voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@vlinder-2011 Welkom hier! Ik heb zelf een jaarcontract dat niet verlengd wordt en dus op zoek naar een nieuwe baan. Vriend (bijna man, yeah ) heeft nu ook jaarcontract, wat bij verlenging een vast contract zou moeten worden. De kans daarop achten we echter niet groot. Echt financiële zekerheid hebben we dus niet, maar ik ben een optimist en ga er vanuit dat het hoe dan ook goed komt, en ben ook actief bezig dat te realiseren (maar solliciteren valt wel weer tegen vind ik ) Het is in ieder geval niet van invloed op het zwanger worden proces
@Linnie1985 Sterkte
@sanne-84 Je kan ook altijd last minute wat boeken toch? En als je graag weg wil gaan, reis aanpassen op budget wat je hebt c.q. ervoor vrij kunt maken.
@nillis Misschien dat ik die van sensitest dan eens ga bestellen.
@Jasmine Ik hoop ook voor je dat de droom voorspellend was
@JaneDoe Balen zeg, hoop dat je contract alsnog verlengd wordt.
@Aardbei Mooi dat in principe alles goed is. Hopelijk ontwikkelt het zich straks op een goede manier.
@SB Dus je weet wat je aan het eind van deze week te doen hebt
@Linnie1985 Sterkte
@sanne-84 Je kan ook altijd last minute wat boeken toch? En als je graag weg wil gaan, reis aanpassen op budget wat je hebt c.q. ervoor vrij kunt maken.
@nillis Misschien dat ik die van sensitest dan eens ga bestellen.
@Jasmine Ik hoop ook voor je dat de droom voorspellend was
@JaneDoe Balen zeg, hoop dat je contract alsnog verlengd wordt.
@Aardbei Mooi dat in principe alles goed is. Hopelijk ontwikkelt het zich straks op een goede manier.
@SB Dus je weet wat je aan het eind van deze week te doen hebt
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@ All, dag 27 en weer niets meer. Waarom zijn lichamen toch zo ingewikkeld en nooit duidelijk
@ Nillis, wat fijn dat het huishouden om de week gedaan wordt door een ander! Al zou ik het zelf niets vinden, hou er niet zo van dat andere aan mijn spullen zitten, vinden jullie dat niet vervelend?
@ SB, fijn dat je weer kon werken vanochtend!
@ Sanne, wanneer willen jullie ongeveer op vakantie dan?
@ Nillis, wat fijn dat het huishouden om de week gedaan wordt door een ander! Al zou ik het zelf niets vinden, hou er niet zo van dat andere aan mijn spullen zitten, vinden jullie dat niet vervelend?
@ SB, fijn dat je weer kon werken vanochtend!
@ Sanne, wanneer willen jullie ongeveer op vakantie dan?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@ Boekenwurm; Is de ongesteldheid uiteindelijk helemaal doorgezet? Vanaf morgen toch clomid?
Vervelend trouwens zo'n baas en zulke vooruitzichten. Hoop dat je het nog even stil kan houden!
@ Mezzoforte; Wat betreft de ovulatietesten, ik zie hier vaak die met streepjes voorbijkomen en vind die vaak onduidelijk. Je hebt ook met een smiley, maar die zijn best duur volgens mij...
@ Vlinder-2011; Welkom! Wij hebben allebei een vast contract. Maar had anders de keus wrs ook wel gemaakt hoor.
@ Linnie; Hoe gaat het nu met je? Hoop dat de curettage meegevallen is
@ Sanne-84; Wij houden wel een beetje rekening met de vakantie, al doe ik dat nu minder dan in het begin. Maar plan nu geen verre reizen ver vooruit. We gaan in nov naar new york, maar kan dan niet verder dan 20 wkn zijn. Zo hou ik het bij elke vakantie wel in mijn achterhoofd.
@ Nillis; Fijn dat ze weer beter is! En luxe hoor, een schoonmaakster
@ Jasmine; Mooie droom! Sterkte met je dochtertje trouwens, hoop dat ze snel weer opknapt!
@ JaneDoe; Heel onterecht van je baan! En erg jammer dat je hier minder gaat komen. Maar wel mooi nieuws van je cyclus!
@ Aardbei; Ook pco dus.. Balen, maar hoop dat de clomid zoals bij velen op dit forum goed aan mag slaan!
@ Sleepingbeauty; Ben jij ook verpleegkundige? Wat vervelend dat er weinig werk voor je is. Zelf werkte ik op een verpleegafdeling en ben ik verder gaan studeren voor de ic. Maar een vervolgopleiding is natuurlijk ook niks als je zwanger wilt worden
@ Smaragdje; Nog steeds vreemd lees ik. Jammer dat een lichaam niet gewoon werkt zoals je het zou verwachten!
Mijn weekend begint nu. Morgen naar de audities van the voice, ben benieuwd!
Vervelend trouwens zo'n baas en zulke vooruitzichten. Hoop dat je het nog even stil kan houden!
@ Mezzoforte; Wat betreft de ovulatietesten, ik zie hier vaak die met streepjes voorbijkomen en vind die vaak onduidelijk. Je hebt ook met een smiley, maar die zijn best duur volgens mij...
@ Vlinder-2011; Welkom! Wij hebben allebei een vast contract. Maar had anders de keus wrs ook wel gemaakt hoor.
@ Linnie; Hoe gaat het nu met je? Hoop dat de curettage meegevallen is
@ Sanne-84; Wij houden wel een beetje rekening met de vakantie, al doe ik dat nu minder dan in het begin. Maar plan nu geen verre reizen ver vooruit. We gaan in nov naar new york, maar kan dan niet verder dan 20 wkn zijn. Zo hou ik het bij elke vakantie wel in mijn achterhoofd.
@ Nillis; Fijn dat ze weer beter is! En luxe hoor, een schoonmaakster
@ Jasmine; Mooie droom! Sterkte met je dochtertje trouwens, hoop dat ze snel weer opknapt!
@ JaneDoe; Heel onterecht van je baan! En erg jammer dat je hier minder gaat komen. Maar wel mooi nieuws van je cyclus!
@ Aardbei; Ook pco dus.. Balen, maar hoop dat de clomid zoals bij velen op dit forum goed aan mag slaan!
@ Sleepingbeauty; Ben jij ook verpleegkundige? Wat vervelend dat er weinig werk voor je is. Zelf werkte ik op een verpleegafdeling en ben ik verder gaan studeren voor de ic. Maar een vervolgopleiding is natuurlijk ook niks als je zwanger wilt worden
@ Smaragdje; Nog steeds vreemd lees ik. Jammer dat een lichaam niet gewoon werkt zoals je het zou verwachten!
Mijn weekend begint nu. Morgen naar de audities van the voice, ben benieuwd!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 26/29 | December 2010 | 1e | miskraam |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 3 miskramen |
Jasmine | 30/36 | April/Mei 2011 | 2e | 2 miskramen |
Pussycat | 24/26 | Augustus 2011 | 2e | |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Nillis | 29/30 | Oktober 2011 | 2e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | miskraam |
Aardbei | 25/25 | Januari 2012 | 1e | Clomid |
Smaragdje | 23/30 | Januari 2012 | 2e | |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Mezzoforte | 22/22 | Februari 2012 | 1e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Stitch | 24/30 | Maart 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | Clomid |
Sanne-84 | 28/27 | Mei 2012 | 1e | |
Linda | 26/33 | Juni 2012 | 2e | |
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Razz_ | 28/28 | Juli 2012 | 2e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | |
Birgit | 29/31 | Aug/Sept 2012 | 1e | |
Annemoontje | 27/30 | Oktober 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Vlinder-2011 | Januari 2012 | 1e | ||
Laatst aangepast door Weegschaal op di 17 jul 2012 - 1:11; in totaal 5 keer bewerkt
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, ga je meedoen aan the voice, of zit je in het publiek?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Weegschaal, ga je meedoen aan the voice, of zit je in het publiek?
Haha. Als ik het terug lees snap ik je vraag. Maar ik kan totaal niet zingen, dus publiek idd
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal: Nee hoor, ik heb geen PCO? Er is niets mis met mij, enkel dat ik een rare cyclus heb, zegt de gyn. PCO is toch dat je cystes hebt? Dat heb ik niet. Wij zijn beide trouwens 25 en het is onze eerste. Ik wil hem zelf ook wel bijwerken hoor, maar toen ik dat laatst wilde doen snapte ik er niet zoveel van
In ieder geval veel plezier bij The Voice! Lijkt me leuk om mee te maken!
Linnie: Hoe gaat het nu met je?
Nillis: Lekker hoor, een schoonmaakster, zelf zit ik er ook over na te denken. Lijkt me toch wel heel fijn.
Boekenwurm: Het staat er inderdaad niet helemaal duidelijk maar ik moet geloof ik ook pas rond de 10e dag de eerste echo en vanaf dan elke dag of om de dag. Ik moet in ieder geval bellen als ik met de eerste pil begin om een afspraak te maken. Is je ongesteldheid vandaag wel doorgezet? Kun je anders niet even bellen als je twijfelt? Of je dit gisteren als dag 1 moet rekenen of wellicht vandaag?
Sleepingbeauty: Fijn dat je weer een dagje kon werken!
Ik baal een beetje dat ik vandaag met zoveel vragen zit, dan denk ik, kon ik dat nou gisteren niet allemaal vragen? Het was denk ik zoveel informatie in één keer, en nu dat allemaal verwerkt is komen de vragen ineens Nouja, dan de volgende keer dat ik heen moet maar even vragen.
Linnie: Hoe gaat het nu met je?
Nillis: Lekker hoor, een schoonmaakster, zelf zit ik er ook over na te denken. Lijkt me toch wel heel fijn.
Boekenwurm: Het staat er inderdaad niet helemaal duidelijk maar ik moet geloof ik ook pas rond de 10e dag de eerste echo en vanaf dan elke dag of om de dag. Ik moet in ieder geval bellen als ik met de eerste pil begin om een afspraak te maken. Is je ongesteldheid vandaag wel doorgezet? Kun je anders niet even bellen als je twijfelt? Of je dit gisteren als dag 1 moet rekenen of wellicht vandaag?
Sleepingbeauty: Fijn dat je weer een dagje kon werken!
Ik baal een beetje dat ik vandaag met zoveel vragen zit, dan denk ik, kon ik dat nou gisteren niet allemaal vragen? Het was denk ik zoveel informatie in één keer, en nu dat allemaal verwerkt is komen de vragen ineens Nouja, dan de volgende keer dat ik heen moet maar even vragen.
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Kben net thuis, maar gaat goed. Wel n beetje moe...
Ik moest om 1 uur in het ZH zijn, werd pas om half 3 geholpen. Om kwart over 2 moest ik me eigen om kleden, want ze kwamen me halen. Iets voor 3en kreeg ik mijn infuus (heb al 2x eerder infuus gehad, maar blijf er angstig voor lees: bibberen, huilen en hyperventilatie)...
Heeft niet langer dan 4 minuten geduurd. Werd wel pas rond 4 uur/ half 5 wakker.
Moest plassen, wat niet lukte op dat potje... Dus terug op de kamer werd mijn bloeddruk opgemeten, en mocht daarna naar de wc. Toen kwamen ze met eten, aangezien ik sinds gisteren niks meer gegeten had, had ik ontiegelijke honger haha. Heb 2 boterhammen, kippenbouillon en een toetje op haha.
En ben erachter gekomen dat ik n (volgens de verpleegster) zeldzame bloedgroep heb... O negatief.
Kreeg dus een injectie in mijn bovenbeen voor een volgende zwangerschap.
Ik moest om 1 uur in het ZH zijn, werd pas om half 3 geholpen. Om kwart over 2 moest ik me eigen om kleden, want ze kwamen me halen. Iets voor 3en kreeg ik mijn infuus (heb al 2x eerder infuus gehad, maar blijf er angstig voor lees: bibberen, huilen en hyperventilatie)...
Heeft niet langer dan 4 minuten geduurd. Werd wel pas rond 4 uur/ half 5 wakker.
Moest plassen, wat niet lukte op dat potje... Dus terug op de kamer werd mijn bloeddruk opgemeten, en mocht daarna naar de wc. Toen kwamen ze met eten, aangezien ik sinds gisteren niks meer gegeten had, had ik ontiegelijke honger haha. Heb 2 boterhammen, kippenbouillon en een toetje op haha.
En ben erachter gekomen dat ik n (volgens de verpleegster) zeldzame bloedgroep heb... O negatief.
Kreeg dus een injectie in mijn bovenbeen voor een volgende zwangerschap.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Kreeg dus een injectie in mijn bovenbeen voor een volgende zwangerschap.
Wat heeft dat voor reden dan? Ik hoop dat je je een beetje, soort van, opgelucht voelt.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Linnie1985 schreef:Kreeg dus een injectie in mijn bovenbeen voor een volgende zwangerschap.
Wat heeft dat voor reden dan? Ik hoop dat je je een beetje, soort van, opgelucht voelt.
Had iets te maken met als het kindje n ander bloedgroep heeft, mijn bloed niet afgestoten werd ofzoiets.
Linnie1985- Kletskop
@ All, even snel tussendoor, moet zo gaan sporten.
Mijn schoonzusje is vandaag ingeleid, en ben vandaag dus tante geworden van een neefje, S.ven!!! Als ik de foto zo zie, is het een flinke vent (dat was ook al geschat), maar verder weet ik ook nog niks. Hopelijk kunnen we snel langs, maar helaas wordt dat niet voor zaterdag
En nu wil ik ooohoook!!!!
Linnie;
Mijn schoonzusje is vandaag ingeleid, en ben vandaag dus tante geworden van een neefje, S.ven!!! Als ik de foto zo zie, is het een flinke vent (dat was ook al geschat), maar verder weet ik ook nog niks. Hopelijk kunnen we snel langs, maar helaas wordt dat niet voor zaterdag
Linnie;
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
@ Aardbei; Sorry, ik las clomid en dacht gelijk aan pco. Ik zal de tabel weer bijwerken! Ik herken het van je vragen, ben zelf ook een lijstje aan het maken om niks te vergeten donderdag.
@ Linnie; Zal wel over rhesus gaan, hebben ze bij mij ook naar gekeken. Was toen verbaasd dat dit bij een (vroege) miskraam ook al meespeelde. Doe nog maar rustig aan de komende dagen
@ Stitch; Gefeliciteerd! Maar wel dubbel idd, hopelijk jij ook snel!
@ Linnie; Zal wel over rhesus gaan, hebben ze bij mij ook naar gekeken. Was toen verbaasd dat dit bij een (vroege) miskraam ook al meespeelde. Doe nog maar rustig aan de komende dagen
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:@ Aardbei; Sorry, ik las clomid en dacht gelijk aan pco. Ik zal de tabel weer bijwerken! Ik herken het van je vragen, ben zelf ook een lijstje aan het maken om niks te vergeten donderdag.
Volgens de verpleegkundige had het niks met de MK te maken, want dat vroegen we gelijk. Ze had het erover dat het met bloed te maken had, dat er geen problemen kwamen met een volgende zwangerschap.
Linnie1985- Kletskop
Aardbei schreef:Weegschaal: Nee hoor, ik heb geen PCO? Er is niets mis met mij, enkel dat ik een rare cyclus heb, zegt de gyn. PCO is toch dat je cystes hebt? Dat heb ik niet. Wij zijn beide trouwens 25 en het is onze eerste. Ik wil hem zelf ook wel bijwerken hoor, maar toen ik dat laatst wilde doen snapte ik er niet zoveel van
Als ik zo jouw verhaal inc. de uitleg van de gyn lees klinkt het toch behoorlijk als PCO, behalve dat de echo's goed waren, maar dat kan ook een momentopname zijn. Met PCO hoef je geen cystes te hebben. Wat je wel kan hebben met PCO zijn veel eiblaasjes.
Misschien dat je het de volgende afspraak kan vragen? Als het inderdaad PCO is maakt dat het voor jezelf misschien ook wat beter te begrijpen in plaats van dat je eigenlijk niet weet wat er 'mis' is.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Weegschaal, wat leuk de audities! Ik wil ook nog ooit naar een tvprogramma achtig iets
Stitch, gefeliciteerd met je tanteschap. Errug leuke naam
Linnie nogmaals sterkte
Stitch, gefeliciteerd met je tanteschap. Errug leuke naam
Linnie nogmaals sterkte
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik heb hier in het begin al meegeschreven maar toen is de kinderwens even uitgesteld maar nu wordt het morgen voor mij een spannende dag...
Ik heb diabetes wat onzettend onregelmatig is en dus veel in het ziekenhuis loop, ik ben in december aan de pomp gegaan nadat ik al een zwangerschap met alleen spuiten heb gehad wat zeeeeeer pittig was. Ik heb toen geroepen bij de 2de ga ik aan de pomp. Nu wilde wij heel graag in juni al voor de 2de gaan maar kreeg toen geen groen licht van het ziekenhuis wat een zware domper was, mijn waardes waren nog niet goed en dat zou gevaarlijk kunnen zijn voor een eventuele zwangerschap..
Maar nu... morgen heb ik een afspraak in het ziekenhuis in de hoop dat mijn waardes (die ik vandaag heb laten testen) nu goed zijn, ik vind het reuze spannend en hoop het zo... En mocht ik groen licht krijgen kom ik gezellig weer meedoen in dit topic
Ik heb diabetes wat onzettend onregelmatig is en dus veel in het ziekenhuis loop, ik ben in december aan de pomp gegaan nadat ik al een zwangerschap met alleen spuiten heb gehad wat zeeeeeer pittig was. Ik heb toen geroepen bij de 2de ga ik aan de pomp. Nu wilde wij heel graag in juni al voor de 2de gaan maar kreeg toen geen groen licht van het ziekenhuis wat een zware domper was, mijn waardes waren nog niet goed en dat zou gevaarlijk kunnen zijn voor een eventuele zwangerschap..
Maar nu... morgen heb ik een afspraak in het ziekenhuis in de hoop dat mijn waardes (die ik vandaag heb laten testen) nu goed zijn, ik vind het reuze spannend en hoop het zo... En mocht ik groen licht krijgen kom ik gezellig weer meedoen in dit topic
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
grappig,kwam net op facebook ook een geboren s.ven tegen vandaag.(een vriend van mij had gereageerd op een foto van een vriend van haar zeg maar)Stitch schreef:@ All, even snel tussendoor, moet zo gaan sporten.
Linnie;
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Zelfde gedachte hier.Annie24 schreef:Aardbei schreef:Weegschaal: Nee hoor, ik heb geen PCO? Er is niets mis met mij, enkel dat ik een rare cyclus heb, zegt de gyn. PCO is toch dat je cystes hebt? Dat heb ik niet. Wij zijn beide trouwens 25 en het is onze eerste. Ik wil hem zelf ook wel bijwerken hoor, maar toen ik dat laatst wilde doen snapte ik er niet zoveel van
Als ik zo jouw verhaal inc. de uitleg van de gyn lees klinkt het toch behoorlijk als PCO, behalve dat de echo's goed waren, maar dat kan ook een momentopname zijn. Met PCO hoef je geen cystes te hebben. Wat je wel kan hebben met PCO zijn veel eiblaasjes.
Misschien dat je het de volgende afspraak kan vragen? Als het inderdaad PCO is maakt dat het voor jezelf misschien ook wat beter te begrijpen in plaats van dat je eigenlijk niet weet wat er 'mis' is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Blue flower schreef:Ik heb hier in het begin al meegeschreven maar toen is de kinderwens even uitgesteld maar nu wordt het morgen voor mij een spannende dag...
Ben enieuwd dan morgen. Maar welke waardes bedoel je?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
SB, ja onze vakantie zit er weer op. Met de kerst zijn we weer vrij, wat een vooruitzicht, haha.
Balen dat je geen werk kan vinden! Haha je man heeft wel gelijk! Of wil je dan ook 32 uur blijven werken?
Boekenwurm, wat jammer dat je werkgever zo reageert.. Lijkt me inderdaad best lastig om zo iets te moeten vertellen.
Janedoe, voor jou ook vervelend op je werk! Vervelend dat je daar je kinderwens voor opzij moet zetten.. Wij zitten hier ook beide met een tijdelijk contract waar ik best de zenuwen van krijg.
Vlinder, welkom! (zie hierboven het antw op je vraag). Man z'n contract loopt tot september en de mijne tot eind december.
Sanne, als ik jou was zou ik lekker in augustus op vakantie gaan. November kan ook, ik zou in ieder geval lekker gaan. Toen ik 16 weken zwanger was zijn man en ik naar Egypte geweest. Achteraf was het zo fijn dat we zo iets nog samen hebben kunnen doen.
Nillis, hoe gaat het nu met je dochter? Weer beter?
Lekker hoor, een schoonmaakster!! Dat zou ik hier ook wel willen.
Jasmine, jij ook beterschap! Ik hoop voor je dat die droom klopt!
Mezzoforte, hoe gaat het solliciteren bij jou? Nog wat van die tussenpersoon gehoord?
Weegschaal, leuk, de voice!
Wil je mij ook nog op de lijst zetten?
Linda - 26/33 - juni - 2e kind
Aardbei, logisch dat je op zo'n moment niet alles kan vragen. Er komt dan toch best veel opeens op je af. Kan je niet even bellen? Of kan je het bewaren voor de volgende keer?
Linnie,
Heftig allemaal! En wat vervelend dat je zo op dat infuus reageert..
Het was denk ik inderdaad de rhesusprik. Ik heb hem ook gehad.
Stitch, gefeliciteerd!!!
Blue flower, spannend!! Veel succes morgen!
Vandaag weer gewerkt na 3 weken vrij te zijn geweest. Dat was wel echt even wennen!
De laptop kunnen we morgen ophalen, gelukkig, want op m'n telefoon reageren duurt echt een eeuwigheid.
Hier zijn de vruchtbare dagen als het goed is al geweest. Ik acht de kans deze maand klein. We hebben niet heel erg hard ons best gedaan. Ik twijfel of we het financieel wel aan kunnen. De kosten rijzen de pan uit. We zullen dat bijvoorbeeld ook naar een kdv moeten, wat nu niet hoeft. En dan die tijdelijke contracten..
Balen dat je geen werk kan vinden! Haha je man heeft wel gelijk! Of wil je dan ook 32 uur blijven werken?
Boekenwurm, wat jammer dat je werkgever zo reageert.. Lijkt me inderdaad best lastig om zo iets te moeten vertellen.
Janedoe, voor jou ook vervelend op je werk! Vervelend dat je daar je kinderwens voor opzij moet zetten.. Wij zitten hier ook beide met een tijdelijk contract waar ik best de zenuwen van krijg.
Vlinder, welkom! (zie hierboven het antw op je vraag). Man z'n contract loopt tot september en de mijne tot eind december.
Sanne, als ik jou was zou ik lekker in augustus op vakantie gaan. November kan ook, ik zou in ieder geval lekker gaan. Toen ik 16 weken zwanger was zijn man en ik naar Egypte geweest. Achteraf was het zo fijn dat we zo iets nog samen hebben kunnen doen.
Nillis, hoe gaat het nu met je dochter? Weer beter?
Lekker hoor, een schoonmaakster!! Dat zou ik hier ook wel willen.
Jasmine, jij ook beterschap! Ik hoop voor je dat die droom klopt!
Mezzoforte, hoe gaat het solliciteren bij jou? Nog wat van die tussenpersoon gehoord?
Weegschaal, leuk, de voice!
Wil je mij ook nog op de lijst zetten?
Linda - 26/33 - juni - 2e kind
Aardbei, logisch dat je op zo'n moment niet alles kan vragen. Er komt dan toch best veel opeens op je af. Kan je niet even bellen? Of kan je het bewaren voor de volgende keer?
Linnie,
Heftig allemaal! En wat vervelend dat je zo op dat infuus reageert..
Het was denk ik inderdaad de rhesusprik. Ik heb hem ook gehad.
Stitch, gefeliciteerd!!!
Blue flower, spannend!! Veel succes morgen!
Vandaag weer gewerkt na 3 weken vrij te zijn geweest. Dat was wel echt even wennen!
De laptop kunnen we morgen ophalen, gelukkig, want op m'n telefoon reageren duurt echt een eeuwigheid.
Hier zijn de vruchtbare dagen als het goed is al geweest. Ik acht de kans deze maand klein. We hebben niet heel erg hard ons best gedaan. Ik twijfel of we het financieel wel aan kunnen. De kosten rijzen de pan uit. We zullen dat bijvoorbeeld ook naar een kdv moeten, wat nu niet hoeft. En dan die tijdelijke contracten..
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
@ weegschaal: ja menstruatie heeft inderdaad goed doorgezet dus morgen aan de clomid. Wat lekker dat je al weekend hebt en wat leuk dat je naar de audities van the voice gaat. Ik vind het toch zo'n leuk programma. Moet je denk ik ook iets van een geheimhoudingsclausule ofzo tekenen he? Heel veel plezier!!
@aardbei: ja dat heb ik ook hoor. Ik heb tijdens het gesprek niet alles gevraagd wat ik had willen vragen en ook nu heb ik steeds weer nieuwe vragen of loop ik tegen nieuwe dingen aan. Gelukkig heb ik een vriendin die verloskundige is en die van mijn situatie afweet en die ik dus altijd veel kan vragen en ook kan ik hier op het forum altijd met m'n vragen terecht, heel fijn! Misschien handig om bij het volgende gesprek een notitie mee te nemen zodat je niks vergeet te vragen. Mijn ongesteldheid heeft dus inderdaad doorgezet dus morgen aan de clomid. Ik dacht trouwens dat jij ook PCO had gezien je omschrijving, maar ik lees een pagina hiervoor dat dat niet zo is. Nou hopelijk slaat bij ons beiden de medicatie snel aan!
@ linnie: he wat een zware dag zul jij gehad hebben. gelukkig is nu achter de rug en kun je hopelijk snel weer vooruit kijken!!
@ stitch: gefeliciteerd! Wat een leuke naam!Jammer dat je pas zaterdag op kraambezoek kunt! Ja erg is dat he, elke keer als iemand in mijn omgeving bevalt en ik die kleine zie, dan smelt ik helemaal en wil ik zoooo graag zelf zo'n hummeltje. Alles gaat goed met je schoonzus en kersverse neefje?
@ blue flower: heel veel succes morgen en hopelijk kunnen we je morgen officieel verwelkomen in ons groepje:D
@ all: hier weinig te melden. Morgen aan de clomid. Hopelijk geen bijwerkingen, maar dat zal met zo'n lage dosis nog wel meevallen toch denk/hoop ik. Verder half dagje werken morgen en 's middags lekker samen met m'n vriend onze vakantie vast een beetje uitstippelen. We gaan zo'n drie weken rondtrekken in Noorwegen en we willen zoveel mogelijk zien dus we willen een mooie route uitzoeken.
Slaap lekker vast allemaal!
@aardbei: ja dat heb ik ook hoor. Ik heb tijdens het gesprek niet alles gevraagd wat ik had willen vragen en ook nu heb ik steeds weer nieuwe vragen of loop ik tegen nieuwe dingen aan. Gelukkig heb ik een vriendin die verloskundige is en die van mijn situatie afweet en die ik dus altijd veel kan vragen en ook kan ik hier op het forum altijd met m'n vragen terecht, heel fijn! Misschien handig om bij het volgende gesprek een notitie mee te nemen zodat je niks vergeet te vragen. Mijn ongesteldheid heeft dus inderdaad doorgezet dus morgen aan de clomid. Ik dacht trouwens dat jij ook PCO had gezien je omschrijving, maar ik lees een pagina hiervoor dat dat niet zo is. Nou hopelijk slaat bij ons beiden de medicatie snel aan!
@ linnie: he wat een zware dag zul jij gehad hebben. gelukkig is nu achter de rug en kun je hopelijk snel weer vooruit kijken!!
@ stitch: gefeliciteerd! Wat een leuke naam!Jammer dat je pas zaterdag op kraambezoek kunt! Ja erg is dat he, elke keer als iemand in mijn omgeving bevalt en ik die kleine zie, dan smelt ik helemaal en wil ik zoooo graag zelf zo'n hummeltje. Alles gaat goed met je schoonzus en kersverse neefje?
@ blue flower: heel veel succes morgen en hopelijk kunnen we je morgen officieel verwelkomen in ons groepje:D
@ all: hier weinig te melden. Morgen aan de clomid. Hopelijk geen bijwerkingen, maar dat zal met zo'n lage dosis nog wel meevallen toch denk/hoop ik. Verder half dagje werken morgen en 's middags lekker samen met m'n vriend onze vakantie vast een beetje uitstippelen. We gaan zo'n drie weken rondtrekken in Noorwegen en we willen zoveel mogelijk zien dus we willen een mooie route uitzoeken.
Slaap lekker vast allemaal!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@Sanne; Hopen dat het in augustus dan een beetje weer is. Ik heb niet zoveel vertrouwen in het nederlandse weer haha. Ik wil eigenlijk het liefst wel de zon op zoeken in mijn zomervakantie. Maar het scheelt qua prijs denk ik wel als jullie in november gaan. Merk dat we nu nog aardig in het hoofdseizoen zitten.
@Nillis; Wat heerlijk iemand die voor je komt poetsen Ik heb altijd gezegd dat ik het niet wilde, omdat ik dan gelijk alles op kan ruimen vind ik altijd wel fijn. Maar wie weet als er een kleine is dat je er dan toch anders tegenaan kijkt. Want hoeveel uren werk jij ook alweer?
@Smaragdje; wat vreemd...lichamen zijn maar vreemde dingen!
@Weegschaal;Ga jij auditie doen?
Ik lees dat je in het publiek zit! Leuk joh! Lijkt me ook wel gaaf een keer zo'n tv show bijwonen, alleen is het allemaal zo ver weg voor mij...
@Aardbei; logisch dat nu de vragen komen. Je hebt alles een beetje overdacht en alle info is een beetje gezakt. Maar misschien is het handig je vragen op te schrijven, zodat je ze kunt stellen tijden het gesprek, anders ben je ze geheid weer vergeten.
@Linnie; Fijn dat het achter de rug is. Hopelijk voel je je snel weer wat beter...
@Blue Flower; spannend meid! Sterkte!
@Linda; ooeh tot de kerst dat is nog een heel eind! Dan ben ik al 25 haha, ik vond het zo oud toen ik ineens 24 werd... Maar ik blijf als het even kan geen 32 uur werken zoals we er nu over denken. Mijn man w.s. wel, die wil dan graag 1 vaste dag in de week vrij, om papa-dag. Zit nu zelf aan 24 uur te denken, maar misschien is dat ook wel te veel... Hoop dat oma op wil passen, zodat we kosten van KDV kunnen uitsparen.
(mijn moeder past nu ook een dag op mijn nichtjes dus ik denk dat ze dat wel wil )
Bedoel je dat je straks met 2 kinderen naar de KDV moet? Balen die financiele onzekereheid, hier een beetje van het zelfde. Maar gelukkig houden we elke maand nog geld over, dus tja dan moet het denk ik wel lukken.... En volgens mij kan je het met 1 kindje ook zo duur maken als je zelf wilt, snap wel dat je meer vaste kosten hebt maar denk dat we daarnaast ook wel uitgaven laten, zoals uitgaan/sauna's en andere dingetjes. Balen he die onzekerheid. Ik heb nu ook wel het gevoel dat we de 'crisis'wel kunnen merken, vooral wat werk betreft het is gewoon knap lastig werk te vinden.
@boekenwurm; spannend! Wat zouden bijwerkingen kunnen zijn van Clomid dan? (gewoon even nieuwsgierig) hopelijk heb je er geen last van.
Leuk Noorwegen wil ik ook nog wel eens heen! Hoe gaan jullie met een camper ofzo?
@all
Hier weinig nieuws, vandaag weer een dagje vrij voor de verandering. Maar heb me vanmorgen al nuttig gemaakt. Lekker boodschappen gedaan en bij de tandarts geweest.
Heb stiekjes tussen mijn tanden, voor de beugel die volgende week komt. Door mijn verstandskiezen is mijn hele boven gebit verschoven en ik had het zo mooi, en nu is het gewoon lelelijk alles staat hoog/laag voor en achter elkaar. Dus hopelijk met een jaartje staat het weer mooi
Ga zo even de laatste aflevering van Draagmoeder Gezocht kijken, bedacht me net dat ik die nog niet had gezien en dan woonkamer schoonmaken
@Nillis; Wat heerlijk iemand die voor je komt poetsen Ik heb altijd gezegd dat ik het niet wilde, omdat ik dan gelijk alles op kan ruimen vind ik altijd wel fijn. Maar wie weet als er een kleine is dat je er dan toch anders tegenaan kijkt. Want hoeveel uren werk jij ook alweer?
@Smaragdje; wat vreemd...lichamen zijn maar vreemde dingen!
@Weegschaal;
Ik lees dat je in het publiek zit! Leuk joh! Lijkt me ook wel gaaf een keer zo'n tv show bijwonen, alleen is het allemaal zo ver weg voor mij...
@Aardbei; logisch dat nu de vragen komen. Je hebt alles een beetje overdacht en alle info is een beetje gezakt. Maar misschien is het handig je vragen op te schrijven, zodat je ze kunt stellen tijden het gesprek, anders ben je ze geheid weer vergeten.
@Linnie; Fijn dat het achter de rug is. Hopelijk voel je je snel weer wat beter...
@Blue Flower; spannend meid! Sterkte!
@Linda; ooeh tot de kerst dat is nog een heel eind! Dan ben ik al 25 haha, ik vond het zo oud toen ik ineens 24 werd... Maar ik blijf als het even kan geen 32 uur werken zoals we er nu over denken. Mijn man w.s. wel, die wil dan graag 1 vaste dag in de week vrij, om papa-dag. Zit nu zelf aan 24 uur te denken, maar misschien is dat ook wel te veel... Hoop dat oma op wil passen, zodat we kosten van KDV kunnen uitsparen.
(mijn moeder past nu ook een dag op mijn nichtjes dus ik denk dat ze dat wel wil )
Bedoel je dat je straks met 2 kinderen naar de KDV moet? Balen die financiele onzekereheid, hier een beetje van het zelfde. Maar gelukkig houden we elke maand nog geld over, dus tja dan moet het denk ik wel lukken.... En volgens mij kan je het met 1 kindje ook zo duur maken als je zelf wilt, snap wel dat je meer vaste kosten hebt maar denk dat we daarnaast ook wel uitgaven laten, zoals uitgaan/sauna's en andere dingetjes. Balen he die onzekerheid. Ik heb nu ook wel het gevoel dat we de 'crisis'wel kunnen merken, vooral wat werk betreft het is gewoon knap lastig werk te vinden.
@boekenwurm; spannend! Wat zouden bijwerkingen kunnen zijn van Clomid dan? (gewoon even nieuwsgierig) hopelijk heb je er geen last van.
Leuk Noorwegen wil ik ook nog wel eens heen! Hoe gaan jullie met een camper ofzo?
@all
Hier weinig nieuws, vandaag weer een dagje vrij voor de verandering. Maar heb me vanmorgen al nuttig gemaakt. Lekker boodschappen gedaan en bij de tandarts geweest.
Heb stiekjes tussen mijn tanden, voor de beugel die volgende week komt. Door mijn verstandskiezen is mijn hele boven gebit verschoven en ik had het zo mooi, en nu is het gewoon lelelijk alles staat hoog/laag voor en achter elkaar. Dus hopelijk met een jaartje staat het weer mooi
Ga zo even de laatste aflevering van Draagmoeder Gezocht kijken, bedacht me net dat ik die nog niet had gezien en dan woonkamer schoonmaken
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
@ Aardbei, dat zul je altijd zien dat je achteraf weer vragen hebt.
@ Linnie, wat vervelend dat je zo lang moest wachten. O negatief is voor een vrouw inderdaad niet zo fijn om te hebben i.v.m. kinderen krijgen.
@ Stitch, gefeliciteerd met je neefje!
@ Blue flower, weet je al of je groen licht krijgt?
@ Linda, leuk he al die kosten en vooral die tijdelijke contracten. Ik ken het
@ Linnie, wat vervelend dat je zo lang moest wachten. O negatief is voor een vrouw inderdaad niet zo fijn om te hebben i.v.m. kinderen krijgen.
@ Stitch, gefeliciteerd met je neefje!
@ Blue flower, weet je al of je groen licht krijgt?
@ Linda, leuk he al die kosten en vooral die tijdelijke contracten. Ik ken het
Smaragdje- Ratel
Jaaaaaaaaaaaaaaa, zit nog op de afspraak bij de 2e arts te wachten maar ik heb bij de eerste groen licchhhtttt!!!!! Zooooo blij!
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Wat fijn!
Smaragdje- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: