winter 2012/2013 mama's!
+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Nee daarom. Ik wacht het even af en hoop dat ik vrijdag weet of ik wel/geen borstvoeding mag geven.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ella Hoe was de 20 weken echo??
Bolus hoe gaat het nu? Al wat rustiger?
Hier even paar drukke dagen gehad. Vandaag definitief te horen gekregen dat hypotheek rond is!! Dus het gaat allemaal door. Een hele opluchting.
Gisteren een keuken onder voorbehoud van financiering besteld.
En vandaag al het behang uitgezocht voor beneden en boven ook voor de kinder kamers, wat een opluchting!!
Vandaag ook bij de vk geweest, alleen is mijn bloeddruk nog veel lager dan normaal 96/54!!!!!!! En nog steeds - 1 kg!
Snap er niks meer van en dat maakt me onzeker.
Ik eet gezond en regelmatig, drink regelmatig soep en boullion en zoute drop maar ipv hoger wordt die lager.
De verhuizing enz zorgt ook wel voor wat spanning maar zou ik eerder een hoge bloeddruk zou krijgen hihi.
Bolus hoe gaat het nu? Al wat rustiger?
Hier even paar drukke dagen gehad. Vandaag definitief te horen gekregen dat hypotheek rond is!! Dus het gaat allemaal door. Een hele opluchting.
Gisteren een keuken onder voorbehoud van financiering besteld.
En vandaag al het behang uitgezocht voor beneden en boven ook voor de kinder kamers, wat een opluchting!!
Vandaag ook bij de vk geweest, alleen is mijn bloeddruk nog veel lager dan normaal 96/54!!!!!!! En nog steeds - 1 kg!
Snap er niks meer van en dat maakt me onzeker.
Ik eet gezond en regelmatig, drink regelmatig soep en boullion en zoute drop maar ipv hoger wordt die lager.
De verhuizing enz zorgt ook wel voor wat spanning maar zou ik eerder een hoge bloeddruk zou krijgen hihi.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Jeeeeee de echo was helemaal goed!!!!! Daarna lekker wezen shoppen!!!!!
Juutjepetuutje: Fijn dat alles weer goed was. Fijne vakantie!
Bolus: he wat vervelend zeg je buikpijn. Doe lekker even rustig aan!
Travelgurly: leuke vakantie gehad? waar ben je heen geweest?
Mama Titty: Gefeliciteerd! Fijn dat het helemaal rond is.
Wat betreft BV en FL: ik ga proberen borstvoeding te geven. Het lijkt me ontzettend mooi om het te kunnen doen maar zie er ook wel een beetje tegenop. Vooral de beginperiode icm de nachtvoedingen.
Juutjepetuutje: Fijn dat alles weer goed was. Fijne vakantie!
Bolus: he wat vervelend zeg je buikpijn. Doe lekker even rustig aan!
Travelgurly: leuke vakantie gehad? waar ben je heen geweest?
Mama Titty: Gefeliciteerd! Fijn dat het helemaal rond is.
Wat betreft BV en FL: ik ga proberen borstvoeding te geven. Het lijkt me ontzettend mooi om het te kunnen doen maar zie er ook wel een beetje tegenop. Vooral de beginperiode icm de nachtvoedingen.
Laatst aangepast door Ella op di 4 sep 2012 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ella; fijn dat alles goed was! Weten jullie wat het wordt?
Ik denk trouwens dat je bv bedoeld hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Ella; fijn dat alles goed was! Weten jullie wat het wordt?
Nee wij weten niet wat het wordt, vind het aan de ene kant wel jammer nu. Maar het heeft ook wel wat om te wachten.
Thanx, bedoelde inderdaad bv heb het veranderd
Ella- Ratel
Ella schreef:Printje schreef:Ella; fijn dat alles goed was! Weten jullie wat het wordt?
Nee wij weten niet wat het wordt, vind het aan de ene kant wel jammer nu. Maar het heeft ook wel wat om te wachten.
En anders doe je toch nog een pretecho?
Wij gaan over een paar weken nog een pretecho doen, wil graag het geslacht nogmaals bevestigd hebben haahaha. Doos als ik ben heb me weer laten opbutsen door iemand en nu wil ik het nogmaals gecheckt hebben.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Ella schreef:Printje schreef:Ella; fijn dat alles goed was! Weten jullie wat het wordt?
En anders doe je toch nog een pretecho?
Wij gaan over een paar weken nog een pretecho doen, wil graag het geslacht nogmaals bevestigd hebben haahaha. Doos als ik ben heb me weer laten opbutsen door iemand en nu wil ik het nogmaals gecheckt hebben.
haha, ach kan je gelijk je kleintje nog eens uitgebereid bekijken
gaan wij misschien sowieso nog doen hoor
Ella- Ratel
Mama Titty: Gefeliciteerd!
Ella: Wat fijn dat alles goed was, weer een opluchting voor jullie.
All, hier gaat alles goed! Vrijdag weer een afspraak bij mijn gynaecoloog en dan heb ik ook gelijk de suikertest (standaardprocedure in ons ziekenhuis). Verwacht niet dat er wat uitkomt, gezien ik totnogtoe maar 3 kg ben aangekomen.
Ella: Wat fijn dat alles goed was, weer een opluchting voor jullie.
All, hier gaat alles goed! Vrijdag weer een afspraak bij mijn gynaecoloog en dan heb ik ook gelijk de suikertest (standaardprocedure in ons ziekenhuis). Verwacht niet dat er wat uitkomt, gezien ik totnogtoe maar 3 kg ben aangekomen.
Snoes- Lady Post-a-lot
@ Mama Titty.. Fijn dat de hypotheek nu eindelijk rond is!!
@ Ella.. Fijn dat de echo goed was!!
@ Snoes.. Jij ook al een suikertest. Ik moet deze ook al laten doen voor de 20 weken echo. Ik zie daar echt wel tegen op aangezien ik nuchter moet zijn.
Ook hier gaat het goed! Gisteren veel last gehad van mijn buik en heb ff inhaalslag slapen gedaan haha. Hoorde dat een goede vriendin zwanger is, maar kan niet oprecht blij voor haar zijn. Omdat ik weet hoe haar situatie is en ik blijf het onverstandig vinden. Misschien komt het nog.
@ Ella.. Fijn dat de echo goed was!!
@ Snoes.. Jij ook al een suikertest. Ik moet deze ook al laten doen voor de 20 weken echo. Ik zie daar echt wel tegen op aangezien ik nuchter moet zijn.
Ook hier gaat het goed! Gisteren veel last gehad van mijn buik en heb ff inhaalslag slapen gedaan haha. Hoorde dat een goede vriendin zwanger is, maar kan niet oprecht blij voor haar zijn. Omdat ik weet hoe haar situatie is en ik blijf het onverstandig vinden. Misschien komt het nog.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin, ook standaardprocedure bij jullie? Hier wordt het standaard gedaan tussen 27 en 30 weken. Niet nuchter. Alleen als de test verhoogd is, moet je binnen een week terugkomen voor een uitgebreide suikertest waarbij je wel nuchter moet zijn.
Snoes- Lady Post-a-lot
Hie is het niet standaard suiker maar ik word er met 27 weken wel opgeteerd omdat suiker erg veel in de familie voorkomt bij mij.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ella: wat super dat de echo goed was.
Snoes: oh drie kilo pas. Wat netjes!!
Ik ben 5 kilo aangekomen. Vind het best wel veel, maar snoep of snaai niet of zo. Hoop niet dat ik weer zoveel aankom als de vorige keer...
Vannacht eindelijk weer eens heerlijk geslapen. En vandaag een lekker dagje met mijn mannetje.
Snoes: oh drie kilo pas. Wat netjes!!
Ik ben 5 kilo aangekomen. Vind het best wel veel, maar snoep of snaai niet of zo. Hoop niet dat ik weer zoveel aankom als de vorige keer...
Vannacht eindelijk weer eens heerlijk geslapen. En vandaag een lekker dagje met mijn mannetje.
Gast- Gast
Wat zijn jullie allemaal pas weinig aangekomen, heerlijk lijkt me dat
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Limburg, ik heb niet het idee dat jij daar last van hebt. Of heeft dat niet enkel met gewicht te maken?
Jetje, 5 kg aangekomen is toch ook nog best netjes?
Muppetje, hoeveel ben jij aangekomen nu? En misschien ook nog veel op het einde?
Muppetje, hoeveel ben jij aangekomen nu? En misschien ook nog veel op het einde?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Limburg, ik heb niet het idee dat jij daar last van hebt. Of heeft dat niet enkel met gewicht te maken?
Teveel vind ik zelf, 12,8 ongeveer. Maar het is wel echt alleen buik (toch Jetje?)
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Wat zijn jullie allemaal pas weinig aangekomen, heerlijk lijkt me dat
+1 ik heb er nu al 4,5 kg aanplakken... En let echt op wat ik eet, gezien die 22 kg bij de vorige
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Muppetje, dat valt toch goed mee? Tussen de 10 en 15 kg is toch normaal, niet?
Snoes- Lady Post-a-lot
liefie, ik was de vorige keer ook heel netjes tot een week of 33 toen schoot ik omhoog tot uiteindelijk 20+Muppetje schreef:Wat zijn jullie allemaal pas weinig aangekomen, heerlijk lijkt me dat
Jij bent onwijs netjes aangekomen hoor!!! Ik hoop zo onwijs dat ik dat ook kan zeggen tegen die tijd...
Gast- Gast
Snoes schreef:Jelin, ook standaardprocedure bij jullie? Hier wordt het standaard gedaan tussen 27 en 30 weken. Niet nuchter. Alleen als de test verhoogd is, moet je binnen een week terugkomen voor een uitgebreide suikertest waarbij je wel nuchter moet zijn.
Nee is geen standaardprocedure. Het heeft met mijn overgewicht te maken denk ik en mijn dochters geboortegewicht. Ze was iets zwaarder. De vk wilde me ook laten testen op suiker. Dat is gelijk gedaan bij de normale bloedtest en deze waarde was goed. Dus van haar hoef ik niet verder getest te worden. Maar van de gyn moet ik perse die test laten doen. Heb dit ook afgelopen maandag besproken. Dus dat doen we dat maar.
Ik ben tot nu toe nog maar een kilo aangekomen. Dus valt nog erg mee. Hopelijk kom ik niet zoveel aan als de vorige zwangerschap.
Jelin- Kletskop
Jetje schreef:liefie, ik was de vorige keer ook heel netjes tot een week of 33 toen schoot ik omhoog tot uiteindelijk 20+Muppetje schreef:Wat zijn jullie allemaal pas weinig aangekomen, heerlijk lijkt me dat
Jij bent onwijs netjes aangekomen hoor!!! Ik hoop zo onwijs dat ik dat ook kan zeggen tegen die tijd...
lief, Dankje!
Muppetje- Ratel
Als ik.jullie gewicht zo hoor is dat toch.heel normaal als ik.de boekjes zo lees.
Net bij de vk.geweest en ben 600 gram aangekomen maar zit nig 2 kilo.onder startgewicht.maar goef een obeesje als ik moet ook niet teveel aankomen!
Verder moet ik bij 27 weken voor mn reshusfactor prikken en bij 28 weken (standaard) voor suiker.
Ook moet ik bij 32 weken een echo voor groei en placenta en bij 36 weken nog 1 voor groei en ligging.en ik moet me voor 50% ziekmelden op mn werk.
Was een flink gesprek dus net voel me wel wat beter als gisteren qua buikpijn
Net bij de vk.geweest en ben 600 gram aangekomen maar zit nig 2 kilo.onder startgewicht.maar goef een obeesje als ik moet ook niet teveel aankomen!
Verder moet ik bij 27 weken voor mn reshusfactor prikken en bij 28 weken (standaard) voor suiker.
Ook moet ik bij 32 weken een echo voor groei en placenta en bij 36 weken nog 1 voor groei en ligging.en ik moet me voor 50% ziekmelden op mn werk.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:Als ik.jullie gewicht zo hoor is dat toch.heel normaal als ik.de boekjes zo lees.
Lijkt net of ik mijn eigen verhaal lees met al die onderzoeken. Mij staat hetzelfde te wachten op de suikertest na die moet ik eerder laten doen.
Fijn dat je je beter voelt.
Jelin- Kletskop
Nee heeft niet met gewicht te maken. Bij de intake willen ze wel graag je gewicht weten want als je overgewicht heb wordt je er wel standaard op getest maar omdat het bij mijn familie vaak voorkomt willen ze het voor de zekerheid gelijk controleren. Zelf ben ik op beide varianten getest maar heb het gelukkig niet.Snoes schreef:Limburg, ik heb niet het idee dat jij daar last van hebt. Of heeft dat niet enkel met gewicht te maken?
Limburg85- Ratel
bolus26 schreef:Als ik.jullie gewicht zo hoor is dat toch.heel normaal als ik.de boekjes zo lees.
Fijn dat het een fijn gesprek was! Hier zijn die echo's standaard gelukkig al zeggen ze helemaal niks :-(.
Sta je e achter dat je je gedeeltelijk ziek moet melden?
Limburg85- Ratel
Volgens mij is niet extreem aangekomen tot nu toe hier. Ik ben 1 tot 2 kg nu aangekomen. Bij de vorige zwangerschap 6 dus ook niet veel. Hopelijk dit keer weer zo weinig. Ik eet trouwens echt niet gezond, snoep veel te veel maar gelukkig nit te merken in het gewicht.
Limburg85- Ratel
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders