Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 26 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie di 24 jul 2012 - 1:09

sabje schreef:Hier even een egoberichtje. Vandaag geen goed nieuws gehad. Mijn moeder is gebeld door de huisarts dat ze 2 knobbeltjes in haar borst heeft (had de 2 jaarlijkse controle gehad). Nu moet ze maandag naar het ziekenhuis en weten aan het eind van de dag of het goed of slecht is. Ik moet er echt niet aan denken dat slecht nieuws is. Vind het zo eng nu. Ook is de buikpijn begonnen dus denk dat ik morgen of zaterdag ongesteld ga worden.

Ik ben wel benieuwd wat de uitslag is. Hopelijk is het niks ernstigs.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sabje di 24 jul 2012 - 2:53

Annemie schreef:
sabje schreef:Hier even een egoberichtje. Vandaag geen goed nieuws gehad. Mijn moeder is gebeld door de huisarts dat ze 2 knobbeltjes in haar borst heeft (had de 2 jaarlijkse controle gehad). Nu moet ze maandag naar het ziekenhuis en wten aan het eind van de dag of het goed of slecht is. Ik moet er echt niet aan denken dat slecht nieuws is. Vind het zo eng nu. Ook is de buikpijn begonnen dus denk dat ik morgen of zaterdag ongesteld ga worden.

Ik ben wel benieuwd wat de uitslag is. Hopelijk is het niks ernstigs.

Goed nieuws! Het blijken cysten te zijn. Moeten vanzelf weggaan. Weekend duurde wel lang en vooral voor mijn ouders. Wisten gelukkig meteen na dr mammografie en de echo dat het cysten waren. Ga nu weer snel van het lekkere weer genieten. Morgen laatste vakantie dag.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sanne-84 di 24 jul 2012 - 2:59

Ow sabje.dat is idd goed nieuws!

Hier lug ik lekker in de zon, moest tot 3uur werken. Zo geen zin om te koken vanaaf.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  nillis di 24 jul 2012 - 3:06

@ sabje, wat een fijn nieuws. Ga inderdaad lekker genieten van het mooie weer.

@ Weegschaal, ik heb vaak heel veel klachten voor menstruatie en begint ook vaak een week van te voren. Bu wel extreem. Heb veel last van een gespannen buik en zeurderig gevoel. Dus ongi mag wel komen.

@ Boekenwurm, jammer,maar gelukkig is met zaad van je vriend niets mis. Waar gaan jullie heen op vakantie?

@ Maia, was het niet warm in de speeltuin? Ben ook lekker aan het genieten van het mooie weer. Alleen zit T de hele dag bij het kdv.

@ mezzofort, show je hier je trouwjurk. Ben benieuwd. Spannend die sollicitaties. Sterkte met je blaasontsteking.

@ gerbera, heel veel succes en hopelijk snel een positieve test.

@ Filoria, hoe is het met jou?

@ all, wat een heerlijk weer is het en wat een geluk dat ik morgen pas om 17.00 uur hoef te beginnen i.p.v 13.00 uur. Komt omdat het zo rustig is. houd T morgen thuis van het kdv, want dat vind ik een beetje jammer. Voor donderdag heb ik afgesproken om met mijn zus en T gezellig te gaan zwemmen en dan is het nog drie diensten werken en vakantie! Nog niet ongesteld hier. Heb alleen zo'n zeurerige buikpijn en gespannen buik, dat ik blij ben als ik ongesteld word of laat het dan zwangerschap zijn. VInd deze dagen altijd zo zenuwslopend. Elke keer naar de wc en maar kijken. Maar ja nog een paar dagen, dan weten we het zeker. iedereen een hele fijne avond. Ik heb de BBQ al start klaar staan.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  boekenwurm83 di 24 jul 2012 - 3:26

mezzoforte: dat klinkt als een hele goede week! Hopelijk wordt het binnenkort nog leuker:D wanneer krijg je de uitslag van het sol.gesprek?

sabje: wat een goed nieuws! en nu lekker gaan genieten van het mooie weer nu je je niet meer druk hoeft te maken over zulke nare dingen!

vlinder: ik hoop voor je dat het raak is deze eerste ronde! heb je een mooie regelmatige cyclus? jullie zijn pas getrouwd toch?

maiadebij: inderdaad lekker genieten van het mooie weer hoor! schoonmaken kan wel als het weer eens regent. Met dit mooie weer ben je toch weinig binnen dus is het schoonmaken sowieso minder noodzakelijk (goede smoes altijd om niks te hoeven doenvoor een kindje 2012 - Pagina 26 561177 )

nillis: wij gaan met de camper drie weken rondtrekken in Noorwegen. Staat al erg lang op ons verlanglijstje en omdat het een vrij intensieve vakantie wordt en het (hopelijk!!) het laatste jaar is dat we met z'n tweetjes op vakantie kunnen, gaat het dit jaar dus gebeuren.

Ik zit nu nog even op m'n werk. Het is hier bloedheet (enkel glas en de zon er pal op), gelukkig erg rustig nu, dus lekker zo naar huis de tuin in.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Annemie di 24 jul 2012 - 3:55

Fijn sabje, dat is goed nieuws.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  mezzoforte di 24 jul 2012 - 4:05

Maiadebij Cranberrysap heb ik gehaald Wink Maar het lijkt niet echt door te zetten dus ofzo, apart
Sabje Gelukkig, positief nieuws
Nillis Heb nu geen foto, volgt na trouwdag Wink
Bw83 Ben door naar 2e gesprek!!!
all Lekker vroeg weggegaan van werk, en zo lekker BBQ'en op het balkon smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  maiadebij di 24 jul 2012 - 6:46

Sabje, oh wat zal dat een opluchting voor jullie zijn zeg!!

Nillis, we waren om 10:00 in de speeltuin tot 12:00, het was idd best warm maar aan het IJsselmeer dus er stond een windje. Kinderen hebben echt genoten en je kon daar gewoon koffie kopen voor € 0,75 en 2 liter limonad voor € 2,-, dat zijn tenminste normale prijzen!

Mezzoforte, bij mij sluimerde de blaasontsteking ook dus ik had toch maar even mijn urine laten onderzoeken bij de HA en had dus toch blaasontsteking. De cranberry sap alleen werkt niet voldoende bij mij ik heb echt de capsules van Solgar nodig. Ik kreeg van de HA antibiotica voorgeschreven maar als het even kan dan neem ik liever geen AB.

All, we hebben net in de tuin lekker patatjes gegeten met een kaassouffle en salade (ik had ook geen zin om te koken). Het badje stond nog in de tuin dus de kinderen gingen nog even met het water spelen, mijn man begon ze een beetje te pesten door water te spetteren dus toen gooide N een bekertje water naar mijn man en voor we het wisten was ht 1 groot watergevecht en spoot mijn man mij helemaal nat met de tuinslang voor een kindje 2012 - Pagina 26 3920004554 we hebben echt gelachen! Meteen onder de douche en J ligt nu in bed, de warmte heeft haar echt vermoeid. N kijkt nog even buurman en buurman en gaat dan ook slapen. En ik vermoed dat wij er ook snel inliggen! Morgen en overmorgen moet ik helaas werken voor een kindje 2012 - Pagina 26 1270000679 en dan begint de kermis hier dus ook gezellig. Zaterdag uit eten met mijn man omdat we beide binnenkort jarig zijn, gezellige dagen op komst dus!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  vlinder-2011 di 24 jul 2012 - 6:54

@ boekenwurm: Dat zou wel erg mooi zijn al ga ik er niet vanuit aangezien we weten dat we weinig kans hebben omdat mijn man niet genoeg mannelijk hormoon heeft. Gelukkig over 2 weken een afspraak bij de internist dus hopelijk krijgen we dan nog wat extra medicatie om zwanger te worden. Mijn cyclus was vrij regelmatig 28-31 dagen maar ik ben nu net gestopt met de pil waardoor ik geen idee heb hoe mijn cyclus is. Wij zijn inderdaad pas getrouwd: 29 juni.

@ Sabje: Wat een opluchtig zeg, het is altijd zo schrikken dan!

Mezzoforte: Gefeliciteerd daarmee in ieder geval! Spannend, ik duim voor je!

Maiadebij: Lekker genieten vandaag dus! Idd die prijzen soms op het terras zijn niet normaal..

@ all: Hier nog twee daagjes werken en dan lekker vijf vrij! Heerlijk! Ook nog geen ongesteldheid te bekennen, wel wat wit verlies maar weet niet precies wat dat in houdt..?

Wanneer kan weer iemand testen?

Heeft iemand hier ook ervaring met etos zwanger worden?
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  sanne-84 di 24 jul 2012 - 6:57

Volgens mij zijn er deze periode weer verschillende mensen die mogen testen :cheering:
Razz, ik, ...
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij di 24 jul 2012 - 7:08

ik moet nog 7 hele dagen wachten...

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Filoria di 24 jul 2012 - 7:12

Maia: oeh aan het aftellen al! Spannend.

Nillis: lief dat je naar me vraagt. Het is nu een week na mijn miskraam en ik voel me nog steeds verbazingwekkend goed en opgewekt.

Jij zit op het wachtbankje lees ik. Ben benieuwd!

Sanne: ben jij hier ook nog? voor een kindje 2012 - Pagina 26 1371890812

Word eens zwanger dames!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Aardbei di 24 jul 2012 - 7:58

Weegschaal: ja ik heb ze te pakken gekregen, maandag om vijf over vier heb ik mijn echo. En verbrand zijn ben ik wel gewend dus heb er niet zo'n last meer van. Ik moet gewoon niet te lang in de zon zitten dan bak ik niet door smile Wat grappig dat jij ook al je NOD op je eerste vakantiedag hebt.

Boekenwurm: ik heb gelukkig nog geen bijwerkingen. Vooral die je zicht aan zouden tasten vond ik wel schrikbarend klinken.
Vervelend dat het bij jou niet is aangeslagen hug hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt! In ieder geval fijn dat je vriend een 9+ heeft gekregen! Het enige wat ze bij ons erover zeiden was dat het goed was. Was jouw man/vriend trouwens mee naar de laatste twee echo's?

Mezzoforte: Wauw! Een jurk gevonden! Wel showen hier hè, wanneer je bruiloft is geweest! Op welke dag trouwen jullie precies? En ik hoop dat je wordt aangenomen na je fijne gesprek

Sabje: wat geweldig dat het goed nieuws is! Fijn voor jullie hoor!

Maia: altijd leuk en gezellig zo'n watergevecht!

Ik heb vandaag gewerkt en het was echt bloedheet. Na mijn werk gelijk even naar de supermarkt geracet om wat BBQ spullen te kopen en net heeeeeeeerlijk gebarbecued. Fijne avond nog!

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  sanne-84 di 24 jul 2012 - 8:29

Filoria schreef:

Sanne: ben jij hier ook nog? voor een kindje 2012 - Pagina 26 1371890812

Word eens zwanger dames!

Bedoel je mij?? Hoewel ik het zelf lang al sneller had gewild, zit ik nu oas in de 3e ronde
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria di 24 jul 2012 - 8:31

Ja ik bedoel jou, voor mijn gevoel zit je hier al veel langer scratch

Je maakt me helemaal in de war!

Maar word toch maar zwanger hoor, hoe dan ook voor een kindje 2012 - Pagina 26 3079029344
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 di 24 jul 2012 - 8:46

Haha voor mijn gevoel ook, het kan me niet snel genoeg zijn (maar er zitten hier meiden die er al veel langer zitten...)
Heb me al wel eerder aangemeld hier, maar toen eigenlijk niet goed meegeschreven, dus dat kan het ook niet zijn.
En zo heeel veel post ik ook niet dacht ik dat je me daarom verward.
Maar fijn dat ik toch zwanger mag worden haha;). Hoop het zo, net voor de vakantie, leuke manier om ouders te vertellen, voor zomer 2013 uitgeteld (en gewoon verder geen onzekere perioden en dagen tellen meer!)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria di 24 jul 2012 - 8:51

sanne-84 schreef:Maar fijn dat ik toch zwanger mag worden haha
Lief van mij he? voor een kindje 2012 - Pagina 26 2474380249
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 di 24 jul 2012 - 8:55

Filoria schreef:
sanne-84 schreef:Maar fijn dat ik toch zwanger mag worden haha
Lief van mij he? voor een kindje 2012 - Pagina 26 2474380249

Haha zeker smile

Hoe is het nu met jou?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria di 24 jul 2012 - 8:56

Wel goed!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 di 24 jul 2012 - 9:04

Filoria schreef:Wel goed!

Ah dat is wel fijn om te horen! hug
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 20:16

Godver.. vanochtend zo'n early test van Predictor gedaan. Doet hij niks :nopompom:
Geen controle streep helemaal niks dus nu weet ik nog niks. En ik weeet niet of ik vandaag nog een andere kan halen en anders kan ik er morgen pas een halen (of volgende maand) Vandaag is mijn nod trouwens!

Ik baal wel haha

Gast
Gast

Bericht  Linda di 24 jul 2012 - 20:21

Oh razz, wat balen!! Ik duim hard met je mee!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  boekenwurm83 di 24 jul 2012 - 20:46

Razzz wat balen zeg, hopelijk kun je op de een of andere manier toch nog aan nieuwe test komen!

Aardbei, m'n vriend is niet meegeweest naar de echo's, behalve het eerste gesprek dan. Het duurt maar hooguit tien minuutjes en aangezien wij allebei nagenoeg fulltime werken is het altijd nogal een gedoe om er vrij voor te krijgen, dus ik ga gewoon alleen. Ik vind het ook geen big deal zo'n echo dus laat mij maar lekker alleen gaanvoor een kindje 2012 - Pagina 26 561177 Over twee weken hebben we weer een gesprek voor alle uitslagen en dan gaat hij wel weer mee, ook al is mij gister dus al verteld dat het wat mijn vriend betreft goed zit.

Ik ben heeerlijk een dagje vrij en zit nu al in het zonnetje te genieten (lees: zweten) dus ik ga me zo maar eens verplaatsen richting boom.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Smaragdje di 24 jul 2012 - 20:51

@ Razz, balen zeg! Ik hoop dat jij je toch bij de zwangere kunt voegen!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Gerbera di 24 jul 2012 - 22:21

Wat een weertje he dames.. heerlijk om zo vakantie te hebben Laughing
Wij zitten nu in mn vruchtbare week, van te voren duidelijk afgesproken er niet teveel mee bezig te zijn en niet te plannen. Maar ik wil ook geen kans voorbij laten gaan. Gisterenavond waren we beide super moe, maar ik wilde toch graag even klussen voor een kindje 2012 - Pagina 26 561177 Wel afgesproken om vandaag even een rustdag in te lasten (we zijn vnv ook pas laat thuis) Maar ik vind het wel moeilijk om een tussenweg te vinden. Hoe doen jullie dat? Verder lees je ook veel tips als een kussen onder je billen en als dat de vrouw ook klaarkomt het allemaal nog sneller gaat enz. Doen jullie daar iets mee of niet?

@Weegschaal: Dat is idd dubbel aftellen, spannend dan voor een kindje 2012 - Pagina 26 561177 Eerst nog maar even flink je best doen Wink

@Boekenwurm: Wel fijn dat het zaad van je vriend goed is. Hopelijk werkt de hogere dosis Chlomid! En geniet van je vrije dag!!

@mezzoforte: Wat leuk dat je een trouwjurk hebt gevonden. Ik ben in mei getrouwd en het is echt zooooo leuk!! Very Happy

@Sabje; wat fijn van de goede uitslag. Ik toch altijd even schrikken..

@Nillis: Wat spannend allemaal! Weet je al iets?

@Razz: Wat balen van die test!!! aahh Maakt het nog spannender!!

Fijne zonnige dag iedereen!!

Laatst aangepast door Gerbera op wo 25 jul 2012 - 3:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud