Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  mezzoforte za 21 jul 2012 - 7:13

Linda, gefeliciteerd!
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linnie1985 za 21 jul 2012 - 8:51

gefeliciteerd Linda!

Mijn leeftijd klopt niet! Ik ben al sinds februari 27 haha.

Ik hoop dat het klopt wat ze zeggen dat je na je miskraam heel erg vruchtbaar ben. Sinds een paar dagen bloed ik niet meer en gisteren sinds lange tijd weer lekker intiem geweest, dus duim, duim, duim...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje za 21 jul 2012 - 19:47

Linnie1985 schreef:gefeliciteerd Linda!

Ik hoop dat het klopt wat ze zeggen dat je na je miskraam heel erg vruchtbaar ben. Sinds een paar dagen bloed ik niet meer en gisteren sinds lange tijd weer lekker intiem geweest, dus duim, duim, duim...

Ik hoop het voor je meis, ga verschrikkelijk voor je duimen. Heb je alweer een test gedaan om te zien of het hcg al uit je lichaam is?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Flip Fluitketel za 21 jul 2012 - 19:56

Ze zeggen inderdaad dat je na een mk een half jaar extra vruchtbaarder bent. Ik hoop dat dit voor jullie ook ook zo is!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Weegschaal za 21 jul 2012 - 20:21

Flip Fluitketel schreef:

Ze zeggen inderdaad dat je na een mk een half jaar extra vruchtbaarder bent. Ik hoop dat dit voor jullie ook ook zo is!

Ik hoop dat een half jaar klopt, dan kan ik daar ook nog 2 mnd van profiteren!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  mzcharlotte za 21 jul 2012 - 20:41

Weegschaal schreef:
Flip Fluitketel schreef:

Ik hoop dat een half jaar klopt, dan kan ik daar ook nog 2 mnd van profiteren!

Nou inderdaad, ik had daar nog niet eerder van gehoord.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  SleepingBeauty zo 22 jul 2012 - 19:57

@Linnie; ga voor je duimen!

@Vlinder; leuk dat je mee komt schrijven

@Razz; spannend!

@all; wat is het rustig hier!
Hier verder ook weinig nieuws. Nog 8 dagen wachten tot mijn nod:|
Duurt lang! Nog 3 weken dan hebben we vakantie, kijk er zo naar uit!
Vooral omdat iedereen om ons heen nu vakantie lijkt te hebben. (bouwvak)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Stitch zo 22 jul 2012 - 20:11

Ga even niet op iedereen reageren, internetbereik is hier heel slecht, en via mij telefoon is ook niet zo makkelijk reageren!

Linnie, ik hoop heel hard voor je dat t klopt!

Voor iedereen die nu op het wachtbankje zit, ik duim voor jullie allemaal dat jullie binnenkort een positieve test hebben!

Ik zit nu heerlijk op de camping aan het veluwemeer. Zometeen een dagje dolfinarium, en deze week ergens ook nog een dagje bataviastad. En we hebben het echt supergetroffen met het weer! Ben blij dat we niet voor 1300 euro een last minute naar griekendland hebben geboekt, zitten nu de hele week op de camping voor 50 euro totaal!
Verder hier geen bijzonderheden, geen buikpijn meer gehad na vorige week maandag. En hoop heel hard in ieder geval niet ongesteld te worden op vakantie (liever nog helemaal niet ongesteld natuurlijk Wink ) we sexen in ieder geval nog lekker om de dag door. Ga proberen niet voor volgende week vrijdag te testen, dan zit ik op dag 50.
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Aardbei zo 22 jul 2012 - 20:43

Weegschaal: Fijn dat je oude cyclus weer terug is! En :cheering: voor de kilo's!

Linda: Gefeliciteerd. wat leuk!

Vlinder: Leuk dat jullie er nu al voor gaan! Waarom wilden jullie er eerst in januari voor gaan?

Razz: Spannend hoor, ook grappig dat je testdag op zijn verjaardag is.

Linnie: Ik hoop het ook voor je!

Sleepingbeauty: Succes met wachten.

Stitch: Dat scheelt nogal! En jullie hebben heeeeerlijk weer. En ze voorspellen volgens mij voor de rest van de week ook prachtig weer. En ik ga duimen dat je niet ongesteld wordt smile

Ik ben zaterdag ongesteld geworden :cheering: Ik ben vandaag begonnen met Clomid. Moet zo nog even bellen voor een afspraak voor de eerste echo, daarnet waren ze heel de tijd in gesprek.
De housewarming was supergezellig en lekker druk. We hadden met eten op 8 mensen gerekend maar uiteindelijk bleven er ruim 20 mensen eten. Nog even snel naar de supermarkt geraced dus voor wat extra vlees voor op de barbeque smile. De housewarming was van 2 tot 2 zodat iedereen een beetje gespreid kon komen en dat ze ook konden kiezen of ze 's middags of 's avonds wilden komen. Uiteindelijk zijn er een paar alleen 's middags geweest en een paar alleen 's avonds en rest 's middags en 's avonds smile. Ik was wel gesloopt toen we naar bed konden! Maar het was gelukkig wel heel leuk. Nou, ik ga nog eens proberen te bellen!

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  sanne-84 zo 22 jul 2012 - 22:19

sb, wachtbankje is vervelend he?
En die 3 weken zijn zo om. Heb het zelf liever op het laatst, dan dat ik mn vakantie al gehad heb en de rest daarna zie gaan.

Stitch, je hebt idd getroffen met het weer! Voor mij hoop ik dat het deze week mooi blijft, maar volgende week minder wordt, want andrs hebben we wel een beetje voor niks een vakantie geboekt;)
En ik duim voor je mee dat e niet ongesteld wordt!

Aardbei, fijn dat je ongesteld wbent geworden. Nu hopen dat de clomid zn werk doet. En fijn dat je een leuke housewarming hebt gehad!

Hier weinig bijzonders, nog 5 dagen werken en dan vakantie, en nog 6 dagen totdat we hopenlijk kunnen testen. Ben benieuwd..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  maiadebij zo 22 jul 2012 - 22:31

Linnie, ik zal ook voor jullie duimen!

Stitch, oh jullie treffen het echt! Je had geen week eerder moeten gaan! Fijne vakantie nog

SB, ook op het wachtbankje, spannend!

All, hier alles rustig, ook op het wachtbankje. Nog 9 dagen volgens mij, maar ik heb echt een heel sterk voor gevoel niet zwanger te zijn. Ik heb trouwens sinds we er weer voor gaan (2 maanden dus) 4 dagen na mijn (vermoedelijke) eisprong bloedverlies. En dan met name nadat we intiem zijn geweest, dus een soort contact bloeding. Maar tot een dag erna verlies ik dan nog wat bloed. Ik dacht vorige maand al heel hoopvol aan een innestelingsbloeding, maar deze maand dus precies hetzelfde! Op de dag af gelijk. Herkennen jullie dit? Kan het zijn dat je baarmoedermond wat meer doorbloed is ofzo? Nouja, zal niks ergs zijn neem ik aan want het lijkt met mijn cyclus samen te hangen.

Ik had trouwens de afgelopen dagen ook zo'n last van mijn buik en een zwaar opgeblazen gevoel, ik drink nu sinds 2 dagen geen koffie en heb er geen last meer van gehad. Dus dat zal het geweest zijn denk ik.

Nou ik ga de wasmachine snel uit doen want die piept en J slaapt net en dan eens iets nuttigs in huis doen voor een kindje 2012 - Pagina 25 1270000679

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  nillis zo 22 jul 2012 - 22:46

@ Vlinder, leuk dat jullie er nu voor gaan en gezellig dat je mee komt kletsen.

@ Stitch, jullie treffen het zeker met het weer. hele fijne dagen gewenst.

@ Sleeping beauty, Ik blijf gezellig bij jou op het wachtbankje zitten hoor.

@ Maia, ik herken dat bloedverlies niet. Hier ook een opgezette buik, dus verwacht ongi te worden de komende dagen.

@ Aardbei, wta fijn dat het feestje zo geslaagd was. En heb je ze al te pakken gekregen?

@ all, hier alle symptomen van een naderende ongesteldheid. Een opgezette buik, misselijk en duizelig, dus het broekkoekeloeren is begonnen. Zal we heel vroeg zijn. Verwacht rond de 29e ongesteld te worden, dus nog even wachten. Mijn ticker loopt dus twee dagen achter, want ga uit van een cyclus van 28 dagen. Hier lekker vandaag vrij, dus samen met T van het mooie weer aan het genieten. Fijne dag.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  vlinder-2011 zo 22 jul 2012 - 23:07

Wij zouden er pas in januari voor gaan omdat we nog wat willen verbouwen in huis en mijn man vond dat het er nog niet de tijd voor was.. Maar hij kwam nu ineens uit hemzelf toen we op een terrasje zaten dat we er nu toch maar mee moesten beginnen want ja een eventuele zwangerschap duurt ook nog 9 maanden.. Ja mannen logica ineens.. Laughing

Wat zitten er veel tegelijk op het wachtbankje, geloof ook dat ik binnenkort ongesteld word. Opgeblazen buik, moe.. Heb wel iets vreemds, mijn baarmoeder ligt echt ontzettend laag, bij elke stap voel ik het en tijdens de sex deed het gewoon pijn. Wat dat is?? Misschien omdat ik net gestopt ben met de pil?

Iedereen die bijna vakantie heeft, fijne vakantie!

Owja en voor in het lijstje, ik ben 24 man is 25..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  SleepingBeauty zo 22 jul 2012 - 23:18

@Sanne; ja dat denk ik ook wel, maar die 3 weken lijken nu nog zooooo lang!!

@Nillis; hopen dat het geen ongesteldheid wordt... spannend!!

@Vlinder; leuk dat je man toch van gedachten is veranderd....

Wat een heerlijk weer is het!!!! Zit nog ff lekker buiten, moet straks werken van 3 tot half 12 Neutral
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Annemie ma 23 jul 2012 - 0:03

Die pijn/drukkende gevoel heb ik ook vlinder,als ik zit,loop en sex heb. Ik heb het een paar dagen,mijn huisarts zei dat het de eisprong is. Toen ik voor de eerste ging had ik dat nooit,nu heb ik het dus elke maand een aantal dagen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  maiadebij ma 23 jul 2012 - 0:21

Ik herken dat gevoel ook, was al bang dat er iets verzakt was ofzo! Maar is ook niet de hele maand en idd rond de eisprong

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aardbei ma 23 jul 2012 - 2:54

Sanne: een positieve test zou wel een heel leuk begin van de vakantie zijn!

Nillis: Ik heb ze te pakken gekregen en volgende week maandag om 5 over 4 heb ik mijn echo. Vind het heel spannend! Het zou wel balen zijn als je ongesteld werd, ik ga voor je duimen.

Vlinder: Wat een logica hè? smile Wij zouden eerst ook wachten tot na de verhuizing ( afgelopen april) maar zijn er toch ook al in januari voor gegaan. Een zwangerschap zelf duurt natuurlijk ook nog best een poos, en je weet toch nooit hoe het loopt. Voor hetzelfde geld duurt het nog eventjes voor je zwanger bent.

Ik ben lekker van het mooie weer aan het genieten! Heb in het begin van de middag nog eventjes in de zon gezeten en kom er nu achter dat ik mijn navel ben vergeten in te smeren :shock: Die is mooi knalrood! Zit nu al een tijdje lekker onder het zonnescherm een boekje te lezen.

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Weegschaal ma 23 jul 2012 - 7:01

@ Sleepingbeauty; Ik tel met je mee af tot je vakantie, wij gaan ook over 3,5 week. Gaan jullie nog weg? En spannend je nod, ik duim!

@ Stitch; Klinkt goed! Hoe lang blijven jullie? Fijne vakantie verder, maar dat komt wel goed met dit weer. En mijn duimen draaien zeker voor jou!

@ Aardbei; Spannend! Hoop dat je geen last hebt van bijwerkingen. Heb je ze nog te pakken gekregen voor de afspraak?
En leuk dat de housewarming zo'n succes was. En ik heb nog nooooit mijn navel verbrand, zit denk te goed verstopt. Lijkt me best een vervelend iets om te verbranden!

@ Sanne; Spannend hoor! Hoop op een extra leuke en bijzondere vakantie voor jou dit jaar!

@ Maia; De laatste die hier riep zeker niet zwanger te zijn is het wel, dus dat gevoel zegt niks Wink Nog iets nuttigs gedaan met dit mooie weer?

@ Nillis; Heb je normaal die symptomen ook al zo vroeg? Ik blijf gewoon duimen hoor!

@ Vlinder; Mannenlogica idd Wink

Mijn menstruatie is weer voorbij. Alleen is mijn man morgen pas weer thuis, dus dan gaat we er weer voor. Mijn nod valt samen met mijn eerste vakantiedag, dubbel aftellen dus!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gerbera ma 23 jul 2012 - 8:24

Hee meiden,

Hier ben ik eindelijk weer. We zijn 2 weken op vakantie geweest en zijn sinds zaterdag terug.
In de vakantie ben ik ongesteld geworden, was toch wel jammer ondanks dat we er nog niet 100% voor gingen.
Door die teleurstelling wist ik wel dat ik echt heel graag een kindje wilde, dus vanaf deze week gaan we er 200% voor.
Dit is nu m'n vruchtbare week, dus we zijn druk bezig Wink

Morgen zal ik even uitgebreid reageren op iedereen!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Filoria ma 23 jul 2012 - 8:32

Maia: wie weet zijn we straks alsnog samen zwanger! Jij van de derde, ik van de tweede. Zou leuk zijn toch? Very Happy

Hoop voor je dat het gauw raak mag zijn in elk geval. Nog zo'n mooi krullebolletje erbij I love you
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  boekenwurm83 ma 23 jul 2012 - 22:31

@ gerbera. Jammer dat het toch niet raak was. Nu er lekker voor gaan en wie weet is snel wel raak!

@ sticht en sb: ik zal voor jullie duimen dat het deze maand raak is! wanneer kunnen jullie testen? en stitch een hele fijne vakantie nog, je hebt er topweer bij!

@ nillis: hopelijk ben je nog niet ongesteld geworden en zijn het toch zwangerschapsklachten, ook al denk je zelf van niet. ik zal voor je duimen!

@aardbei: en.. al last van bijwerkingen? en volgende week dus een meting. spannend! even afwachten nu dus.

Ik ben vanochtend weer bij de gyn geweest. Maar er was weer geen eitje gegroeid helaas. Dus ik mag nu weer met duphaston beginnen om m'n menstruatie op te wekken en daarna een hogere dosis clomid. Ivm onze vakantie wacht ik een paar weken voor ik begin, anders zitten we net in Noorwegen als ik eigenlijk een meting zou moeten hebben.

Trouwens nog wel goed nieuws. Het zaad van m'n vriend was erg goed. Van de 15 miljoen zaadjes waren er 13,9 miljoen bewegelijk ofzo, dus bij een schaal van 1 tot 10 kreeg hij een 9+Very Happy

Nou ik ga weer aan het werk. Morgen lekker een dagje vrij en genieten van het mooie weer.

Fijne dag allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  mezzoforte ma 23 jul 2012 - 22:33

Even een korte update tussendoor: In de afgelopen week heb ik de perfecte trouwjurk gescoord, en een leuk sollicitatiegesprek gevoerd. Daarnaast leek ik last te hebben van een beginnende blaasontsteking, maar dat lijkt toch niet door te zetten, wel net op het moment dat ik als het goed is ongeveer eisprong zou moeten hebben. Vriend en ik hebben het gezellig gehad afgelopen dagen laughcry
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  vlinder-2011 ma 23 jul 2012 - 22:38

@ boekenwurm: Wat ontzettend jammer zeg.. Weet verder je achtergrond niet?

@ mezzoforte: Je hebt momenteel nog geen baan? Was het gewoon je eisprong dan?

@ all: Hier gaan we mooi door met klussen, en afwachten of ik ongesteld word. Weet niet wanneer ik het moet verwachten en dus ook niet wanneer ik eventueel moet testen maar verder nog geen kwaaltjes dus we wachten nog maar even.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  mezzoforte ma 23 jul 2012 - 22:58

@vlinder-2011 Heb wel een baan maar contract is niet verlengd, daarom op zoek naar wat nieuws. Geen idee of dit dan eisprong was, weet niet of het normaal is zeg maar dat je een eisprong hebt en dan dat soort klachten. Heb wel vaker last gehad van blaasontsteking zeg maar, dus ben blij dat dat het niet is of niet doorgezet heeft, maar vreemd is het wel. Succes deze ronde!

Edit: Ik heb dit topic serieus gemist afgelopen week Yes
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  maiadebij di 24 jul 2012 - 0:44

Weegschaal, we zijn lekker naar de speeltuin geweest vandaag het is echt tropisch hier, heerlijk! Nu slapen ze beide, J op mijn rug in de drager en N in de buggy. Vanmiddag het badje maar vol laten lopen en lekker in de tuin zitten. Morgen en overmorgen moet ik werken dus het huishouden kan me even gestolen worden, ik wil genieten van de zon!

Hopelijk ga je je vakantie in met een positieve test! Zou wel heel leuk zijn!

Gerbera, wel fijn dat je nu zeker weet dat jullie ervoor willen gaan. Hopelijk is het snel raak voor jullie.

Filoria, zou zeker erg gezellig zijn om weer samen zwanger te zijn! Nog 9 dagen dan weer ik meer, toch spannend al zegt mijn gevoel dat ik niet zwanger ben.

Boekenwurm, wat goed dat je man sterk zaad heeft! Hopelijk heb jij snel een ei en ben je snel zwanger. Balen dat de volgende meting net in je vakantie zou vallen...

Mezzoforte, wow ben benieuwd naar je jurk!! En duim voor je dat je aangenomen wordt! Hier ook al 2 weken een sluimerende blaasontsteking echt irritant! Veel drinken en heb net cranberry tabletten gehaald, helpt bij mij altijd heel goed van Solgar.

Ik ga nu lekker een broodje eten ben helemaal een beetje trillerig van de honger! Tot snel meiden!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende