Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 26 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  bolus26 za 25 aug 2012 - 5:03

zoo ben ik ook weer eens! straks maar es bijlezen en vanaf nu zal ik weer braaf meetypen;)

fijn papercrown! en leuk ook een meisje travelgirly!

dikkeidik fijn dat iedereen op je werk zo enthousiast was!

met mij gaat het wel redelijk al ben ik vandaag een beetje gaar! wel lekker geshopt voor de baby vanmorgen.vestjes,rompertjes en een jurkje en een stapel stof dus heb weer wat tedoen komende weken.

Pff zijn er meer mensen die t zo lastig vinden wat betreft de babykamer? kleuren staan zo ongeveer vast maar wil iets van een muursticker ofzo maar kan echt niet kiezen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 5:41

Juutjepetuutje: ik lees nu pas dat je een jongetje krijgt. Wat superleuk!!

LDJ: dank je wel meid. Ik merk wel dat het bij een tweede sneller gaat die buik... Lekker vooruitzicht hoor, bijna verlof!! Wat grappig trouwens je bent op mijn verjaardag uitgerekend Laughing

FF: fijne vakantie meid. Lekker vooruitzicht hoor tot half april vrij!

Snoes: ik kan wel ff kijken of ik er een fotootje van kan maken. Wel rustig aan doen he meid als je zo'n last hebt. Weet je trouwens al wanneer je de echo hebt.

Bimbam: pff ik hoop zo met je mee dat je moeder haar kleinkind mee mag maken! Leuk dat je de kleine steeds voelt.

Paper Crown: wat super dat de echo goed was!!! Nu genieten van de tweede helft!

NoName: gefeliciteerd met jullie trouwdag meid.

Dikkie Dik: wat leuk dat iedereen zo positief reageerde!

Bolus: jij dus ook al zo creatief bezig. Ik heb dat probleem niet zo haha. Bij ons is het kamertje al bijna klaar Embarassed . Wij hebben deze muursticker gekocht: winter 2012/2013 mama's! - Pagina 26 7f2d43f143825d261bb682e3a01b6002roommates_dotted_tree_lrg481x550

Het tweede lakentje is nu ook bijna af. Ik heb voor Jesper kubussen geschilderd om aan zijn muur te hangen en ik wil dezelfde kubussen kopen voor de babykamer. Die moeten dan nog geschilderd worden en de lamp nog ophangen. Maar met de lamp willen we nog even wachten, omdat je die van buitenaf makkelijk ziet hangen en hij in kleur is...

Gast
Gast

Bericht  bolus26 za 25 aug 2012 - 7:42

Wat een leuke sticker! Waar heb je die vandaan?zie door al die behangbomen het bos niet meer!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:27

Bij Engeltjes en Draken in Leiden.

Ze hebben ook een webshop: www.engeltjesendraken.nl

Ik vond het ook zo moeilijk om iets leuks te vinden...

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 25 aug 2012 - 8:49

Jetje schreef:Bij Engeltjes en Draken in Leiden.

Ze hebben ook een webshop: www.engeltjesendraken.nl

Ik vond het ook zo moeilijk om iets leuks te vinden...

Zo'n leuk winkeltje! Onze stickers en lamp komen er ook vandaan

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Juutjepetuutje za 25 aug 2012 - 21:00

Travel girl: wat leuk een meisje! en geniet nog even heerlijk van je vakantie! fijn dat je je zo goed voelt!

Dikkie dik: wat fijn dat iedereen zo leuk reageerde! en balen dat je weer misselijk bent! ik heb het ook in periodes, na 12 weken was het idd weg, om met 14 weken weer terug te komen en nu heb ik het ook weer...

Bolus: heerlijk, lekker shoppen! wat wil je allemaal gaan maken met die stof?

Jetje: jullie zijn al lekker bezig met het kamertje! leuk! ik wil ook wel graag beginnen hahaha, maar mn man is nu nog druk buiten aan het schilderen, dat kan beter eerst af voor het slechter weer wordt.. misschien ga ik zelf wel vast aan de slag (muurverf mag he haha)

hier alles goed. baby is heerlijk druk I love you
wel erg veel last van maagzuur. best vroeg is dat toch? kan me herinneren dat ik het vorige keer alleen op het einde had.
en nu met vlagen weer misselijk :S
verder niets te klagen!
wat een weer he, is het bij jullie ook zo slecht? wij hebben een pyjama dag vandaag! heerlijk!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  NoName88 zo 26 aug 2012 - 4:11

Zo, Travelgurly brengt de jongens/meisjes verhouding weer een beetje in evenwicht smile

Leuk dat je het vertelt hebt Dikkie Dik! Vervelend van de misselijkheid! Ik vind het idee van verlof ook heel erg vreemd... Je bent er zolang tussenuit!

Leuk shoppen Bolus. Wat ga je maken van de stof? Ik vind de aankleding van de babykamer ook lastig. Weet ook nog niet precies wat we gaan doen.

Dank je Jetje. Leuk, die kubussen. Hebben wij er ook nog liggen. Heb er ook al aan gedacht om ze naar de babykamer te doen. Jaja, kijk maar uit met die buurvrouwen van jou Wink Wat een leuke website!

Juutje, ik heb ook af en toe hele erge maagpijn. Is inderdaad wel vroeg, maar kan dus blijkbaar wel! Vervelend van je misselijkheid! Hier is t ook naar weer! Wij hebben net een poos op bed gelegen Embarassed
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  bolus26 zo 26 aug 2012 - 5:12

Een paar broekjes,en 2 setjes met jurkje en legging. Ook ga ik een vetschoningsmatje maken voir mezelf en een nicht.

Ook hier wel last can maagzuur helaas!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Ella zo 26 aug 2012 - 7:06

Travelgurly: een meisje... wat leuk!!!! Leuk he dat je buikje groeit. Ik vind het ook super.

Dikkie Dik: balen zeg dat je weer misselijk bent. En wat een lekker vooruitzicht werken tot de kerstvakantie!

Jetje: leuk die muursticker!

Juutjepetuutje: vervelend he het maagzuur ik heb er soms ook al last van. In het begin nog meer als nu.

Zo wij hebben net vast een badje en alle spulletjes voor daarbij besteld. Het schoot ineens te binnen dat we ergens wat hadden gezien wat in de aanbieding was. En die actie liep tot en met vandaag dus hebben het net online besteld. Dinsdag komt het als het goed is. Ben benieuwd

En vandaag precies 20 weken Very Happy Very Happy Very Happy
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 7:43

Juutjepetuutje: ja muurverf mag Wink (gewone verf gebruik ik ook hoor, maar dan gebruik ik netjes een mondkapje) Ik heb ook al last van maagzuur, niet heel erg vaak.

Ella: leuk dat je het badje gekocht hebt. En jeeej 20 weken!!

Gisteren was J. best vervelend. Heel erg zeuren en piepen, vanmorgen was hij al om half 6 wakker dus ik vreesde het ergste, maar hij was weer helemaal zijn leuke en lieve zelfje. Heerlijk dagje gehad. Mijn man had als verrassing toch de lamp opgehangen in de babykamer en ik ben begonnen aan het bekleden van een kussentje.

Alleen gisteren met het bakken van cake mijn arm verbrand (tweedegraads) echt heel pijnlijk. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 26 1371890812

Gast
Gast

Bericht  Muppetje zo 26 aug 2012 - 8:18

Jetje schreef:Juutjepetuutje: ja muurverf mag Wink (gewone verf gebruik ik ook hoor, maar dan gebruik ik netjes een mondkapje) Ik heb ook al last van maagzuur, niet heel erg vaak.

Ella: leuk dat je het badje gekocht hebt. En jeeej 20 weken!!

Gisteren was J. best vervelend. Heel erg zeuren en piepen, vanmorgen was hij al om half 6 wakker dus ik vreesde het ergste, maar hij was weer helemaal zijn leuke en lieve zelfje. Heerlijk dagje gehad. Mijn man had als verrassing toch de lamp opgehangen in de babykamer en ik ben begonnen aan het bekleden van een kussentje.

Alleen gisteren met het bakken van cake mijn arm verbrand (tweedegraads) echt heel pijnlijk. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 26 1371890812

Dat had je er niet bij verteld... Dus het is cake met extra vlees? Vervelend zeg, sterkte!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Snoes zo 26 aug 2012 - 18:30

NoName, ik doe administratief werk, zittend werk dus. Had daarom ook niet gedacht dat ik er zoveel last van zou krijgen, omdat ik niet moet tillen o.i.d.

Ella, nee ik loop (nog) niet bij een fysio. Heb over 1,5 week een afspraak bij mijn gyn en ga het dan even aankaarten.

Travelgurly, wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Very Happy Geniet nog van je vakantie!

Dikkie Dik, heb je het nu pas op je werk verteld? Was het nog niet zichtbaar? Vervelend dat je weer misselijk bent.

Bolus, wij vinden het niet zo moeilijk, de kinderkamer. Afgelopen zaterdag hebben we het behang gekocht, al wilden we eerst gaan schilderen. Maar toen kwamen we dit behang tegen en dat vonden we toch leuker! Ik ga ook de naam van onze baby in grote letters op de muur hangen, dus daar ga ik ook maar eens voor rondkijken deze week.

Jetje, ik heb mijn gewone echo bij mijn eigen gyn over 1,5 week en de expertise-echo bij de andere gyn over 2,5 week. Die gyn is namelijk momenteel met vakantie dus het kon niet eerder.

Juutjepetuutje, wat vervelend dat je nu al last hebt van maagzuur, dat heb ik (nog) niet. Mag nog wel even wegblijven ook haha. Bij ons was het gisteren overdag ook heel slecht weer, maar wij hebben ons dan binnen maar nuttig gemaakt. Alle keukenkastjes afgewassen en van binnen ook helemaal gepoetst.

All: Gisteren van mijn zus (zij wordt de meter van ons kindje) een cadeau gekregen. Zij en haar vriend geven ons de box cadeau, inclusief matrasje en bekleding e.d. Superleuk cadeau! Verder hebben we afgelopen zaterdag het behang voor het kamertje gekozen. We wilden eerst schilderen, hadden de verf al in onze handen, toen we op het behang liepen. Dat vonden we zooo mooi dat we het maar gelijk gekocht hebben. 15 september gaan mijn vriend en mijn schoonmoeder de babykamer behangen, leeeuk!

Ohja, afgelopen zaterdag zagen we voor het eerst mijn buik bewegen, zo mooi! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Ella zo 26 aug 2012 - 21:07

Jetje: He wat vervelend dat je je verbrand heb zeg.

Snoes: wat lief zeg dat jullie die spullen van je zus en haar vriend krijgen, leuk! Wat voor behang hebben jullie uitgezocht?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes zo 26 aug 2012 - 21:34

Ella, ik zal eens even kijken of ik het op internet terug kan vinden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mama Titty zo 26 aug 2012 - 22:15

Jetje AUW!!! Hoe is het nu met je arm?

Bolus Ook al zo crea bea!! Ik heb hier ook een naaimachine, en eigenlijk zou ik daar ook even een spoed cursus voor moeten kunnen vinden dan kan ik mijn tijd nog nuttig besteden.

Juutje wat vervelend dat je last hebt van maagzuur, ik heel soms.

Ik weet nog steeds niet wat ik allemaal wil met de kamer voor de baby. Ik heb woensdag om 9.00 uur de 20 weken echo.
We kunnen toch pas als alles doorgaat eind oktober pas voor zijn kamer wat doen, maar bij L. en R. wist ik wat ik wilde(Bij L. een Winnie the pooh thema in het vorige huis)en R. een echte meisjes kamer met roze.
Gisteren met L. nog naar huisartsenpost gegaan , hij was gevallen en veel pijn aan zijn billen en ontlasting bleef gewoon lopen.
Gelukkig niks ergs , maar is het even afwachten.
Verder erg rustig houden en weinig gedaan.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Flip Fluitketel zo 26 aug 2012 - 23:30

Mama Titty Gelukkig heb je nog even de tijd om ideeen op te doen voor de kamer. Succes woensdag! Hopelijk gaat het gauw beter met je zoontje!

Snoes Wat leuk dat je dat allemaal cadeau krijgt van je zus en zwager! Mooi meegenomen! Leuk he als je je buik heen en weer ziet gaan! Wacht maar tot over een paar weken zie je niks ander gebeuren!

Jetje Auwauw! Is de brandwond nog steeds pijnlijk? Je taart/cake was vast lekker?

Ella Hopelijk hebben jullie de spullen van de week allemaal binnen! Fijn de 20 wkn grens. Wanneer hebben jullie de 20wkn echo? Of hebben jullie die al gehad?

Juutje Hier gelukkig nog geen last van maagzuur! Balen van je misselijkheid!

Bolus Lekker gewinkeld zo te lezen!

Travelgurly Leuk een meisje! Lekker roze shoppen!!!!

Vanmorgen weer bij de VK geweest. Alles was weer goed met de kleine en ook met mij. En de aantal kilo's die ik aangekomen ben vielen wel mee in tegenstelling tot verleden keer en heb er niks over gehoord. Nu weer over 4 wkn terugkomen.

Afgelopen zaterdag behang uitgezocht voor J. haar kamertje. Zo leuk...echt meisjesachtig en van de week even kijken voor meubeltjes in haar nieuwe kamertje. Dus binnenkort maar eens aan de slag met haar nieuwe kamertje!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Ella zo 26 aug 2012 - 23:46

Mama Titty: Leuk woensdag de 20 weken echo!

Flip Fluitketel: Als het goed is heb ik morgen de spullen al binnen. Ben benieuwd. De 20 weken echo hebben wij volgende week dinsdag pas Cry FIjn dat alles weer goed was! Leuk dat jullie behang hebben uitgezocht voor J.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 6:16

Haha Muppetje, ja lekker he cake met extra vlees... Laughing

Snoes: oh wat leuk dat kado van je zus. En wat super dat je je buik hebt zien bewegen!! Voel je de kleine nu al regelmatiger?

Mama Titty: succes morgen bij de echo. Hoe is het nu met L?

FF: fijn dat het weer goed wat bij de controle. Zie je wel die paar kilo is echt niks. Vond het erg overdreven de vorige keer...

Mijn baas vertelde vandaag dat hij eventueel wel de mogelijkheid voor drie dagen in mijn huidige functie wilde overdenken, maar ja voor mijzelf had ik nu de knoop al doorgehakt om helemaal weg te gaan (ook vanwege die collega) en het nog even besproken met mijn teamleider. Hij begrijpt me wel gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Mama Titty ma 27 aug 2012 - 7:46

Jetje o wat apart dat het nu wel te overdenken is. Maar toch definitief de knoop doorgehakt om weg te gaan? Met L. Gaat het gelukkig wat beter. Geen ongelukjes meer gehad en minder pijn.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Flower_L ma 27 aug 2012 - 7:58

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 26 561177 even op de laatste pagina ongeveer

@ juutje: hier is maagzuur ook begonnen, vooral wanneer ik lig. Wij hadden gister ook een soort pyamadag.

@ bolus: al gewinkeld dus! ben benieuwd naar jouw creaties!

@ ella: gefeliciteerd met de 20 wkn winter 2012/2013 mama's! - Pagina 26 561177 toch wel gek he, die 2 er ineens voor.

@ jetje: volgens mij schiet jullie babykamer al aardig op zo te lezen! Leuke boom zag ik voorbij komen.

@ dikkie dik: leuk die reacties op het werk! Komen jij en jouw man elkaar vaak tegen op het werk?

@ snoes: wat een supernieuws, een bewegende buik! voor jullie extra speciaal, fijn zeg!

@ mamatitty: hoe gaat het nu met je zoon? succes (en veel plezier) woensdag

@ FF: krijgt J. ook al een echte peuterkamer! Leuk! Nog 1x over 4 weken, en dan gaan de controles al om de 3 weken meen ik mij te herinneren? 27 30 33 en dan om 2 weken?

we zijn druk bezig in huis, en nu L. een echte peuterkamer heeft, staat de commode al op de babykamer. Heb alle hydroluiers, spuugdoekjes, rompers 50/56 etc al uitgezocht en in de lades gegooid. Tzt wassen en vouwen en klaar. Heb zo toch weer 2 Curverboxen leeg gekregen op zolder Laughing Toch wel weer gek gevoel om tussen de spuugdoekjes, rompers en ienieminiesokjes te zitten

Morgenochtend met L. naar Ballorig, ochtendje spelen....geniet hij altijd zo van I love you Heb overigens een positiebroek gekocht bij Miss Etam. Bij L. alleen een positierokje en verder veel leggings jurkjes etc. Nu voor het eerst een echte positiebroek haha

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 26 0136020312427_mi_li_1

Fijne avond!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje ma 27 aug 2012 - 8:14

Sorry sorry ik kom hier bijna niet meer Embarassed maar vanavond hebben we een goede 20-wekenecho gehad en we krijgen een meisje!!!!! :cheering: :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Snoes ma 27 aug 2012 - 19:45

Ella, ik kan het op internet niet onmiddellijk terugvinden. Zal straks thuis eens kijken van welk merk het is en het zo opzoeken.

Mama Titty, succes morgen met de 20-weken echo!

Flip, fijn dat de controle bij de vk goed was en dat ze deze keer niets gezegd heeft over de kilo's die je bent bijgekomen.

Jetje, ik voel de kleine wel bijna elke dag bewegen nu, dus het wordt iets regelmatiger gelukkig! Wat raar dat het nu plots wel kan om 3 dagen te werken. Gelukkig begrijpt je baas je wel.

Flower, leuke positiebroek. Ik heb er ook ongeveer zo eentje!

Printje, ik las het al in je topic, maar gefeliciteerd!!

Ik vind het moeilijk om een lijst te maken met alle namen voor geboortekaartjes en suikerbonen. Heb het idee alsof ik de helft vergeet ofzo haha.

Wanneer wassen/strijken/vouwen jullie de kleertjes?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin ma 27 aug 2012 - 20:28

@ Printje.. Leuk een meisje!! En fijn dat alles goed is.

@ Snoes.. Ik heb bij mijn dochter alle kleertjes gewassen in mijn verlof.

@ de rest.. Ik moet nog ff inkomen haha.. Sorry..

Ik zal hier nu vaket te vinden zijn. Gisteren de mijlpaal van 12 weken bereikt.. Verder gaat het hier wel goed. Weinig klachten nog steeds gelukkig. Nog steeds erg moe. Mijn buik doet vaak zeer, maar dat is omdat ie flink aan het groeien is. Nu duidelijk te zien dat ik zwanger ben. En mijn hormonen beginnen te werken. Van het weekend ineens in tranen door een liedje. Mijn man is er alweer blij mee.. not haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  kwak ma 27 aug 2012 - 20:42

jullie schrijven echt veel en snel! Ik houd dat allemaal niet bij hoor, excuus!

Printje, super leuk! een meisje!

Snoes, ik ga het straks in mijn verlof wassen, dan was ik alles ook de kinderwagenbak. Ik moet als het goed is met 34 week met verlof dus tijd genoeg. Bij D. heb ik dat ook zo gedaan. Ik denk dat ik alles ook ga strijken dan ligt het mooi in de kast, dat doe ik een keer als D. naar de gastouder is in mijn verlof.

woehoe... ik ben op de helft!baby is heerlijk druk en mijn buik begint nu echt te groeien.
Ik krijg als het goed is vandaag een vestje binnen voor de baby waar ik op zat te azen, dus ben heel benieuwd hoe die in het echt is.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Juutjepetuutje ma 27 aug 2012 - 20:45

Jelin: wat fijn dat je de 12 weken hebt bereikt! toch weer een mijlpaal! hopelijk blijft het bij de vermoeidheid en heb je verder geen last van kwaaltjes!

Snoes: ik stond te popelen om de kleertjes te wassen maar ik zou het niet te vroeg doen. als het weer heel lang in de kast hangt, moet je het straks nog een keer wassen (of je moet je erg vervelen haha) ik zou het met een week of 35/36 doen, volgens mij had ik dat toen ook ongeveer gedaan.
wat een leuk cadeau van je zus!
en mooi he, om je buik te zien bewegen! mijn man zit elke keer aan mijn buik en zegt dan: jaa ik voelde hem! maar dan is het stil en op het moment dat de baby beweegt zegt hij niets! nog even geduld hier dus!

Printje: ook hier nog een keer: wat fijn dat je een goede echo had! en een meisje! leuk!

Jetje: jullie schieten lekker op met de babykamer! leuk hoor! en hier ook af en toe een 'drabberdagje' zeker na het mooie weer van afgelopen weken was het binnen zitten van het weekend wel weer even wennen!

mama titty: succes morgen met de 20 weken echo! en wb het kamertje: jullie hebben nog even de tijd om te bedenken, omdat je toch eerst moet verhuizen!
gelukkig viel het mee met je zoon!

flip fluitketel: fijn dat alles weer goed was bij de vk
leuk om lekker bezig te gaan met nieuwe kamertjes he! eerst voor je dochter en daarna voor de baby!

hier weinig nieuws. zaterdag was ik eigenlijk uitgerekend van de vorige zwangerschap. opeens had ik even een vreselijke huilbui en kwam alles weer even boven. nu is het allemaal wel weer prima, alsof ik het afgesloten heb. toch gek hoor, voor mijn gevoel ben ik ook echt al 9 maanden zwanger, maar ik zit 'pas' op de helft.
donderdag naar het AMC voor een tweede 20 weken echo! hopelijk is alles goed!
van die vriendin waar ik het vorige week over had, heb ik helemaal niks! meer gehoord! ik vind het zo stom. ze heeft niet gevraagd hoe het was, geen succes gewenst en ik wordt gewoon genegeerd! ik ben er best pissig over! dat zoiets kleins (en in mijn ogen totaal onbelangrijks) zo tussen ons in kan gaan staan.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: