Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 28 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gerbera do 26 jul 2012 - 21:16

Hee meiden,

Vandaag of morgen heb ik m'n eisprong, dus hier nog steeds druk bezig. Wel woensdag een rustdag ingelast, wat ons allebei erg goed is bevallen Laughing

Sleeping Beauty: lekker dat je je vakantie nog tegoed hebt als bijna iedereen weer gaat werken. Ben benieuwd naar je sollicitaties, spannend altijd! Heb je nu geen vast contract?

Aardbei: Wat een nare bijwerking is dat van Chlomid zeg, vooral met dit warme weer slapen de meeste mensen sowieso al slechter en dan dat ook nog eens erbij Sad

Boekenwurm: officieel waren we de vorige ronde al wel begonnen, maar toen vond ik het een beetje spannend worden en durfde ik niet meer, dus toen niet veel sex gehad. Maar 2x geloof ik die week, dus kleine kans natuurlijk.
Wel balen als je aan zou komen van chlomid, doe je zo je best met gezond eten..
En lekker zo'n werkgever trouwens.. vind je het niet eng om het dan te vertellen?

Sanne; ja wij zijn 25 mei getrouwd op de mooiste zonnigste dag van mei Very Happy Echt geweldig, we wachten alleen nog steeds op ons fotoboek :O
Wat leuk dat er mensen zeggen dat je er zo goed uitziet smile Hopelijk is het een voorteken!

Maia; die onzekerheid ook he.. aaahh haha. Spannend!! En dan ook nog dat geduld moeten opbrengen om niet te testen. Wat doen we onszelf aan!! haha

Weegschaal; wij zijn naar Mexico geweest, was onze huwelijksreis. En zeker foliumzuur slikken idd!! Ik slik het ook alweer een paar maanden.

Samantha; ik hoop dat je snel ongesteld word! En dan idd niet op vakantie. Ik werd wel ongesteld in Mexico, was toch wel balen hoor..

Nillis: Veel plezier op kraambezoek straks, altijd leuk!

Razz; Balen!! maar... gefeliciteerd met je kleine!! Maak er een gezellige zonnige dag van!

Fijne dag allemaal!!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linda do 26 jul 2012 - 21:41

Razz, gefeliciteerd met je zoontje!
Wat testen betreft. Ik testte nog negatief op m'n NOD, de dag erna pas positief. Terwijl ik bij m'n dochter 4 dagen voor NOD al positief had getest.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sanne-84 vr 27 jul 2012 - 3:50

Razz, vbalen hoor. Hopenlijk heb je toch een leuke verjaardag voor s gehad! En volgende keer beter. Bij s was je toch ook de 2e ronde raak;)

Nilis, dan is je client goed geescaleerd, als je daarvoor 2 uur moet overwerken. Met welke werk je?

Maia, ik ben beniewd. De klachten zeggen mij niks (maja ben dan ook nog een leek)

Weegschaal, foliumzuur al gekocht?? Ik vergeet die ook wel eens in te nemen (terwijl ik met de pil altijd heel secuur was) Grappig hoe je dat zegt, 'leuk om weer mee te doen'. Maar dat vinden wij ook!

Gerbera, Nog ff klusse, en dan weer genieten van de rust
25 mei was het idd heel warm, toen had ik nog vakantie. Was eigenlijk mn. Soort zonervakantie toen haha (alleen wisten we dat nog niet, waardoor we nu maar een zomervakantie geboekt hadn haha). Maar duurt wel lang het fotoboek, dat hadden wij binnen een maand al binnen. En zo leuk om terug te zien!
En ik hoop ook at het een voorteken is

Mrgen mag ik van mezelf testen, dan zou ik op mn nod zitten. Ik heb geen idee, dus wachten maar af.. Ergens voel ik me wel 'raar', maar heb ook wel krampen.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:50

Spannend Sanne-84!! Ik duim voor je meid!

Gast
Gast

Bericht  Annemie vr 27 jul 2012 - 22:44

Sanne84, heb je getest??? Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sanne-84 vr 27 jul 2012 - 23:42

Jaja heb getest, en mn/onze vakantie is goed begonnen:)

Het is alleen nog zo onwerkelijk.
En tevens ook wel angstwekkend, want ook nu voel ik allerlei dingen en ga ik denken, gaat t wel goed??
Maar verder ben ik wel heel blij. Toevallig waren ons mam+pap net hier ennmoest echt oppassen met niks zeggen. Ik wil het met 6 weken al zeggen, man pas met 12 weken haha. Hij moet t nog ff laten bezinken en inlezen. (ik liet de test zien en vroeg hoeveel streepjes hij zag. Toen zei hij 2, maar wist echt niet hoe of wat haha. En toen ik et zei dat ik nu al 4 weken was keek ie erg raar)
Owja geen dingen op facebook!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Linda vr 27 jul 2012 - 23:44

Jaaaa, gefeliciteerd!!!!! cheers :cheering:

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Amber- vr 27 jul 2012 - 23:49

Gefeliciteerd sanne!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Annemie vr 27 jul 2012 - 23:51

Super zeg! Gefeliciteerd!!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Blue flower za 28 jul 2012 - 0:04

Whaaaaaa gefeliciteerd!! Wordt een gezellige boel dan eind maart begin april smile

Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Smaragdje za 28 jul 2012 - 0:19

@ Sanne, Jeej, gefeliciteerd Very Happy! voor een kindje 2012 - Pagina 28 281626781

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gerbera za 28 jul 2012 - 0:22

Wow Sanne.... Gefeliciteeeeeeeerd!!!!! voor een kindje 2012 - Pagina 28 281626781
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 0:51

Sanne nogmaals gefeliciteerd meid!!! Very Happy Very Happy

(ik ben trouwens vandaag ongesteld geworden, en we gaan gewoon positief ronde 2 in!)

Gast
Gast

Bericht  Annemie za 28 jul 2012 - 1:33

Oh balen razz!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Gerbera za 28 jul 2012 - 2:13

Jammer Razz.. maar inderdaad; nieuwe ronde, nieuwe kansen Very Happy
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sanne-84 za 28 jul 2012 - 3:41

Razz balen. Maar als het dan toch moet dan iig fijn dat het 'nu al' is. Heb je je cyclus nog enigzins onder controle, en kun je weer een nieuwe ronde in!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  boekenwurm83 za 28 jul 2012 - 3:57

Sanne: van harte gefeliciteerd! wat een supernieuws. Geniet ervan en van jullie vakantie, maar dat moet vast wel lukken nu!

Razz: Jammer joh, maar fijn dat je het zo positief ziet en op naar de volgende ronde!

Ik heb gister ook goed nieuws gekregen. Ben gebeld over m'n bloeduitslag omdat daar vorige week twijfel over bestond en ik dus een nieuwe bloedtest moest. Schijnbaar komt het wel vaker voor i.v.m. kruisreacties. Maar het blijkt toch helemaal goed te zijn. Enorme opluchting omdat ik er echt enorm over in zat. Dus het is nu 'slechts' een kwestie van de eisprong opwekken en dan moet het helemaal goed komen!

Nou ik ga nog even lekker genieten van het mooie weer want de buien waren hier slechts van korte duur vannacht/vanochtend. Fijn weekend iedereen!!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Stitch za 28 jul 2012 - 6:14

Sanne, Gefeliciteerd! :cheering: dat is een goed begin van je vakantie zeg!

Boekenwurm, wat goed dat de bloedtest toch goed bleek te zijn! Hopelijk slaan de medicijnen snel aan!

Gerbera, veel plezier nog even dan! Wink Wij doen het sinds deze maand gewoon heel de maand om de dag. Geeft mij wel veel rust, en ben er daardoor een stuk minder mee bezig. Door mijn hele onregelmatige cyclus weet ik ook nooit wanneer mijn eisprong is. Een vloek en een zegen tegelijk eigenlijk Wink

Razz, balen dat je ongesteld bent geworden. En een beetje laat, maar nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!

Nillis, hoe is het bij jou? Nog steeds niet ongesteld?

Maia, wanneer wil je gaan testen? ben benieuwd smile

Weegschaal, welcome back Wink Hopelijk is het heel erg snel raak voor jullie. Het is jullie zo enorm gegund! hug

Samantha, hopelijk komt je ongesteldheid dan snel, zodat je daar geen last meer van hebt op vakantie!

Aardbei, is je ongesteldheid al weg? Ik vind 7 dagen niet mega-lang, (bij mij duurt het altijd tussen de 7 en 10 dagen) maar kan het me wel voorstellen als je dat niet gewend bent! Ben benieuwd maandag.

Sleeping Beauty, hopelijk hoor je snel wat van je sollicitaties!

Filoria, hoe is het nu met jou? hug

Mezzoforte, nog wat gehoord van je sollicitatie? ben erg benieuwd naar je jurk!

Sabje, wat fijn dat de uitslag bij je moeder goed was! dat zal wel een hele opluchting zijn voor jullie. Hopelijk kan je je moeder binnenkort nog meer goed nieuws geven! Wink

Vlinder, welkom, leuk dat je vriend nu toch eerder voor een kindje wilde gaan!

All, wij zijn weer thuis, heerlijk. We hebben het echt ontzettend getroffen met het weer, zeker omdat het nu hier weer ontzettend bagger weer is. Gisteravond zijn mijn 2 zwagers, mijn schoonzusje en nichtje van 1,5 nog komen bbq-en. Supergezellig! Met mn nichtje ook nog even wezen 'zwemmen' in het meer, vond ze super, en wij ook! Wink Helaas is het weekje weer voorbij, en moeten we maandag gewoon weer aan het werk! Morgen nog even samen naar de bios voor step up 4, en dan is de vakantie echt voorbij!

Heb trouwens sinds donderdag heel minimaal bruinverlies en ietsje oud bloed. Dacht dus ongesteld te worden, want ik heb het altijd voordat ik ongesteld wordt. Alleen duurt het nooit langer dan 1 dag, meestal wordt ik de dag erna, en soms dezelfde dag nog ongesteld. Weet ook niet zeker wanneer ik eventueel moet testen, zit vandaag op dag 44. Wat zouden jullie doen? Mijn langste cyclus (tot nu toe) is 50 dagen, vrijdag zou dag 50 zijn.

Ga nu heel hard duimen voor iedereen die komende dagen kan testen (en ook een beetje voor mezelf) Hoop de komende dagen veel positieve testen voorbij te zien komen!!

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 7:33

Ja ik word gewoon volgende maand zwanger joh. Daar ga ik gewoon voor Very Happy

Ik heb vanmiddag gelijk maar weer 2 blikjes energie gekocht en filet american voor op wat toastjes straks :P Ik mag van mezelf weer alles gaan eten en rond mijn eisprong let ik weer op. Het kan misschien allemaal geen kwaad maar ik voel me er zo goed bij

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 28 jul 2012 - 7:40

Gefeliciteerd Sanne!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  sanne-84 za 28 jul 2012 - 14:09

Pff volgens mij ben ik echt zwanger, ben niet echt lekker haha. Hoewel dat zo raar is, vanmorgen getest en nu 'al' misselijk. Hoop dat t eenmalig is
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij za 28 jul 2012 - 17:54

Sanne, gefeliciteerd!!

Ik sluit me helaas aan bij razz, gister ongesteld geworden. 3 dagen eerder als verwacht. Dus op naar ronde 3!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  nillis za 28 jul 2012 - 19:06

@ Sanne gefeliciteerd. Kan ook misselijkheid van de opwinding zijn. Ik werk met kinderen 10-15 met gedragsproblematieke en verstandelijke beperking. De escalatie was nog wel een keer voorbij, maar dna moet je rapporteren, formulieren invullen en gewoon nog zooi opruimen, zodat mijn collega de slaapdienst rustig in kan.

@ Maia, balen op naar de volgende ronde.

@ Razz, voor jou ook balen.

@ Stitch, bij jou dus ook spannend. Ik zou uitgaan van de langste cyclus. En succes maandag weer met werken.

@boekenwurm, fijn dat de uitslag goed was. Nu op naar een eispron.

@ all, hier nog niet ongesteld maar wel alle symptomen, verwacht het dus wel te worden. En ben dus ook nu wel teleurgesteld, helemaal als ik lees dat sanne positief heeft getest. Voor het eerst dat ik even niet blij voor haar kon zijn. Sorry Sanne, maar na een nachtje slapen gaat het wel weer wat beter. Wil alleen nu toch ook wel een keer een positieve test. helemaal omdat er dan nog 2,5 jaar tussen t en baby zal zitten, maar die tijd wordt steeds groter. Goed zal nu maar eens gaan schoonmaken, zodat als T straks in bed ligt ik de vakantiespullen kan inpakken.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  mzcharlotte za 28 jul 2012 - 19:49

@ Sanne-84: Gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap toegewenst!voor een kindje 2012 - Pagina 28 281626781
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Annemie za 28 jul 2012 - 20:12

Nillis, ik begrijp je wel..ik vind het hier ook niet leuk dat de leeftijd steeds groter word..achteraf gezien denk ik, waren we maar eerder voor een tweede gegaan..maarja.. voor hetzelfde geldt was het dan meteen raak geweest en dat vond ik dan weer iets te vroeg... Ik hoop dat het snel raak is bij jullie, hopelijk word je toch niet ongesteld...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud