winter 2012/2013 mama's!
+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Hoihoi, ik meld me hier ook. Vandaag weer een echo gehad. Ben nu 12 weken en 4 dagen en uitgerekend op 17 februari.
Heb heel veel klachten gehad, maar nu merk ik dat het steeds beter gaat.
Heb heel veel klachten gehad, maar nu merk ik dat het steeds beter gaat.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
welkom dikkie dik (zo werd mijn broertje vroeger genoemd, blond en zo mager als een lat )
gefeliciteerd!
wat voor een klachten heb je gehad?
gefeliciteerd!
wat voor een klachten heb je gehad?
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Thnx Kwak. Wat voor klachten..pfft wat niet..diarree, misselijk extreem veel, moe ik vond het niet echt leuk. Gelukkig nemen ze af nu!!
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Welkom Dikkie Dik! gelukkig voel je je nu iets beter!
Kwak: jeej! weer lekker werken! hopen dat het beter gaat nu! ( ik mis mijn werk ook echt )
vanmorgen bij de vk geweest, alles was in orde met mij en de baby. hartje gehoord, echt super krachtig! was zo grappig, ik kwam de spreekkamer uit en in de wachtkamer zaten een paar oudere vrouwen te wachten, want in het zelfde gebouw zit een fysiotherapeut. die vrouwen waren er helemaal vol van, ze hadden het hartje van mijn baby gehoord!! wat was dat mooi, wat krachtig, wat een sterke baby etc hahah was wel lief om te horen! ze bedankten me zelfs dat ze het konden horen!
verder hier vandaag een draak van een peuter! aah we zaten elkaar lekker in de haren, hij bleef eigenwijs doen, ondeugende streken uithalen en mij uitdagen en ik hapte lekker en zo zaten we elkaar echt op te jutten.. vreselijk!! hopelijk gaat het morgen weer even beter
ik zit ook nog te twijfelen of ik een winterjas zal bestellen. is denk wel handig!
Kwak: jeej! weer lekker werken! hopen dat het beter gaat nu! ( ik mis mijn werk ook echt )
vanmorgen bij de vk geweest, alles was in orde met mij en de baby. hartje gehoord, echt super krachtig! was zo grappig, ik kwam de spreekkamer uit en in de wachtkamer zaten een paar oudere vrouwen te wachten, want in het zelfde gebouw zit een fysiotherapeut. die vrouwen waren er helemaal vol van, ze hadden het hartje van mijn baby gehoord!! wat was dat mooi, wat krachtig, wat een sterke baby etc hahah was wel lief om te horen! ze bedankten me zelfs dat ze het konden horen!
verder hier vandaag een draak van een peuter! aah we zaten elkaar lekker in de haren, hij bleef eigenwijs doen, ondeugende streken uithalen en mij uitdagen en ik hapte lekker en zo zaten we elkaar echt op te jutten.. vreselijk!! hopelijk gaat het morgen weer even beter
ik zit ook nog te twijfelen of ik een winterjas zal bestellen. is denk wel handig!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Goed nieuws Kwak!
En welkom Dikkie Dik! Ja, als het goed is ga je nu de beste periode in
Zo Juutje, jij hebt je goede daad weer verricht voor vandaag
En welkom Dikkie Dik! Ja, als het goed is ga je nu de beste periode in
Zo Juutje, jij hebt je goede daad weer verricht voor vandaag
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Dikkie dik welkom! Hopelijk kun Je wat meer genieten na alle klachten.
Juutje was nog vergeten dat ik hoop dat Je zoontje snel opknapt. Wat leuk zeg dat hartje zo goed en duidelijk te horen was, iedereen blij daar hihi
Kwak goed nieuws zeg!
Pfoe beroerd geslapen,Sliep ik eindelijk werd l. Wakker omdat zijn bed nat was. Om 4u ! Daarna niet meer kunnen slapen.
Zo om 8.30u bedrijfsarts , ben benieuwd.
Weer om 23 uur mail van makelaar gehad, volgens mij heeft hij geen leven hihi, het bod is geaccepteerd, 19-9 aflopen ontbindende voorwaarden en 22 oktober de sleutel.
Wil dan binnen week over zijn, anders betaal Je extra huur.alleen even kijken hoe dat zit met belasting teruggave/aftrek van Je huis, hoe dat aangevraagd moet worden , iemand ervaring in? Begreep van buren dat pas kan als Je hebt getekend.
Juutje was nog vergeten dat ik hoop dat Je zoontje snel opknapt. Wat leuk zeg dat hartje zo goed en duidelijk te horen was, iedereen blij daar hihi
Kwak goed nieuws zeg!
Pfoe beroerd geslapen,Sliep ik eindelijk werd l. Wakker omdat zijn bed nat was. Om 4u ! Daarna niet meer kunnen slapen.
Zo om 8.30u bedrijfsarts , ben benieuwd.
Weer om 23 uur mail van makelaar gehad, volgens mij heeft hij geen leven hihi, het bod is geaccepteerd, 19-9 aflopen ontbindende voorwaarden en 22 oktober de sleutel.
Wil dan binnen week over zijn, anders betaal Je extra huur.alleen even kijken hoe dat zit met belasting teruggave/aftrek van Je huis, hoe dat aangevraagd moet worden , iemand ervaring in? Begreep van buren dat pas kan als Je hebt getekend.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Juutjepetuutje: hoe is het nu met je ventje? Fijn dat het goed was bij de vk. En grappig dat ze het hartje op de gang konden horen. Had ik de vorige keer ook bij die meid die voor me was. Ze kwam met een mega big smile uit de kamer en ik snapte dat wel
Jeetje Mama Titty wat onwijs rot dat het nog steeds zo slecht gaat. Succes bij de bedrijfsarts vandaag!
Kwak: wat een supergoed nieuws!
Dikkie Dik: welkom meid.
Ik heb ook niet zo goed geslapen vannacht, maar ik vond het helemaal niet erg!!! 20 minuten lang het getrappel van de beeb aangevoeld. Wat was ik blij. Zo duidelijk had ik het nog nooit gevoeld. Waar ik mijn hand ook neerlegde binnen een mum van tijd voelde ik daar de baby. Ik ben echt zoooooooo opgelucht nu. Na al die twijfelplopjes eindelijk echt een een duidelijk schopshowtje van de beeb!!
Jeetje Mama Titty wat onwijs rot dat het nog steeds zo slecht gaat. Succes bij de bedrijfsarts vandaag!
Kwak: wat een supergoed nieuws!
Dikkie Dik: welkom meid.
Ik heb ook niet zo goed geslapen vannacht, maar ik vond het helemaal niet erg!!! 20 minuten lang het getrappel van de beeb aangevoeld. Wat was ik blij. Zo duidelijk had ik het nog nooit gevoeld. Waar ik mijn hand ook neerlegde binnen een mum van tijd voelde ik daar de baby. Ik ben echt zoooooooo opgelucht nu. Na al die twijfelplopjes eindelijk echt een een duidelijk schopshowtje van de beeb!!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Mama Titty, dat was behoorlijk vroeg, pff. Succes vandaag bij de bedrijfsarts.
Over de belastingteruggave, volgens mij kun je dat inderdaad pas aanvragen als je de definitieve koopovereenkomst hebt getekend. Onze hypotheekadviseur heeft dat voor ons gedaan, dus hoe het moet kan ik je ook niet vertellen...
Dikkie Dik, welkom. Heerlijk hè, als de kwaaltjes minder worden?!
Juutje, wat leuk dat ze het hartje in de wachtkamer konden horen
Kwak, fijn dat je weer gaat werken. En bedankt voor de tip, ik denk dat ik ook maar een winterjas aan ga schaffen.
Jetje, vervelend dat je je zo naar voelt, ik hoop dat het snel beter gaat.
NoName, fijn dat het er goed uit zag bij de 20-weken echo.
Bij mij zag het er ook goed uit, voor zover te zien was is onze uk helemaal gezond De kleine was erg beweeglijk maar omdat mijn placenta aan de voorkant ligt voel ik daar nog niet zoveel van. Pas sinds een week voel ik het af en toe Ons voorgevoel over het geslacht klopte totaal niet (terwijl vriendlief 99 van de 100 keer goed aanvoelt hoe is zit, haha, laat dit dan net die 100e keer zijn ). Toen de echoscopist zei wat we krijgen was ik dus behoorlijk flabbergasted, want die zag ik niet aankomen! Maar ik vind het wel heel leuk! Ik ga het geslacht hier niet neerzetten, voor het geval ik meelezers heb, aangezien we het voor de omgeving geheim houden (moeilijk hoor, ik wilde het wel van de daken schreeuwen. Heb me in kunnen houden...)Voor de gene die het graag willen weten en hun nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, PM even.
Mama Titty, dat was behoorlijk vroeg, pff. Succes vandaag bij de bedrijfsarts.
Over de belastingteruggave, volgens mij kun je dat inderdaad pas aanvragen als je de definitieve koopovereenkomst hebt getekend. Onze hypotheekadviseur heeft dat voor ons gedaan, dus hoe het moet kan ik je ook niet vertellen...
Dikkie Dik, welkom. Heerlijk hè, als de kwaaltjes minder worden?!
Juutje, wat leuk dat ze het hartje in de wachtkamer konden horen
Kwak, fijn dat je weer gaat werken. En bedankt voor de tip, ik denk dat ik ook maar een winterjas aan ga schaffen.
Jetje, vervelend dat je je zo naar voelt, ik hoop dat het snel beter gaat.
NoName, fijn dat het er goed uit zag bij de 20-weken echo.
Bij mij zag het er ook goed uit, voor zover te zien was is onze uk helemaal gezond De kleine was erg beweeglijk maar omdat mijn placenta aan de voorkant ligt voel ik daar nog niet zoveel van. Pas sinds een week voel ik het af en toe Ons voorgevoel over het geslacht klopte totaal niet (terwijl vriendlief 99 van de 100 keer goed aanvoelt hoe is zit, haha, laat dit dan net die 100e keer zijn ). Toen de echoscopist zei wat we krijgen was ik dus behoorlijk flabbergasted, want die zag ik niet aankomen! Maar ik vind het wel heel leuk! Ik ga het geslacht hier niet neerzetten, voor het geval ik meelezers heb, aangezien we het voor de omgeving geheim houden (moeilijk hoor, ik wilde het wel van de daken schreeuwen. Heb me in kunnen houden...)
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Jetje schreef:Ik heb ook niet zo goed geslapen vannacht, maar ik vond het helemaal niet erg!!! 20 minuten lang het getrappel van de beeb aangevoeld. Wat was ik blij. Zo duidelijk had ik het nog nooit gevoeld. Waar ik mijn hand ook neerlegde binnen een mum van tijd voelde ik daar de baby. Ik ben echt zoooooooo opgelucht nu. Na al die twijfelplopjes eindelijk echt een een duidelijk schopshowtje van de beeb!!
Wat mooi! Zo is het niet erg om slecht te slapen
Bimbam- Kletskop
Jetje wat fijn zeg al die schopjes!
Bimbam Je hebt pm hihi. O we hebben nog een gesprek binnenkort met hypotheek shop vraag dan of hun gelijk dan doen , weten we zeker dat het goed gaat.
Bedrijfsarts was 10min te laat, maar al héél snel klaar.
Ze deelt mening van Fysio en verloskundige.
Mag niet meer werken tot aan de bevalling.
Sprak uit dat werk niet zo mee gaand is en best moeilijk dat ik maar moet komen proberen, maar zij vond dat ook niet verantwoord en zei dat werk het allemaal vergoed krijgt en ik iedereen achter me heb, dus dat ik ondanks alles moet proberen te genieten van de zwangerschap.
Bimbam Je hebt pm hihi. O we hebben nog een gesprek binnenkort met hypotheek shop vraag dan of hun gelijk dan doen , weten we zeker dat het goed gaat.
Bedrijfsarts was 10min te laat, maar al héél snel klaar.
Ze deelt mening van Fysio en verloskundige.
Mag niet meer werken tot aan de bevalling.
Sprak uit dat werk niet zo mee gaand is en best moeilijk dat ik maar moet komen proberen, maar zij vond dat ook niet verantwoord en zei dat werk het allemaal vergoed krijgt en ik iedereen achter me heb, dus dat ik ondanks alles moet proberen te genieten van de zwangerschap.
Mama Titty- Fluisteraar
Jetje, wat heerlijk dat je vanacht zo heerlijk mocht genieten van jullie baby, heerlijk is dat
Bimbam: fijn dat alles er goed uit zag! Ben benieuwd naar het geslacht!
Mamatitty: fijn dat de bedrijfsarts het eens was, hopelijk kun je nu een beetje gaan genieten! En spannende tijd, rondom het huis! Hoeft er niets te gebeuren, dat jullie met een week al over willen?
Bimbam: fijn dat alles er goed uit zag! Ben benieuwd naar het geslacht!
Mamatitty: fijn dat de bedrijfsarts het eens was, hopelijk kun je nu een beetje gaan genieten! En spannende tijd, rondom het huis! Hoeft er niets te gebeuren, dat jullie met een week al over willen?
Juutjepetuutje- Prater
woehoe... ben helemaal blij! lieve vriendin Rejoy heeft een babymeisje gekregen!!
ik ben helemaal aan het stuiteren op de bank
ik ben helemaal aan het stuiteren op de bank
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Zo we zijn weer thuis van de vakantie, de kids wouden nog 1 nachtje bij opa en oma blijven dus het is nog rustig in huis. Ik schrok gisteren wel toen ik m'n buik zag in de spiegel, hij is aardig gegroeid en bol geworden. Verder had ik gehoopt dat ik iets minder moe zou zijn door de vakantie maar helaas, nog steeds zo ontzettend moe en 's avonds kan ik me lichaam geen houding meer geven :-(.
Mama Titty wat fijn dat de ba dezelfde mening heeft, natuurlijk niet fijn dat de klachten zo erg zijn maar wel fijn dat je die druk niet meer heb. Je wg moet zich er bij neerleggen en jij moet toch gaan proberen te gaan genieten van de zwangerschap hoe lastig dat ook zal zijn met de klachten.
Kwak gefeliciteerd!!
Jetje wat ontzettend fijn! Hopelijk neemt deze bevestiging (een deel) van je onzekerheid weg zeker als de baby vaker zo actief gaat bewegen.
Bimbam wat fijn dat de 20 weken echo goed was! En ben ook benieuwd naar het geslacht, even omschakelen of niet?
Mama Titty wat fijn dat de ba dezelfde mening heeft, natuurlijk niet fijn dat de klachten zo erg zijn maar wel fijn dat je die druk niet meer heb. Je wg moet zich er bij neerleggen en jij moet toch gaan proberen te gaan genieten van de zwangerschap hoe lastig dat ook zal zijn met de klachten.
Kwak gefeliciteerd!!
Jetje wat ontzettend fijn! Hopelijk neemt deze bevestiging (een deel) van je onzekerheid weg zeker als de baby vaker zo actief gaat bewegen.
Bimbam wat fijn dat de 20 weken echo goed was! En ben ook benieuwd naar het geslacht, even omschakelen of niet?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Kwak gefeliciteerd met rejoy
Juutje alleen boven verdieping behangen en vloer leggen. De keuken zal later erin komen, november of december.
Limburg goede vakantie gehad? Vervelend van vermoeidheid, hopelijk heb je snel meer energie. Lekker even dagje rust of niet?
Juutje alleen boven verdieping behangen en vloer leggen. De keuken zal later erin komen, november of december.
Limburg goede vakantie gehad? Vervelend van vermoeidheid, hopelijk heb je snel meer energie. Lekker even dagje rust of niet?
Mama Titty- Fluisteraar
Bimbam: wat fijn dat alles goed was met jullie kleintje!!
Mama Titty: wat fijn dat de bedrijfsarts volledig achter je staat.
Kwak: leuk!!! Alvast een vriendinnetje voor je kleintje. Gefeliciteerd
Limburg: lekkere vakantie gehad? Ik heb dat ook nog steeds, dat ik zo ontzettend moe ben. Vervelend he. Kan je wel je rust pakken?
Die schopshow van afgelopen nacht heeft inderdaad heel veel onzekerheid weggenomen. Ik ben nog steeds nerveus voor de echo volgende week, maar dit stelt me wel heel erg gerust
Nog leuke weekendplannen met dit mooie weer? Wij gaan morgen naar Avifauna. Verder is ons weekend wel heel volgepland met bezoekjes enz, dus ik hoop dat ik tussendoor wel een beetje rust kan pakken
Mama Titty: wat fijn dat de bedrijfsarts volledig achter je staat.
Kwak: leuk!!! Alvast een vriendinnetje voor je kleintje. Gefeliciteerd
Limburg: lekkere vakantie gehad? Ik heb dat ook nog steeds, dat ik zo ontzettend moe ben. Vervelend he. Kan je wel je rust pakken?
Die schopshow van afgelopen nacht heeft inderdaad heel veel onzekerheid weggenomen. Ik ben nog steeds nerveus voor de echo volgende week, maar dit stelt me wel heel erg gerust
Nog leuke weekendplannen met dit mooie weer? Wij gaan morgen naar Avifauna. Verder is ons weekend wel heel volgepland met bezoekjes enz, dus ik hoop dat ik tussendoor wel een beetje rust kan pakken
Gast- Gast
Dikkie dik welkom!
mama titty, wat fijn datj de arts je helemaal begrijpt en achter je staat. hoe gaat het nu metje?
limburg: ik ben ook nog moe hor. Wel iets minder als in het begin, maar nu komt het vooral door het er 2-4 x uit moeten snachts om te plassen.
Wat een heerlijk weekend komt eraan zeg! Zit al weer aardig volgepland maar wel met allemaal leuke dingen.
Jullie er al uit (voor de mama's die blijven werken) hoe je het met de oppas gaat doen? Mijn vriend wil absoluut geen kdv of gastouder. Hij is het wekeend thuis dus de zaterdag is opgelosd, mijn moeder wil ook heeel graag 1 of 2 dagen oppassen. We kijken nog even wat we zelf willen.
mama titty, wat fijn datj de arts je helemaal begrijpt en achter je staat. hoe gaat het nu metje?
limburg: ik ben ook nog moe hor. Wel iets minder als in het begin, maar nu komt het vooral door het er 2-4 x uit moeten snachts om te plassen.
Wat een heerlijk weekend komt eraan zeg! Zit al weer aardig volgepland maar wel met allemaal leuke dingen.
Jullie er al uit (voor de mama's die blijven werken) hoe je het met de oppas gaat doen? Mijn vriend wil absoluut geen kdv of gastouder. Hij is het wekeend thuis dus de zaterdag is opgelosd, mijn moeder wil ook heeel graag 1 of 2 dagen oppassen. We kijken nog even wat we zelf willen.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Wij zijn er wel uit qua opvang.
Wij willen juist niet dat oma 2 dagen oppast, dan verliest ze (in ons idee) het oma zijn en wordt het meer opvoeden. Ze gaat 1 dag oppassen. Mijn man is 1 dag thuis en ik 2 dagen. De overgebleven dag gaat het naar het kdv waar onze oudste nu ook zit.
Wij willen juist niet dat oma 2 dagen oppast, dan verliest ze (in ons idee) het oma zijn en wordt het meer opvoeden. Ze gaat 1 dag oppassen. Mijn man is 1 dag thuis en ik 2 dagen. De overgebleven dag gaat het naar het kdv waar onze oudste nu ook zit.
Gast- Gast
@ jetje, ja daarom tijwfelen wij ook of we wel 2 dagen naar oma moeten doen ;-)
pffff.....ik liep net op mijn werk ff naar buiten, bekeek mijzelf in de winkelruit....en kreeg gewoon tranen bij het zien van mijzelf + buik. tranen van wonderlijk en mooi hor. pfff. Super zin in het zonnige weekend!
pffff.....ik liep net op mijn werk ff naar buiten, bekeek mijzelf in de winkelruit....en kreeg gewoon tranen bij het zien van mijzelf + buik. tranen van wonderlijk en mooi hor. pfff. Super zin in het zonnige weekend!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Travel het gaat naar omstandigheden redelijk. Alleen de dagen doorkomen is erg vermoeiend
Qua opvang, we krijgen straks als alles doorgaat oppas aan huis ( gastouder) , mochten we er nog geen hebben ( staan nu 2 maanden ingeschreven)die dan ook voor en naschoolse opvang doet. Als kabinet plannen doorgaan dan betalen we 150 euro meer dan nu voor 2 kinderen en er komt dan nog kleine Bij
Qua opvang, we krijgen straks als alles doorgaat oppas aan huis ( gastouder) , mochten we er nog geen hebben ( staan nu 2 maanden ingeschreven)die dan ook voor en naschoolse opvang doet. Als kabinet plannen doorgaan dan betalen we 150 euro meer dan nu voor 2 kinderen en er komt dan nog kleine Bij
Mama Titty- Fluisteraar
Travelgurly, ik stop (voorlopig) met werken. Mocht ik na mijn verlof weer werk vinden, dan wil ik het liefst een gastouder.
Bimbam- Kletskop
Travelgurly Een KDV of gastouder is voor ons geen optie omdat ik onregelmatig werk en op 1 dag na in de week geen vaste werkdagen heb. Ook gaan mijn man en ik als ik dagdienst heb beide om 6.15 de deur uit. Mijn man is 1 dag in de week vrij (dan heb ik vaste werkdag) en hij is ook meestal in het weekend vrij. Mochten we daarna nog een oppas nodig hebben dan passen de oma's of opa en evt tante op onze dochter (en straks ook nmr 2).
Jetje Wat 'fijn' dat de kleine je vannacht heb wakker gehouden met zijn getrappel. Snap dat je je nu wat zekerder voelt nu je de kleine regelmatiger voelt.
Limburg De moeheid blijft hier ook aanwezig en ben s'avonds echt doodmoe. In ieder geval een leuke vakantie gehad dat is het belangrijkste!
Kwak Alweer wat rustiger aanwezig op de bank? Al op kraamvisite geweest? Lekker dat je van de week weer gaat proberen een paar uur te werken.
Mama Titty Fijn dat je VK en bedrijfsarts achter je staan en je volgens hen ook thuis 'moet' blijven. Doe rustig aan en zorg dat je aan je rust toekomt!
Bimbam Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad. Ik had ook een heel ander voorgevoel hoor dan dat het geslacht daadwerkelijk is en moest het even laten zakken. Nu vind ik het helemaal leuk!
Juutje Leuk he die ouwe mensjes. Op mijn werk kunnen ze soms ook zo vertederend zijn die oudere clienten. Hoe is het nu met je zoontje?
Dikkie dik Welkom!
Weekendplannen....ik mag van 7.30 tot 15.00 aan het werk en morgenavond nog een verjaardag. Dan heb ik maandag wel een vrije dag verdiend vind ik.
Hier verder alles rustig. Baby in de buik gaat steeds harder tekeer, maar is (nog) wel een lekker en fijn gevoel. Verder is J. de laatste paar dagen flink ondeugend en probeert me lekker uit. Pfffff wanneer is de 'nee' en 'mij' fase voorbij?!?
Jetje Wat 'fijn' dat de kleine je vannacht heb wakker gehouden met zijn getrappel. Snap dat je je nu wat zekerder voelt nu je de kleine regelmatiger voelt.
Limburg De moeheid blijft hier ook aanwezig en ben s'avonds echt doodmoe. In ieder geval een leuke vakantie gehad dat is het belangrijkste!
Kwak Alweer wat rustiger aanwezig op de bank? Al op kraamvisite geweest? Lekker dat je van de week weer gaat proberen een paar uur te werken.
Mama Titty Fijn dat je VK en bedrijfsarts achter je staan en je volgens hen ook thuis 'moet' blijven. Doe rustig aan en zorg dat je aan je rust toekomt!
Bimbam Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad. Ik had ook een heel ander voorgevoel hoor dan dat het geslacht daadwerkelijk is en moest het even laten zakken. Nu vind ik het helemaal leuk!
Juutje Leuk he die ouwe mensjes. Op mijn werk kunnen ze soms ook zo vertederend zijn die oudere clienten. Hoe is het nu met je zoontje?
Dikkie dik Welkom!
Weekendplannen....ik mag van 7.30 tot 15.00 aan het werk en morgenavond nog een verjaardag. Dan heb ik maandag wel een vrije dag verdiend vind ik.
Hier verder alles rustig. Baby in de buik gaat steeds harder tekeer, maar is (nog) wel een lekker en fijn gevoel. Verder is J. de laatste paar dagen flink ondeugend en probeert me lekker uit. Pfffff wanneer is de 'nee' en 'mij' fase voorbij?!?
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wow! Zo veel geschreven! Ik ben dan ook 3 weken weg geweest ( vakantie)
De eerste echo gister gehad en ik ben iets verder gezet, ben nu 9 weken. De uitgerekende datum is nu 15 maart geworden.
Ik ga eerst eens bijlezen en dan reageren J
De eerste echo gister gehad en ik ben iets verder gezet, ben nu 9 weken. De uitgerekende datum is nu 15 maart geworden.
Ik ga eerst eens bijlezen en dan reageren J
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
FF: die nee en mij fase is voorbij als de waaromfase begint en ik vraag me af wat ik erger vond...
Mysterious: fijn dat de echo goed was en altijd leuk om iets vooruit gezet te worden!
Net heeft J. de baby gevoeld. Hij vond het helemaal leuk en was helemaal trotse grote broer
Mysterious: fijn dat de echo goed was en altijd leuk om iets vooruit gezet te worden!
Net heeft J. de baby gevoeld. Hij vond het helemaal leuk en was helemaal trotse grote broer
Gast- Gast
Hoi hoi,
Zo ik ben weer terug van vakantie en heb zojuist bijna 15 pagina's bijgelezen haha. Buikje is ineens hard gegroeid en voel de kleine goed. Wel veel buikpijn gehad door de groeipijn. maar mag niet klagen. Zondag maar weer eens wegen en kijken of ik al aangekomen ben. Was tot voor de vakantie nog helemaal niks.
Mama Titty: fijn dat de bedrijfsarts achter je staat.
Snoes: sterkte!!!
Zo ik ben weer terug van vakantie en heb zojuist bijna 15 pagina's bijgelezen haha. Buikje is ineens hard gegroeid en voel de kleine goed. Wel veel buikpijn gehad door de groeipijn. maar mag niet klagen. Zondag maar weer eens wegen en kijken of ik al aangekomen ben. Was tot voor de vakantie nog helemaal niks.
Mama Titty: fijn dat de bedrijfsarts achter je staat.
Snoes: sterkte!!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
wow! ben je zó lang op vakantie geweest?
heb je een leuke vakantie gehad?
heb je een leuke vakantie gehad?
Juutjepetuutje- Prater
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic