winter 2012/2013 mama's!
+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Jetje gefeliciteerd met jullie jubileum!
Highway maar goed in de gaten houden met Je bekken.
Juutje spannend de 20 weken echo morgen! Wij hebben hem precies over 1 week.
Morgen met R. Naar consultatiebureau. Ben benieuwd. Die vloer doeken gehaald Bij action, echt goedkoop, 79ct , dus kan het nu zelf beetje Bij houden, is ook voor beide wat stressen want voor mijn bekken klachten deed ik altijd stofzuigen en dweilen op mijn vrije dagen en hij vaak 1x per 2 weken grote schoonmaak.
Mijn man werkt ook pas sinds 1 juli Bij zijn nieuwe baan dus ook extra stress en nieuwe dingen.
Vandaag even in ander filiaal geweest van mijn werk, waren erg mee levend en wisten het nog niet.
Hebben jullie nu andere eetgewoontes of drink gewoontes nu jullie zwanger zijn?
Bij l. En r. At ik veel ijsklontjes(ja gek) en nu drink ik mega veel water en heel veel zin in pasta. Maar daar geef ik niet te veel aan toe.
Highway maar goed in de gaten houden met Je bekken.
Juutje spannend de 20 weken echo morgen! Wij hebben hem precies over 1 week.
Morgen met R. Naar consultatiebureau. Ben benieuwd. Die vloer doeken gehaald Bij action, echt goedkoop, 79ct , dus kan het nu zelf beetje Bij houden, is ook voor beide wat stressen want voor mijn bekken klachten deed ik altijd stofzuigen en dweilen op mijn vrije dagen en hij vaak 1x per 2 weken grote schoonmaak.
Mijn man werkt ook pas sinds 1 juli Bij zijn nieuwe baan dus ook extra stress en nieuwe dingen.
Vandaag even in ander filiaal geweest van mijn werk, waren erg mee levend en wisten het nog niet.
Hebben jullie nu andere eetgewoontes of drink gewoontes nu jullie zwanger zijn?
Bij l. En r. At ik veel ijsklontjes(ja gek) en nu drink ik mega veel water en heel veel zin in pasta. Maar daar geef ik niet te veel aan toe.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10
Jetje wat leuk zo een mee levende buurvrouw.
O had Bij de voorstukjes van reality show van barbie haar babykamer gezien, zo leuk met dat me to you beertjes op schommel aan de boom. Maar helaas vind ik dat te meisjes achtig.
O had Bij de voorstukjes van reality show van barbie haar babykamer gezien, zo leuk met dat me to you beertjes op schommel aan de boom. Maar helaas vind ik dat te meisjes achtig.
Mama Titty- Fluisteraar
Jetje schreef:Haha Pinkel het grote voordeel van zwanger zijn, je kan dat soort attracties overslaan Hoe was je echo?
Flip Fluitketel: super dat je echo goed was en dat het geslacht nog steeds hetzelfde is
Bimbam: wat super dat je die echo gekregen hebt van haar! En lijkt me geweldig voor je moeder om het te zien bewegen!
Mama Titty: vermoeiend dat hij zo jaloers is. Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor je rust...
Highway: fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad en dat je het hartje gehoord hebt. Super is dat he!
Juutjepetuutje: hoe was je echo? Ik ben trouwens wel voor het bijwerken van het lijstje, maar ben er ook niet zo goed in (hint...)
Ik heb vandaag een lap stof gekocht voor 1,50 om een aantal lakentjes even te pimpen. Die had ik de vorige keer verpest met strijken ... dus die zagen er niet meer uit. Ben heel benieuwd of het me lukt om er leuke nieuwe lakens van te maken.
Verder gaan we dit weekend verf kopen om de letters voor boven het bedje te schilderen en ik wil van die kubusjes aan de muur die we in dezelfde kleur gaan schilderen. Heb er al helemaal zin in. Hoewel we de letters pas na de geboorte op gaan hangen.
Mijn achterbuurvrouw heeft trouwens op een onbewaakt ogenblik de kleur op de muur van de babykamer gezien haha. Dus zij weet het geslacht nu. Wel lief, want ik kreeg meteen tassen vol van haar mee met spullen. Zij heeft een zoontje en een dochter allebei uit december. Dus ze had het allebei voor me bewaard en kan nu ook haar kast opruimen haha
Haha! Misschien moet ik binnenkort ook maar even langs fietsen om door de ramen te gluren
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:
Haha! Misschien moet ik binnenkort ook maar even langs fietsen om door de ramen te gluren
Haha jij mag het kamertje ook gewoon komen bekijken hoor binnenkort
Gast- Gast
Jetje schreef:Muppetje schreef:
Haha jij mag het kamertje ook gewoon komen bekijken hoor binnenkort
Oh, das nog veel leuker
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hallo meiden,
Vanmiddag hebben we de 20 weken echo gehad. En ons kindje is helemaal gezond!!! Alles zag er helemaal goed uit, dus dat is weer een hele geruststelling!
Deze echo hebben we ook op dvd laten zetten, dus dat is baby-movie 3! Hahahaha Onze kleine uk was lekker druk aan het bewegen en trappelen tijdens de echo, lag echt geen seconde stil, dus de echoscopiste moest wel even moeite doen om alles rustig en goed te kunnen bekijken, maar uiteindelijk is het allemaal gelukt!!
Dus hier een hele blije Pinkel en man dat wij in Januari een GEZOND kindje krijgen!!
Vanmiddag hebben we de 20 weken echo gehad. En ons kindje is helemaal gezond!!! Alles zag er helemaal goed uit, dus dat is weer een hele geruststelling!
Deze echo hebben we ook op dvd laten zetten, dus dat is baby-movie 3! Hahahaha Onze kleine uk was lekker druk aan het bewegen en trappelen tijdens de echo, lag echt geen seconde stil, dus de echoscopiste moest wel even moeite doen om alles rustig en goed te kunnen bekijken, maar uiteindelijk is het allemaal gelukt!!
Dus hier een hele blije Pinkel en man dat wij in Januari een GEZOND kindje krijgen!!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Jetje, wat lief van je buurvrouw!
Pinkel, superfijn dat je een goede echo hebt gehad!
Ik zal eens kijken of ik het lijstje nog terug kan vinden, kunnen we 'm gaan updaten.
Pinkel, superfijn dat je een goede echo hebt gehad!
Ik zal eens kijken of ik het lijstje nog terug kan vinden, kunnen we 'm gaan updaten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Naam | Leeftijden | Kindje | Uitgerekende datum | Geslacht | Bijzonderheden |
Snoes | 24/26 | 1e | 5 december | Geheim | Erfelijke spierziekte |
Limburg85 | 25/31 | 2e/3e | 16 december | Willen we weten | |
Bolus | 26/26 | 1e | 18 december | Meisje | |
Bimbam | 25/28 | 1e | 24 december | Willen we weten | |
NoName88 | 23/24 | 1e | 28 december | Willen we weten | |
Flower_L | 27/29 | 2e | 30 december | Verrassing | |
Jetje | 29/32 | 2e | 31 december | Geheim | ZH-bevalling ivm eerdere ks |
Pinkel | 32/36 | 1e | 7 januari | Verrassing | |
Flip Fluitketel | 30/38 | 2e | 8 januari | Geheim | |
Juutjepetuutje | 27/30 | 2e | 8 januari | Willen we weten | |
Ella | 28/29 | 1e | 13 januari | Verrassing | |
Kwak | 24/24 | 2e | 14 januari | Jongen | |
Printje | 28/34 | 2e | 17 januari | Willen we weten | |
Travelgurly | 27/26 | 1e | 19 januari | Willen we weten | |
Dolcis_ | 25/25 | 2e | 11 februari | ?? | |
Dit was het lijstje de laatste keer.
Ik zie dat er een aantal meiden nog niet instaan, dus als jullie even de gegevens doorgeven, zet ik het er wel bij. Ik weet ook even uit mijn hoofd niet wie al weet wat het geslacht wordt, maar van degenen wie ik het weet heb ik het of blauw of roze of groen geaccentueerd. (als het een verrassing of geheim is )
Snoes- Lady Post-a-lot
Goedmorgen dames,
Ik wil me hier komen melden. Ik ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger van onze tweede. Heb afgelopen maandag een goede echo gehad en ik ben 11 maart uitgerekend. Dat is dus nog in de winter. Dus ik wil langzaam aan hier mee gaan kletsen.
Ik wil ook graag in het lijstje. Mijn leeftijd is 26 en van mijn man 30 jaar. Het is dus onze tweede. Wij willen graag het geslacht weten. Bijzonderheden zijn; Ziekenhuis bevalling ivm ks van mijn dochter en wordt extra gecontroleerd bij deze zwangerschap dmv groeiecho in week 32 en 36. Mijn zusje is geboren met een open blaas en krijg een uitgebreide echo met 20 weken.
Dus ik hoop dat ik hier welkom ben ;-). Ow ja leuk om te weten dat mijn dochter 2 maart geboren is.
Ik wil me hier komen melden. Ik ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger van onze tweede. Heb afgelopen maandag een goede echo gehad en ik ben 11 maart uitgerekend. Dat is dus nog in de winter. Dus ik wil langzaam aan hier mee gaan kletsen.
Ik wil ook graag in het lijstje. Mijn leeftijd is 26 en van mijn man 30 jaar. Het is dus onze tweede. Wij willen graag het geslacht weten. Bijzonderheden zijn; Ziekenhuis bevalling ivm ks van mijn dochter en wordt extra gecontroleerd bij deze zwangerschap dmv groeiecho in week 32 en 36. Mijn zusje is geboren met een open blaas en krijg een uitgebreide echo met 20 weken.
Dus ik hoop dat ik hier welkom ben ;-). Ow ja leuk om te weten dat mijn dochter 2 maart geboren is.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Snoes schreef:
Naam
Leeftijden
Kindje
Uitgerekende datum
Geslacht
Bijzonderheden
Snoes24/26 1e 5 decemberGeheim Erfelijke spierziekte
Limburg8525/31 2e/3e 16 decemberWillen we weten
Bolus26/26 1e 18 decemberMeisje
Bimbam25/28 1e 24 decemberWillen we weten
NoName8823/24 1e 28 decemberWillen we weten
Flower_L27/29 2e 30 decemberVerrassing
Jetje29/32 2e 31 decemberGeheim ZH-bevalling ivm eerdere ks
Pinkel32/36 1e 7 januariVerrassing
Flip Fluitketel30/38 2e 8 januariGeheim
Juutjepetuutje27/30 2e 8 januariWillen we weten
Ella28/29 1e 13 januariVerrassing
Kwak24/24 2e 14 januariJongen
Printje28/34 2e 17 januariWillen we weten
Travelgurly27/26 1e 19 januariWillen we weten
Dolcis_25/25 2e 11 februari??
Dit was het lijstje de laatste keer.
Ik zie dat er een aantal meiden nog niet instaan, dus als jullie even de gegevens doorgeven, zet ik het er wel bij. Ik weet ook even uit mijn hoofd niet wie al weet wat het geslacht wordt, maar van degenen wie ik het weet heb ik het of blauw of roze of groen geaccentueerd. (als het een verrassing of geheim is )
Ik wil er graag bij!! Mijn man is 36 ik ben 30. Ik ben op 17 februari uitgerekend. Eerste kindje en we willen graag weten wat het wordt.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Ik wil ook graag in het lijstje. Ik ben 26, man 28. Het is ons tweede kindje en ben 13 februari uitgerekend. We willen (denk ik) deze keer weten wat het is.
Welkom Jelin!
Welkom Jelin!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Mama Titty, was vergeten op jou te reageren! Ik heb geen andere eetgewoontes of drinkgewoontes ofzo. Ook geen trek in rare dingen .
Jelin, leuk dat je ook hier komt meeschrijven! Ik zal je zo bij in het lijstje zetten.
Dikkie Dik en Roos, ik zet jullie er ook bij!
Jelin, leuk dat je ook hier komt meeschrijven! Ik zal je zo bij in het lijstje zetten.
Dikkie Dik en Roos, ik zet jullie er ook bij!
Snoes- Lady Post-a-lot
Limburg85 | 25/31 | 2e/3e | 16 december | Willen we weten | |
NoName88 | 23/24 | 1e | 28 december | Willen we weten | |
Juutjepetuutje | 27/30 | 2e | 8 januari | Willen we weten | |
Roos | 26/28 | 2e | 13 februari | Willen we weten | |
Dikkie Dik | 30/36 | 1e | 17 februari | Willen we weten | |
Jelin | 26/30 | 2e | 11 maart | Willen we weten | |
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja daar is het lijstje! Dankjewel snoes!
Wij zitten al 3 kwartier in het ziekenhuis te wachten, de gyneacoloog is weggeroepen voor een spoedkeizersnee. Er werd gevraagd of we wilden wachten of liever een andere afspraak wilden maken. Aangezien de afspraak al 3 keer verzet is en ik toch ook wel nerveus ben zie ik dat niet zo zitten, dus zitten we nu aan de koffie met gebak.. wachten duurt lang!
Wij zitten al 3 kwartier in het ziekenhuis te wachten, de gyneacoloog is weggeroepen voor een spoedkeizersnee. Er werd gevraagd of we wilden wachten of liever een andere afspraak wilden maken. Aangezien de afspraak al 3 keer verzet is en ik toch ook wel nerveus ben zie ik dat niet zo zitten, dus zitten we nu aan de koffie met gebak.. wachten duurt lang!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Snoes schreef:
Naam
Leeftijden
Kindje
Uitgerekende datum
Geslacht
Bijzonderheden
Snoes24/26 1e 5 decemberGeheim Erfelijke spierziekte
Limburg8525/31 2e/3e 16 decemberJongen
Bolus26/26 1e 18 decemberMeisje
Bimbam25/28 1e 24 decemberWillen we weten
NoName8823/24 1e 28 decemberWillen we weten
Flower_L27/29 2e 30 decemberVerrassing
Jetje29/32 2e 31 decemberGeheim ZH-bevalling ivm eerdere ks
Pinkel32/36 1e 7 januariVerrassing
Flip Fluitketel30/38 2e 8 januariGeheim
Juutjepetuutje27/30 2e 8 januariJongen
Ella28/29 1e 13 januariVerrassing
Kwak24/24 2e 14 januariJongen
Printje28/34 2e 17 januariWillen we weten
Travelgurly27/26 1e 19 januariWillen we weten
Mama Titty3e 19 januari Jongen
Dolcis_25/25 2e 11 februari?? Roos 26/28 2e 13 februariWillen we weten
Dikkie Dik30/36 1e 17 februariWillen we weten
Jelin26/30 2e 11 maart Willen we weten
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Juutjepetuutje schreef:Ja daar is het lijstje! Dankjewel snoes!
Koffie met gebak is geen straf haha Balen dat je al zo lang moet wachten.
Hebben jullie zo de 20 weken echo?
Roos- Prater
Spannend Juutjepetuutje!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes: Wij willen niet weten wat het wordt. Wij hebben de 20 weken echo pas 4 sept. Dus nog even geduld voor ons.
Flip Fluitketel: Fijn dat het allemaal weer goed was en dat het geslacht hetzelfde was haha
Bimbam: Wat lief zeg van je verloskundige dat je de echo gewoon gekregen hebt. Leuk dat je moeder is meegeweest!
Mama Titty: he wat vervelend zeg de situatie thuis. Ik heb geen andere eet en drink gewoontes sinds ik zwanger ben.
Juutjepetuutje: Veel plezier met de echo! he lees net dat jullie al ene tijd zitten te wachten. Hopelijk is de gyn snel terug
Jetje: wat een lieve achterbuurvrouw
Pinkel: Wat fijn dat de echo goed was!!!! En wat leuk een zoon! Dat wordt shoppen!
Jelin: gefeliciteerd!!!!
Ik lees bij verschillende dat ze de echo op DVD hebben laten zetten. Kan dat overal? Weet iemand dat? Dan zou ik dat ook wel heel erg leuk vinden bij de 20 weken echo.
Flip Fluitketel: Fijn dat het allemaal weer goed was en dat het geslacht hetzelfde was haha
Bimbam: Wat lief zeg van je verloskundige dat je de echo gewoon gekregen hebt. Leuk dat je moeder is meegeweest!
Mama Titty: he wat vervelend zeg de situatie thuis. Ik heb geen andere eet en drink gewoontes sinds ik zwanger ben.
Juutjepetuutje: Veel plezier met de echo! he lees net dat jullie al ene tijd zitten te wachten. Hopelijk is de gyn snel terug
Jetje: wat een lieve achterbuurvrouw
Pinkel: Wat fijn dat de echo goed was!!!! En wat leuk een zoon! Dat wordt shoppen!
Jelin: gefeliciteerd!!!!
Ik lees bij verschillende dat ze de echo op DVD hebben laten zetten. Kan dat overal? Weet iemand dat? Dan zou ik dat ook wel heel erg leuk vinden bij de 20 weken echo.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Gisteren de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, 5 oktober. Spannend!!
Ook heb ik van de week mijn teamleider op de hoogte gebracht van mijn zwangerschap. Gelukkig reageerde hij positief, ondanks dat ik de tweede deze week was hahaha...
Binnenkort een gesprek over mijn verlofplannen. Zou ik ook aan moeten geven dat ik bv wil geven en dat ik wellicht wil kolven na terugkomst?
Iemand of een goede tip tegen lage bloeddruk? Af en toe is het best vervelend namelijk...
Ook heb ik van de week mijn teamleider op de hoogte gebracht van mijn zwangerschap. Gelukkig reageerde hij positief, ondanks dat ik de tweede deze week was hahaha...
Binnenkort een gesprek over mijn verlofplannen. Zou ik ook aan moeten geven dat ik bv wil geven en dat ik wellicht wil kolven na terugkomst?
Iemand of een goede tip tegen lage bloeddruk? Af en toe is het best vervelend namelijk...
Roos- Prater
Roos: ik zou al zeker aangegeven van je plannen mbt borstvoeding/kolven. Dan weten ze het vast en kunnen ze er rekening mee houden.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Zo, even een paar bladzijdes terug gelezen. Allemaal goed echo-berichten, fijn!
Jouw man is niet zo leuk Mama Titty Ging het bij vorige zwangerschap(pen) ook zo? (Weet niet precies of je al 1 of meer kinderen hebt.)
Highway, ik had rond die periode ook last van 1 bil. Ook aangekaart bij vk, dacht ook m'n bekken. Moest proberen traplopen te beperken en niet met m'n benen over elkaar zitten. En als je staat stabiel op 2 benen gaan staan. Ik probeer er een beetje rekening mee te houden en heb de laatste weken veel minder last!
Wat naar BimBam, die onzekerheid omtrent je moeder! Hoop echt voor jullie dat ze jullie kindje nog mee mag maken!
Fijn, Jetje, zo'n glurende buurvrouw :p Het levert wel iets op in ieder geval Leuk dat jullie met het kamertje bezig gaan. Hier ligt het een beetje stil. Man zit de hele week al in 't buitenland. Komt vanavond als het goed is thuis. We wilden eigenlijk het grove werk klaar hebben voordat we op vakantie gingen, maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Nou ja, jammer dan! Hoop dat we nog tijd genoeg hebben daarna.
Ik heb niet echt andere eetgewoontes alleen af en toe vreetbuien
Snoes, voor het lijstje: wij weten het geslacht niet! En kwam er pas achter dat de vk m'n datum toch op 27 dec heeft laten staan. (Dacht dat ze met de termijnecho me n dag teruggezet had op basis van lengte, maar ze heeft gewoon datum van menstruatie aangehouden.)
WElkom Jelin!
Echo inmiddels achter de rug Juutje?
Ik ben vanmorgen weer bij de vk geweest. Bovendruk was 140, een beetje te hoog. Vorige keer 138, was eigenlijk ook al aan de hoge kant, maar de vk die ik toen had vond het blijkbaar niet nodig er iets van te zeggen. Moet nu volgende week weer komen voor een extra meting en urine-test voor eiwitten. Bah! Hoop dat het meevalt want volgende week rond deze tijd hoop ik net zo'n beetje aangekomen te zijn bij ons hotel op Kos!
Van de week m'n 'bazen' op de hoogte gebracht wat ik wil met m'n werktijden na m'n verlof. Van de week kwam één van beiden even bij me langs en zei dat hij dacht dat we daar wel uit gingen komen. Dat geeft een goed gevoel!
Jouw man is niet zo leuk Mama Titty Ging het bij vorige zwangerschap(pen) ook zo? (Weet niet precies of je al 1 of meer kinderen hebt.)
Highway, ik had rond die periode ook last van 1 bil. Ook aangekaart bij vk, dacht ook m'n bekken. Moest proberen traplopen te beperken en niet met m'n benen over elkaar zitten. En als je staat stabiel op 2 benen gaan staan. Ik probeer er een beetje rekening mee te houden en heb de laatste weken veel minder last!
Wat naar BimBam, die onzekerheid omtrent je moeder! Hoop echt voor jullie dat ze jullie kindje nog mee mag maken!
Fijn, Jetje, zo'n glurende buurvrouw :p Het levert wel iets op in ieder geval Leuk dat jullie met het kamertje bezig gaan. Hier ligt het een beetje stil. Man zit de hele week al in 't buitenland. Komt vanavond als het goed is thuis. We wilden eigenlijk het grove werk klaar hebben voordat we op vakantie gingen, maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Nou ja, jammer dan! Hoop dat we nog tijd genoeg hebben daarna.
Ik heb niet echt andere eetgewoontes alleen af en toe vreetbuien
Snoes, voor het lijstje: wij weten het geslacht niet! En kwam er pas achter dat de vk m'n datum toch op 27 dec heeft laten staan. (Dacht dat ze met de termijnecho me n dag teruggezet had op basis van lengte, maar ze heeft gewoon datum van menstruatie aangehouden.)
WElkom Jelin!
Echo inmiddels achter de rug Juutje?
Ik ben vanmorgen weer bij de vk geweest. Bovendruk was 140, een beetje te hoog. Vorige keer 138, was eigenlijk ook al aan de hoge kant, maar de vk die ik toen had vond het blijkbaar niet nodig er iets van te zeggen. Moet nu volgende week weer komen voor een extra meting en urine-test voor eiwitten. Bah! Hoop dat het meevalt want volgende week rond deze tijd hoop ik net zo'n beetje aangekomen te zijn bij ons hotel op Kos!
Van de week m'n 'bazen' op de hoogte gebracht wat ik wil met m'n werktijden na m'n verlof. Van de week kwam één van beiden even bij me langs en zei dat hij dacht dat we daar wel uit gingen komen. Dat geeft een goed gevoel!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
NoName, ik zal het even aanpassen! Fijn dat je baas zo goed reageerde over je uren, dan zullen jullie er vast wel uitkomen!
Juutjepetuutje, ik ben ook benieuwd of je de echo al gehad hebt en of alles goed was!
Juutjepetuutje, ik ben ook benieuwd of je de echo al gehad hebt en of alles goed was!
Snoes- Lady Post-a-lot
Limburg85 | 25/31 | 2e/3e | 16 december | Jongen | |
NoName88 | 23/24 | 1e | 27 december | Verrassing | |
Juutjepetuutje | 27/30 | 2e | 8 januari | Jongen | |
Mama Titty | 3e | 19 januari | Jongen | ||
Roos | 26/28 | 2e | 13 februari | Willen we weten | |
Dikkie Dik | 30/36 | 1e | 17 februari | Willen we weten | |
Jelin | 26/30 | 2e | 11 maart | Willen we weten | |
Snoes- Lady Post-a-lot
No name wat fijn dat Je werk zo mee werkt. Bij de tweede zaten we ook met verhuizing en bekken instabiliteit , toen was het minder erg maar toen kwam het na de bevalling dat hij niks kon hebben van R. Of nauwelijks iets mee deed. Jaloerse heeft hij ook eerder gehad en toen heeft hij zelfs dingen gedaan waarmee ik hem toen met Ludo Sanders uit Gtst vergeleek. Ging toen om mijn 1e vriendje waarmee het toen al 5jr uit was.
Snoes ik ben nu 26 , Bij geboorte 27 en man is nu 33 straks 34.
Roos grappig dat er meerdere zwanger zijn op Je werk. Zal wel aangeven dat Je bv wil geven.
Juutje wachten duurt dan lang ondanks koffie en gebak. Veel succes.
Jelin welkom!
Vandaag met jongste naar het consultatie bureau geweest, wat een dwerg is ze. Met 2 jaar is ze pas 82cm en 10,6kg. Zat ook echt op de onderste lijn.
Moest wel lachen met alles was het zinnetje: nee, ik wil niet. Totdat ik haar zonnebril opzette toen deed ze alles en vond ze zichzelf stoer.
Gisteren wel te veel gepoetst, geveegd, geswifferd en toen op handen en knieën met vochtige doek dr vloer. 's avonds nog de 2 wc's en slaapkamer van de jongste.
Nu veel rugpijn.
De oudste is helemaal lek geprikt door muggen, zo zielig.
Snoes ik ben nu 26 , Bij geboorte 27 en man is nu 33 straks 34.
Roos grappig dat er meerdere zwanger zijn op Je werk. Zal wel aangeven dat Je bv wil geven.
Juutje wachten duurt dan lang ondanks koffie en gebak. Veel succes.
Jelin welkom!
Vandaag met jongste naar het consultatie bureau geweest, wat een dwerg is ze. Met 2 jaar is ze pas 82cm en 10,6kg. Zat ook echt op de onderste lijn.
Moest wel lachen met alles was het zinnetje: nee, ik wil niet. Totdat ik haar zonnebril opzette toen deed ze alles en vond ze zichzelf stoer.
Gisteren wel te veel gepoetst, geveegd, geswifferd en toen op handen en knieën met vochtige doek dr vloer. 's avonds nog de 2 wc's en slaapkamer van de jongste.
Nu veel rugpijn.
De oudste is helemaal lek geprikt door muggen, zo zielig.
Mama Titty- Fluisteraar
Limburg85 | 25/31 | 2e/3e | 16 december | Jongen | |
NoName88 | 23/24 | 1e | 27 december | Verrassing | |