Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

+7
Lady4
Paper Crown
-Ieniemienie-
Discordia
Nijntje
Linda
Happydobby
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? - Pagina 2 Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Rouge di 3 jul 2012 - 5:14

Ook bananen zijn juist stimulerend voor de spijsvertering, dat het stoppend werkt is ook een fabel.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? - Pagina 2 Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Coco di 3 jul 2012 - 5:56

Ik spoel billendoekjes dan eerst onder de koude kraan uit zodat het geen pijn doet en verkoeld. Maar ik zette ze ook vaak even in het badje met een klein laagje water of even met de billen onder de kraan/douche en met de hand wassen. En daarna natuurlijk goed handen wassen Razz. Als dat je teveel werk is kun je ook een bakje water bij het aankleedkussen pakken natuurlijk. Ik vind ook de billenspray van dirx of kruidvat dan erg fijn (zarqa ook, alleen dubbele prijs voor halve hoeveelheid) Hoef je er niet weer aan te zitten. En verkoeld ook wat.
Ik merkte iig veel verschil qua pijn bij ze als ik het met water en hand deed ipv washandje of doekjes.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? - Pagina 2 Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  norah di 3 jul 2012 - 6:05

cavilonspray helpt erg goed.. nou ja ik heb het nooit bij baby's geprobeert Laughing maar bij oude mensen werkt het prima en rosvicee stop werkt ook goed en extra water geven lijkt me wel een goed idee en eventueel met ors erbij als het langer aanhoud
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? - Pagina 2 Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum