winter 2012/2013 mama's!
+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
@jetje, hahaha dat vind ik niet erg hoor Er zit niks op voor ons dat braaf te wachten.
Ik denk trouwens dat je een meisje krijg
@snoes, natuurlijk! Dat is het! Hahaha... Ik 'kende' je eerste ook als Alyssa.
@ella, leuk hè om alles meteen in elkaar te zetten. Ik had ook al een kast vol. Nu staat de doos babykleertjes ongeduldig te wachten op zolder. Eerst het kamertje behangen (nou ja 3 banen).
@juutjepuutje, bij zoonlief een heel duidelijk voorgevoel. Dan kon gewoon geen meisje zijn.
Nu neemt het gevoel een loopje met me. De ene keer een jongen, dan weer een meisje.
Met de 12 weken echo hebben we iets gezien. Ben benieuwd of het juist is....
Bij mij op mijn werk is er ook nog een vrouw zwanger. 4 weken verder en ook een tweede kindje, maar toch heb ik een dikkere buik
Zoonlief ligt lekker te slapen, zometeen gezellig met mijn moeder naar de stad. Heb een heel lijstje. Hopelijk slaag ik goed Fijne dag!
Ik denk trouwens dat je een meisje krijg
@snoes, natuurlijk! Dat is het! Hahaha... Ik 'kende' je eerste ook als Alyssa.
@ella, leuk hè om alles meteen in elkaar te zetten. Ik had ook al een kast vol. Nu staat de doos babykleertjes ongeduldig te wachten op zolder. Eerst het kamertje behangen (nou ja 3 banen).
@juutjepuutje, bij zoonlief een heel duidelijk voorgevoel. Dan kon gewoon geen meisje zijn.
Nu neemt het gevoel een loopje met me. De ene keer een jongen, dan weer een meisje.
Met de 12 weken echo hebben we iets gezien. Ben benieuwd of het juist is....
Bij mij op mijn werk is er ook nog een vrouw zwanger. 4 weken verder en ook een tweede kindje, maar toch heb ik een dikkere buik
Zoonlief ligt lekker te slapen, zometeen gezellig met mijn moeder naar de stad. Heb een heel lijstje. Hopelijk slaag ik goed Fijne dag!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Roos Ben benieuwd of het dan klopt wat jullie zagen op de 12wkn echo. Shopse!
Juutjepuutje Op mijn afdeling ben ik de enigste die zwanger is, maar op andere afdelingen zijn er ook veel zwanger. Haha was de zoveelste die het kwam vertellen dat ik zwanger was bij de planning. Ik krijg ook regelmatig de vraag hoe lang ik nog moet en of het er geen 2 zijn. Nee, is er echt 1! Fijn dat het goed gaat met je bekken. Ben je weer aan het( gedeeltelijk)het werk? Of nog niet?
Ella Leuk dat je vriend al alles in elkaar heeft gezet. Hier liggen de kleertjes nog in een doos. Kijk ernaar als kamer van de oudste klaar is en zij over is. Maar vind het altijd wel een schattig gezicht.
Noname Dat had ik de 1e keer ook hoor dat ik de bevalling e.d. blanco inging. Ik wist op dat moment niet wat ik kon verwachten en heb het allemaal maar op me af laten komen. Nu wil ik wel het één en ander op papier hebben zowel voor bevalling als voor de kraamzorg die ik anders wil dan bij de 1e.
Jetje Hoe is het met je zoontje?
Bolus Ben ook wel benieuwd naar jullie kamer?
Snoes Succes in het zkh!
Dinsdag weer voor het eerst gewerkt sinds 3 wkn viel me niet tegen. Alleen s'nachts en gisterochtend last van bekken en banden. Ben benieuwd naar het weekend dan mag ik weer.
Buikje ondergaat een groeispurt en begint een beetje in de weg te zitten haha. Met slapen wel de goede houding zoeken, maar slaap er gelukkig nog niet slechter door.
Vanmiddag met schoonmoeders bezoekje brengen aan het zkh. Ben ik wel even zoet mee......
Juutjepuutje Op mijn afdeling ben ik de enigste die zwanger is, maar op andere afdelingen zijn er ook veel zwanger. Haha was de zoveelste die het kwam vertellen dat ik zwanger was bij de planning. Ik krijg ook regelmatig de vraag hoe lang ik nog moet en of het er geen 2 zijn. Nee, is er echt 1! Fijn dat het goed gaat met je bekken. Ben je weer aan het( gedeeltelijk)het werk? Of nog niet?
Ella Leuk dat je vriend al alles in elkaar heeft gezet. Hier liggen de kleertjes nog in een doos. Kijk ernaar als kamer van de oudste klaar is en zij over is. Maar vind het altijd wel een schattig gezicht.
Noname Dat had ik de 1e keer ook hoor dat ik de bevalling e.d. blanco inging. Ik wist op dat moment niet wat ik kon verwachten en heb het allemaal maar op me af laten komen. Nu wil ik wel het één en ander op papier hebben zowel voor bevalling als voor de kraamzorg die ik anders wil dan bij de 1e.
Jetje Hoe is het met je zoontje?
Bolus Ben ook wel benieuwd naar jullie kamer?
Snoes Succes in het zkh!
Dinsdag weer voor het eerst gewerkt sinds 3 wkn viel me niet tegen. Alleen s'nachts en gisterochtend last van bekken en banden. Ben benieuwd naar het weekend dan mag ik weer.
Buikje ondergaat een groeispurt en begint een beetje in de weg te zitten haha. Met slapen wel de goede houding zoeken, maar slaap er gelukkig nog niet slechter door.
Vanmiddag met schoonmoeders bezoekje brengen aan het zkh. Ben ik wel even zoet mee......
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Leuk Ella, dat alles in het kamertje staat en naar wens is. Hier liggen de meubels al een hele poos in de doos te wachten. Nou ja, kamertje is bijna klaar dus verwacht dat ze deze of volgende week wel in elkaar gezet worden. Ben heel benieuwd
Maandag komen de kinderwagen en maxi-cosi. Box moeten we nog op uit.
Klinkt goed die vakantie Juutje! Gezellig met zoveel collega's samen zwanger!
Roos, shopze!
Succes met werken van 't weekend Flip!
Zo, ik heb zojuist de badkamer gedaan (na 3 weken vakantie) moet wel weer ff uitrusten hoor! M'n conditie word er niet echt beter op geloof ik...
Gisteravond met m'n moeder een weekendje weg geboekt in oktober. M'n ouders zijn bijna 30 jr getrouwd. Gaan we met z'n 5-en (heb 1 zusje) een weekendje naar Brabant.
Ik had van de week zorgverz nog een mail gestuurd of ik zwangerschapsgym vergoed krijg, maar helaas! Ben er ook nog steeds niet helemaal over uit of ik het wel of niet wil gaan doen...
Maandag komen de kinderwagen en maxi-cosi. Box moeten we nog op uit.
Klinkt goed die vakantie Juutje! Gezellig met zoveel collega's samen zwanger!
Roos, shopze!
Succes met werken van 't weekend Flip!
Zo, ik heb zojuist de badkamer gedaan (na 3 weken vakantie) moet wel weer ff uitrusten hoor! M'n conditie word er niet echt beter op geloof ik...
Gisteravond met m'n moeder een weekendje weg geboekt in oktober. M'n ouders zijn bijna 30 jr getrouwd. Gaan we met z'n 5-en (heb 1 zusje) een weekendje naar Brabant.
Ik had van de week zorgverz nog een mail gestuurd of ik zwangerschapsgym vergoed krijg, maar helaas! Ben er ook nog steeds niet helemaal over uit of ik het wel of niet wil gaan doen...
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Hoi meiden,
Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben ook een winter 2012-2013 mama. Ik ben uitgerekend op 5 februari 2013 en nu ruim 20 weken zwanger.
Ik heb me tot week 17 heel rot gevoeld dus had steeds geen puf om mee te schrijven hier. Nu voel ik me steeds beter dus vind ik het wel leuk om hier wat meer mee te schrijven.
Met sommige van jullie heb ik nog in een topic gezeten maar voor wie mij nog niet kent: ik ben Creabea, 27 jaar, getrouwd en zwanger van ons eerste kindje. Ik loop bij de gynaecoloog i.v.m een te hoge bloeddruk (slik hier nu ook medicijnen voor) en zal dus ook in het ziekenhuis bevallen.
Morgen heb ik mijn 20 weken echo, spannend!
Wanneer was jullie kamertje klaar? En doen jullie nog iets aan zwangerschapsgym ofzo?
Ik heb me opgegeven voor zwangerschapsyoga, ben heel benieuwd.
Volgende keer reageer ik ook op jullie hoor! Is er trouwens ook iets van een schema waarin iedereen staat?
Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben ook een winter 2012-2013 mama. Ik ben uitgerekend op 5 februari 2013 en nu ruim 20 weken zwanger.
Ik heb me tot week 17 heel rot gevoeld dus had steeds geen puf om mee te schrijven hier. Nu voel ik me steeds beter dus vind ik het wel leuk om hier wat meer mee te schrijven.
Met sommige van jullie heb ik nog in een topic gezeten maar voor wie mij nog niet kent: ik ben Creabea, 27 jaar, getrouwd en zwanger van ons eerste kindje. Ik loop bij de gynaecoloog i.v.m een te hoge bloeddruk (slik hier nu ook medicijnen voor) en zal dus ook in het ziekenhuis bevallen.
Morgen heb ik mijn 20 weken echo, spannend!
Wanneer was jullie kamertje klaar? En doen jullie nog iets aan zwangerschapsgym ofzo?
Ik heb me opgegeven voor zwangerschapsyoga, ben heel benieuwd.
Volgende keer reageer ik ook op jullie hoor! Is er trouwens ook iets van een schema waarin iedereen staat?
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
NoName: de eerste keer was ik ook niet met zo'n plan bezig, maar achteraf heb ik wel veel dingen die ik anders had willen zien. Zoals het feit dat het uiteindelijk 30 uur duurde en ik elke 4 uur een arts en co assistent aan mijn bed had. De co ging elke keer eerst toucheren en de arts controleerde. Toen had ik de energie niet om er wat van te zeggen, maar nu wil ik wel opnemen dat ik niet elke zoveel uur een andere co wil laten friemelen...
Ella: ooh wat leuk dat alles staat! Ik hang de kleertjes ook gewoon op in de kast hoor nu. En als ik straks verlof heb, zal ik alles wassen, strijken enz.
Hahaha Juutjepetuutje, heel herkenbaar. Ik heb ook een flinke buik al hoor. En niet voor schamen, lekker mee pronken!! Maar wat leuk dat er zo'n zwangerengroepje is! Wat fijn dat het met je bekken wat beter gaat.
Roos: en geslaagd met shoppen??
FF: lastig he die buik... Bij mij zit het ook al best wel in de weg.
Creabea: Jaa gezellig dat je hier mee komt kletsen meid!!! Spannend je echo morgen!! Wil je weten wat het wordt? Hier is het kamertje bijna klaar. Ik wilde ook yoga doen, maar ik ben erachter gekomen dat gym gratis is en yoga 100 euro kost haha en ik blijf toch een Hollander
Met J gaat het gelukkig weer wat beter. Hij heeft afgelopen nacht heeeeeeeeeeeerlijk geslapen en ik dus ook
Morgen gaan we misschien een weekendje weg afhankelijk van het weer...
Ella: ooh wat leuk dat alles staat! Ik hang de kleertjes ook gewoon op in de kast hoor nu. En als ik straks verlof heb, zal ik alles wassen, strijken enz.
Hahaha Juutjepetuutje, heel herkenbaar. Ik heb ook een flinke buik al hoor. En niet voor schamen, lekker mee pronken!! Maar wat leuk dat er zo'n zwangerengroepje is! Wat fijn dat het met je bekken wat beter gaat.
Roos: en geslaagd met shoppen??
FF: lastig he die buik... Bij mij zit het ook al best wel in de weg.
Creabea: Jaa gezellig dat je hier mee komt kletsen meid!!! Spannend je echo morgen!! Wil je weten wat het wordt? Hier is het kamertje bijna klaar. Ik wilde ook yoga doen, maar ik ben erachter gekomen dat gym gratis is en yoga 100 euro kost haha en ik blijf toch een Hollander
Met J gaat het gelukkig weer wat beter. Hij heeft afgelopen nacht heeeeeeeeeeeerlijk geslapen en ik dus ook
Morgen gaan we misschien een weekendje weg afhankelijk van het weer...
Gast- Gast
Jetje, ga je gymmen in Voorschoten via Activite? Die 'juf' is echt leuk. Als je daar gaat moet je haar maar de groeten doen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Jetje: leuk dat het kamertje al bijna af is! Wij hebben de muren gedaan en nu is het wachten op de meubeltjes, die komen in oktober. Lijkt me zo leuk als het kamertje echt ingericht is. Ik geef je groot gelijk hoor, als gym gratis is, had ik ook gedaan hoor, ben ook een echte hollander
Gelukkig dat het met J. weer wat beter gaat. Is altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn!
We willen heel graag weten wat het wordt, ben zo nieuwsgierig. Hoop ook echt dat ze het morgen goed kunnen zien. Mijn gevoel zegt een meisje, maar gevoel van mijn man zegt een jongen, dus ben benieuwd!
Woon jij in V.? Ik heb daar in de buurt gewoond!
Gelukkig dat het met J. weer wat beter gaat. Is altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn!
We willen heel graag weten wat het wordt, ben zo nieuwsgierig. Hoop ook echt dat ze het morgen goed kunnen zien. Mijn gevoel zegt een meisje, maar gevoel van mijn man zegt een jongen, dus ben benieuwd!
Woon jij in V.? Ik heb daar in de buurt gewoond!
Creabea_28- Prater
Nee ik ga naar die in 'onze' stad Muppetje. Die kwam qua dag beter uit, dan kan ik op woensdag namelijk lekker blijven zwemmen...
Creabea: oh echt heb jij daar gewoond, nee ik woon in L. de stad er tegenaan. Woon je nog steeds daar in de buurt of niet? Wat toevallig. Superleuk dat je morgen weet wat het wordt. Heb je al spulletjes gekocht?
Creabea: oh echt heb jij daar gewoond, nee ik woon in L. de stad er tegenaan. Woon je nog steeds daar in de buurt of niet? Wat toevallig. Superleuk dat je morgen weet wat het wordt. Heb je al spulletjes gekocht?
Gast- Gast
Jetje schreef:Nee ik ga naar die in 'onze' stad Muppetje. Die kwam qua dag beter uit, dan kan ik op woensdag namelijk lekker blijven zwemmen...
Weet niet of ze het daar ook geeft, ze heet Steffanie. Leiden vond ik te ver fietsen. Ik vond de gym wel heel leuk!
Muppetje- Ratel
Creabea, leuk dat je mee komt schrijven! En heel veel succes vandaag met de 20 wekn echo!
Jetje, wat fijn dat J. Weer wat opgeknapt is! Leuk een weekendje weg!! (Als jullie gaan) heel veel plezier!
Jetje, wat fijn dat J. Weer wat opgeknapt is! Leuk een weekendje weg!! (Als jullie gaan) heel veel plezier!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Even ego: onze 20 weken echo was helemaal goed!!! De kleine was heel beweeglijk en we hebben alles goed kunnen zien. Weten ook wat het wordt maar dit horen jullie volgende keer (eerst even aan de familie vertellen)
Creabea_28- Prater
Wat super Crea!!
Muppetje- Ratel
Fijn zeg Crea! Heerlijk gevoel is dat. Ik ben benieuwd naar het geslacht, maar denk een zoon!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Fijn crea! Dat scheelt weer zirgen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Oh wat super crea!!!!!!! Nou lekker genieten van de tweede helft :-)
Gast- Gast
Fijn crea!! Ben benieuwd naar het geslacht! Geniet van de tweede helft.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Creabea Fijn dat alles goed was tijdens de 20wkn echo.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Goedenavond meiden,
ff een ego berichtje. Ben net terug van de vk. Had op mijn werk ineens erge bloedverlies. Ben flink heschrokken en had gebeld. Gelukkig kon ik gelijk langskomen op de praktijk. Gelukkig had ze snel het hartje gevonden en klonk mooi regelmatig. Ook liet de baby ff weten dat ie bewoog. Hij schopte hard tegen de doppler aan. Ben nu weer gerust gesteld. Mocht het bloedverlies verergeren dan kan ik bellen voor een echo. Erg fijn dus.
@ Crea.. fijn dat alles goed is.
ff een ego berichtje. Ben net terug van de vk. Had op mijn werk ineens erge bloedverlies. Ben flink heschrokken en had gebeld. Gelukkig kon ik gelijk langskomen op de praktijk. Gelukkig had ze snel het hartje gevonden en klonk mooi regelmatig. Ook liet de baby ff weten dat ie bewoog. Hij schopte hard tegen de doppler aan. Ben nu weer gerust gesteld. Mocht het bloedverlies verergeren dan kan ik bellen voor een echo. Erg fijn dus.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
he bah jelin, wat schrikken! gelukkig was alles goed!! rustig aan
creabea: wat fijn dat alles goed was!! ben benieuwd naar het geslacht!
creabea: wat fijn dat alles goed was!! ben benieuwd naar het geslacht!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Welkom Crea, fijn dat de 20-weken echo goed was!
Ja, kijk Jetje, jij hebt ook achteaf dingen die je nu anders wilt hebben... Dat heb ik niet..
Fijn dat jij en J weer beter slapen!
Heb je bij J ook gym gedaan? Ik krijg niks vergoed van verzekering. En 't kost € 165,- ofzo. Vind ik nog best wel een hoop geld
Van wat voor soort organisatie ofzo was die gym Muppet?
Dat is schrikken Jelin! Gelukkig heeft ze jullie gerust kunnen stellen! Hopelijk komt het niet weer terug!
Ja, kijk Jetje, jij hebt ook achteaf dingen die je nu anders wilt hebben... Dat heb ik niet..
Fijn dat jij en J weer beter slapen!
Heb je bij J ook gym gedaan? Ik krijg niks vergoed van verzekering. En 't kost € 165,- ofzo. Vind ik nog best wel een hoop geld
Van wat voor soort organisatie ofzo was die gym Muppet?
Dat is schrikken Jelin! Gelukkig heeft ze jullie gerust kunnen stellen! Hopelijk komt het niet weer terug!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Jelin schreef:Goedenavond meiden,
Nou ik dacht dat het minder was. Maar voelde net weer alles langs mijn benen lopen. Met mijn man afgesproken dat als het morgen niet minder is om weer te bellen voor een echo. Zo afgesproken met vk ook. Ga mijn bed opzoeken.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
He getsie Jelin :(Hopelijk is het inderdaad vals alarm en klopt het hartje nog stevig door. Hopelijk kun je er een beetje bij slapen!
Fijn dat je 20weken echo goed was Crea!!
Ik zal de komende tijd weer even minder posten, morgen hele dag bruiloft (vandaag de bruidstaart gemaakt, terwijl ik griep heb pffff ) en dan zondag spulletjes inpakken en dan gaan we maandag een weekje naar de zon!! We gaan naar Turkije, even lekker relaxen, ben er echt aan toe. Als we terugkomen hebben we ook bijna de 20 weken echo!
Fijn dat je 20weken echo goed was Crea!!
Ik zal de komende tijd weer even minder posten, morgen hele dag bruiloft (vandaag de bruidstaart gemaakt, terwijl ik griep heb pffff ) en dan zondag spulletjes inpakken en dan gaan we maandag een weekje naar de zon!! We gaan naar Turkije, even lekker relaxen, ben er echt aan toe. Als we terugkomen hebben we ook bijna de 20 weken echo!
Laatst aangepast door Highway op vr 21 sep 2012 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wat naar en spannend jelin!gelukkig heb je t hartje gehoord.zou morgen zejer even bellen! Truste,hoop dat je n beetje kan slapen.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Hè Jelin, hoop dat bloeden snel stopt. Heb je ook last van je buik?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Fijn crea! Ben benieuwd wat het wordt. Hoe staat het er nu voor qua jongens meisjes in dit topic?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders