Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 27 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty wo 25 jul 2012 - 0:08

@Weegschaal; OOh leuk dan hebben we bijna samen vakantie! Ik moet nu nog 2,5 week gaat ook best snel eigenlijk!
Wij willen nog wel weg. Ik wil graag naar de zon, denk dat we gaan vliegen, maar kan ook maar zo zijn dat we richting La France gaan:D (stiekem ook wel zin in hihi)
Hopelijk wordt je dan niet ongesteld begin van je vakantie Wink Dat zou dubbel feest zijn! Succes!

@Sabje; gelukkig viel het mee. Dus jij hebt de vaknatie er wal weer opzitten.

@Nillis; spannend! hOpelijk wordt je niet ongesteld. Wanneer is je NOD??

@Maiadebij; heerlijk genieten buiten samen! Lijkt me ook zo heerlijk, lekker met de kindjes bij een zwembadje....haha droomdroom... Wij genieten nu ook wel hoor. Heb voor vanavond maar besloten om de bbq aan te doen, en we gaan nog ff een terassje op zoeken.
De clienten bij ons waren gisteravond ook erg moe van de warmte, alles lag al vroeg in bed Wink

@gerbera; wij zijn niet zo van het plannen (nog.) We willen het eerst even aanzien hoe het zo gaat.
Maar merk wel dat we steeds meer gericht seks hebben. haha... Maar nee met zulke tips heb ik wel gelezen, maar doe er niks mee. Buiten dat ik gewoon wel op let dat we gezond eten enz.

Wat een heerlijk weer is het toch!! Geniet er echt van!! Helemaal nu ik zometeeen niet hoef te werken Wink
Maar lekker naar de stad ga op een terasje zitten, wilde liever naar het water, maar mijn man wilde ff naar de feestweek ook goed! Vanavond heb ik maar bedacht dat de BBQ aangaat. Mijn man wilde dat het weekend doen, maar gezien het weer dacht ik ach waarom vandaag niet. Dus ben benieuwd hoe hij daarop gaat reageren Wink
Hij is nogal verslaafd aan BBQ'en haha....
Verder zit ik rustig op het wachtbankje, merk wel dat ik spannend begin te vinden. Heb nog niet echt voortekenen gehad dat ik ongesteld zou worden.
Vandaag nog evne 2 sollicitaties de deur uit gedaanvoor een kindje 2012 - Pagina 27 281626781 Een cardiologe en een thuiszorg. Cardiologie lijkt me toch het leukst, dus ik hoop op een goed resultaat.
Momenteel is er op ons werk heel wat gezeur, dus ben er nu beetje klaar mee... Het werk is wel leuk, maar elke dag het zelfde verhaal dat het druk is....voor een kindje 2012 - Pagina 27 1371890812
Denk hoe meer je er over praat, hoe drukker het ook lijkt...Questi van prioriteiten stellen, maar dat kunnen ze niet!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nillis wo 25 jul 2012 - 1:18

Goedemiddag

Wat een weertje, heerlijk dat ik pas om 17.00 uur hoef te beginnen en dan tot 21.00 uur. heerlijk.

@ Gerbera, ik gebruik sinds ronde 6 ovulatietesten, maar verder gebruiken we geen tips. Hier nog niet ongesteld.

@ Sleeping beauty, wanneer is jou nod, mijn nod is zondag. Zal duimen dat cardiologie wat wordt.

@ Razz, balen zeg. Hopelijk kun je nog een nieuwe test kopen. Zal duimen.

@ all, hier nog niet ongesteld en de buikpijn is weer minder. Vind het wel spannend nu. Maar wacht rustig af. Wil toch pas volgende week dinsdag of woensdag testen als ik me kan inhouden en nog niet ongesteld ben.
Goed ga T uit bed halen dan kan die gaan spelen in het zwembad.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Aardbei wo 25 jul 2012 - 3:13

Razz: kan me zo voorstellen dat je baalt! Hoop dat je nog tijd hebt om er een te halen vandaag!

Boekenwurm: ik zit nu ook lekker onder de boom in de tuin. Ben twee uurtjes eerder weggegaan van mijn werk.
Van mij hoeft mijn vriend ook niet zo nodig mee naar de echo's. Het is even naar binnen en je staat zo weer buiten volgens mij. Maar omdat ik hem volgende week aan het einde van de middag heb zei mijn vriend dat hij wel zou kijken of hij eerder weg kan. Van mij hoeft dat dus ook echt niet maar vroeg me af of dat vreemd is, als ik ineens in mijn eentje kom. Ik denk dat als er inderdaad uitslagen of iets dergelijks besproken gaan worden dat ik dat wel fijn zou vinden met zijn tweetjes.

Sleepingbeauty: leuk twee sollicitaties de deur uit, ik hoop dat het wat wordt voor je!

Nillis: werk ze strakjes! En mijn duimen blijven draaien voor je!

Ik ben vandaag lekker twee uur eerder van mijn werk weggegaan zodat ik nog even van het weer kan genieten. Ik denk dat ik trouwens wel een bijwerking heb ontdekt van de Clomid. Ik slaap al twee nachten ontzettend slecht en toen ik vanmiddag in de bijsluiter keek zag ik dat slapeloosheid er eentje van was. Het lijkt wel of ik maar niet in een diepe slaap kan komen en ik heel de nacht alleen maar een beetje lig te doezelen. Maar wie weet is het gewoon toeval of komt het van het warme weer.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 3:19

Vandaag helaas niet gelukt. Dus morgen maar een halen. Als ik morgen nog steeds niet ongesteld met zal mijn cycles wel langer zijn net zoals de laaste keer dus dan komt het zondag. Ik denk niet dat ik zwanger ben. Heb nog wel zere boobies maar verder voel ik me vrij normaal. Nog even afwachten dus!

Gast
Gast

Bericht  boekenwurm83 wo 25 jul 2012 - 8:09

Hallo dames,

hier nog even een vraagje voor de meiden die clomid slikken of slikten. Hebben jullie last gehad van aankomen? Ik ben nu al een poosje bezig met wat gezonder eten/meer bewegen en ik val vrij constant elke week wel iets af. Sinds een week of twee echter val ik niet meer af en kom ik zelfs iets aan, terwijl ik echt gezond bezig ben. Nu bedacht ik me vandaag opeens dat dat wellicht door de medicatie kan komen en ben dus gaan googlen. En ik lees dus een heleboel verhalen over inderdaad (veel) aankomen door clomid. Aangezien ik over een paar weken dubbele hoeveelheden ga slikken begin ik hem wel een beetje te knijpen haha. Zijn er hier mensen die daar ook last van hebben gehad of is het wellicht onzin/een excuus voor het aankomenvoor een kindje 2012 - Pagina 27 878948377

@aardbei: het is dus inderdaad echt niet raar om in je eentje te gaan. de kliniek waar ik heen ga daar zitten in de wachtkamer vaak dames alleen.

@ nillis: spannend zeg, misschien is het wel echt raak! m'n duimen blijven voor je draaien!

@gerbera: dus jullie zijn er maar druk mee deze week. Lekker plakkerig met dit hete weer:D Is dit jullie eerste ronde?

@sb: was de bbq lekker? spannende tijd voor jou in alle opzichten. hopelijk op alle fronten succes!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Annie24 wo 25 jul 2012 - 8:13

@Boekenwurm; ik ben wel aangekomen tijdens het gebruik van de Clomid, maar weet niet of het echt daar door kwam. Ik liep op dat moment ook bij een dieetiste omdat ik graag wat kilo's aan wilde komen. Ik kwam 1 kilo per maand aan, maar of dat nou door de Clomid kwam of een ander eetpatroon durf ik niet te zeggen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ShallY wo 25 jul 2012 - 8:23

Ik heb een vraag aan de meiden die clomid gebruiken en regelmatig naar het ziekenhuis moeten voor een echo..hoe doen jullie dat met je werk? Want je moet dan toch om de zoveel dagen voor een echo?

Bij mij is het nog niet aan de orde maar mijn werk en het ziekenhuis ligt ongeveer 40 km van elkaar vandaan.
Zit daar wel eens aan te denken hoe dat dat goed geregeld kan worden.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  boekenwurm83 wo 25 jul 2012 - 8:49

ShallY schreef:Ik heb een vraag aan de meiden die clomid gebruiken en regelmatig naar het ziekenhuis moeten voor een echo..hoe doen jullie dat met je werk? Want je moet dan toch om de zoveel dagen voor een echo?

Bij mij is het nog niet aan de orde maar mijn werk en het ziekenhuis ligt ongeveer 40 km van elkaar vandaan.

dat is de reden dat ik niet voor een ziekenhuis bij mijn woonplaats in de buurt heb gekozen, maar voor een fertiliteitskliniek vrij dicht bij m'n werk (kwartiertje rijden). Ze beginnen daar om 8 uur al dus als ik voor half 9 een echo heb dan ben ik maar een kwartier/max. half uur later op m'n werk. Op dit moment weet mijn werkgever het nog niet omdat hij met vakantie is, maar de volgende ronde clomid is hij weer terug en hij zit, ik citeer 'niet te wachten op een zwangere werkgeefster', dus dan moet ik het hem wel vertellen. Dus voor mij was de keuze snel gemaakt om voor deze kliniek te kiezen.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Filoria wo 25 jul 2012 - 8:59

ShallY schreef:Ik heb een vraag aan de meiden die clomid gebruiken en regelmatig naar het ziekenhuis moeten voor een echo..hoe doen jullie dat met je werk? Want je moet dan toch om de zoveel dagen voor een echo?

Je ´moet´ niet naar het ziekenhuis voor een echo toch? Mijn gyn zei dat ik ook ovulatietesten kan doen om te kijken of ik een eisprong heb. Dat lijkt me fijner dan steeds naar het ziekenhuis voor echo's, inderdaad ook ivm werk.

Maar ben benieuwd naar de ervaringen van andere meiden hiermee.

Ik ga waarschijnlijk met Clomid starten binnenkort. 16 augustus overleggen met de gynaecoloog.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  sanne-84 wo 25 jul 2012 - 9:16

Razz, balen! Hopenlijk je morgen tijd om wel een test te halen, ben je niet ongigeworden en heb e vrijdag een positieve test!

Gerbera, iedere dag klussen is ook niet nodig he. Een rustdagje is helemaal niet erg. Wij doen t dan ook om de dag, alleen de laatste dag mss nit. Voor de rest geloof ik de tips ook nog niet..
Trouwens, ook in mei getrouwd? Ik ook, de 16e. En is idd errug leuk!

Boekenwurm, fijn at t zaad van je vriend wel goed is. En als jij het ok vind dat je vriend er niet iedere echo bij is (wat ook niet erg is) dan is het toch goed)

Sb, leuk dat jullie ook ng weg willen. Enig idee wanneer er geboekt gaat worden?
En een onverwachte bbq is toch nooit verkeerd:p. Dat heb ik nogsteeds niet gedaan.. En tis zo lekker!
Spannend van de sollicitaties! Mn man had er een maand of 3 1 weggedaan, en kreeg deze week pas iets te horen, namelijk dat er al iemand vior e functie was confused

Nilis, nog een weekje!

All, hier nog 3 (2,5) dagje (als ik niet eerder ongi wordt). Spannend. Vooral omdat deze week 2 mensen zeiden dat ik er goed uitzag (1 tante waarvan ik dacht dat ze me aan het uithoren was of we er al mee beizg waren, en vandaag een vriendin die ik een paar weken niet had gezien). Verder voel ik niks speciaals, dus afwachten..
Owja, net op t terras wel 1 rosebier gehad, kon t niet laten met dit lekker weer!

sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  nillis wo 25 jul 2012 - 19:59

@ aardbei, ik vind het ook wel spannend, maar ga ervan uit dat ik gewoon ongesteld wordt.

@ Boekenwurm, ik heb er geen verstand van en kan je dus niet helpen.

@ Sanne, spannend hoor. Wanneer wil jij gaan testen?

@ all, hier gisteren weer een druk dagje gewerkt. Hoefde maar van 17 tot 21 uur maar was pas om 23 uur thuis.
Nu even de zooi opruimen en dan straks zwemmen, maar het is nog frisjes buiten. oja, nog niet ongesteld.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty wo 25 jul 2012 - 22:43

@Nillis; mijn nod is dinsdag! (onregelmatige cyclus dus niet 100%, maar dit is wel gemiddeld.) Echt spannend voor jou! De vorige keer had je wel echt ongeteldheidstekenen toch?

@Aardbei; vervelende bijwerking lijkt me hopelijk slaap je snel beter :-)

@Sanne; nee we zijn er namelijk nog niet uit wat we willen, we wilden eignelijk gaan vliegen, alleen vinden we dat tot nu toe erg duur, dat we misschien ook wel gewoon naar frankrijk gaan. van de week gaan we nog ff naar een reisbureau wat info vragen.
Jammer dat het voor je man niks is geworden de sollicitaties. Mja je moet het maar zo weer proberen.
Jou NOD is ook bijna he, aan je ticker te zien. Spannend!

@all; Lekker ochtendje gewerkt, ben nu weer vrij en ga zo ff in huis oprommelen en dan vanmiddag met een boek in de zon had ik bedachtvoor een kindje 2012 - Pagina 27 2474380249
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  sanne-84 wo 25 jul 2012 - 22:49

Nilis,dan heb je een drukke dienst gehad gister, met2 uur overwerk!

Sb, mn man heeft nog goed werk, dit was eigenlijk voor de fun, iets heel anders. Alleen vind ik het wel raar dat ze na zo'n lange tijd pas iets laten weten, met zo'n nieuws. Maar omdat het niet nodig was konden we er ook om lachen.
Vakanties zijn tegenwoordig helaas voort erg duur.. Maar af en toe mag je jezelf wel verwennen;)
Zaterdag is mn nod, dan ga ik ook testen. Heb wel wat krampjes, maar weet niet of het ongesteldheidsklachten zijn of last van mn darmen..
Veel plezier in de zon vaniddag, ik pik nu nog wat zonnestralen mee voordat ik moet gaan werken
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  nillis do 26 jul 2012 - 1:06

@ sb, ik heb altijd wel wat ongesteldheidstekeken, zoals misselijkheid, buikpijn. Maar heb deze keer echt twee dagen flinke buikpijn gehad, dus misschien is het wat anders. Wacht het rustig af.

@ Sanne, was inderdaad druk. Client wat ik begeleide escalaeerde nog even fijn om 20.30 uur, dus duurde even voordat het weer rustig was.

@ all, het zwemmen met T was heerlijk alleen in de auto in slaap gevallen en toen in bed getild en ligt nu te zingen in bed terwijl ze moet slapen, dus hopelijk valt ze zo in slaap.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 do 26 jul 2012 - 1:20

Ik heb het gewoon verteld op mijn werk, zowel aan mijn baas als mijn directe collega's (stuk of 10 in een bedrijf van 160 collega's)
Ik moest om de dag naar het ziekenhuis voor een echo en dat was geen probleem. Gelukkig is het ziekenhuis maar 5 minuten van mijn werk af. Meestal was ik 1 uurtje weg, want uitlopen gebeurde wel vaak bij mij. Ik werk fulltime, dus moest aardig vaak weg. Gelukkig totaal geen probleem en elke keer als ik terugkwam vroeg iedereen hoe het er voor stond en toonden ze veel interesse, wat ik erg fijn vond. smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  maiadebij do 26 jul 2012 - 6:22

Razz, weet je al meer?

Even kort, hier alles goed. Tot gister overtuigd dat ik niet zwanger ben deze ronde, vandaag slaat de twijfel toe! Ik ben onwijs moe en heb lage rugpijn, aan de zijkanten. Kan natuurlijk ook met mijn blaasontsteking te maken hebben maar die is al bijna een week weg... Stof tot piekeren, denken en googelen dus Wink

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Weegschaal do 26 jul 2012 - 7:07

@ Gerbera; Waar ben je geweest op vakantie? Succes dan deze echte eerste ronde!

@ Boekenwurm; Toch wel erg jammer dus. Maar fijn dat de uitslag van je vriend wel goed was! Nu lekker genieten op vakantie en hopen dat de hogere dosis wel aanslaat, ik duim vast voor je!

@ Mezzoforte; Wat super dat je DE jurk hebt gevonden! Weet je al meer van het sollicitatiegesprek?

@ Maia; Groot gelijk dat je lekker genoten hebt van de zon. Dat huishouden komt straks wel weer. En spannend zeg!

@ Sabje; Wat een goed nieuws zeg!

@ Aardbei; Spannend maandag! En lijkt me echt vervelend die slapeloosheid, hoop dat het door het warme weer komt en na dit weekend weer over is.

@ Sleepingbeauty; De zon klinkt altijd goed! Jullie gaan dus last minute beslissen wat jullie gaan doen? Ik herken het van je werk, als mensen het negatief zien blijven ze erin hangen en schiet het helemaal niet op. Werk je nu ook in een ziekenhuis?

@ Nillis en Sanne; Spannend!!!! Ik duim voor jullie!

@ Razz; Ik ben heel benieuwd?!

Bij ons is het klussen weer begonnen, vind het wel weer leuk om weer 'mee te doen'. Kwam er alleen achter dat ik wel weer foliumzuur moet gaan slikken, heb dit ruim een jaar gedaan maar na de laatste miskraam even gelaten voor evt onderzoeken. Maar nu moet het natuurlijk wel weer!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Filoria do 26 jul 2012 - 8:28

Jeetje ik gun het jullie allemaal zo meiden!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Jasmine do 26 jul 2012 - 8:39

Weegschaal, we lopen wel heel erg gelijk op!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Samantha do 26 jul 2012 - 9:54

Goedenavond meiden

Even een tijdje niet geweest. Ik had het erg druk met werken, werkte ook extra diensten. Heb wel het een en het ander mee gelezen. Maar niet veel onthouden.
Hier is het rustig. Vandaag was dag 10 van de menstruatie opwekkers. Nog 2 en dan afwachten wanneer ik ongesteld word. Hopelijk snel wat 6 augustus ga ik op vakantie! En ik wil natuurlijk zo snel mogelijk met de clomid beginnen.

Ik ga een rustig terug lezen....
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Aardbei do 26 jul 2012 - 18:50

Razz: En? En? Weet je al iets? Al een test gedaan?

Boekenwurm: Ik heb vooralsnog geen last van aankomen maar zag het inderdaad wel in de bijsluiter staan hoor... Zou wel vervelend zijn!

Shally: Ik ga maandag voor mijn eerste echo en dan hoor ik hoe vaak ik terug moet komen. Ik weet nog niet precies hoe ik dat ga aanpakken, ligt er een beetje aan op welke tijden ik terecht kan. Als het heel vroeg of heel laat is dan begin ik gewoon wat later/ga ik wat eerder weg en ga ik mijn collega's daar niet het fijne van vertellen. Mijn baas wellicht wel maar ik weet nog niet hoe het gaat lopen.

Filoria: Ik vind het toch wel fijn dat er regelmatig een echo gemaakt gaat worden hoor. Dan kan ze precies zien wat er gebeurt. Misschien groeit er wel iets maar springt je eitje niet. Of misschien groeit er wel helemaal niets. Ik ben wel blij in ieder geval dat ze nu mijn hele cyclus gaan bekijken zodat we weten wat er gebeurt.

Sanne: nog 1 dagje en dan testen! Spannend!

Sleepingbeauty: Al wat gehoord op je sollicitaties? Ben je uitgenodigd?

Maia: Wanneer ga jij ook alweer testen?

Weegschaal: Leuk hoor! En inderdaad maar wel weer foliumzuur gaan slikken ja.

Samantha: Dat je maar snel ongesteld mag worden en ook de Clomid kan beginnen.

Ik ga nu naar mijn werk. Vannacht gelukkig wel lekker geslapen, maar dat kan misschien ook door de wijntjes komen gisteren :P
Ik zit de dagen een beetje af te tellen tot maandag. Ik ben nu trouwens wel echt superlang ongesteld, héél vervelend! Dit is alweer dag 7 en het is nog niet over. Hebben anderen dat ook gehad toen het opgewekt werd?

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  nillis do 26 jul 2012 - 19:32

@ Filoria, ik gun het jou ook zo ontzettend. Hoe gaat het nu met je?

@ Samantha, hopelijk ben je snel ongesteld?

@ Maia, het blijft gewoon spannend. ik voel zelf ook helemaal niets, dus voor mijn gevoel ben ik ook niet zwanger. We zullen zien over een paar dagen. Wanneer is je nod? en ga je testen?

@ Weegschaal, ja dan moet je inderdaad weer beginnen met foliumzuur. ik moet zeggen dat ik steeds slordiger mee wordt. In de week dat ik ongesteld ben, dan slik ik hem eigenlijk helemaal niet. ben ook al 9 maand aan het slikken.

@ Aardbei, spannend hoor, veel succes maandag.

@ Razz, waar ben je? Gefeliciteerd met S.

@ all, hier weinig bijzonderheden. ga straks op kraambezoek bij de overbuurvrouw, maar eerst nog even wat poetsen en naar de bibliotheek. Nog niet ongesteld en ook geen klachten. vanavond weer slaapdienst. Hopelijk werkt iedereen een beetje mee.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  maiadebij do 26 jul 2012 - 19:38

Even snel vanaf mijn werk via mijn iPhone;
Mijn NOD is dinsdag maar ik vraag me af of ik het geduld op kan brengen in te wachten. Ik ben gister en vandaag zo vreselijk moe, zeurende rugpijn (gister) en vandaag zeurend gevoel in m'n onderbuik. Mij komt dat bekend voor van de zwangerschap van N maarja het kan ook een komende menstruatie zijn.
Gister na de sex bloedverlies. Maar ook dat had ik tijdens de zwangerschap van J... Er zit niks anders op dan te wachten... De test ligt al ongeduldig te wachten in ieder geval!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 20:28

Helaas negatief getest vandaag. Ik ben nog niet ongesteld maar ik heb me waarschijnlijk verkeken op mijn cyclus. Ik heb eigenlijk altijd een cyclus van 34 gehad en de laatste keer was die 39. Ik ben dus gewoon van de 34 uitgegaan. De laatste keer seks was ook 2 dagen voor de eisprong (gebaseerd op de cyclus van 34) dus de kans is heel klein. Ook heb ik een early test gedaan dus helaas pindakaas volgende maand hopelijk beter! Ik ben natuurlijk licht teleurgesteld maar ik sta er niet verder meer bij stil want kleine vent is vandaag jarig! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje do 26 jul 2012 - 20:32

@ Razz, gefeliciteerd met je zoontje! Jammer van de test.

@ Maia, spannend!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud