Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje do 23 aug 2012 - 4:47

hey meiden,

we hadden inderdaad vanmiddag de 20 weken echo. uiteindelijk een uur later dan gepland. en tussendoor werd ze ook nog een paar keer weggeroepen.
Helaas was het allemaal niet zo goed te zien, deels door slecht zicht en deels door de ligging van ons kindje!
omdat er in de familie (schoonvader en mijn broer) aangeboren afwijkingen voor komen wil ze toch graag nog een echo laten maken. We hoefden ons volgens haar geen zorgen te maken maar omdat ze wel gewoon goed wil beoordelen vanwege die afwijkingen, die nu dus niet goed te zien waren (klompvoetjes en schisis=hazenlip) nu moeten we volgende week naar het AMC in Amsterdam. :O. dat is voor ons dik een uur rijden en het klinkt dan ook meteen zo heftig, maar volgens de gynaecoloog hoeven we ons dus echt geen zorgen te maken, ze stuurde ons niet door omdat ze afwijkende dingen had gezien.
gelukkig was er ook een heleboel wel te zien! en dat zag er allemaal goed uit! en we krijgen echt een jongen!! meneer liep overduidelijk met zijn geslachtsdeel te pronken haha!

verder heb ik een beetje 'ruzie' met een vriendin. ik vind het zelf echt te kinderachtig voor woorden en ik snap het ook niet zo goed. ze vroeg van de week aan me of we al plannen hadden voor het kamertje. ik vertelde dat ik lichtbruin met lichtblauw wel erg leuk vindt en dan met wat ruitjes, sterretjes, vogelhuisje etc volgens mij heel algemeen en helemaal hip op dit moment.
op het moment dat ik het vertelde realiseerde ik me dat zij ook zoiets had bij haar zoon (heel anders dan ik in gedachten heb) waarop ze dus heel hard begon te lachen (alles was via msn trouwens) dus ik vroeg wat is er? ja ik dacht dat je een grapje maakte. dus ik had zoiets van waarom zou ik een grapje maken? ja omdat het precies hetzelfde is als wat ik heb. dus ik had echt zoiets van huh? blauw, bruin en ruitjes dus is het hetzelfde?? en bovendien dus in mijn ogen heel algemeen. ze heeft ook verder niet meer doorgevraagd maar meteen maar helemaal niks meer gezegd.. ik vind het zo bijzonder... ligt dit nou aan mij? (jullie mogen best eerlijk zeggen hoor) als ik zo'n situatie zou hebben (die ik ook wel heb gehad trouwens) zou ik het alleen maar leuk vinden dat mijn vriendin die stijl ook leuk vindt en als ik het wel stom zou vinden zou ik in ieder geval zeggen van goh wat leuk maar het niet laten merken.
misschien doe ik er veel te moeilijk over, maar ik heb al eens meer zulke situaties met haar gehad en ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.
nu heeft ze dus gewoon helemaal niets meer laten horen, geen succes gewenst voor de 20 weken echo. ik snap echt niet dat je zo kunt reageren en dan vervolgens zo blijven doen...
zo dat was mijn frustratie even haha.

ik ga nu even snel eten koken, ik reageer later op jullie!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 5:21

Mama Titty: mijn enige verslaving is melk. Maar dat had ik bij Jesper ook. Oh inderdaad een klein poppetje is R. Maar zolang ze haar eigen lijntje volgt is het goed toch. Hoe is het trouwens nu tussen jou en je man? Gaat het al weer wat beter?

Pinkel: wat super dat de echo goed was!

Jelin: heey meis welkom. Leuk dat je hier mee komt schrijven!!

Juutjepetuutje: en en en? Hm je mag dus nog een keer volgende week. Jammer dat het allemaal niet zo goed zichtbaar was, maar altijd leuk om nog een keertje in je buik te gluren. Ik vind het een beetje aanstellerig van die vriendin. Inderdaad het is wel heel algemeen wat je gezegd hebt. Wij willen blauw/grijs en ruitjes, maar hoe je zoiets invult is toch heel eigen smaak. Ik zou me ook eerder 'gevleid' voelen dat iemand eenzelfde idee in haar hoofd heeft.

Ella: hier kon het niet de echo op dvd zetten.

NoName: ach je hebt inderdaad nog zat tijd. En wij hadden natuurlijk de meubeltjes al van ons zoontje, dus de grote spullen stonden er al... Vervelend dat je bloeddruk zo aan de hoge kant is. Wel fijn dat je zo'n goed gesprek met je bazen gehad hebt.

Zo het eerste lakentje is al af. Ik heb de smaak helemaal te pakken haha. Heb helemaal zin om leuke lakentjes te gaan maken voor het bedje haha.
Ga denk ik ook het kussen voor de schommelstoel maar zelf bekleden...

Gast
Gast

Bericht  LDJ do 23 aug 2012 - 5:42

Heey meiden,

Pinkel, wat fijn dat de echo goed was!!

Jelin, welkom hier en veel schrijf plezier winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 561177 .

Juutje, gefeliciteerd dat jullie een zoon krijgen! Nu lekker jongens dingen shoppen Wink .

Jetje, leuk dat je zo creatief bent!! Mooie buik heb je trouwens al, zag hem in het buiktopic.

Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen alweer 30 weken, de weken vliegen echt voorbij.
Na deze week nog 2 weken werken en dan mag ik lekker met verlof.
Gelukkig werk ik nu nog halve dagen. Ik word echt een beetje een oud wijf hahaha.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Flip Fluitketel do 23 aug 2012 - 5:43

Jetje, Leuk dat je zelf zo aan het freubelen bent. Soms denk ik er ook over zelf iets te gaan maken (bekleding o.i.d.) voor op de babykamer.

Juutje Hopelijk is volgende week alles duidelijker te zien bij jullie kleintje. Ik vind het ook wel een beetje kinderchtig overkomen van je vriendin.

Mama Titty Als ik het zo lees heb je ook heel veel in 1 keer gedaan in het huishouden. Kan je het niet beter per dag verdelen zodat je ook w.s. minder last van je rug heb? En J. is ook z'on lichtgewicht...ik wil volgende maand even langs CB, maar denk dat zij ook ergens in de 10kg is.

Noname Je bovendruk is idd wel erg hoog zo te lezen. Hopelijk is het straks geen 'belemmering' voor jullie vakantie.

Roos Ik heb het nog niet verteld op mijn werk dat ik weer van plan bent om BV te gaan geven. Ben het van plan om het tijdens mijn verlof te vertellen/mailen. En ik denk dat ze er wel vanuit gaan dat ik weer BV ga geven. Bij de 1e heb ik 8mnden volledig gekolft en hebben ze er nooit een probleem van gemaakt. Je moet doen waar je je goed bij voelt.

Jelin Welkom!

Pinkel Fijn dat de echo goed was!

Highway En de echo nog kunnen plannen zoals je wilde? Fijn dat je klachten minder zijn en hopelijk ook ook zo blijven of totaal weggaan.

Nog 1 dagje werken morgen en dan heb ik 3 wkn vakantie!! Wel erg moe en dat merk ik aan mijn lichaam en buik. Vandaag verlof en vakantie na verlof geregeld. Als ik van de uitgerekende datum uitgaat moet ik incl. vakantie pas 17 april weer beginnen met werken Very Happy . Lekker vooruitzicht! Zo en zometeen ga ik eerst eens lekker een bad nemen.....
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  LDJ do 23 aug 2012 - 5:44

Ohh Snoes, zou je mij ook in het lijstje willen zetten?

22-26
2 november uitgerekend en geslacht is nog een verassing.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje do 23 aug 2012 - 5:49

LDJ, wat ga jij lekker vroeg met verlof Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  LDJ do 23 aug 2012 - 5:56

Muppetje schreef:LDJ, wat ga jij lekker vroeg met verlof Very Happy
Ja lekker he Muppet.
Dit komt omdat ik nog best wel wat vakantie had staan en deze nu niet meer in het
najaar hoef op te nemen. Dus ik kon voor mijn verlof wat plakken en nog een weekje na
mijn verlof Very Happy .
Hopen dat de tijd straks nog net zo snel gaat als ik met verlof ben.
Hoe gaat het met jouw? Geniet je?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje do 23 aug 2012 - 5:59

LDJ schreef:
Muppetje schreef:LDJ, wat ga jij lekker vroeg met verlof Very Happy
Ja lekker he Muppet.
Dit komt omdat ik nog best wel wat vakantie had staan en deze nu niet meer in het
najaar hoef op te nemen. Dus ik kon voor mijn verlof wat plakken en nog een weekje na
mijn verlof Very Happy .
Hopen dat de tijd straks nog net zo snel gaat als ik met verlof ben.
Hoe gaat het met jouw? Geniet je?

Heerlijk! Ik had ook n week voor mn verlof geplakt, dat is officieel nu pas ingegaan, en heb nog drie weken erna.
Ik geniet zeker. Had gedacht dat ik mijn werk niet los zou kunnen laten, maar ik was zo snel gewend, echt heerlijk. Ben zelfs soms al helemaal kwijt welke dag het is bijvoorbeeld Embarassed

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Snoes do 23 aug 2012 - 6:51

Juutje, wat leuk dat jullie een zoontje krijgen! Weer een jongen erbij in ons lijstje! Very Happy
Ik vind het eerlijk gezegd wel heel erg kinderachtig van je vriendin hoor. Mij zou het sowieso al weinig uitmaken als iemand ongeveer hetzelfde soort kamertje wilt, getuigt dan alleen maar van goede smaak haha Wink. Er zijn zoveel variaties te bedenken die je kan doen met blauw/bruin en ruitjes/sterretjes, ik snap niet dat ze daarover valt.

Jetje, leuk dat je eerste lakentje al af is, ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet! Very Happy

LDJ, echt heerlijk dat je bijna verlof hebt! Heb je veel klachten of werk je met een andere reden halve dagen?

Flip, oh fijn dat je vakantie hebt morgen! Geniet er maar van. En 17 april is zeker een leuk vooruitzicht om dan pas weer te beginnen. Ik zal ergens tussen 20 maart en 4 april weer beginnen, afhankelijk van mijn bevallingsdatum en of ik daarna nog verlof neem.

Ik zal blij zijn als het morgen weekend is, ben er echt wel aan toe. Moet echt goed gaan opletten voor mijn rug, want ik heb er behoorlijk wat last van. Heb sowieso van mezelf al een holle rug en doordat ik nu mijn buik naar voor 'steek', maak ik mijn rug alleen maar nog holler. Ik ga het wel even bij mijn gyn aankaarten, kijken of hij wat voor me kan betekenen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Snoes do 23 aug 2012 - 6:54

Naam

Leeftijden

Kindje

Uitgerekende datum

Geslacht

Bijzonderheden
LDJ22/261e
2 november
Verrassing

Snoes
24/261e

5 december
GeheimErfelijke spierziekte

Limburg85
25/312e/3e

16 december
Jongen

Bolus
26/261e

18 december
Meisje

Bimbam
25/281e

24 december
Willen we weten

NoName88
23/241e

27 december
Verrassing

Flower_L
27/292e

30 december
Verrassing

Jetje
29/322e

31 december
GeheimZH-bevalling ivm eerdere ks

Pinkel
32/361e

7 januari
Verrassing

Flip Fluitketel
30/382e

8 januari
Geheim

Juutjepetuutje
27/302e

8 januari
Jongen

Ella
28/291e

13 januari
Verrassing

Kwak
24/242e

14 januari
Jongen

Printje
28/342e

17 januari
Willen we weten

Travelgurly
27/261e

19 januari
Willen we weten
Mama Titty26/333e

19 januari
Jongen

Dolcis_
25/252e

11 februari
??
Roos26/282e

13 februari
Willen we weten
Dikkie Dik30/361e

17 februari
Willen we weten
Jelin26/302e

11 maart
Willen we wetenZH-bevalling ivm KS dochter

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  LDJ do 23 aug 2012 - 8:00

Dank je Snoes.
Oei, dat is niet fijn.
Ik zou dit zeker even aankaarten. Je hebt er niks aan als je er straks helemaal mee zit.

Het werk wat ik doe is best wel zwaar, veel lopen enz.
En juist als ik veel loop dat gaat het me zeer doen.
Ook kreeg ik meer last van harde buiken.
Als ik hele dagen zou blijven werken, dan had ik dat niet meer volgehouden en
op deze manier lukt het me wel winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 561177 .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pinkel do 23 aug 2012 - 9:42

Ella schreef:Snoes: Wij willen niet weten wat het wordt. Wij hebben de 20 weken echo pas 4 sept. Dus nog even geduld Wink voor ons.

Flip Fluitketel: Fijn dat het allemaal weer goed was en dat het geslacht hetzelfde was haha

Bimbam: Wat lief zeg van je verloskundige dat je de echo gewoon gekregen hebt. Leuk dat je moeder is meegeweest!

Mama Titty: he wat vervelend zeg de situatie thuis. Ik heb geen andere eet en drink gewoontes sinds ik zwanger ben.

Juutjepetuutje: Veel plezier met de echo! he lees net dat jullie al ene tijd zitten te wachten. Hopelijk is de gyn snel terug

Jetje: wat een lieve achterbuurvrouw

Pinkel: Wat fijn dat de echo goed was!!!! En wat leuk een zoon! Dat wordt shoppen! Wij willen het geslacht niet weten, en weten dus ook niet of we een jongen of een meisje krijgen. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 1578173417

Jelin: gefeliciteerd!!!!

Ik lees bij verschillende dat ze de echo op DVD hebben laten zetten. Kan dat overal? Weet iemand dat? Dan zou ik dat ook wel heel erg leuk vinden bij de 20 weken echo.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Bimbam do 23 aug 2012 - 10:18

Pinkel schreef:
Ella schreef:Pinkel: Wat fijn dat de echo goed was!!!! En wat leuk een zoon! Dat wordt shoppen! Wij willen het geslacht niet weten, en weten dus ook niet of we een jongen of een meisje krijgen. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 1578173417

Whahaha, Pinkel, ik dacht al even dat ik wat gemist had Laughing

Snoes schreef:Bimbam, leuk dat je moeder is meegeweest. Ik wil mijn moeder ook graag een keer meenemen, ze zou ook heel graag eens een echo zien (zij heeft dat vroeger nooit gehad tijdens haar zwangerschappen). Ik ben alleen bang dat zij dan het geslacht ook kan zien, terwijl niemand het mag weten bij ons.

Al denk ik dan anderzijds weer dat een 'leek' dat niet zomaar kan zien. Want er zijn toch ook genoeg mensen die het geslacht zelf niet willen weten en toch ook gewoon echo's krijgen. Ik twijfel dus nog een beetje.

Je kunt dat gewoon tegen de echoscopiste zeggen, dat je moeder het geslacht niet mag weten. Dat heb ik ook gedaan, en ze heeft het dus ook niet bekeken dus mijn moeder weet het ook niet.

Voor degene die het vroegen, mijn moeder heeft longkanker met uitzaaiingen. Chemo's hebben niks uitgehaald, behalve dat ze daar alleen maar zieker van werd. Ze heeft begin juli in het ziekenhuis gelegen, toen hebben ze ruim 2 liter vocht uit haar long gehaald en daarna ging het een tijdje vrij slecht, ze kon bijna niks. Het gaat nu gelukkig een heel stuk beter, ik was toen echt even bang dat het vrij snel gebeurd zou zijn... Zoals het nu gaat kan ze de bevalling wel halen, maar je weet helaas niet hoe het gaat lopen en die onzekerheid is ontzettend zwaar vind ik. Ik merk wel dat ik door deze situatie toch anders met de zwangerschap bezig ben dan de meeste mensen die een kindje verwachten, en dat vind ik soms wel jammer. Het lukt me gewoon niet om ongestoord alleen maar te genieten, dan maak ik me toch weer zorgen. Ik kijk heel erg uit naar de geboorte van ons kindje, maar aan de andere kant ook weer niet want des te dichterbij komt het overlijden van mijn moeder. Heel erg dubbel dus Cry Ik hoop echt heel erg dat ze de geboorte van ons kind nog mee mag maken.

Verder heb ik me vandaag ziek gemeld op mijn werk, ik heb al de hele week last van mijn rug en bekken/banden (geen idee wat het is, maar pijn doet het wel). De pijn uit mijn rug straalt door naar mijn rechterbeen, heel vervelend. Ik heb een kantoorbaan, maar ik kon deze week steeds slechter zitten. Ik stond gister ook al op het punt om maar naar huis te gaan want het was bijna niet te doen, ben dus blij dat ik me vandaag ziek gemeld heb. Ik blijf morgen ook nog lekker thuis, en dan zie ik maandag wel weer hoe het gaat.

Verder heb ik niks te klagen hoor winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 2474380249. We zijn het sinds vanavond ook eens over de naam, ik had mijn vriend gevraagd wat hij mooi vindt. Dus hij is vanavond even aan het zoeken geweest en de naam die hij de mooiste vond staat ook op mijn lijstje, dus dat was vrij snel klaar. Ik vind het wel fijn dat we nu voor beide geslachten een naam hebben. De kleine is ook lekker aan het trappelen nu, dus ik ga er maar vanuit dat ukkie het eens is met de naam Very Happy
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Juutjepetuutje do 23 aug 2012 - 19:40

Jeetje bimbam, wat lijkt me dat heftig!! Ik snap heel goed dat dat onwijs dubbel moet voelen..
Je klachten klinken als bekkenklachten. Vervelend! Misschien eens naar de fysiotherapeut? Rustig aan!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown do 23 aug 2012 - 21:34

Onze baby is helemaal goed en wel door de 20 weken echo gekomen! Hij is perfect! Sowieso zijn alle babies dat maar hij is gewoon helemaal gezond! Opluchting hoor!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Pinkel do 23 aug 2012 - 21:52

Paper Crown schreef:Onze baby is helemaal goed en wel door de 20 weken echo gekomen! Hij is perfect! Sowieso zijn alle babies dat maar hij is gewoon helemaal gezond! Opluchting hoor!

Gefeliciteerd Paper Crown!! Een heerlijk gevoel is dat dan hé?! Wij waren afgelopen woensdag ook zo trots en blij dat onze uk helemaal gezond is!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Snoes do 23 aug 2012 - 23:13

Bimbam, wat ontzettend dubbel. Lijkt me vreselijk om te weten dat hoe dichter de bevalling komt, hoe dichter ook de dood van je moeder komt. Hopelijk mag ze in ieder geval de geboorte van jullie kindje nog meemaken.

Paper Crown, wat een goed nieuws, helemaal leuk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown do 23 aug 2012 - 23:23

Pinkel schreef:
Paper Crown schreef:Onze baby is helemaal goed en wel door de 20 weken echo gekomen! Hij is perfect! Sowieso zijn alle babies dat maar hij is gewoon helemaal gezond! Opluchting hoor!

Gefeliciteerd Paper Crown!! Een heerlijk gevoel is dat dan hé?! Wij waren afgelopen woensdag ook zo trots en blij dat onze uk helemaal gezond is!!

Jij ook gefeliciteerd! Ja, dit is echt zo belangrijk en het was fijn dat alles goed is. Je gaat dan apetrots weg!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes do 23 aug 2012 - 23:33

Ik vraag me trouwens af hoe het met Travelgurly gaat?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  NoName88 do 23 aug 2012 - 23:48

Spannend Juutje, nog een nieuwe echo. Enne, dat pronken zit er vroeg in bij die mannen Wink

En wat die vriendin betreft, vind dat zij zich behoorlijk aanstelt!

Leuk Jetje dat het lakentje is gelukt. Straks heb je de smaak zo te pakken dat je je hele huis opnieuw stoffeerd Laughing

Klinkt goed LDJ, nog maar 2 weken werken! Ik heb bijna 2,5 week vakantie winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 281626781

FF, ik hoop inderdaad ook niet dat het een 'belemmering' wordt. Weet eigenlijk ook niet wat er gaat gebeuren mocht het volgende week weer te hoog zijn (en evt. eiwitten in urine).... Klinkt goed, lekker vakantie. En 17 april is nog heeeel ver weg smile

Vervelend Snoes dat je last hebt van je rug. Wat doe je voor werk?

Heftig van je moeder BimBam! Gaat het beter met je nu je 2 dagen niet gewerkt hebt? En fijn dat jullie 2 namen hebben!

Hier verder geen nieuws. Gisteren was ik vrij, lekker veel gedaan in huis. Ook een beetje met het oog op de vakantie. Dan wil ik toch alles graag aan kant hebben. En daarna wil me eigen echt wat meer op de baby (kamer en spullen e.d.) gaan richten. Maar nu ben k vanmorgen nog even naar vergadering van 't werk geweest en boodschappen gedaan en nu heb k geen zin meer Sad Was nog niet klaar in huis dus ik moet nog wel ff. Zondag krijgen we ook nog visite, want dan zijn we alweer een jaar getrouwd!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Paper Crown vr 24 aug 2012 - 0:10

Snoes schreef:Ik vraag me trouwens af hoe het met Travelgurly gaat?

Is zij niet op vakantie? Ze had me een tijd geleden iets over PM gevraagd over haar zwangerschap maar dat heeft ze hier niet verteld dus ik ga het ook niet benoemen, maar alles ging goed met d'r!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Juutjepetuutje vr 24 aug 2012 - 6:20

Wat fijn paper crown! dat alles goed is!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Bericht  Ella vr 24 aug 2012 - 6:56

Juutjepetuutje: he fijn dat je uiteindelijk de echo gehad hebt. De jongens raken echt in de meerderheid nu haha. probeer je niet teveel zorgen te maken! Tis lastig maar de gyn zegt al dat ze je niet doorstuurd omdat ze wat gezien heeft.

Flip fluitketel: lekker bijna vakantie! Gaan jullie nog weg?

Snoes: vervelend zeg je rugklachten loop je al bij een fysio?

Paper Crown: wat goed!!!!!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Travelgurly vr 24 aug 2012 - 19:54

hallo allemaal. ik heb inderdaad vakantie en er zit nu 1week op. stranddagjes,floriade,nachtjr naar mn moeder op de camping. en nu babykamer staat in huis.box in elkaar gezet. samen de kindwewagen uitgezocht. en aankomende dagen nog ff weg naar de ardennen.

Verder voel ik me nogsteeds super,nog steeds negens last van behalve veel plassen .Ooh en........
we krijgen een meisje I love you dus dat mag op de lijst.
dames ik lees wel mee op zn tijd maar reageer weer vaker na mijn vakantie.

ps. erg trots op mijn groeiende buik Very Happy fijn weekend allemaal!!!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Dikkie Dik za 25 aug 2012 - 2:10

Wat leuk Travelgurly een meid! Gefeliciteerd!!

Leuk he zo'n groeiend buikje. Die van mij groeit heeeeeel gestaag, maar dat komt vast goed.

Gisteren op mijn werk verteld. Iedereen reageerde zo ontzettend leuk en lief. Mijn man en ik werken op dezelfde school, dus dat was wel leuk. Gek vooruitzicht, na de kerstvakantie kom ik niet meer werken, heb dus een kort jaartje.

Wel balen ben sinds een dag of 3 's ochtends weer misselijk. Het was gewoon weg na 12 weken en nu begint het weer. Misschien toch maar weer starten met Emesafene.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: