Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mogen jullie kinderen vies worden?

+38
Slakje
Happydobby
Printje
maiadebij
Flower_L
Tania
Annemie
Darius
Filoria
chipa
SarahKey
kwak
Coco
studiebol
Viva
Liadan
loesje
Novalee
PapillonRose
LindaK
SparklingEyes
Makamba
Sanne
Thunder
Pussycat
VeryCherry
Bloem86
Jasmine
Ayla
Lejow
Theeleut
Angel1982
Monte
Mamsie
mauwmauw
-Ieniemienie-
Theezakje13
Susan
42 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 19:23

Nois schreef:
Zelda schreef:
Nois schreef:
Mijn moeder nam mijn dochtertje laatst meeop de fiets in dr knalroze anita joggingpak, dat vond ik toch niet zo leuk toen ik daar achter kwam. Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 394967
Daar zou ik nou echt helemaal niks om geven..

Als die schoon was zou ik het nog niet zo erg vinden, maar ze had met water en zand gespeeld en haar joggingpak was nogal besmeurd. En dr haar niet geborsteld (kroeskop die alle kanten op staat met dr krullen). En dan de winkel in. Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 394967
Ik dacht dat je het over JOUW moeder had Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Susan ma 2 jul 2012 - 19:40

Charlie schreef:
Susan schreef:
Darius schreef:Misschien vindt Ezra het ook wel leuk om met scheerschuim te kliederen? Of in huis een 'zandtafel' maar dan met ongekookte rijstkorrels erin?

Ik heb een keer via Facebook een gratis e-book gedownload met allerlei suggesties, echt van alles, aardappelpuree, rijst, pasta, zandmousse (daar is een recept van, je maakt het met zand, afwasmiddel en dan de mixer erop), moonsand (van dat speciale zand waar je mee kan kleien, dat kun je bestellen) en nog heel veel meer. Diegene die dat boek heeft geschreven is volgens mij echt kampioen kliederen.

Ben je bekend met de methode Speelplezier? Ik ben trainer en kan je als je dat leuk vind wel de mappen opsturen. Is in principe gericht op peuterspeelzaal, maar kan je zelf heel veel uithalen.

Ik heb even op de website gekeken, ik zou graag die mappen hebben, als het niet teveel gedoe is voor jou.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Jazzlyn ma 2 jul 2012 - 20:52

HAhaha mijn kind is altijd wel vies lijkt het Laughing

We hebben altijd een badje in de tuin, waar hij als het weer redelijk is mee speelt.. (hoor je in andere tuinen, nee niet met water, je hebt goede kleren aan Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 394967). Ik ben alleen maar blij als hij het naar zijn zin heeft. Als we ergens zijn mag hij met zand en alles spelen. Ik was het wel weer Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 281626781
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 21:01

Susan schreef:
Charlie schreef:
Susan schreef:
Darius schreef:Misschien vindt Ezra het ook wel leuk om met scheerschuim te kliederen? Of in huis een 'zandtafel' maar dan met ongekookte rijstkorrels erin?

Ik heb een keer via Facebook een gratis e-book gedownload met allerlei suggesties, echt van alles, aardappelpuree, rijst, pasta, zandmousse (daar is een recept van, je maakt het met zand, afwasmiddel en dan de mixer erop), moonsand (van dat speciale zand waar je mee kan kleien, dat kun je bestellen) en nog heel veel meer. Diegene die dat boek heeft geschreven is volgens mij echt kampioen kliederen.

Ben je bekend met de methode Speelplezier? Ik ben trainer en kan je als je dat leuk vind wel de mappen opsturen. Is in principe gericht op peuterspeelzaal, maar kan je zelf heel veel uithalen.

Ik heb even op de website gekeken, ik zou graag die mappen hebben, als het niet teveel gedoe is voor jou.

Nee hoor, pm me maar even je adres!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  woezel ma 2 jul 2012 - 21:36

Hier mogen ze ook gewoon vies worden. Al vraag ik me wel af waarom ik ze smorgens schone kleren aan trek Very Happy . M gebruikt momenteel de zandbak op school als zwembad, dus die komt elke keer van top tot teen onder het zand thuis.
Hier gaat er na het eten ook een doekje over de toet.


Alleen moet M nu elke dag 2 uur een pleister voor zijn oog en nu zie je wel plakrestjes rond zijn oog. Heeft iemand nog een tip, om dat er op een zachte manier van af te krijgen?

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Bolleke di 3 jul 2012 - 0:38

Hij mag zeker vuil worden maar door de modder rollen gaat mij te ver. Het is geen varkentje smile Maar verder doe ik niet moeilijk, alleen als we ergens heen gaan moet hij toch proberen schoon te blijven.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Coco di 3 jul 2012 - 0:43

Mermaid Forest schreef:Ik dacht dat je het over JOUW moeder had Very Happy

Laughing Dan moet er wel heel wat aan de hand zijn, wil zij er zo bij lopen. Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 394967
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Darius di 3 jul 2012 - 1:16

woezel schreef:Hier mogen ze ook gewoon vies worden. Al vraag ik me wel af waarom ik ze smorgens schone kleren aan trek Very Happy . M gebruikt momenteel de zandbak op school als zwembad, dus die komt elke keer van top tot teen onder het zand thuis.
Hier gaat er na het eten ook een doekje over de toet.


Alleen moet M nu elke dag 2 uur een pleister voor zijn oog en nu zie je wel plakrestjes rond zijn oog. Heeft iemand nog een tip, om dat er op een zachte manier van af te krijgen?

Watje met make-up verwijderaar op oliebasis?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? - Pagina 4 Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum