Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  mezzoforte za 4 aug 2012 - 9:09

Weegschaal Spannend, hopen maar dat het raak is
Linnies1985 Sterkte met de situatie, vind het erg vervelend voor je hug
Stitch En, nog gelukt met de cupcakes? Wink
all Morgen 3 dagen voor NOD.... hmmm eigenlijk wil ik morgen al testen.... ben zo benieuwd of het deze ronde wel raak is
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SleepingBeauty za 4 aug 2012 - 12:31

Tegen alle gevoelens in toch ongesteld geworden vanmiddag! Helemasl geen klachten verder :-(
Gelukkig geen ongi op vakantie :-)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  JD za 4 aug 2012 - 13:16

Hallo Allemaal!

Ik heb me hier al een tijd niet laten zien Embarassed Ik lees nog wel actief mee, maar post weinig, omdat het zwanger worden bij ons even op een laag pitje staat ivm onzekerheden wat betreft mijn baan. Zodra ik hoor dat mijn contract wel verlengd gaat worden, is dat meteen groen licht en gaan we weer actief aan de slag!

Hoe is het met iedereen hier? Ik zie dat Nillis zwanger is, Gefeliciteerd!!! :cheering:
Meer zwangeren heb ik niet gemist volgens mij he? Nog meiden die komende week kunnen testen?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Lies za 4 aug 2012 - 15:26

Wij willen ook graag een kindje gaan, en ik ben eind juni met de pil gestopt. Lijkt me leuk om ervaringen te wisselen met jullie!

Gegevens voor in de tabel:
Wij zijn 23 en 28 jaar oud, in juni gestopt, en we gaan voor ons eerste kindje.
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  boekenwurm83 za 4 aug 2012 - 23:07

ShallY schreef:
boekenwurm83 schreef:
ShallY schreef:Ik heb een vraag aan de meiden die clomid gebruiken en regelmatig naar het ziekenhuis moeten voor een echo..hoe doen jullie dat met je werk? Want je moet dan toch om de zoveel dagen voor een echo?

Bij mij is het nog niet aan de orde maar mijn werk en het ziekenhuis ligt ongeveer 40 km van elkaar vandaan.
Zit daar wel eens aan te denken hoe dat dat goed geregeld kan worden.

dat is de reden dat ik niet voor een ziekenhuis bij mijn woonplaats in de buurt heb gekozen, maar voor een fertiliteitskliniek vrij dicht bij m'n werk (kwartiertje rijden). Ze beginnen daar om 8 uur al dus als ik voor half 9 een echo heb dan ben ik maar een kwartier/max. half uur later op m'n werk. Op dit moment weet mijn werkgever het nog niet omdat hij met vakantie is, maar de volgende ronde clomid is hij weer terug en hij zit, ik citeer 'niet te wachten op een zwangere werkgeefster', dus dan moet ik het hem wel vertellen. Dus voor mij was de keuze snel gemaakt om voor deze kliniek te kiezen.

Boekenwurm nog een vraag..heb je, nadat je een doorverwijzing heb gehad van je huisarts, direct een afspraak gemaakt bij die fertiliteitskliniek of ben je eerst naar het ziekenhuis gegaan en van daaruit weer doorgestuurd?

Ik hen namelijk maandag een afspraak bij mn huisarts en vraag ik dus om een doorverwijzing.

Hoi de regio waar ik werk, twente, daar moet iederen die normaal gesproken voor andere klachten naar het ziekenhuis in almelo, enschede, hengelo of oldenzaal zou gaan, met een kinderwens en vruchtbaarheidsklachten naar de fertiliteitskliniek in hengelo en dus niet naar het ziekenhuis. Dit is een vrij nieuw iets.

Als ik voor de regio waar ik woon had gekozen, dan had ik naar het ziekenhuis gemoeten omdat daar geen fertiliteitskliniek is. Dus het is afhankelijk van waar je woont. Eerst naar het ziekenhuis en dan naar de fertiliteitskliniek dat hoeft dus volgens mij nooit.

@ nilis; van harte gefeliciteerd meid! Wat een super nieuws om mee op vakantie te gaan!

@ all: ben hier eventjes niet meer geweest omdat ik toch op het wachtbankje zit en eventjes wat afstand wou nemen. Komende week lekker op vakantie voor 3 weken en tijdens de vakantie dus beginnen met clomid 100 mg. Daarna zien we wel weer verder maar de komende weken willen we er ons even niet meer mee bezig houden en heerlijk genieten van noorwegen en ons tweetjes.

Dus voor degenen die nog op vakantie gaan, heel veel plezier en ik zal duimen voor alle meiden die elke maand weer hopen op eindelijk een positieve test of degenen die net als ik hopen op een eisprong en een kans om zwanger te worden. Tot over een maandje!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Filoria za 4 aug 2012 - 23:58

Mezzoforte, hoe was je bruiloft?

SleepingBeauty: balen meid. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
JaneDoe: ah das niet leuk van je baan. Hoop dat het goedkomt met je contract. Wanneer weet je meer?
Lies: welkom! Wat leuk dat je nog zo jong bent. Heb je meer jonge moeders in je omgeving?
Boekenwurm: heel veel plezier op vakantie! En ik hoop dat de Clomid 100mg goed aanslaat smile
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  mezzoforte zo 5 aug 2012 - 1:29

SB Beter dat je dan in ieder geval niet ongesteld bent op vakantie, das bij mij nu nog even afwachten.

JaneDoe Vervelend van de onzekerheid van je contract. Ben ook nog op zoek naar wat nieuws, maar pas eind augustus weet ik of ik wat anders heb. Ik kan komende week testen. Het is de vraag of ik niet te nieuwsgierig ben en dit voordat ik op vakantie ga al ga testen, of pas op mijn honeymoon.

Lies Welkom hier smile Hoop dat het snel raak is voor je smile

Filoria Bruiloft was geweldig smile Gewoon een super mooie dag, moet alleen nu aantal dagen later volgensmij nog steeds tot me doordringen dat ik toch echt getrouwd ben :P Heerlijk feestje gehad 's avonds met familie en vrienden smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Gerbera zo 5 aug 2012 - 7:10

hee hallo,

Beetje rustig geweest hier van mijn kant. Zit natuurlijk op het wachtbankje en wil er ook niet al teveel mee bezig zijn, hoewel ik dat onbewust toch ben smile
Maar vandaag raar gevoel in mn buik, zo'n gevoel dat je voelt dat je morgen ongesteld gaat worden. Maar vrijdag is pas mn NOD. Dacht ook een heeeeel klein beetje bloedverlies te zien, maar zo minimaal dat ik twijfel. Heb ook al 3 dagen last van mn onderrug, maar daar had ik wel een andere verklaring voor. Lees ik net op internet dat ongeveer 8 dagen na je ovulatie je ei gaat innestelen. Dus heb ik dan last van mn innesteling??? Ahh.. zo spannend allemaal!!!

mahimaro: Wat klinkt dat spannend allemaal, ben benieuwd naar je uitslag dinsdag!

Stich: Ik ben ook een hoofdpijnklant, elke week wel een paar keer. Ben gelukkig al een tijd geleden afgekickt van de ibrufen, maar toch neem ik het af en toe nog . Nu maar niet meer dus smile
En elke maand 9 dagen ongesteld?? Pff.. wat een hel haha. Wat erg van je kat! Wij hebben ook 2 katten, zijn echt onze kindjes. Mocht er iets met hun gebeuren ben ik echt gebroken Sad

Weegschaal; voor jou is het dubbel aftellen nu echt begonnen. succes Wink

Linnie1985; wat balen zeg!

Filoria: Diplomacy klinkt leuk! IK was altijd dol op risk haha. Wij hebben ook YES. Dat is een combinatie van Risk en Monopoly, ken je dat?

Mezzoforte; Ik zag je trouwfoto in een ander topic. Mooi! Ik ben in mei getrouwd en moet ook nog steeds wennen aan m'n nieuwe achternaam en dat m'n vriend nu m'n man is haha. En succes nog met deze laatste dagen voor je Nod.

Sleepingbeauty: balen dat je ongesteld bent geworden Sad

janedoe; ik herken het wel van je werk. Ik heb ook geen contract, maar dat zit er voorlopig ook niet in, dus daar ga ik ook niet op wachten..

lies; welkom hier!! Ook wij gaan voor onze eerste en ook ik ben in juni gestopt. Spannend he!!!! smile

Boekenwurm; Heel veel plezier in Noorwegen, en inderdaad.. lekker gaan genieten samen!!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Lies zo 5 aug 2012 - 7:54

Bedankt voor het warme welkom smile

@ Filoria, Heb idd wel meer jonge moeders in mijn omgeving, maar we zijn er allebei gewoon klaar voor en willen graag jong ouders worden, ik heb eigenlijk al best lang kriebels Embarassed

@ Mezzoforte, dankjewel, ik hoop het ook!

@ Gerbera, Wat leuk, gaan we tegelijk op! Wink Zeker spannend! Heb vanavond wel wat last van krampen gehad, dus misschien zit de ongesteldheid eraan te komen ... spannend.
Lies
Lies
Prater
Prater

Bericht  sabje zo 5 aug 2012 - 8:19

Hey Meiden,

IK ben er ook nog steeds Very Happy . Lees nog wel actief mee, maar merk dat ik er toch te veel mee bezig ben voor mijn gevoel. Dit had ik niet verwacht zo met een tweede. Dus daarom reageer ik hier niet zo vaak meer. Nu in is het weer druk voor mijn man Laughing . Heb het idee dat ik vandaaf toch flink wat steekjes heb. Dus straks nog meer even lief doen tegen elkaar.

Fijne avond nog!
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Lies zo 5 aug 2012 - 8:26

Sabje, kan me voorstellen dat het lastig is om er zoveel mee bezig te zijn, dan duurt zo'n maand helemaal erg lang!
Ik ben benieuwd hoe ik het ervaar, heb me ook hier gemeld smile Maar lijkt me ook best fijn, om ervaringen te delen.
Ik hoop dat het snel lukt voor jullie 2e!
Lies
Lies
Prater
Prater

Bericht  Samantha zo 5 aug 2012 - 9:06

Zo hier zijn de koffers gepakt. Zo lekker slapen en dan morgen lekker een weekje samen weg. Gelukkig is mijn ongesteldheid precies vandaag op gehouden. Clomid kuur is ook afgerond en ik wacht wel af of het gaat werken. We zullen vast lief voor elkaar wezen op vakantie.

Ik wens jullie in die week dat ik even weg ben veel vruchtbare dagen, positieve testen en groeiende eitjes! Xxx
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  mezzoforte zo 5 aug 2012 - 20:45

Vanaf morgen ben ik een weekje offline i.v.m. onze honeymoon..... zinnnnnn innnnnnnn!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Hopelijk lees ik na mijn vakantie hier een aantal "Yes, ik ben zwanger" berichten (wie weet kom ik dat dan wel melden?? Embarassed )
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  ShallY zo 5 aug 2012 - 22:29

Ik denk dat ik ook mee ga schrijven in dit topic.. Lees al wel mee en af en toe reageer ik of heb ik een vraag maar ga toch proberen ook wat meer mee te schrijven als ik bij de gyneacoloog ben geweest en wat meer weet.

Ik zal even kort wat vertellen..mijn vriend en ik zijn allebei 27 en in november ben ik gestopt met de pil. Sindsdien nog niet ongesteld geweest. Mijn eerste intentie om te stoppen met de pil was om te kijken of ik uit mezelf ongesteld zou worden maar sinds een paar maanden willen we toch ook wel heel graag zwanger worden. Ik heb er echt dagen bij zitten dat ik weinig geduld heb (als ik bijvoorbeeld mijn neefjes gezien heb en van mijn zus hoor dat ze alweer zwanger is (kleine van haar is nu 7 maanden) maar er zijn ook dagen, nu dus bijvoorbeeld dat ik er helemaal niet mee bezig ben.
Helaas zit het in de familie, niet ongesteld worden en geen eisprong hebben dus ik denk dat ik aan kan sluiten in het rijtje.

Volgens de huisarts waar ik vanmorgen ben geweest, heb ik wel een menstruatie cyclus maar dan vrij onregelmatig omdat ik vaak maandelijks wel iets van bloed verlies, al is dit niet veel. Een inlegkruisje is dan voldoende en dit een paar dagen. Ik heb hier toch mijn twijfels over maar we zullen dus zien wat de gyn zegt.

Ik heb net een afspraak gemaakt bij de gyn en over 6 weken kan ik 'al' terecht. Ik vind het echt doodeng maar ja, zal toch moeten gebeuren en ik ben niet de eerste die hij zal zien, dus zal me er toch overheen moeten zetten.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Aardbei ma 6 aug 2012 - 3:34

Mashimaro: Donderdag was dag 13 en zondag was dag 16. Er was geen vooruitgang te zien zondag. Ik moet dus weer beginnen met opwekken en een hogere dosis Clomid nemen de volgende ronde.

Stitch: Vervelend dat je je kat weg moest brengen! Wij hebben er ook twee en zou er ook niet aan moeten denken om er één weg te brengen. We hebben er ook wel eens aan gedacht omdat de één de ander wel heel erg op de huis zit, maar sinds we verhuisd zijn kunnen ze lekker naar buiten en is het gelukkig een stuk minder geworden.
Hoe zijn de cucpcakes geworden?

Filoria: Leuk, spelletjesavond! Hou ik ook wel van. En ik kwam nog op een andere meidenfilm/tranentrekker (hoewel mijn vriend dit ook een mooie film vond): My sister's keeper. Ook al ga je die niet met je vriendinnen kijken, sowieso een aanrader!

Sleepingbeauty: Balen dat je ongesteld bent geworden zeg!

Weegschaal: Succes op het wachtbankje!

Janedoe: vervelend die onzekerheid!

Lies: Welkom!

Boekenwurm: Heel veel plezier op vakantie en hopenlijk slaat de hogere dosis aan!

Samantha: Heel veel plezier op vakantie en hoop dat de kuur aanslaat!

Shally: Alvast heel veel succes bij de gyn! Wel een lange wachttijd zeg! Ik ken het hoor die angst, en ben nog steeds elke keer zenuwachtig als ik weer heen moet. Maar als je daar bent valt het allemaal best mee. Als ik daar lig denk ik er vaak niet eens aan en ben ik alleen maar aan het meekijken op het scherm.

Ik heb zondag een echo gehad op dag 16. Helaas ten opzichte van donderdag geen vooruitgang. Ik moet eigenlijk donderdag of vrijdag weer beginnen met het opwekken van mijn menstruatie en dan beginnen met een hogere dosis Clomid. Alleen had ik uitgerekend dat de dag dat ik dan weer mijn eerste echo zou krijgen precies de dag is dat ik op vakantie ga. Dus ik heb net gebeld en ik moet nu later beginnen met opwekken. Anders kunnen ze niet volgen of de kuur aanslaat. Ik baal er wel van Sad Wéér langer wachten... En tsjah, als je dan al die maanden geleden de vakantie boekt hoop je toch stiekem wel dat je zwanger op vakantie gaat. Nouja het is niet anders! Maar lekker gaan genieten van de vakantie en als we terug zijn weer met nieuwe energie verder gaan! Very Happy
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  ShallY ma 6 aug 2012 - 4:09

Thnx Aardbei, ik ben ook meer bang voor of het pijn gaat doen ofzo. Weet ook echt niet wat ik moet verwachten, behalve dat ik daar open en bloot moet gaan liggen Wink Maar goed, voor niemand is het een pretje.
Het geeft me wel een soort rust dat ik nu eindelijk naar de gyn ga, en denk dat die weken ook weer zo om zijn. Eerst nog lekker op vakantie!

Balen dat er geen vooruitgang te zien was. Laten we hopen dat de hogere dosis aanslaat!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  vlinder-2011 ma 6 aug 2012 - 4:46

sorry geen tijd om op iedereen te reageren maar even snel een reactie.

Inmiddels hevig ongesteld geweest. komen net bij de arts vandaan, met het mannelijk hormoon dat mijn man nu heeft hebben we een zeeeeeeeeeer kleine kans om zwanger te worden. Nu nog nieuwe pregnyl mee gekregen maar helaas is er weinig leverbaar. Hopen dat het dan wat beter word maar in ieder geval duurt het dan 3 maand voordat de nieuwe sperma is aangemaakt en we weer een iets grotere kans op een zwangerschap hebben..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Weegschaal ma 6 aug 2012 - 5:26

@ Linnie; Ik bleef na de curettage ook best vaak hele kleine beetjes bloed verliezen na de seks. Pas na een menstruatie was dit weg. Ben je ongesteld geworden?

@ Stitch; Is het verlies van oud bloed gestopt? En wat jammer van de kat, al kan je haar zo gelukkig wel blijven zien!

@ Filoria; Mijn gevoel zegt niks, weet echt niet wat ik kan verwachten. Ga er eigenlijk vanuit dat het niet raak is deze ronde. Klinkt leuk dat spel, wij spelen ook vaak risk.
Ik had mijn eisprong alle keren 4 weken na mijn miskramen. Gebruiken jullie geen bescherming?

@ Sleepingbeauty; Wat ontzettend jammer!

@ JaneDoe; Wat leuk je hier weer te zien! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en hier natuurlijk weer mee kan schrijven.

@ Lies; Welkom!

@ Boekenwurm; Hele fijne vakantie! En hopelijk kom je terug met goed nieuws.

@ Gerbera; Spannend!

@ Sabje; Succes de komende dagen!

@ Samantha; Hele fijne vakantie!

@ Mezzoforte; Gefeliciteerd nog met je huwelijk, geniet van jullie reis! En wanneer wilde je gaan testen?

@ shallY; Welkom! En zeker spannend allemaal voor je. Wat kan ik in de tabel zetten?

@ Aardbei; Wat ontzettend balen zeg. En kan me voorstellen dat langer wachten je even verdrietig maakt. voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888

@ Vlinder-2011; Wat een tegenvaller zeg! Moet je de pregnyl dan ook bewaren tot over 3 maanden?

Na eerder de hele bovenverdiepingen incl badkamer verbouwd te hebben zijn we nu bezig met de woonkamer. Er is al geverfd, de nieuwe bank en accessoires zijn er en nu komt morgen de nieuwe tv!
Het lange wachten op een kindje zorgt er iig voor dat we meer tijd en geld hebben om alles goed aan te pakken. Als ik dan straks zwanger blijf is alles tenminste klaar voor een kindje 2012 - Pagina 33 1578173417
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal ma 6 aug 2012 - 5:31

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101emiskraam
Weegschaal26/27Maart 20111e3 miskramen
Jasmine30/36April/Mei 20112e2 miskramen
Filoria25/34Juni 20112emiskraam
Pussycat24/26Augustus 20112e
Nillis29/30Oktober 20112eZwanger!
Janedoe26/27Oktober 20111e
Vlinderjoy24/27November 20111emiskraam
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
Myloon30/29Januari 20121ePCO
Zonnetje25/25Januari 20121e
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
VintageJanuari 20121e
Aardbei25/25Januari 20121eClomid
Mezzoforte23/22Februari 20121e
Annemie27/31Februari 20122e
Stitch24/30Maart 20121e
Blondje131331/29April 20122e
Pearl24/24April 20121e
Sabje27/30Mei 20122e
Samantha23/43Mei 20121eClomid
Muurvlindertje26/30Juni 20121e
Emma_Juni 20121e
Gerbera27/30Juni 20121e
Miss G23/28Juni 20121e
Maiadebij30/30Juni 20123e
Lies23/28Juni 20121e
Mashimaro26/34Juli 20122ePCO
Razz_28/28Juli 20122e
Vlinder-201124/25Juli 20121e
Birgit29/31Aug/Sept 20121e
Takkie27/28September 20122e
Inge28/32Oktober 20121e
Annemoontje27/30Oktober 20121e
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Emma_ ma 6 aug 2012 - 8:08

Hoi meiden,

Ik heb mijzelf helemaal aan het begin van dit jaar aangemeld in dit topic maar nog niet eerder gepost omdat wij toen nog druk waren met de bruiloft. Nu is de bruiloft inmiddels een maandje geleden en gaan we voor een kindje. Ik ga nu eerst het hele topic doorlezen. Zijn maar 55 pagina's ;-). Mag ik nog meeschrijven?

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Jasmine ma 6 aug 2012 - 9:03

Natuurlijk mag je nog meeschrijven Emma. Maar ik zou niet alle 55 pagina's terug lezen hoor. De laatste paar pagina's is echt wel genoeg.

Ik ben trouwens Jasmine, 30 jaar, getrouwd met M. van 37, mama van J. en sinds april/mei 2010 bezig voor een tweede kindje. Heb er al twee keer aan mogen ruiken, maar beide keren is het helaas mis gegaan. De laatste keer nog na de 12-wekengrens en drie goede echo's.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Lies ma 6 aug 2012 - 14:36

Samantha Fijne vakantie!

Mezzoforte Een hele fijne huwelijksreis, en hopen op goed nieuws bij terugkomst!

Aardbei Dankjewel!

Weegschaal Dankjewel, Fijn dat jullie straks lekker alles klaar hebben, qua verbouwingen. Wij willen ook graag een nieuwe badkamer, helaas is mijn vriend niet zo handig om het allemaal zelf te kunnen, en gaat dat aardig wat kosten dan. Kunnen jullie wel veel zelf?

Jasmine Heftig zeg, 2 miskramen, zeker na de 12 weken en goede echo's... Hopen op snel goed nieuws voor jullie.
Lies
Lies
Prater
Prater

Bericht  Gerbera ma 6 aug 2012 - 19:22

Emma, welkom!! hier ook een pas getrouwd stel wat gaat voor het eerste kindje (in mei getrouwd)

Aardbei: Wat balen elke keer zeg. ik snap dat al dat wachten onwijf frustrerend is. Hopelijk kan je straks wel een beetje genieten van je vakantie!

Vlinder: wat een heftig nieuws heb je gekregen. Nog minimaal 3 maanden wachten dus... pfff voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888

weegschaal: Leuk zo'n verbouwing, is straks alles helemaal zoals jullie willen. heerlijk.

Wij zijn bezig om onze zolder te verbouwen. Dat was gewoon één grote ruimte en nu is m'n man bezig om daar 2 slaapkamers en 1 wasruimte van te maken. Dus we krijgen nu elke week wel een paar opmerkingen te horen dat we ruimte genoeg hebben voor kinderen Laughing Dus dan komen de smoesjes weer tevoorschijn en volgens mij geloven ze het. Ze moesten eens weten Wink

Verder heb ik nog al 2 dagen een zeurderig gevoel in mn buik, wat ik normaal altijd heb de dag voor ik ongesteld moet worden. Maar goed, dus nog geen ongesteldheid te zien. Vind het echt onwijs spannend!
Vrijdag is m'n NOD
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Lies ma 6 aug 2012 - 23:53

Emma Welkom!

Gerbera Spannend zeg! Hier is het net zo, zeurderig gevoel in mn buik. Zit nu op dag 30, maar weet niet hoe lang m'n cyclus is..Afwachten dus.
Lies
Lies
Prater
Prater

Bericht  SleepingBeauty di 7 aug 2012 - 4:15

@Linnie; was de film leuk?

@Boekenwurm; Hele fijne vakantie!

@Aaardbei; balen dat je nu langer moet wachten....

Nieuwe meiden! Welkom!!

@all; hier weinig nieuws te melden. Zondag ga ik op vakantie naar het zonnige Turkije:sunny:
Hopelijk brengen de zon en zee ons meer geluk voor een kindje 2012 - Pagina 33 253468018 We gaan er lekker van genieten, lekker er tussenuit samen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud