voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ja, want als ik gister een positievetest had, dan is mn eisprong 24-48 uur na gister, dus vandaag (of morgen).Smaragdje schreef:@ Sanne, ik zou precies dat zelfde probleem hebben volgens mij! Nu weet je wel, wanneer je ongeveer ongsteld kunt worden. Kan het wel raak zijn, als je gister een positieve ovulatietest had?
Omdat ik een vrij regelmatige cyclus heb weet ik al wanneer ik ongesteld moet worden, en ook ongeveer waneer mn eisprong is (alleen had ik em gster verwacht, en zouden we zonder testen vandaag geen seks meer hebben)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
sanne-84 schreef:Ja, want als ik gister een positievetest had, dan is mn eisprong 24-48 uur na gister, dus vandaag (of morgen).Smaragdje schreef:@ Sanne, ik zou precies dat zelfde probleem hebben volgens mij! Nu weet je wel, wanneer je ongeveer ongsteld kunt worden. Kan het wel raak zijn, als je gister een positieve ovulatietest had?
Omdat ik een vrij regelmatige cyclus heb weet ik al wanneer ik ongesteld moet worden, en ook ongeveer waneer mn eisprong is (alleen had ik em gster verwacht, en zouden we zonder testen vandaag geen seks meer hebben)
Kijk, doe jullie best ;-)
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:sanne-84 schreef:Ja, want als ik gister een positievetest had, dan is mn eisprong 24-48 uur na gister, dus vandaag (of morgen).Smaragdje schreef:@ Sanne, ik zou precies dat zelfde probleem hebben volgens mij! Nu weet je wel, wanneer je ongeveer ongsteld kunt worden. Kan het wel raak zijn, als je gister een positieve ovulatietest had?
Haha zullen we dalik doen.
En dan hopen dat het zin heeft, want kan zelf al zo gek worden mvan mn eigen gedenk/geplan/gepieker, laat staan jullie en mn man
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Smaragdje schreef:sanne-84 schreef:Ja, want als ik gister een positievetest had, dan is mn eisprong 24-48 uur na gister, dus vandaag (of morgen).Smaragdje schreef:@ Sanne, ik zou precies dat zelfde probleem hebben volgens mij! Nu weet je wel, wanneer je ongeveer ongsteld kunt worden. Kan het wel raak zijn, als je gister een positieve ovulatietest had?
Haha zullen we dalik doen.
En dan hopen dat het zin heeft, want kan zelf al zo gek worden mvan mn eigen gedenk/geplan/gepieker, laat staan jullie en mn man
Hahaha, je zult over twee weken weten of het zin heeft gehad!
Smaragdje- Ratel
Is dit de eerste ronde dat je ovulatietesten gebruikt Sanne? En komt het een beetje overheen met je ticker of andere berekeningen op internet?
Gast- Gast
Nee, hoewel mn eerste ronde niet echt betrouwbaarvwas qua ovulatietesten (tijden kwamen niet goed uit) voor mn gevoel geven de testen 1 of 2 dagen oater mn eisprong aan dan ik uittel of internet aangeeft. Maar dit kan idd ookvan persoon tot persoon schelenRazz_ schreef:Is dit de eerste ronde dat je ovulatietesten gebruikt Sanne? En komt het een beetje overheen met je ticker of andere berekeningen op internet?
sanne-84- Ratel
@ Sanne, ga jij je eens snel met andere dingen bezig houden!
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:@ Sanne, ga jij je eens snel met andere dingen bezig houden!
Haha man is nog tv aant kijken;)
sanne-84- Ratel
Ik denk niet dat het een innesteling is hoor. Dan zou de dokter toch iets van activiteit gezien moeten hebben op de echo? Alles zag er rustig uit. Gewoon doodstil dus. Ik ga maar gewoon uit van een gesprongen adertje of het wondje van het uitstrijkje wat door de sex gesprongen is.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
@ All, vrijdag heb ik een trouwfeest en zou dan graag een wijntje drinken als ik niet zwanger ben. Alleen ik twijfel of het al wel zin heeft om op do/vrij te testen, aangezien zaterdag de 38ste dag van mijn cyclus pas is. Zouden jullie gewoon niets drinken of toch een van die dagen al testen al kan het voor niets zijn?
Smaragdje- Ratel
Ik zou voor de zekerheid gewoon testen Smaragdje. Je zit dan 1 of twee dagen voor je NOD toch?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Poe lastig. Je zou vrijdag een testje kunnen doen. Maar als die dan negatief is wil t niet ofer fefinitie zeggen dat je nuet zwanger bent, aangezien 38 je kortste cyclus is.
Ik ben (vooral vanaf mn eisprong) sowieso voirzichtig met drank, hoewel ze zeggen dat de eerste g weken er nig,geen bliedband is
Ik ben (vooral vanaf mn eisprong) sowieso voirzichtig met drank, hoewel ze zeggen dat de eerste g weken er nig,geen bliedband is
sanne-84- Ratel
@ Sanne, ik drink ook echt nooit hoor, heel af en toe eens eens een keer een wijntje, maar bij zoiets vind ik het toch wel een keer lekker Zal dan ook maar om 1 of 2 wijntjes gaan hoor, daar niet van. Alleen ben er meestal ook vrij voorzichtig mee. Als ik een positieve test zou hebben, dan zou ik ook absoluut niet drinken.
@ Slaatje, ik zit dan op dag 37 van de 38.
@ Slaatje, ik zit dan op dag 37 van de 38.
Smaragdje- Ratel
Ik zou dan echt een testje doen. Je weet natuurlijk nooit hoe je hcg het doet, maar ik heb ook met middagurine een dag voor mijn NOD positief getest. En daarbij heeft mijn vk mij laatst verteld dat je pas met 6 weken een bloedband heb met je kindje, een wijntje zou dan echt geen kwaad kunnen. Dus mocht je negatief testen en later positief, dan kan het wijntje geen kwaad. Ik zou het dan alleen wel bij 1 of twee wijntjes houden.
slaatje- Kletskop
Lastig Smaragdje. Als een negatief resultaat je dag niet teveel beïnvloedt, zou ik een testje doen. Durf je het niet aan, dan zou ik ook niet drinken. Mocht je wel zwanger zijn en het gaat mis, kun je jezelf in elk geval dat niet kwalijk nemen.
Ik word hier lichtelijk gek van mezelf. Ben zó benieuwd of ik zwanger ben. Heb heel sterk het gevoel dat het nog wel eens zo kan zijn. Heb een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar niet alsof ik ongesteld moet worden. Ik betrap mezelf op mijn handen op mijn buik leggen en op kwalen die ik mijn eerste zwangerschap ook had: ontzettende nesteldrang in de eerste weken. O ja, en trek niet te vergeten. Gisteravond twee borden nasi op, anderhalf uur later de frituurpan aangezet, want had alweer trek en twee uur later nog eens een broodje gegeten. Volgens mijn man zijn mijn borsten voller, al zie ik dat zelf nog niet zo. Maar ik wil niet hopen, niet te enthousiast worden bij het idee. Ik wil niet teleurgesteld worden.
Ik word hier lichtelijk gek van mezelf. Ben zó benieuwd of ik zwanger ben. Heb heel sterk het gevoel dat het nog wel eens zo kan zijn. Heb een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar niet alsof ik ongesteld moet worden. Ik betrap mezelf op mijn handen op mijn buik leggen en op kwalen die ik mijn eerste zwangerschap ook had: ontzettende nesteldrang in de eerste weken. O ja, en trek niet te vergeten. Gisteravond twee borden nasi op, anderhalf uur later de frituurpan aangezet, want had alweer trek en twee uur later nog eens een broodje gegeten. Volgens mijn man zijn mijn borsten voller, al zie ik dat zelf nog niet zo. Maar ik wil niet hopen, niet te enthousiast worden bij het idee. Ik wil niet teleurgesteld worden.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Smaragdje schreef:@ Sanne, ik drink ook echt nooit hoor, heel af en toe eens eens een keer een wijntje, maar bij zoiets vind ik het toch wel een keer lekker Zal dan ook maar om 1 of 2 wijntjes gaan hoor, daar niet van. Alleen ben er meestal ook vrij voorzichtig mee. Als ik een positieve test zou hebben, dan zou ik ook absoluut niet drinken
Tja, ik denk dat het niet veel uitmaakt wat je doet. Doe wat je wilt;)
sanne-84- Ratel
Jasmine, dat klinkt wel positief
sanne-84- Ratel
Jasmientje, ik ga zo hard voor je duimen en hopen dat jouw intuitie net zo sterk is als die van mij is geweest? Wanneer wil je eventueel gaan testen?
Smaragdje, voor jou ga ik uiteraard ook duimen!
Smaragdje, voor jou ga ik uiteraard ook duimen!
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Ik zou dan echt een testje doen. Je weet natuurlijk nooit hoe je hcg het doet, maar ik heb ook met middagurine een dag voor mijn NOD positief getest. En daarbij heeft mijn vk mij laatst verteld dat je pas met 6 weken een bloedband heb met je kindje, een wijntje zou dan echt geen kwaad kunnen. Dus mocht je negatief testen en later positief, dan kan het wijntje geen kwaad. Ik zou het dan alleen wel bij 1 of twee wijntjes houden.
Klopt, daarom heb ik ook vlak na de positieve test nog een keer carpaccio gegeten, omdat ik dat echt heeeerlijk vind en het gedurende de rest van de zwangerschap natuurlijk niet meer kon eten!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:slaatje schreef:Ik zou dan echt een testje doen. Je weet natuurlijk nooit hoe je hcg het doet, maar ik heb ook met middagurine een dag voor mijn NOD positief getest. En daarbij heeft mijn vk mij laatst verteld dat je pas met 6 weken een bloedband heb met je kindje, een wijntje zou dan echt geen kwaad kunnen. Dus mocht je negatief testen en later positief, dan kan het wijntje geen kwaad. Ik zou het dan alleen wel bij 1 of twee wijntjes houden.
Klopt, daarom heb ik ook vlak na de positieve test nog een keer carpaccio gegeten, omdat ik dat echt heeeerlijk vind en het gedurende de rest van de zwangerschap natuurlijk niet meer kon eten!
Hoe gaat het nu met jullie mooie meisie Lejow?
slaatje- Kletskop
Jasmine, ik hoop het enorm voor je!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ Smaragdje, je moet doen waar jij je goed bij voelt. je kunt testen met kans op negatief en misschien later wel positief. je stemming kan er anders door zijn.Of gewoon niet drinken, dan ben je voor zekerheid gegaan. Ik drink zelf nooit en kan het dus ook makkelijk laten staan.
@ Jasmine, ik hoop het zo voor je. Zal gaan duimen.
@ Weegschaal, dus nog steeds weinig nieuws. Maar jullie kun dus wel verder gaan. Wel nog een .
@ Sanne, ik heb geen problemen met de ovutesten. Ze zijn bij mij altijd duidelijk, alleen nog niet zwanger. Maar komt vanzelf. Spannend hoor.
@ all, hier vandaag ineens een positieve ovulatietest. Verwacht hem pas woensdag of donderdag. Zal dus betekenen dat mijn cyclus deze maand weer naar 28 dagen gaat i.p.v 30 dagen. is op zich wel gunstig, want dan ben ik net voor de vakantie ongesteld en dus niet op vakantie. maar hopelijk helemaal niet ongesteld. We hebben zaterdag geklust en zullen vandaag en morgen nog maar even aan de klus gaan. Verder hier weinig bijzonderheden. Zijn nog aan het discussiëren over de stof voor de eetkamerstoelen. Gaan ze donderdagavond bestellen. Morgenvroeg nog weer zwemmen met T. is de laatste keer voor de vakantie. Ga nu nog even poetsen voor T wakker wordt.
Fijne dag allemaal
@ Jasmine, ik hoop het zo voor je. Zal gaan duimen.
@ Weegschaal, dus nog steeds weinig nieuws. Maar jullie kun dus wel verder gaan. Wel nog een .
@ Sanne, ik heb geen problemen met de ovutesten. Ze zijn bij mij altijd duidelijk, alleen nog niet zwanger. Maar komt vanzelf. Spannend hoor.
@ all, hier vandaag ineens een positieve ovulatietest. Verwacht hem pas woensdag of donderdag. Zal dus betekenen dat mijn cyclus deze maand weer naar 28 dagen gaat i.p.v 30 dagen. is op zich wel gunstig, want dan ben ik net voor de vakantie ongesteld en dus niet op vakantie. maar hopelijk helemaal niet ongesteld. We hebben zaterdag geklust en zullen vandaag en morgen nog maar even aan de klus gaan. Verder hier weinig bijzonderheden. Zijn nog aan het discussiëren over de stof voor de eetkamerstoelen. Gaan ze donderdagavond bestellen. Morgenvroeg nog weer zwemmen met T. is de laatste keer voor de vakantie. Ga nu nog even poetsen voor T wakker wordt.
Fijne dag allemaal
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Ik zou zelf niet drinken als ik wist dat ik zwanger ben, het gaat dan niet zozeer om de directe bloedband met het kind, maar volgens mij kan alcohol ook een negatief effect hebben op de celdeling. Ik zou daar in elk geval geen risico mee lopen.
Hetzelfde geldt voor rauw vlees, als jij in het begin van de zwangerschap toxoplasmose oploopt (en de incubatietijd kan trouwens nog drie weken zijn) kan je daar zelfs een miskraam van krijgen. Ik zou daar dus wel wat voorzichtiger mee zijn, en niet bij alles denken 'er is toch nog geen bloedband, dus het kan wel'.
Hetzelfde geldt voor rauw vlees, als jij in het begin van de zwangerschap toxoplasmose oploopt (en de incubatietijd kan trouwens nog drie weken zijn) kan je daar zelfs een miskraam van krijgen. Ik zou daar dus wel wat voorzichtiger mee zijn, en niet bij alles denken 'er is toch nog geen bloedband, dus het kan wel'.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik zou zelf niet drinken als ik wist dat ik zwanger ben, het gaat dan niet zozeer om de directe bloedband met het kind, maar volgens mij kan alcohol ook een negatief effect hebben op de celdeling. Ik zou daar in elk geval geen risico mee lopen.
Ik ben zo ook hoor. Tussen m'n eisprong en m'n menstruatie eet ik ook geen rauw vlees, drink ik geen alcohol of energy drink. Dan kan ik mezelf ook nooit de schuld geven mocht het fout gaan. Natuurlijk zijn er ook andere redenen dat het fout kan gaan maar dit heb je zelf in de hand
Gast- Gast
smaragdje, ik zou geen wijntje nemen. Wat voegen 2 wijntjes nu extra toe aan een gezellige bruiloft? Nu drink ik sowieso niet dus ik heb makkelijk praten maar voor mij geldt hetzelfde met rouw vlees, voorverpakte vis etc. Maar wie weet heb je vrijdag gewoon een positieve test in je handen en hoef je niet meer e twijfelen!
Jasmine, spannend!! Wanneer wil je gaan testen?
Nillis, dat zou mooi zijn als je een kortere cyclus hebt en hopelijk wordt je natuurlijk helemaal niet ongesteld! Je hebt het waarschijnlijk al verteld maar waar gaan jllie heen op vakantie?
Susan, ik ben het met je eens.
hier gaat alles zijn gangetje, ik heb denk ik morgen mijn ei-sprong volgens de cijfertjes. Dan begint het lange wachten weer, een maand heeft nog nooit zo lang geduurd!
Ik heb een luie dag vandaag, J is aan het spoken snachts, ik moet er minimaal 4x tussen 00:00 en 6:00. Meestal beland ze na 3:00 bij ons in bed. Vanmorgen stond N om 6:00 naast ons bed omdat hij nat was, zijn luier had doorgelekt. Dus ja toen waren we allemaal wakker en ben ik maar onder de douche gegaan. Voor 8:30 had ik de woonkamer al gezogen, kinderen gedoucht, zelf gedoucht, gegeten, N naar school gebracht en boodschappen gedaan. Als tegenhanger vanmiddag even een uurtje op de bank geslapen, de kinderen waren zowaar een uurtje rustig aan het spelen!
Vandaag bleken J haar schoene alweer te klein, gelukkig hadden ze een leuk paar een maat groter staan met 40% korting. Dus ze heeft nieuwe schoenen.
Jasmine, spannend!! Wanneer wil je gaan testen?
Nillis, dat zou mooi zijn als je een kortere cyclus hebt en hopelijk wordt je natuurlijk helemaal niet ongesteld! Je hebt het waarschijnlijk al verteld maar waar gaan jllie heen op vakantie?
Susan, ik ben het met je eens.
hier gaat alles zijn gangetje, ik heb denk ik morgen mijn ei-sprong volgens de cijfertjes. Dan begint het lange wachten weer, een maand heeft nog nooit zo lang geduurd!
Ik heb een luie dag vandaag, J is aan het spoken snachts, ik moet er minimaal 4x tussen 00:00 en 6:00. Meestal beland ze na 3:00 bij ons in bed. Vanmorgen stond N om 6:00 naast ons bed omdat hij nat was, zijn luier had doorgelekt. Dus ja toen waren we allemaal wakker en ben ik maar onder de douche gegaan. Voor 8:30 had ik de woonkamer al gezogen, kinderen gedoucht, zelf gedoucht, gegeten, N naar school gebracht en boodschappen gedaan. Als tegenhanger vanmiddag even een uurtje op de bank geslapen, de kinderen waren zowaar een uurtje rustig aan het spelen!
Vandaag bleken J haar schoene alweer te klein, gelukkig hadden ze een leuk paar een maat groter staan met 40% korting. Dus ze heeft nieuwe schoenen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: