winter 2012/2013 mama's!
+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Flower_L schreef:Hè Jelin, hoop dat bloeden snel stopt. Heb je ook last van je buik?
Nee heb geen buikpijn gelukkig. Ben wel een beetje.verdrietig, maar voelt nog goed. alleen het bloedverlies zit me niet lekker.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Hee ben benieuwd hoe vanacht gegaan is en hoe het nu is!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:Hee ben benieuwd hoe vanacht gegaan is en hoe het nu is!
Ik ben ook benieuwd Jelin! Sterkte meid.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Jelin meid wat heftig. Fijn dat je het hartje even gehoord hebt. Ben ook heel benieuwd hoe het vannacht gegaan is...
NoName: dat is een zorgverlener bij ons in de regio die allemaal cursussen geeft. Als je in onze woonplaats woont, krijg je zwangerschapsgym gratis. Mijn verzekering vergoedt ook gym niet, maar op deze manier is het wel heel leuk.
NoName: dat is een zorgverlener bij ons in de regio die allemaal cursussen geeft. Als je in onze woonplaats woont, krijg je zwangerschapsgym gratis. Mijn verzekering vergoedt ook gym niet, maar op deze manier is het wel heel leuk.
Gast- Gast
NoName, wat Jetje zegt inderdaad. Het was via de thuiszorg en de gemeente betaalt
Ik vind het erg leuk en heb er wel wat aan gehad, al waren mijn rugweeen simpelweg niet weg te puffen...
Ik vind het erg leuk en heb er wel wat aan gehad, al waren mijn rugweeen simpelweg niet weg te puffen...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hé Jetje, nog 100 dagen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Nou heb geslapen als een roosje. Helaas is het bloedverlies niet gestopt. Voel me erg verdrietig, maar toch nog rustig. Straks sowieso ff de vk bellen. want vertrouw het niet. Wel dat het goed is met de baby, maar het moet ergens vandaan komen.
Jelin- Kletskop
hopelijk kan je snel terecht!
bolus26- Ratel
Oh jee jelin, schrik ervan. Dat je geen buikkramp hebt of iets is wel positief maar snap je ongerustheid. Ik zou gewoon dagelijks blijven bellen hor. En bij je vk aandringen dat er verder gekeken wordt, het moet inderdaad ergens vandaan komen. Veel blijven liggen als ik jou was. Sterkte en duim voor je dat het niks is.
Highway: lekker even naar de zon. Hopen dat je voor maandag nog beetje opknapt en dat het zonnetje je goed doet.
Crea: oooh heerlijk he die 20weken echo, heerlijk lang naar je kleintje kunnen kijken. fijn dat alles goed was.
Andere meiden , fijn weekend!
Highway: lekker even naar de zon. Hopen dat je voor maandag nog beetje opknapt en dat het zonnetje je goed doet.
Crea: oooh heerlijk he die 20weken echo, heerlijk lang naar je kleintje kunnen kijken. fijn dat alles goed was.
Andere meiden , fijn weekend!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Heb net met mijn man erover gehad maar hij reageerde heel kortaf. Hij zegt maak je niet druk en anders bel de vk opnieuw. Maar heb het idee dat het nu iets minder is, maar nog niet gestopt. Heb er nu ook rugpijn bij.
Ik twijfel echt heel erg. Heb wel mijn werk opgebeld dat ik niet kom. Was geen probleem en mijn moeder belde ook nog. Vond dat erg fijn.
Ik twijfel echt heel erg. Heb wel mijn werk opgebeld dat ik niet kom. Was geen probleem en mijn moeder belde ook nog. Vond dat erg fijn.
Jelin- Kletskop
Goeie vakantie Highway!!
Wat een narigheid Jelin!! Ik zou gewoon bellenhoor... Moet inderdaad ergens vandaan komen, misschien is t je placenta ofzo.
Oke, helaas voor de gym woon ik niet bij jullie in de buurt Bij ons kost t bij thuiszorg dus 165 euro ofzo..
Wat een narigheid Jelin!! Ik zou gewoon bellenhoor... Moet inderdaad ergens vandaan komen, misschien is t je placenta ofzo.
Oke, helaas voor de gym woon ik niet bij jullie in de buurt Bij ons kost t bij thuiszorg dus 165 euro ofzo..
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Zou gewoon bellen hoor!zei de vk toch ook?!
Fijne vakantie highway!
Ik heb net van mn moeder een set kleren gekregen alvast voor mn verjaardag( is woensdag) ben er echt blij mee!
Fijne vakantie highway!
Ik heb net van mn moeder een set kleren gekregen alvast voor mn verjaardag( is woensdag) ben er echt blij mee!
bolus26- Ratel
Highway Fijne vakantie!
Jelin Als je het niet vertrouw zal ik zeker de VK bellen!
Noname Bij mijn vorige zwangerschap heb ik zwangerschapsgym gedaan en dit moest ik ook via de thuiszorg betalen.
Bolus Altijd leuk als je iets nieuws/kado krijgt!
Jelin Als je het niet vertrouw zal ik zeker de VK bellen!
Noname Bij mijn vorige zwangerschap heb ik zwangerschapsgym gedaan en dit moest ik ook via de thuiszorg betalen.
Bolus Altijd leuk als je iets nieuws/kado krijgt!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Nou heb uit eindelijk gebeld. Kon weer gelijk langskomen. Hartje gehoord en baby was behoorlijk bewegelijk. Baby lag vrij laag, dus ze dacht dat mijn placenta weleens laag kan zitten. Daardoor worst ik door gestuurd naar de gyn. As maandag heb ik een echo om dat te kunnen bevestigen. Ik ben weer gerust gesteld voor nu. Dus afwachten tot maandag. Moet voorlopig rust houden tot maandag.
Jelin- Kletskop
Jelin wat ontzettend schrikken joh!! Fijn dat je toch weer vandaag zo snel terecht kon.
Highway lekker naar Turkije!! Heerlijk je hebt het echt verdiend na die drukke tijd met het verhuizen en zo!
Ik wil ook wel zwangerschapsgym doen hier in de buurt. Maar er is gewoon niets hier!!
Waarschijnlijk gaan mijn man en ik naar zo'n dag samen voorbereid bevallen.
Morgen alweer 19 weken. 3 oktober hebben we dus de 20 weken echo, erg spannend hoor.
Ik voel de baby nu elke dag wel goed bewegen, mijn man heeft de baby nu ook 1 keer mogen voelen. Misschien wat vroeg, maar het was echt de baby die tegen zijn hand duwde. Heel bijzonder.
Vandaag weer een beetje op babyspullenjacht geweest. Veek ideeen, maar na de echo gaan we echt knopen doorhakken.
Pffftt nu rugpijn en onwijze steken in buik. Vast teveel gelopen. In ieder geval maak ik me zorgen om de steken in mijn buik. Zal wel normaal zijn, maar voelt wel erg vervelend.
Fijn weekend lady's!!
Highway lekker naar Turkije!! Heerlijk je hebt het echt verdiend na die drukke tijd met het verhuizen en zo!
Ik wil ook wel zwangerschapsgym doen hier in de buurt. Maar er is gewoon niets hier!!
Waarschijnlijk gaan mijn man en ik naar zo'n dag samen voorbereid bevallen.
Morgen alweer 19 weken. 3 oktober hebben we dus de 20 weken echo, erg spannend hoor.
Ik voel de baby nu elke dag wel goed bewegen, mijn man heeft de baby nu ook 1 keer mogen voelen. Misschien wat vroeg, maar het was echt de baby die tegen zijn hand duwde. Heel bijzonder.
Vandaag weer een beetje op babyspullenjacht geweest. Veek ideeen, maar na de echo gaan we echt knopen doorhakken.
Pffftt nu rugpijn en onwijze steken in buik. Vast teveel gelopen. In ieder geval maak ik me zorgen om de steken in mijn buik. Zal wel normaal zijn, maar voelt wel erg vervelend.
Fijn weekend lady's!!
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Fijn dat je doorgestuurd wordt Jelin! Op een echo kunnen ze mooi goed alles nakijken! Hopelijk blijft het bloed weg van 't weekend!
DikkieDik, ik kan er ook niet zo goed meer tegen als ik veel loop. Voel ik vaak ook in m'n buik en rug. Ik heb ook een conditie van lik-me-vestje...
Was vanmiddag bij m'n moeder, die is druk met de wieg bezig Verder had ze ook de dozen met babykleertjes e.d. van zolder gehaald. Leuk! Al die afzichtelijke kleuren Zij beweert dat ze nog steeds mooi vind... Maar goed, blijft wel schattig al dat kleine spul!
Man heeft vandaag laaste dingen op babykamer gedaan. Rolgordijn opgehangen enzo... Dinsdagavond gaat hij de meubels in elkaar zetten Ik moet eerst nog even schoonmaken
DikkieDik, ik kan er ook niet zo goed meer tegen als ik veel loop. Voel ik vaak ook in m'n buik en rug. Ik heb ook een conditie van lik-me-vestje...
Was vanmiddag bij m'n moeder, die is druk met de wieg bezig Verder had ze ook de dozen met babykleertjes e.d. van zolder gehaald. Leuk! Al die afzichtelijke kleuren Zij beweert dat ze nog steeds mooi vind... Maar goed, blijft wel schattig al dat kleine spul!
Man heeft vandaag laaste dingen op babykamer gedaan. Rolgordijn opgehangen enzo... Dinsdagavond gaat hij de meubels in elkaar zetten Ik moet eerst nog even schoonmaken
NoName88- Prater
Zo wat kunnen jullie kletsen zeg
Noname: lekker vooruit zich zeg een weekendje weg.
Creabea: leuk dat je komt meeschrijven. Loop je nu al met een te hoge bloeddruk? Ons kamertje is al klaar sinds deze week. Ik moet nog wel het een en ander gaan kopen maar de meubels staan al. Fijn dat jullie echo goed was!!
Jelin: dat was schrikken zeg.... gelukkig mocht je al gelijk langs voor een echo. Fijn dat je doorgestuurd wordt.
High way: fijne vakantie!
Dikkie Dik: wat leuk dat je man de baby gevoeld heeft.... das zo bijzonder!
Hier heb ik de afgelopen week rechts bovenin mijn buik zo'n pijnlijk/beurs gevoel.... heel irritant.
Noname: lekker vooruit zich zeg een weekendje weg.
Creabea: leuk dat je komt meeschrijven. Loop je nu al met een te hoge bloeddruk? Ons kamertje is al klaar sinds deze week. Ik moet nog wel het een en ander gaan kopen maar de meubels staan al. Fijn dat jullie echo goed was!!
Jelin: dat was schrikken zeg.... gelukkig mocht je al gelijk langs voor een echo. Fijn dat je doorgestuurd wordt.
High way: fijne vakantie!
Dikkie Dik: wat leuk dat je man de baby gevoeld heeft.... das zo bijzonder!
Hier heb ik de afgelopen week rechts bovenin mijn buik zo'n pijnlijk/beurs gevoel.... heel irritant.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Jelin: jeetje wat vervelend allemaal! Gelukkig klopte het hartje goed en was het kindje goed aan het bewegen. Hopelijk is de echo maandag ook helemaal goed.
Highway: fijne vakantie! Geniet ervan!
Dikkiedik: wat leuk dat je man het kindje ook al kan voelen, zo bijzonder he Spannend bijna de 20 weken echo.
NoName: ik herken de slechte conditie! Sinds ik zwanger ben, ben ik ook zo snel buiten adem...leuk dat jullie al zo ver zijn met het kamertje, wordt steeds echter zo he.
Ella: ja helaas nu al een hoge bloeddruk. Had voor de zwangerschap altijd een lage/normale bloeddruk maar sinds ik zwanger ben is ie omhoog geschoten. Schijnt best heel vaak voor te komen. Gelukkig houden ze het goed in de gaten. Leuk dat jullie meubeltjes er staan! Die van ons komen over een paar weken, ben zo benieuwd hoe het eruit ziet als alles staat!
@all: de familie is ingelicht dus nu mogen jullie het ook weten: wij krijgen een MEISJE!
Highway: fijne vakantie! Geniet ervan!
Dikkiedik: wat leuk dat je man het kindje ook al kan voelen, zo bijzonder he Spannend bijna de 20 weken echo.
NoName: ik herken de slechte conditie! Sinds ik zwanger ben, ben ik ook zo snel buiten adem...leuk dat jullie al zo ver zijn met het kamertje, wordt steeds echter zo he.
Ella: ja helaas nu al een hoge bloeddruk. Had voor de zwangerschap altijd een lage/normale bloeddruk maar sinds ik zwanger ben is ie omhoog geschoten. Schijnt best heel vaak voor te komen. Gelukkig houden ze het goed in de gaten. Leuk dat jullie meubeltjes er staan! Die van ons komen over een paar weken, ben zo benieuwd hoe het eruit ziet als alles staat!
@all: de familie is ingelicht dus nu mogen jullie het ook weten: wij krijgen een MEISJE!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Vervelend Ella, zit de baby al tegen je ribben aan? Beetje vroeg toch?
Ja Crea, kamertje word echt leuk nu En, wat leuk een meisje!!
Ja Crea, kamertje word echt leuk nu En, wat leuk een meisje!!
NoName88- Prater
Creabea: leuk een meisje! lekker rose shoppen ;-)
noname: lijkt me ook vroeg dat de baby al tegen mijn ribben zit. maar heb geen idee wat het anders kan zijn.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
@ Crea.. leuk een meisje!!
Verder gaat het hier wat beter. Bloedverlies is iets minder geworden gelukkig.
Verder gaat het hier wat beter. Bloedverlies is iets minder geworden gelukkig.
Jelin- Kletskop
Ella schreef:
Creabea: leuk een meisje! lekker rose shoppen ;-)
noname: lijkt me ook vroeg dat de baby al tegen mijn ribben zit. maar heb geen idee wat het anders kan zijn.
Misschien last van je organen? Dat ze in de verdrukking komen ofzo? Ik heb geen idee bij welke zwangerschapsduur je kindje zo hoog komt eigenlijk. Organen komt het eerste in mij op, maar zou het verder niet weten.
Creabea_28- Prater
Jelin: wat fijn dat het bloedverlies minder is geworden! Hopelijk trekt het vanzelf weg en was het iets onschuldigs.
Creabea_28- Prater
Creabea_28 schreef:Jelin: wat fijn dat het bloedverlies minder is geworden! Hopelijk trekt het vanzelf weg en was het iets onschuldigs.
Dat hoop ik ook. Maar toch schrik je. Heb het in deze zwangerschap al eerder gehad maar niet zo heftig.
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:Creabea_28 schreef:Jelin: wat fijn dat het bloedverlies minder is geworden! Hopelijk trekt het vanzelf weg en was het iets onschuldigs.
Dat hoop ik ook. Maar toch schrik je. Heb het in deze zwangerschap al eerder gehad maar niet zo heftig.
Kan ik me voorstellen hoor, zou me ook helemaal rot schrikken. Gelukkig kon je snel
terecht bij de vk en krijg je maandag een echo. Hopelijk is alles goed en kan je daarna zonder zorgen genieten van je zwangerschap.
Creabea_28- Prater
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders