer en weet ik het. Enkel kortbondig over wat er gebeurt.

Mn vriend deed het de eerste keer perfect, dus ga er vanuit dat hij het nu weer zo goed doet. Geen extra aanwijzigen nodig...alleen dat hij de camera beter moet instellen vantevoren...qua belichting. Cool

De mama's met een kindje zijn overduidelijk minder aanwezig in dit topic haha...allemaal te druk met een rondlopende peuter Cool Ik vind het ook wel zwaar soms hoor. Vanavond en morgenavond is mijn vriend er niet...dus na werk koken, eten, spelen, uur bij hem op de gang zitten tot hij in slaap valt winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 1270000679 , opruimen en dan nog even wat rusten. Moet nu nog aan de slag. Morgen komt mn moeder oppassen en wil dan altijd wel beetje netjes hebben winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 561177

Fijne avond!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 20:08

Pinkel: heel herkenbaar die blaas-boksbal...

Mama Titty: wel rustig aan doen he... Hoe is het nou thuis? en op je werk?

NoName: wat vervelend dat je bovendruk zo hoog blijft...

Flower: wat goed dat je al zo met het plan bezig bent. Ik merk inderdaad ook wel dat het met een rondlopende peuter pittiger is... Nou is hij ook nog eens strontverkouden en een beetje ziekig, dus slapen 's nachts is een luxe op het moment...

Met mijn ribben gaat het wisselend. Bij J had ik ze zelfs gekneusd, dus ik ben wel wat gewend. Overdag gaat het wel, maar naarmate de dag vordert wordt het steeds erger.

Oh ja en ik heb een nieuwe mobiel. Haha zo blij als een kind met mobiel internet Laughing

Het babykamertje is trouwens zo goed als af. Dit weekend de kubusjes opgehangen. Tzt alleen de naam nog boven het bedje en we zijn er zo'n beetje...

Gast
Gast

Bericht  Travelgurly ma 17 sep 2012 - 21:00

Leuk dat de kamer al zo goed als af is Jetje. Heerlijk he. Ik loop vaak savonds even binnen. Gewon even rondkijken, muziekdknuffel aan en de kledingkast bekijken Wink

Bevallingsplan heb ik mij eigenlijk nog niet zo in verdiept.Moet ik maar eens gaan doen.

Meiden die al een kind hebben.....pffff ik heb al zo op zijn tijd geboeg aan mijzelf, snap dat het soms erg druk is met evt kind(eren) die je nog hebt lopen.

@Mama Titty spannend.....bijna de sleuteloverdracht. Erg leuk maar vast ook erg druk voor je.

Ik heb een buikfoto geplaats in het topic.

@ Snoes : hoe gaat het met jou? lichamelijk?

Hoever denken jullie te blijven werken, voor de werkende mama's? Ik denk (hoop) dat als ik nergens last van ga krijgen of het te doen blijft gewoon tot 4weken van te voren blijf werken.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Snoes ma 17 sep 2012 - 23:02

Ella, ik heb ook wel moeit eom in slaap te komen en goed te blijven slapen. Maar dat komt niet omdat de kleine zo actief is, maar meer omdat ik een halve buikslaper ben. Ik slaap niet echt op mijn buik, maar ook niet echt op mijn zij, ergens tussenin smile. En ik kan niet goed in slaap komen als ik op mijn rug lig of 'gewoon' op mijn zij.

Noname, fijn dat je weer terug bent! En je buik zien bewegen is leuk/bijzonder he Very Happy Balen dat je bovendruk maar niet wil zakken.

Dikkie Dik, ik wist eerst ook niet waar beginnen hoor, met de babyuitzet. Dacht ook altijd dat ik vanalles zou vergeten, maar stilaan komt alles wel op zijn pootjes en heb ik er meer vertrouwen in dat we niets (of toch niets belangrijk) gaan vergeten haha.

Jetje, wat balen dat je nu alweer last hebt van je ribben. Vervelend lijkt me dat! Leuk dat jullie kamertje al bijna af is!

Jelin, ik zag de foto afgelopen weekend, wat een schattig meisje hebben jullie! Very Happy

Flower, hier hebben we dat helemaal niet, een bevallingsplan. Lijkt me enerzijds wel prettig om zo op papier je eigen wensen al uit te kunnen drukken.

Travelgurly, met mij gaat het wel oké. Lichamelijk niet zoals het hoort, maar dat zal niet veranderen zolang ik maar deze lage dosis medicatie kan/mag nemen. Mijn rug daar heb ik ook nog wel veel last van, maar heb een doorverwijzing gekregen naar de fysio. Heb het nog niet gebruikt omdat ik vorige week ziek thuis zat en dan dus geen last kreeg van mijn rug, maar nu ik weer aan het werken ben, merk ik gelijk het verschil. Vanavond even bellen dus.
Officieel blijf ik tot 39 weken werken (mag hier in België), maar ik heb nog zoveel vakantie en overuren staan, dat ik die ook nog allemaal op voorhand opneem. Dat maakt dat ik i.p.v. 1 week op voorhand nu 5 weken op voorhand thuis ben, toch wel fijn! Ik zag je foto trouwens in het buiktopic, leuk!

Hier gaat alles wel goed. Donderdag moet ik mij om 8u nuchter in het ziekenhuis melden voor de glucose tolerantie test en dan moet ik tot +/- 12u daar (nuchter) blijven. Hopelijk is de uitslag wel goed, maar dat is nog even afwachten. Afgelopen weekend heeft mijn vriend samen met mijn schoonmoeder de babykamer behangen en zondag hebben we de meubeltjes in elkaar gezet. Vandaag gaat mijn vriend nog de laatste dingetjes in elkaar zetten (het hemeltje e.d.) en dan zal ik wel eens een foto maken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella ma 17 sep 2012 - 23:15

Mama Titty: Schiet al op he over 5 weken de sleuteloverdracht. Moet er veel gebeuren daarna? Of laten jullie een hoop doen?

Pinkel: Oh dat van die blaas ken ik zeg. Ik zit tegenwoordig meer op het toilet dan op de bank ongeveer. Ik blijf gaan.

NoName: he balen dat je bovendruk niet zakt. Heb je al naar je eetpatroon gekeken qua zout bijv drop enzo? (vast wel, maar denk even mee;) ) Fijn dat de kleine in ieder geval weer goed gegroeid is.

Flower: Fijn dat jij al een aantal punten duidelijk hebt voor de bevalling. Jij hebt het voordeel dat je dingen kan vergelijken met de vorige bevalling.

Jetje: fijn dat de babykamer zo goed als af is.

Travelgurly: ik wil ook tot 4 weken voor de uitgerekende datum door blijven werken mits het allemaal lukt.

Snoes: succes donderdag in het ziekenhuis, hopelijk is het allemaal goed. Jullie schieten ook lekker op met de babykamer.

Pff nou hier een hele beroerde nacht achter de rug. Sliep pas om half 1 tot 2 uur. Daarna tot 5.15 om vevolgens om 8.15 weer even in slaap te vallen. Ik gok dat ik om 20 uur vanavond plat lig.....

Zit nu te wachten tot ze de babykamer en spullen allemaal komen brengen. Ik ben benieuwd
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Snoes ma 17 sep 2012 - 23:19

Ella, leuk dat ze vandaag alles komen brengen! En balen dat je zo slecht slaapt, ik herken het helaas.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella ma 17 sep 2012 - 23:33

Snoes schreef:Ella, leuk dat ze vandaag alles komen brengen! En balen dat je zo slecht slaapt, ik herken het helaas.

ja ben ook erg benieuwd als alle spullen er zijn. En qua slapen als ik nou weet waar het doorkomt. Ben gewoon hartsikke moe dus dat is het niet. Soms is de baby erg onrustig dan lig ik daarvan wakker. maar vanacht was er gewoon niks. Kon gewoon niet in slaap vallen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 17 sep 2012 - 23:47

Bij mij komt het dus meestal omdat ik verkeerd lig. Zoals ik zei ben ik een halve buikslaper. Ik lig altijd op mijn zij met één been opgetrokken en mijn andere been gestrekt, wat maakt dat ik dus best veel op mijn buik 'rust' of 'steun' zeg maar. Maar ik lig soms ook echt wakker zonder reden, erg vervelend.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin di 18 sep 2012 - 3:11

Reageer vd week ff uitgebreider. Heb toch een hoofdpijn en dochter ligt ook in bed omdat ze niet lekker is.

We zijn uit de namen voor beiden geslachten!! Zijn Engelse namen geworden net zoals bij onze dochter!!

En 22 oktober om 8.30 uur de 20 weken echo en controle in het ziekenhuis. We zijn dan de eerste gelukkig. Dus aftellen kan weer beginnen. Nog 5 weekjes wachten.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Mama Titty di 18 sep 2012 - 7:20

Ella alles schilderen, behangen,vloeren boven en keuken plaatsen. Behangen doet mijn ma en de rest mijn man. Alleen keuken laten we doen.

Jetje wat fijn dat het zo af is. Leuk hè , blij zijn met de kleine dingen zoals nieuwe mobiel. Thuis gaat het goed, huishouden op laag pitje nu met verhuizing maar tussen man en mij beter als nooit te voren , kinderen zijn me wel soms aan het uittesten. Werk belde vandaag hoe het gaat, voel me dan altijd ff onzeker en rot , had morgen willen bellen als ik met verzuimreductie had gebeld. Ga zondag wel mee met personeelsuitje , bowlen en gourmetten. Bowlen doe ik niet maar toch erbij zijn vind ik wel zo netjes.

Flower klinkt goed dat bevallingsplan. Als Je het keer hebt meegemaakt weet Je helemaal wat Je wel en niet wilt.

Het is inderdaad super drukke week maar gelukkig gaan de 2 spookjes morgen,do en vr naar de opvang.
En ondertussen lig ik veel op de bank of bed.
Ben erachter dat ik op mijn bekkeninstabiliteit waggel 3min van

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Mama Titty di 18 sep 2012 - 7:21

Winkel en markt woon straks , echt fijn !

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Flower_L di 18 sep 2012 - 8:41

Owww word gek. Ik heb ineens flinke drang om alles klaar te hebbe.. Nu al Sad

Herkenbaar? Ik verdrink hier inmiddels in de lijstjes.... Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Highway di 18 sep 2012 - 8:55

Haha, nee dat herken ik niet! Wel ben ik ineens aan het poetsen!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  bolus26 di 18 sep 2012 - 9:31

@ flower L ik had dat een aantal weken terug ook,nu wel weer wat minder gelukkig maar ja is ook bijna af en binnen nu!

@high way mijn man hoopt dat ik dat ook nog krijg, poetsdrang maat ik heb het nog niet zo heel erg tenminste ik kan oo kniet zoveel dus dat scheelt.

@ snoes en andere slechte slaper Embarassed ik slaap met een voedingskussen tussen mn knieen of in mn rug en dan kan ik wel half op mn buik liggen,misschien ook wat voor jullie?

@ ella, waren alle spullen naar wens?

@ madam titty, lastig he rustig aan doen! ben er ook niet zo goed in.winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 561177 je kan toch ook alleen mee gaan eten,dat lijkt me voor je collega´s ook logisch aangezien je ook minder werkt (toch?)

@ pinkel enig he zo´n blaasstamper!

ik heb echt een hoofd als een vergiet! Ik kan ook niet alle berichtjes terug lezen dus wellicht vergeet ik van alles en iedereen.

babykamer is nu een heel eind en ik ben er blij mee!! nog een muursticker bestellen en een leuk kleed ofzo en dan is het helemaal naar wens!

Laatst aangepast door bolus26 op di 18 sep 2012 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Flower_L di 18 sep 2012 - 9:32

Foto bolus en snoes vd kamertjes Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 di 18 sep 2012 - 9:33

jaa die moet ik zeker nog maken!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Roos di 18 sep 2012 - 20:34

Zo zoonlief is even druk met zijn boekjes, dus ik heb even tijd om te reageren Very Happy

@succes mamatitty! Pas je we een beetje op jezelf?

@pinkel, leuk hè, zo'n druktemaker in je buik! L. was op het laatst zo druk aan het bewegen dat ik er snachts gewoon wakker van werd. En dat terwijl het nu zo'n rustig jochie is angel

@noname, is dat sinds kort dat ze ook naar de bovendruk kijken? Ik dacht dat alleen de onderdruk van belang was?

@flower, hier inderdaad ook al een mama. Het is hard werken momenteel. Een peutertje, een baan, zwanger zijn en manlief die een hele drukke periode heeft op het werk.... Maar ik volg alles hoor!!

@jetje, krijgen we de babykamer te zien?? Ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken Very Happy

@tg, Ik ga ervan uit dat ik deze keer tot 36 weken blijf doorwerken. Anders zou ik al met 32 weken gaan. (als ik kies voor 34 weken valt er precies 2 weken kerstvakantie voor en die is verplicht).

@snoes, alweer bijna 30 weken! Wat ga je hard ineens! Succes morgen in het ziekenhuis! En krijgen we van jou ook nog een foto te zien?? (domme vraag, maar ik vraag het me al een hele tijd af... Waar staat nou dat a.k.a. voor??? Embarassed )

@ella, leuk de babyspullen! Ik vind het eigenlijk wel heel jammer dat we dat nu allemaal missen. Het is zo leuk al dat shoppen in die babywinkels.

@jelin, fijn dat jullie uit de namen zijn! Wij helaas nog laaaannnnggg niet...

Vandaag alweer 19 weken!! Wat gaat de tijd hard... Nog 1 week en 2 dagen dan de 20 weken echo zo spannend!! Helemaal omdat we deze keer graag willen weten wat het is angel Ik ben zo benieuwd hoe het is om het te weten al.
Op zich gaat alles goed. Ben alleen heel erg moe. Nog erger als in die eerste weken. Gek hè. En die buik, men die groeit als kool.
De kamer van l. is sinds het weekend af. Het is zo leuk geworden al zeg ik zelf haha.
Een echte jongensnamen vol auto's. En het slapen in het grote bed gaat heel goed. Ben echt heel trots op hem!
Fijne dag!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 22:52

Travelgurly: haha heel herkenbaar hoor. Toen ons zoontje vannacht niet wilde slapen ben ik in de babykamer op de schommelstoel gaan zitten. Heerlijk gewoon ff rondkijken! Ik ga trouwens over 6 weken al met verlof. Eerst een maand ouderschapsverlof en dan vier weken voor mijn uitgerekende datum met zwangerschapsverlof.

Oh Snoes heeeeeel herkenbaar!!! Ik ben ook zo'n half buik half zijslaper en het is gewoon heel irritant. Ben wel heel benieuwd naar het babykamertje!!

Ella: en staan de spullen al? Wink

Jelin: ooh spannend 22 oktober.

Mama Titty: wat fijn dat het allemaal weer wat beter gaat.

Whaha Flower: ja onwijs herkenbaar. het liefst was en strijk ik de kleertjes nu vast en heb ik het kamertje helemaal op orde...

Bolus: jullie kamertje schiet ook al op zo te lezen. Leuk!

Roos: wat super dat het zo goed gaat in zijn grote bed!! Haha ik wil wel een foto showen, maar dan is meteen duidelijk wat we krijgen...............

Vannacht echt de ergste nacht in tijden gehad. van half 9 tot half 3 is mannetje bezig geweest met huilen en niet willen slapen. Nou was mijn achterbuurvrouw er vanmorgen en ineens zegt ze: hij heeft een vies oortje. Waarschijnlijk dus toch oorontsteking. Na de paracetamol die ik er uit pure wanhoop in gestopt heb is hij ook heel lief gaan slapen, dus nou maar hopen dat nu de druk eraf is meneer weer wat beter gaat slapen...

Volgende week ga ik op kraamvisite bij Muppetje dus zometeen maar even de stad in om een leuk kadootje te kopen. Een beetje buitenlucht zal het ventje hopelijk goed doen.

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 18 sep 2012 - 23:13

Jelin, wat fijn dat jullie uit de namen zijn! Nog 5 weekjes wachten tot de 20-weken echo, spannend! Willen jullie ook weten wat het wordt of niet?

Flower, herkenbaar haha. Ik heb die drang ook al een tijdje Very Happy En er komen zeker foto's, ik moet ze nog maken!

Bolus, mijn collega had het over Doomoo ofzoiets? Zo'n banaanvormig kussen (ik weet niet of je hetzelfde bedoelt). Die brengt ze deze week voor me mee, kan ik kijken of ik daar beter mee slaap.

Roos, a.k.a. staat voor "also known as". Omdat ik hier vroeger onder Alyssa postte (toen ik niet wilde dat iedereen wist dat wij voor kinderen bezig waren). Bedoel je een foto van mijn buik? Die ga ik vanavond weer maken normaal! smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  NoName88 wo 19 sep 2012 - 6:38

Ik zie dat Flower weer begint over bevallingsplan. Zag dat er tijdens mijn vakantie ook over gesproken was. Vind dat echt moeilijk! Vk is er ook nog niet over begonnen... Zijn de dames die voor de 1e x zwanger zijn hier ook al mee bezig? Zou echt niet weten wat ik erin moet zetten. Heb zoiets van, laat het wel op me af komen... Als het niet de eerste is, is het natuurlijk wel anders

@ Travelgurl mooi buikje! Ik ben ook vna plan tot 4 weken door te werken.

Ik wil ook zo graag op m'n buik slapen Sad Ik ga denk ik volgende week de glucosetest doen... Weinig zin in!
Leuk Snoes dat het kamertje bijna klaar is. Heel benieuwd naar de foto!

@Ella, probeer wel een beetje op zout te letten, maar de vk heeft er niks van gezegd. Waarschijnlijk heeft dit dan ook weer meer met je onderdruk te maken. Alle spullen binnen?

Goed om te horen dat het goed gaat thuis Mama Titty!

@ Flower, heb nog geen drang smile Terwijl ik normaal wel iemand van de lijstjes ben... Komt vast nog wel angel Ik heb nu de hele tijd zoiets van; eerst de babykamer helemaal klaar en dan zien we wel weer verder. DAn ga ik ook weer ff naar uitzetlijstjes kijken e.d.

Inderdaad, foto's van al die kamers!!

@Roos is inderdaad sinds kort dat ze meer op de bovendruk letten. Ze vinden dat ze dat getal niet zomaar weg mogen vagen, dat geeft ook iets aan... Maar 't is allemaal wel een beetje vaag.

Wat sneu, Jetje, oorontsteking! Hopelijk gaat t snel over!

Dat was 't wel weer denk. Hier weinig bijzonders. Vind wel dat m'n buik hard groeit. Gaat nu ook echt een beetje in de weg zitten...
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  bolus26 wo 19 sep 2012 - 8:15

@noname door t forum denk ik nu ook wel over zo n plan maar weet ook niet zo goed wat er in moet.binnenkort maar es met de vk over hebben.

@ snoes klinkt vergelijkbaar!hopelijk helpt t!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Ella wo 19 sep 2012 - 20:08

Jelin: wat fijn dat jullie uit de namen zijn!

Flower: ik heb gelukkig nog niet de drang om alles klaar te hebben. Hoop dat dat nog even wegblijft.

Roos: ja het is zeker leuk allemaal. Snap best dat een eerste of tweede daarin heel anders is. Spannend dat jullie nu wel willen weten wat het wordt. Nog even wachten....

Jetje: he wat vervelend met je zoontje. Hopelijk knapt hij snel op.

NoName: ik heb ook nog geen bevallingsplan. Wel heb ik wat puntjes in mijn hoofd die ik tzt met mijn man wil bepreken en op wil schrijven.

Nou het kamertje, box, maxicosi, wandelwagen is allemaal gebracht, en manlief heeft alles gelijk opgezet.... Dus helemaal blij. Gisteren hebben we alles schoongemaakt en alvast maar wat kleertjes opgehangen in de kast.....Embarassed staat wel heel schattig. Ik leg alles gewoon in de kast nu en haal het tzt er allemaal uit en was alles dan.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Juutjepetuutje wo 19 sep 2012 - 21:06

He meiden!
hier ben ik ook weer eens!
we hebben genoten van 2 heerlijke weken vakantie! we zijn gewoon in Nederland gebleven maar het was erg lekker om er even tussen uit te zijn! we hadden prachtig weer. man en zoon gingen soms heerlijk samen de hort op (zwemmen ofzo) en ik heerlijk met een boekje luieren. bijna elke dag even een dutje gedaan Embarassed wat klinkt dat erg haha! kortom voor ons alle 3 echt vakantie!

ik reageer alleen even op de laatste 2 pagina's hoor, anders is het geen doen Wink

@ pinkel: heel herkenbaar, die trampoline! ben je nét geweest, komt er weer een schop en hup kun je weer
leuk he, je buik zo zien bewegen! ik geniet er echt van

@ noname: vervelend, die hoge bloeddruk. wel fijn dat het goed in de gaten wordt gehouden, dan ben je er snel bij mocht het wel erger worden.

@ flower: ja haha de mama's met kindjes hebben het vast druk. ik merk het aan mezelf ook wel hoor. als mijn man aan het werk is heb ik mijn handen vol en als ik dan 's avonds op de bank plof wil ik het liefst alleen nog tv kijken ofzo
zit je elke avond een uur bij je zoon op de gang? pfoeh, ook pittig. wil hij anders niet slapen?

@ Jetje: wat heerlijk dat het kamertje zo goed als af is. wij moeten nog beginnen! ik kan niet wachten winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 561177
wat vervelend dat je zo'n rotnacht met J. achter de rug hebt! hopelijk knapt hij snel op!

@ Snoes, ik lees dat je vandaag voor de glucose test moet! succes!
En leuk dat jullie het kamertje ook al bijna klaar hebben!

@Jelin: wat leuk dat jullie uit de namen zijn!

@ Roos: nog een week dan weten jullie dus wat het wordt! spannend! heb je een voorgevoel?

@ ella: wat leuk, alle spulletjes geleverd! leuk he! en wat wordt het dan ineens echt!

met mij gaat het verder allemaal prima! ik heb weinig last van mijn bekken doordat ik nu gewoon goed weet wat ik wel en niet moet doen en het minder werken heeft echt goed effect! ik zit dus heerlijk op een blauwe wolk momenteel!
ik kan niet wachten tot we hier met het kamertje kunnen beginnen, maar man heeft het even druk en ik wil eigenlijk wel zelf gaan beginnen maar weet dat t beter is van niet. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 253468018
op mijn werk hebben we nu echt een zwangeren club, er zijn met mij nog 3 meiden zwanger en allemaal in januari uitgerekend. voor hun is het allemaal hun eerste kindje en hebben dus een heel bescheiden buikje, ik schaamde me een beetje vd week toen we vergadering hadden, ik leek wel 34 weken ofzo
vd week vroeg er iemand (die mij niet kent) aan me hoe lang moet je nog :O oeps haha!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: