Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

+7
Lady4
Paper Crown
-Ieniemienie-
Discordia
Nijntje
Linda
Happydobby
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 21:09

Mijn jongens poepen om het moment ontzettend veel en vaak, iedere uur kan ik ze wel verschonen. Billen schoonmaken doet flink zeer, en wat ik ook doe, de billen zijn gewoon niet heel te krijgen. Doe er iedere keer flink maizena op, dat helpt wel iets, maar ieder uur poetsen is gewoon niet tegenop te poederen/ smeren.

Ik geef ze al ontbijtkoek, banaan, 2x rijstebloem ipv granen ontbijt en avond pap met granen in de hoop dat het een beetje stopt, maar niks werkt...
Het zal vast met de kiezen te maken hebben, maar het is zo zielig zoveel pijn als het doet, en ieder uur moet het weer.

Iemand nog tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Happydobby ma 2 jul 2012 - 21:17

Dat hadden wij vorige week ook door de tandjes, inmiddels poept hij weer normaal zijn zijn billen genezen. Ik gebruik alleen sudo.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 21:21

Ontbijtkoek stopt juist niet hè?

Maar, verder, wat sneu zeg, dat ze dan zo'n last van hun billetjes krijgen doordat ze nu zo vaak moeten poepen.
Zoveel mogelijk schoonmaken met een washandje en water, en niet met van die babydoekjes, en idd wat je zelf ook al doet, maizena. Het best is ook om de af en toe gewoon in hun blote billen te laten dartelen, maar ik kan me goed voorstellen dat dat nu geen leuk idee is, nu ze zo vaak 'moeten'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Linda ma 2 jul 2012 - 21:25

Ontbijtkoek laxeert toch juist?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 21:27

Ontbijtkoek stopt toch? Embarassed

Fabel of feit: ontbijtkoek werkt laxerend
Ook dit is een hardnekkige fabel. Gewone ontbijtkoek bevat weinig voedingsvezels en heeft zeker geen laxerende werking. Het aantal vezels in ontbijtkoek is ongeveer gelijk aan het aantal vezels in witbrood. Voedingsvezels stimuleren de darmbeweging en werken bovendien als een soort spons. Ze nemen vocht op, waardoor de ontlasting soepel wordt. U kunt volkoren ontbijtkoek gebruiken in plaats van gewone ontbijtkoek, want deze bevat meer vezels


Laatst aangepast door Stofzuiger op ma 2 jul 2012 - 21:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Linda ma 2 jul 2012 - 21:28

Eten ze voldoende volkoren producten? Volkoren brood en pasta, zilvervliesrijst?
Weinig vruchtensap (met name appel en sinaasappel laxeert).
Niet te veel fruit wat laxeer.

Hier heeft dochter peuterdiarree gehad. Echt een drama. Gelukkig is het over gegaan. Ze heeft nog steeds dunne ontlasting maar niet meer zo vaak.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 21:35

Ze eten eigenlijk alleen maar volkoren producten omdat ze normaal snel verstopt zitten, dus gewone pasta of wit brood krijgen ze nooit meer.

Was altijd juist bezig met dingen verzinnen om te laxeren zoals extra water bij de voedingen etc laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Linda ma 2 jul 2012 - 21:45

Ik heb geen verstand van kv, maar kan je er dan beter geen extra water in doen als ze zoveel poepen?
Is de ontlasting dun?
Heb je al eens probiotica geprobeerd?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 21:48

Nee, dat doe ik nu ook niet meer hoor, extra water.

Ja, het is echt dun.

Probiotica is wel een goede!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Nijntje ma 2 jul 2012 - 22:11

roosvicee stop proberen?
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Discordia ma 2 jul 2012 - 22:13

Geen eten meer geven :P
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  -Ieniemienie- ma 2 jul 2012 - 22:28

Ontbijtkoek werkt igg niet stoppend. Dus ik zou daar zoizo mee stoppen. Eerder wel laxerend als stoppend.
Verder idd banaan en veel vezels.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Discordia ma 2 jul 2012 - 22:30

-Ieniemienie- schreef:Ontbijtkoek werkt igg niet stoppend. Dus ik zou daar zoizo mee stoppen. Eerder wel laxerend als stoppend.

Lezen is best een kunst.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 22:34

Discordia schreef:Geen eten meer geven :P
Dat is weer zeer slecht voor hun humeur laughcry

Ze poepen ook gewoon 10x een beetje ipv 1x een luier vol, als ze het nou gewoon in 1x doen is het probleem ook opgelost, maar hoe leg je ze dat uit he?! :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Paper Crown ma 2 jul 2012 - 22:48

Je kunt ze wat gekookte aardappelen geven. Volgens mij 'verstopt' dat een beetje.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Discordia ma 2 jul 2012 - 22:49

Ze hebben schijt aan je, dat moge duidelijk zijn.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 22:52

Discordia schreef:Ze hebben schijt aan je, dat moge duidelijk zijn.
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Lady4 ma 2 jul 2012 - 22:58

Je zou bij de apotheek kunnen vragen om Cavilon spray. Dit legt een filmlaagje over de huid, waardoor deze beschermt wordt tegen bijvoorbeeld urine en ontlasting. Ik heb het ook eens voor mijn neefje geregeld en zijn billetjes waren binnen no time weer geheeld,
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 22:59

Lady4 schreef:Je zou bij de apotheek kunnen vragen om Cavilon spray. Dit legt een filmlaagje over de huid, waardoor deze beschermt wordt tegen bijvoorbeeld urine en ontlasting. Ik heb het ook eens voor mijn neefje geregeld en zijn billetjes waren binnen no time weer geheeld,
Cavilon, zit daar geen alcohol in?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Lady4 ma 2 jul 2012 - 22:59

Voor zover ik weet niet.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 23:01

Zal morgen op het werk eens in de kast duiken, misschien staat daar nog wel een flesje of een paar swabs. Bedankt voor de tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Lady4 ma 2 jul 2012 - 23:02

Succes!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Jazzlyn ma 2 jul 2012 - 23:16

Discordia schreef:Ze hebben schijt aan je, dat moge duidelijk zijn.

lol! lol!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 23:48

In cavilon spray zit volgens mij wel alcohol.

Edit toch niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 4:12

In de doekjes van Natusan (ja, sorry, ik weet het, je hebt zoveel pampers..) zit geen parfum en alcohol, die kan je goed gebruiken doet dan namelijk geen zeer! En als je eerst van Weleda tegen kapotte billen erop doet (deppen) en dan Maizena, moet dat het beste helpen. Al snap ik dat er niet tegenop te smeren valt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel poepen, is er iets tegen te doen? Empty Re: Zoveel poepen, is er iets tegen te doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum