Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mogen jullie kinderen vies worden?

+38
Slakje
Happydobby
Printje
maiadebij
Flower_L
Tania
Annemie
Darius
Filoria
chipa
SarahKey
kwak
Coco
studiebol
Viva
Liadan
loesje
Novalee
PapillonRose
LindaK
SparklingEyes
Makamba
Sanne
Thunder
Pussycat
VeryCherry
Bloem86
Jasmine
Ayla
Lejow
Theeleut
Angel1982
Monte
Mamsie
mauwmauw
-Ieniemienie-
Theezakje13
Susan
42 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Susan ma 2 jul 2012 - 1:26

*


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 12:15; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 1:29

Als we nog een heel eind naar huis moeten vind ik dat ook niet zo'n goed idee. Thuis vind ik het geen probleem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Theezakje13 ma 2 jul 2012 - 1:31

Van mij zou K lekker mogen kliederen en spelen.
Daar hebben we thuis weer enwasmachine voor.

Als.hij er plezier in heeft, zou ik dat prima vinden.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  -Ieniemienie- ma 2 jul 2012 - 1:31

Tuurlijk mogen mijn kinderen vies worden.
Zolang ze genieten en het niet altijd en overal is vind ik het prima.
Daarna badderen en doen we de was weer.
Dat vind ik juist goed voor de ontwikkeling van een kind.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  mauwmauw ma 2 jul 2012 - 1:31

Van mij mag hij ook vies worden hoor,laats waren we op een verjaardag en V had een wit broekje aan.Hij pakte paprika chips,waarop werd gezegd "oooh straks smeert hij zijn handjes aan zijn broek af" mijn antwoord "daar heb je een wasmachine voor,gaat het er niet uit,dan gaat de broek weg of word een buitenspeel broek. Hij is een kind geen modepopje"

heb zo'n hekel aan als ouders gek worden als hun kinderen vies zijn.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Mamsie ma 2 jul 2012 - 1:32

Als we ergens heen gaan waar zand en water is dan mogen ze dat gewoon. Dan hou ik daar rekening mee.
Maar ze mogen van mij bijvoorbeeld niet elke dag nat worden hier voor de deur. Er staat een fontein op het plein voor onze deur en daar mogen ze dus niet in van mij. Alleen als ik het met ze afgesproken heb. Anders heb ik elke dag 2 natte, vieze kinderen met nog nattere en viezere kleren.

Ook heb ik met ze afgesproken dat als ze gaan voetballen (en dus slidings maken op het gras) ze een oude broek aan moeten doen. Anders kan ik binnen een week hun broeken weg gooien.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Monte ma 2 jul 2012 - 1:32

Ik vind dat ook raar. Als kind deden mijn ouders nooit moeilijk over vies worden, daar ben je toch kind voor. Op de camping in Duitsland waar wij altijd stonden, hadden ze ook een speeltuin met veel zand en een waterpomp met beek ernaast. Als kind gingen wij daar helemaal in op en stond we tot ons middel in de beek. Vies werden we zeker, maar dat is toch juist leuk(mijn moeder vond de vieze kleren minder, maar daarom kreeg ik op een gegeven moment gewoon oude kleding aan om in te spelen). Toen wij daar waren was er ook een moeder en die kinderen mochten echt niet kletsnat worden in de beek, ik weet nog hoe zielig en belachelijk ik dat vond(en andere ook trouwens).
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Angel1982 ma 2 jul 2012 - 1:34

Ik zou het niet erg vinden thuis hebben we en douche en wasmachine dus ik zie het probleem niet

die reactie's van die ouders dat vind ik net zoiets als bij een vriendin van mij, hebben ze en zandbak maar owee als er ook maar een beetje zand naast de zandbak komt, dan is holland in nood...ik denk altijd ach laat ze toch lekker spelen

Angel1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 25
Registratiedatum : 22-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Theeleut ma 2 jul 2012 - 1:34

Mijn kinderen mogen zeker wel vies worden als het om deze situatie gaat. Als ik geen zwemkleding bij heb dan vind ik ondergoed ook een prima alternatief. Maar, dat hele zand-insmeer-gebeuren zou voor mij dan weer nét even te veel zijn. beetje smeren á la, maar steeds héél het lijf, nou na een keer vind ik dat wel genoeg.
Ik weet dat het raar is, want hoe anders worden ze vies als het al 1 keer gebeurd is... Ik denk dat ik ze daar best de ruimte voor wil geven, maar dat er ook een grens is. Dat ze in hun ondergoed mogen baggeren vind ik vrij genoeg.

Mijn zoon is nu ook continue vies van het kruipen, geen broek blijft netjes en zijn shirtjes zijn er na een paar uur ook al niet meer uit. Een fles vlekverwijderaar is hier binnen een week op Mogen jullie kinderen vies worden? 394967
Maar, moet ik het ventje dan verbieden te kruipen? Of overal lakentjes neerleggen, neuh daar begin ik niet aan. We hebben een wasmachine en een douche dus dat komt wel weer goed.

Ik vind het alleen niet oké als mijn kinderen zich opzettelijk vies maken.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Lejow ma 2 jul 2012 - 1:34

Doet me denken aan vroeger.
Ik had altijd zo'n schelp zandbak, ene helft water, andere helft zand en zat daar altijd heerlijk in te spelen en te kliederen.
Mijn buurmeisje mocht er nooit bij, maar moest er naast gaan zitten op haar hurkjes, en mocht er alleen met haar handjes in, anders werd ze vies... :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Mamsie ma 2 jul 2012 - 1:35

Waar ik trouwens wel een hekel aan heb is als ouders kun kinderen met vieze gezichten naar school brengen. Kleine moeite toch om even hun gezicht af te doen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Ayla ma 2 jul 2012 - 1:36

Nee ze moet op de stoel zitten en blijven zitten Rolling Eyes zal ze me niet in dank afnemen later.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Jasmine ma 2 jul 2012 - 1:36

Over het algemeen zeg ik ja hoor, lekker vies laten worden. Ik heb meestal wel schone kleren bij me als we een dagje weg gaan, dus ik laat haar lekker gaan.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Bloem86 ma 2 jul 2012 - 1:37

Als ze niet viezen mogen worden, moet je daar niet met ze naartoe gaan toch?!

Ik ben ook niet zo moeilijk.. Lang leve de wasmachine!
Wel heb ik altijd doekjes bij de hand, om vieze mondjes en handjes af te vegen mocht het nodig zijn! Want ze hoeft van mij niet telkens met een bruin gezicht rond te lopen!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 1:38

Mamsie schreef:Waar ik trouwens wel een hekel aan heb is als ouders kun kinderen met vieze gezichten naar school brengen. Kleine moeite toch om even hun gezicht af te doen.

Ja hahah dat vind ik ook vreselijk!
Of een vieze snotterbel die nooit afgepoetst word omdat hij er toch zo weer zit Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Theeleut ma 2 jul 2012 - 1:39

Laurientje85 schreef:
Mamsie schreef:Waar ik trouwens wel een hekel aan heb is als ouders kun kinderen met vieze gezichten naar school brengen. Kleine moeite toch om even hun gezicht af te doen.

Ja hahah dat vind ik ook vreselijk!
Of een vieze snotterbel die nooit afgepoetst word omdat hij er toch zo weer zit Rolling Eyes
He gatver! Hier op school zie je soms echt nog melksnorren voorbij komen, dat zie je als ouderzijnde toch?
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 1:40

Mijne zijn dan nog wel niet geboren, maar ik zal zeker niet verhinderen dat ze zich lekker vies maken.

Ik vind dat dat een belangrijke rol heeft bij het leren. Het leren manipuleren, spelen en aanvoelen van verschillende materialen is echt heel waardevol. Kinderen moeten vrij kunnen experimenteren met materialen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  VeryCherry ma 2 jul 2012 - 1:41

Oh ja hoor, N heeft ook ravotkleren voor buiten en als het regent en hij wil buiten spelen vind ik dat ook prima. En als we nog een eind terug moeten rijden leg ik een handdoek over de stoelverhoger. Vroeger had ik een modepopje als buurmeisje, ze had alleen maar witte kleding aan en mocht werkelijk nergens aan mee doen. En als ze het toch een keer deed brak de hel los.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Pussycat ma 2 jul 2012 - 1:41

Sowieso trek ik natuurlijk niet de mooiste kleding aan als ik weet dat we ergens heen gaan we ze vies kan worden.
Dus ja van mij mag ze dan lekker d'r gang gaan. Kijk als ze nou 10 is en ze maakt zich opzettelijk vies....
Maar dit is toch lekker voor ze.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Mamsie ma 2 jul 2012 - 1:42

Theeleut schreef:
Laurientje85 schreef:
Mamsie schreef:Waar ik trouwens wel een hekel aan heb is als ouders kun kinderen met vieze gezichten naar school brengen. Kleine moeite toch om even hun gezicht af te doen.

Ja hahah dat vind ik ook vreselijk!
Of een vieze snotterbel die nooit afgepoetst word omdat hij er toch zo weer zit Rolling Eyes
He gatver! Hier op school zie je soms echt nog melksnorren voorbij komen, dat zie je als ouderzijnde toch?

Ja idd, brrr! Halve boterhammen met chocopasta op wangen en melksnorren. Ook slaap in de ogen zie ik ook voorbij komen. Echt haal gewoon even een washandje door het gezicht van je kind.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 1:45

Mamsie schreef:Waar ik trouwens wel een hekel aan heb is als ouders kun kinderen met vieze gezichten naar school brengen. Kleine moeite toch om even hun gezicht af te doen.


Eens! Bah, vorige week kwam er nog een moeder aanfietsen met een kindje voorop, en die had me toch een groene hangen. Brrrrr! En ja, dat zag ze heus wel. Stond er bij en keer er naar. Zo goor pale !

Hier mogen ze wel vies worden, de wasmachine en douche zijn gewillig. En bij zoiets als die speelplaats neem ik wel extra kleding mee. Laatste keer was daar geen tijd voor, maar de volgende keer probeer ik er aan te denken.


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op ma 2 jul 2012 - 1:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Thunder ma 2 jul 2012 - 1:45

Daar zijn het kinderen voor, dus nee, ik vind dat geen probleem.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Theeleut ma 2 jul 2012 - 1:45

Mamsie schreef:
Theeleut schreef:
Laurientje85 schreef:
Mamsie schreef:Waar ik trouwens wel een hekel aan heb is als ouders kun kinderen met vieze gezichten naar school brengen. Kleine moeite toch om even hun gezicht af te doen.

Ja hahah dat vind ik ook vreselijk!
Of een vieze snotterbel die nooit afgepoetst word omdat hij er toch zo weer zit Rolling Eyes
He gatver! Hier op school zie je soms echt nog melksnorren voorbij komen, dat zie je als ouderzijnde toch?

Ja idd, brrr! Halve boterhammen met chocopasta op wangen en melksnorren. Ook slaap in de ogen zie ik ook voorbij komen. Echt haal gewoon even een washandje door het gezicht van je kind.
Iewww, als ik op school ineens tandpasta op haar mond zie dan haal ik het alsnog weg.
Of kinderen met rauwrandjes bah! Nu bijt mijn dochter nagels dus hebben we er gaan last van, maar ik vind het zo smerig staan! Kinderen zitten overal aan met hun handjes, lekker hoor.

Edit: Nagelbijten is ook ranzig, maar ik krijg haar er niet vanaf. Ik vertel al steeds dat ze dan van die mooie nagels krijgt en we die dan kunnen lakken, maar nee hoor, ze vind het 't lekkerste wat er is Rolling Eyes
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 1:49

Mamsie schreef:Waar ik trouwens wel een hekel aan heb is als ouders kun kinderen met vieze gezichten naar school brengen. Kleine moeite toch om even hun gezicht af te doen.
O nee bah daar heb ik ook een hekel aan idd. Of vieze handjes en nageltjes, ik zorg altijd dat ze gewoon schoon zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 1:51

Ik moet altijd wel even slikken als M. vies wordt door flink in het zand te spelen of in de plassen te stampen laughcry maar ik denk dan altijd, ach het is een kind. We hebben gewoon een wasmachine en een douche.

Maar even de kriebels krijg ik wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mogen jullie kinderen vies worden? Empty Re: Mogen jullie kinderen vies worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum