voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Annemie schreef:sanne-84 schreef:Razz_ schreef:Haha Sanne, hier zijn ze sinds vandaag ook weer achter de rug. Als ik nou positief test over 13 dagen doe jij het dan 2 dagen later? Is dat afgesproken??
Daar hadden we al een deal over
Zal ik het dan 2 dagen eerder doen
Gelukkig heb ik de vruchtbare dagen er op zitten,ben gister van boven naar beneden van de zoldertrap gevallen,ga kapot van de pijn,dus gelukkig hoeven we niet perse wat te doen
Het zou wel heel gaaf zijn
Gast- Gast
blue flower, die waardes zeggen me dan idd niet veel;). Maar nu snap ik wel hoe en wat. En gelukkig heb je groen licht!
Haha annemie, is dat een geluk bij een ongeluk.
En van mij mag je het 2 dagen eerder doen hoor;)
Het vakt me sowieso op dat er de laatste week weinig meiden kunnen testen. Alsof iedereen toch een beetje gelijk loopt;)
Haha annemie, is dat een geluk bij een ongeluk.
En van mij mag je het 2 dagen eerder doen hoor;)
Het vakt me sowieso op dat er de laatste week weinig meiden kunnen testen. Alsof iedereen toch een beetje gelijk loopt;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Meiden dankjullie voor de opbeurende woorden en knuffels.
Ik lees dat een aantal meiden over ongeveer 14 dagen mogen testen. Mijn duimen draaien voor jullie (ook de rest natuurlijk)
Blue flower, gefeliciteerd in iedergeval met het groene licht. En succes!
Pussycat, misschien is rust wel even goed. Wel goed denk ik dat je wel een tijd nu met jezelf heb afgesproken om erna te laten kijken. Alleen vraag ik me af, als ik naar je cyclussen kijk ben je er toch al langer dan een jaar mee bezig? Gezien een aantal langere cyclussen of heb ik het verkeerd?
Sanne ik lig steeds in een deuk als ik jou stukjes lees rond de vruchtbare periode. Je schrijft het (of ik lees het zo) alsof je man er geen puf meer voor heeft , helemaal afgemat op de bank zit en dan nog een keer mee moet. Heb dan helemaal een beeld voor me.
Linnie Had ik je nog niet gegeven. Fijn dat je je al wat beter voelt. En wat een fijn vooruit zicht je vakantie. Lekker genieten!
Sleeping beauty veel plezier morgen. Hoop dat de zon nog een beetje gaat schijnen!
Weegschaal Hoe ging het vanmiddag? Of heb ik er overheen gelezen?
All, als ik over 2weken nog niet gebeld ben, bel ik zelf terug over hoe of wat. Tot die tijd wacht ik geduldig (not) af
Ik lees dat een aantal meiden over ongeveer 14 dagen mogen testen. Mijn duimen draaien voor jullie (ook de rest natuurlijk)
Blue flower, gefeliciteerd in iedergeval met het groene licht. En succes!
Pussycat, misschien is rust wel even goed. Wel goed denk ik dat je wel een tijd nu met jezelf heb afgesproken om erna te laten kijken. Alleen vraag ik me af, als ik naar je cyclussen kijk ben je er toch al langer dan een jaar mee bezig? Gezien een aantal langere cyclussen of heb ik het verkeerd?
Sanne ik lig steeds in een deuk als ik jou stukjes lees rond de vruchtbare periode. Je schrijft het (of ik lees het zo) alsof je man er geen puf meer voor heeft , helemaal afgemat op de bank zit en dan nog een keer mee moet. Heb dan helemaal een beeld voor me.
Linnie Had ik je nog niet gegeven. Fijn dat je je al wat beter voelt. En wat een fijn vooruit zicht je vakantie. Lekker genieten!
Sleeping beauty veel plezier morgen. Hoop dat de zon nog een beetje gaat schijnen!
Weegschaal Hoe ging het vanmiddag? Of heb ik er overheen gelezen?
All, als ik over 2weken nog niet gebeld ben, bel ik zelf terug over hoe of wat. Tot die tijd wacht ik geduldig (not) af
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Klopt Samantha, maar ik was gestopt met borstvoeding toen kwam mijn cyclus niet echt op gang eerst 45 dagen toen 75. En rond Juli/augustus gingen we er echt voor zeg maar. Maar ik ben nooit meer aan de oil gegaan na bevalling. Alleen condooms af en toe tot 6 maand na bevalling
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Samantha schreef:
Sanne ik lig steeds in een deuk als ik jou stukjes lees rond de vruchtbare periode. Je schrijft het (of ik lees het zo) alsof je man er geen puf meer voor heeft , helemaal afgemat op de bank zit en dan nog een keer mee moet. Heb dan helemaal een beeld voor me
Hahha zo schrijf ik het ook wel, omdat ie zo ook een beetje doet;). Maar zo vaak vind ie niet erg, maar tzou voor hem ook net hoeven (beide harde werkers, vooral hij, dus iedere dag hoeft niet voor hem. Maar zo in de periode dat ie moet komt ie wel hoor, doet ie om zogenaamd leuk te zijn, en volgens mij doe ik dan met zn manier mee). Dus; nog maar 1 keer hahaha
sanne-84- Ratel
Weegschaal, ben heel erg benieuwd hoe het gisteren is geweest. Hopelijk is geen bericht, goed bericht???
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Vandaag weer aan t werk. Alleen moeten ze het er nog niet over hebben tegen mij, want dan schiet ik weer vol...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
@ Linnie,
@ Weegschaal, waar ben je?
@ Sanne, hij kan er gelukkig nog om lachen en maakt er een grapje van. KLus ze
@ Samantha, spannend hoor. Succes met wachten
@ all, hier weinig nieuws. begin morgen weer met testen en verder lekker weekend houden. Iedereen fijn weekend.
@ Weegschaal, waar ben je?
@ Sanne, hij kan er gelukkig nog om lachen en maakt er een grapje van. KLus ze
@ Samantha, spannend hoor. Succes met wachten
@ all, hier weinig nieuws. begin morgen weer met testen en verder lekker weekend houden. Iedereen fijn weekend.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Linnie: Ook al voelt het nu nog niet zo, het komt goed meis. Ooit gaat dit een plaatsje krijgen. Echt.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Linnie: Ook al voelt het nu nog niet zo, het komt goed meis. Ooit gaat dit een plaatsje krijgen. Echt.
Ik moet zeggen, met de dag gaat t beter.
En thnx nillis en jasmine
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Jasmine schreef:Linnie: Ook al voelt het nu nog niet zo, het komt goed meis. Ooit gaat dit een plaatsje krijgen. Echt.
Ik moet zeggen, met de dag gaat t beter.
En thnx nillis en jasmine
Fijn om te horen! Want tis logisch dat je er nu nog snel vol van schiet. Hopenlijk kun je het wel een beetje bij je collega's kwijt
sanne-84- Ratel
@ All, nou nog een week wachten en misschien weet ik dan wat dat stomme beetje bloedverlies telkens was!
@ Linnie, fijn dat het wat beter gaat!
@ Nillis, hopelijk snel een goede ovulatie test en daarna een goede zwangerschapstest!
@ Pussycat, wilden jullie vanaf 6 maanden al voor een tweede dan? Hopelijk mag het snel raak zijn!
@ Linnie, fijn dat het wat beter gaat!
@ Nillis, hopelijk snel een goede ovulatie test en daarna een goede zwangerschapstest!
@ Pussycat, wilden jullie vanaf 6 maanden al voor een tweede dan? Hopelijk mag het snel raak zijn!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Wat is het hier rustig. ook wel eens lekker. Hier weinig bijzonderheden. Zijn vanmorgen op pad geweest voor nieuwe eetkamerstoelen en tafel, maar meningen zijn nog verdeeld, dus na het slaapje van T gaan we nog even weer op pad. Verder weer begonnen met testen. Morgen high tea met een vriendin en daarna nog bbq, zal dus wel weer tonnetje rond zijn. Ga morgenvroeg wel eerst even hardlopen.
Fijn weekend.
Fijn weekend.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
hier nog druk bezig;)
hoewel mn ticker aangeeft dat vandaag mn ovulatie zou plaatsvinden, en ik uit ben gegaan van mn 'langst' cyclus (de uitzondering van 32 weggelaten) heb ik alleen nog geen positieve ovulatietest..
ofwel, snap mn lichaam nu alweer niet..
vanavond nog maar een keer klussen als het lukt (vanmorgen niet) en dan zie ik wel weer verder...
hoewel mn ticker aangeeft dat vandaag mn ovulatie zou plaatsvinden, en ik uit ben gegaan van mn 'langst' cyclus (de uitzondering van 32 weggelaten) heb ik alleen nog geen positieve ovulatietest..
ofwel, snap mn lichaam nu alweer niet..
vanavond nog maar een keer klussen als het lukt (vanmorgen niet) en dan zie ik wel weer verder...
sanne-84- Ratel
Ik bloed?! Even helemaal verbaasd... Niet veel. Maar ik kijk even aan of het door zet
Samantha- Fluisteraar
Mijn verhaal over de onderzoeken!
Door logistieke problemen moeten we maandag terug komen voor de bloedafnames. De uitslagen van het stollings-, afweer- en schildklieronderzoek krijgen we dan twee weken later. Het chromosomenonderzoek duurt minimaal 4 mnd.
Als er niets uit de onderzoeken komen mogen we meedoen aan het promise onderzoek. Dit is een onderzoek naar het gebruik van progesteron. Ik heb dan 50% kans dat ik een placebo krijg, maar het is altijd te proberen!
Op de echo zagen ze geen bijzonderheden. Alleen is opnieuw bevestigd dat ik dun baarmoederslijmvlies heb. Dit zou volgens de gyn alleen problemen moeten geven bij het innestellen, wat bij mij dus wel goed gaat. Alleen lees ik op internet toch andere verhalen...
De verhalen op internet en de eerlijkheid van de gyn dat er in Nederland niet afgeweken wordt van de protocollen bij onderzoek en behandeling nam mijn vertrouwen helemaal weg. Ik heb veel gepiekerd de afgelopen dagen over het laten doen van meer onderzoeken en het krijgen van een behandeling, als er uit de eerste onderzoeken niets komt. Alleen is de realiteit dat het vaker de 4e/5e/6e keer toch goed gaan zonder extra onderzoeken en behandeling dan met... Dus heb ik besloten er na mijn menstruatie van volgende week er toch weer vol goede moed voor te gaan! Het opzoeken van een privekliniek of het buitenland hou ik gewoon in mijn achterhoofd voor de toekomst.
Door logistieke problemen moeten we maandag terug komen voor de bloedafnames. De uitslagen van het stollings-, afweer- en schildklieronderzoek krijgen we dan twee weken later. Het chromosomenonderzoek duurt minimaal 4 mnd.
Als er niets uit de onderzoeken komen mogen we meedoen aan het promise onderzoek. Dit is een onderzoek naar het gebruik van progesteron. Ik heb dan 50% kans dat ik een placebo krijg, maar het is altijd te proberen!
Op de echo zagen ze geen bijzonderheden. Alleen is opnieuw bevestigd dat ik dun baarmoederslijmvlies heb. Dit zou volgens de gyn alleen problemen moeten geven bij het innestellen, wat bij mij dus wel goed gaat. Alleen lees ik op internet toch andere verhalen...
De verhalen op internet en de eerlijkheid van de gyn dat er in Nederland niet afgeweken wordt van de protocollen bij onderzoek en behandeling nam mijn vertrouwen helemaal weg. Ik heb veel gepiekerd de afgelopen dagen over het laten doen van meer onderzoeken en het krijgen van een behandeling, als er uit de eerste onderzoeken niets komt. Alleen is de realiteit dat het vaker de 4e/5e/6e keer toch goed gaan zonder extra onderzoeken en behandeling dan met... Dus heb ik besloten er na mijn menstruatie van volgende week er toch weer vol goede moed voor te gaan! Het opzoeken van een privekliniek of het buitenland hou ik gewoon in mijn achterhoofd voor de toekomst.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@ Nillis; Fijn zo'n lang weekend, geniet ervan!
@ Pussycat; Kan me je zorgen voorstellen. Misschien kunnen ze je doorsturen voor wat onderzoeken!
@ Sanne-84; Die man van jou heeft het maar zwaar Ben je al aan het zoeken naar een vakantie?
@ Boekenwurm; Nog steeds geen last van bijwerkingen?
@ Blue Flower; Fijn dat ze het dan al in de gaten houden van je schildklier! Het kan een oorzaak zijn van miskramen, daarom wil ik het onderzocht hebben (heb er 3 gehad het afgelopen jaar).
@ Sleepingbeauty; Hoe was de bruiloft?
@ Anniemie; Klinkt pijnlijk!
@ Samantha; Wat goed, ik duim dat het doorzet!
@ Pussycat; Kan me je zorgen voorstellen. Misschien kunnen ze je doorsturen voor wat onderzoeken!
@ Sanne-84; Die man van jou heeft het maar zwaar Ben je al aan het zoeken naar een vakantie?
@ Boekenwurm; Nog steeds geen last van bijwerkingen?
@ Blue Flower; Fijn dat ze het dan al in de gaten houden van je schildklier! Het kan een oorzaak zijn van miskramen, daarom wil ik het onderzocht hebben (heb er 3 gehad het afgelopen jaar).
@ Sleepingbeauty; Hoe was de bruiloft?
@ Anniemie; Klinkt pijnlijk!
@ Samantha; Wat goed, ik duim dat het doorzet!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal, beetje wazig dus eigenlijk nog?
Wel goed dat je er dus wel weer voor gaat!
Enne, zo zwaar heeft mn man t niet, wordt vanaaf oas de 3e keer;) wordt vooral gek van mezelf en mn geplan en onzekerheid haha
Wel goed dat je er dus wel weer voor gaat!
Enne, zo zwaar heeft mn man t niet, wordt vanaaf oas de 3e keer;) wordt vooral gek van mezelf en mn geplan en onzekerheid haha
sanne-84- Ratel
Het waren maar drie druppels. Ik ga er van uit dat het kwam door het uitstrijkje van de week. Heb nu nog wat bruinige afscheiding maar het stelt weinig voor
Samantha- Fluisteraar
@ nillis, leuk weekend gehad zo te lezen!
@ Sanne, hopelijk snel een positieve ovulatietest voor jou!
@ Weegschaal, wat vervelend dat jullie weer terug moeten en alles zo lang duurt! Fijn dat jullie toch vol goede moet verder gaan!
@ Samantha, ook al zo raar wat druppels. Kan het misschien een innesteling zijn bij jou?
@ Sanne, hopelijk snel een positieve ovulatietest voor jou!
@ Weegschaal, wat vervelend dat jullie weer terug moeten en alles zo lang duurt! Fijn dat jullie toch vol goede moet verder gaan!
@ Samantha, ook al zo raar wat druppels. Kan het misschien een innesteling zijn bij jou?
Smaragdje- Ratel
Jemig Weegschaal wat heftig allemaal.
@Samantha, wie weet is het gewoon het innestellen
@Pussycat, misschien inderdaad maar even onderzoeken.. Bij mij was het bij mijn eerste zwangerschap ook dat het waarschijnlijk tussen mijn oren zat.. (wil niet zeggen dat dat bij jou zo is hoor) maar ik was er onbewust zo mee bezig dat ik tijdens het wachten op mijn 2e onderzoek zwanger werd.
@Sanne, hopen dat het na he geplan goed gaat komen dan deze maand
Ik heb geluk dat mijn groene licht tegelijk met mijn vruchtbare dagen kwam haha, zo wat wezen meteen in de eerste ronde, ga er niet vanuit omdat mijn zoontje ook maar opzich liet wachten.
@Samantha, wie weet is het gewoon het innestellen
@Pussycat, misschien inderdaad maar even onderzoeken.. Bij mij was het bij mijn eerste zwangerschap ook dat het waarschijnlijk tussen mijn oren zat.. (wil niet zeggen dat dat bij jou zo is hoor) maar ik was er onbewust zo mee bezig dat ik tijdens het wachten op mijn 2e onderzoek zwanger werd.
@Sanne, hopen dat het na he geplan goed gaat komen dan deze maand
Ik heb geluk dat mijn groene licht tegelijk met mijn vruchtbare dagen kwam haha, zo wat wezen meteen in de eerste ronde, ga er niet vanuit omdat mijn zoontje ook maar opzich liet wachten.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoevaak jullie nu in de maand aan het klussen zijn?
Met S. was ik echt heel erg. Ik denk dat we toen op 10 a 12 keer zaten en dan steeds om de dag. Na 2 maanden was ik zwanger. Ik denk ook niet dat ik zoveel nog maanden lang had volgehouden
Deze maand hebben we 4x seks gehad voor en tijdens de eisprong (over 9 dagen kan ik testen)
Met S. was ik echt heel erg. Ik denk dat we toen op 10 a 12 keer zaten en dan steeds om de dag. Na 2 maanden was ik zwanger. Ik denk ook niet dat ik zoveel nog maanden lang had volgehouden
Deze maand hebben we 4x seks gehad voor en tijdens de eisprong (over 9 dagen kan ik testen)
Gast- Gast
Samantha, dat zou wel mooi zijn, een innesteling;)
Smaragdje, zoals al een beetje verwacht was mn ovulatietest nu alweer minder dan gister (en toen was het al niet overduidelijk) ik geloof niet dat die dingen aan mj besteed zijn (ach, ik weet nu zo ongeveer mn eisprong, op die ene dag moet het dan niet neerkomen toch?)
Blue flower, dat is geluk idd, en hopenlijk nog meer geluk dan!
Smaragdje, zoals al een beetje verwacht was mn ovulatietest nu alweer minder dan gister (en toen was het al niet overduidelijk) ik geloof niet dat die dingen aan mj besteed zijn (ach, ik weet nu zo ongeveer mn eisprong, op die ene dag moet het dan niet neerkomen toch?)
Blue flower, dat is geluk idd, en hopenlijk nog meer geluk dan!
sanne-84- Ratel
Razz_ schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoevaak jullie nu in de maand aan het klussen zijn?
Rond de eisprong om de dag, komt dus op zo'n 4x uit.
Heb net mn 'probleem' ook even voorgelegd aan man, dat ik gister een beeje een positieve test had, vandaag weer niet, en dat dus waarschijnlikk vandaag mn eisprong zou moeten zijn. Gister seksgehad, maar als we het vandaag weer doen dan is er een grotere kans (beter een keerteveel dan te weinig?) maar kom je weer meer in de buurt van het moeten.
Gelukkig komt ie dalik ff mee naar boven;).
De rest van de week een 'normaal' ritme
sanne-84- Ratel
@ Sanne, ik zou precies dat zelfde probleem hebben volgens mij! Nu weet je wel, wanneer je ongeveer ongsteld kunt worden. Kan het wel raak zijn, als je gister een positieve ovulatietest had?
Smaragdje- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: