voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Snoes, hoe gaat het met jou? Willen jullie weten wat het wordt?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Miss G, rood vlees eten en alcohol drinken kan nog wel hoor. Zou de alcohol wel met mate doen, maar rood vlees kan geen kwaad. Zelfs als je zwanger bent, kun je dat tot zes weken nog eten, omdat je pas met 6 weken een bloedband met je kindje hebt, vertelde de vk. Niet dat ik het nu wel doe, maar even voor jouw info :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wat lief dat je er naar vraagt! Met mij gaat het heel goed, vind het heerlijk om zwanger te zijn, ik geniet volop! Wij wilden inderdaad graag weten wat het wordt, en dat weten we sinds een week ook.Smaragdje schreef:@ Snoes, hoe gaat het met jou? Willen jullie weten wat het wordt?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je Slaatje, heb ik ook weer wat geleerd.
Gelukkig drink ik amper alcohol, maar net het weekend dat ik mag testen heb ik een verjaardag waar dus gedronken gaat worden, maar dan weet ik het gelukkig al!
Ik heb denk ik een vroege eisprong (als dat mogelijk is) aangezien ik al draden kan trekken (beetje goor, dus zeg ik het maar zo )
Toevallig zei mijn moeder laatst dat ik een erg korte cyclus had voordat ik aan de pil ging, dus wie weet.. ik weet het zelf in ieder geval niet meer.
Gelukkig drink ik amper alcohol, maar net het weekend dat ik mag testen heb ik een verjaardag waar dus gedronken gaat worden, maar dan weet ik het gelukkig al!
Ik heb denk ik een vroege eisprong (als dat mogelijk is) aangezien ik al draden kan trekken (beetje goor, dus zeg ik het maar zo )
Toevallig zei mijn moeder laatst dat ik een erg korte cyclus had voordat ik aan de pil ging, dus wie weet.. ik weet het zelf in ieder geval niet meer.
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Wel vreemd ik dacht dat ik ongesteld geworden was vanmorgen, want ik had een veeg bloed, dus gelijk tampon in gedaan, maar het is bij die veeg gebleven.
Wel veel last in het gebied van baarmoeder/blaas/darmen. Pff wat dat nou weer is?
Hopelijk geen blaasontsteking ofzo? Heb ik nog nooit gehad hoor, dus geen idee hoe het voelt, maar ik voel continue een zeurderig gevoel.
Wel veel last in het gebied van baarmoeder/blaas/darmen. Pff wat dat nou weer is?
Hopelijk geen blaasontsteking ofzo? Heb ik nog nooit gehad hoor, dus geen idee hoe het voelt, maar ik voel continue een zeurderig gevoel.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Snoes schreef:Wat lief dat je er naar vraagt! Met mij gaat het heel goed, vind het heerlijk om zwanger te zijn, ik geniet volop! Wij wilden inderdaad graag weten wat het wordt, en dat weten we sinds een week ook.Smaragdje schreef:@ Snoes, hoe gaat het met jou? Willen jullie weten wat het wordt?
Fijn dat het zo goed gaat! Leuk dat jullie het weten, nu kunnen jullie echte jongens of meisjes spulletjes gaan kopen! Wij mogen het zeker niet weten ;-) Weet de familie het wel, of houden jullie het voor jullie zelf?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje, wij houden het onder ons tweetjes, dus verder weet niemand het. Wordt de verrassing voor onze omgeving alleen maar groter als ons kindje geboren wordt
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
PC, als je het niet vertrouwd, even naar de ha om je urine in te leveren. Heb je ook last van steken in je zij, brand het als je plast en moet je heel vaak plassen? En op welke dag zit je nu ook weer van je cyclus?
slaatje- Kletskop
Nee slaatje dat heb ik dan weer niet. Dat maakt mij ook twijfel. Ik weet wel op welke symptomen ik moet letten, maar geen idee hoe het voelt heb het nooit eerder gehad namelijk. Ik zit nu op dag 27.
Pussycat- Ratel
Dan zou ik toch even je urine inleveren. Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je al een testje gedaan? En hoe lang is je cyclus normaal ook weer. Sorry hoor, ik heb echt moeite om dat van iedereen bij te houden. Bij mij bleek het ook innestel bloed te zijn dat weekend voor ik ongesteld moest worden. Ik heb waarschijnlijk een zeer vroeg eisprong gehad en ik denk dat de paar druppels die ik had, het laatste van het innestelen is geweest.....ik blijf dus nog even flink voor je verder duimen. Alleen toch echt de tip even langs de ha te rijden, daar hoef je normaal geen afpsraak voor te maken, je plast daar even in een potje en een paar dagen later heb je de uitslag.
slaatje- Kletskop
Nee heb geen testje gedaan, want ging ervan uit dat ik ongesteld was geworden
Ja.. hoe is mijn cyclus? De laatste 2 keren toevallig 26. Maar daarvoor was het wel anders.
Dit is mijn onderschrift: Gestopt met borstvoeding-45-77-31-37-26-30-32-47-29-(26vmk)-26-26 en nu dus 27.
En had op dag 14 een positieve ovulatietest. Mocht ik na het weekend nog niet ongesteld worden dan test ik dan pas.
Maar ja als ik langs de huisarts ga is het misschien wel handig om eerst te testen
Herken jij iets van mijn symptomen van een blaasontsteking dan? Omdat jij zegt dat ik moet gaan?
Edit: Ik heb trouwens ook helemaal geen menstruatiekrampjes ofzo zeg maar... dat kan duiden op een zwangerschap daarom denk ik dat ik niet zwanger ben. Had jij wel krampjes?
Ja.. hoe is mijn cyclus? De laatste 2 keren toevallig 26. Maar daarvoor was het wel anders.
Dit is mijn onderschrift: Gestopt met borstvoeding-45-77-31-37-26-30-32-47-29-(26vmk)-26-26 en nu dus 27.
En had op dag 14 een positieve ovulatietest. Mocht ik na het weekend nog niet ongesteld worden dan test ik dan pas.
Maar ja als ik langs de huisarts ga is het misschien wel handig om eerst te testen
Herken jij iets van mijn symptomen van een blaasontsteking dan? Omdat jij zegt dat ik moet gaan?
Edit: Ik heb trouwens ook helemaal geen menstruatiekrampjes ofzo zeg maar... dat kan duiden op een zwangerschap daarom denk ik dat ik niet zwanger ben. Had jij wel krampjes?
Pussycat- Ratel
Ik had eigenlijk helemaal geen last van kwaaltjes. Mijn gevoel zei me gewoon dat ik zwanger was. Daarbij had ik wel last van mijn borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Mijn ervarigen hier op het forum hebben me geleerd dat niet iedereen last heeft van kwaaltjes. Probeer daar dus niet te veel van uit te gaan.
En ik vermoed dat ik nu zelf een blaasontsteking heb. Ik moet vaak plassen, mijn urine is bij het afvegen donkergeel, het ruikt wat vreemd. Je kunt het voor de zekerheid gewoon even doen. Daarvoor hoef je niet van te voren te testen. Want dan heb je misschien juist weer uitsluitsel dat het geen zwangerschap is. Nou ja, ik weet het ook niet. Haha, lekker duidelijk ben ik.
En ik vermoed dat ik nu zelf een blaasontsteking heb. Ik moet vaak plassen, mijn urine is bij het afvegen donkergeel, het ruikt wat vreemd. Je kunt het voor de zekerheid gewoon even doen. Daarvoor hoef je niet van te voren te testen. Want dan heb je misschien juist weer uitsluitsel dat het geen zwangerschap is. Nou ja, ik weet het ook niet. Haha, lekker duidelijk ben ik.
slaatje- Kletskop
Haha heb nu toch getest omdat ik het nu wilde weten ook.
Maar weet nu nog niks nou ja... het is geen zwangerschap denk ik want anders dan zal ik wel een duidelijk streepje gehad hebben. En nu kwam er pas een heel vaag 2e streepje echt met 10 minuten pas, dus op de valreep van afleestijd zeg maar.
Ik ga maar eens urine inleveren.....
Maar weet nu nog niks nou ja... het is geen zwangerschap denk ik want anders dan zal ik wel een duidelijk streepje gehad hebben. En nu kwam er pas een heel vaag 2e streepje echt met 10 minuten pas, dus op de valreep van afleestijd zeg maar.
Ik ga maar eens urine inleveren.....
Pussycat- Ratel
Meestal is het na 10 min een indroogstreepje denk ik. Lever in ieder geval je urine in, en ben je na het weekend nog niet ongesteld, kun je altijd nog even testen!!!
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Meestal is het na 10 min een indroogstreepje denk ik. Lever in ieder geval je urine in, en ben je na het weekend nog niet ongesteld, kun je altijd nog even testen!!!
Ja daarom... Thnx voor je tips. Verder alles goed met jou? Voel je, je goed?
Pussycat- Ratel
Graag gedaan meis.
Hier gaat het prima, nog niet echt veel last van kwaaltjes, behalve dan mijn darmen. Merk wel dat ik steeds wat vaker trek krijg. En ik ben van mezelf echt geen grote eter. Moet mezelf vaak dwingen drie ker per dag te eten. Dat gaat nu gelukkig een stuk beter. Verder probeer ik topics over misgelopen zwangerschappen te vermijden. Ik merk dat ik daar wat onrustig van word. En ik wil nu echt alleen maar genieten. Uiteraard houd ik in mijn achterhoofd dat het altijd mis kan gaan, maar mijn gevoel geeft aan dat het goed is en goed gaat, dus daar houd ik aan vast :-) Zaterdag alweer zes weken.
Hier gaat het prima, nog niet echt veel last van kwaaltjes, behalve dan mijn darmen. Merk wel dat ik steeds wat vaker trek krijg. En ik ben van mezelf echt geen grote eter. Moet mezelf vaak dwingen drie ker per dag te eten. Dat gaat nu gelukkig een stuk beter. Verder probeer ik topics over misgelopen zwangerschappen te vermijden. Ik merk dat ik daar wat onrustig van word. En ik wil nu echt alleen maar genieten. Uiteraard houd ik in mijn achterhoofd dat het altijd mis kan gaan, maar mijn gevoel geeft aan dat het goed is en goed gaat, dus daar houd ik aan vast :-) Zaterdag alweer zes weken.
slaatje- Kletskop
Gelukkig heb je (nog) weinig last van kwaaltjes. En dat eten komt wel goed hoor. Dat had ik ook in het begin een vol gevoel en moeite met eten, maar op een gegeven moment had ik weer alleen maar trek
Dat is zo verschillend...
Verstandig dat je zulke topics vermijd vooral als je daar onrustig van wordt. Nergens voor nodig en je hebt ook al een goede echo gehad.
Dat is zo verschillend...
Verstandig dat je zulke topics vermijd vooral als je daar onrustig van wordt. Nergens voor nodig en je hebt ook al een goede echo gehad.
Pussycat- Ratel
Ik meld me hier maar weer voorzichtig aan...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Ik meld me hier maar weer voorzichtig aan...
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Linnie1985 schreef:Ik meld me hier maar weer voorzichtig aan...
hier ook een
Pussycat- Ratel
Knap van je Linnie. Hoe voel je je meis? Misschien stomme vraag, maar wel met oprechte interesse.
slaatje- Kletskop
Nog wel kut, kan van zulke lieve vragen weer in tranen uit barsten. Gisteren oma van mn vriend even aan de telefoon gehad, ze zei me dat ze heel erg met ons mee leeft enzo. Morgen gelukkig extra steun in het zh van mn mams, mn schoonmoeder ging al mee, maar wilde toch graag dat mn eigen ma er ook bij is.
Het vloeien valt me ook tegen, grotendeels alleen maar oud bloed (moet dat nog komen ofzo). En af en toe een stevige paar krampen in mn buik...
Iig heel erg bedankt van jullie steun!
Het vloeien valt me ook tegen, grotendeels alleen maar oud bloed (moet dat nog komen ofzo). En af en toe een stevige paar krampen in mn buik...
Iig heel erg bedankt van jullie steun!
Linnie1985- Kletskop
@PC; spannend dan nog even. Kan natuurlijk zijn dat je nog wat te vroeg hebt getest.
Zou na het weekend er nog een testje aan wagen.
@Linnie; Sterkte voor morgen!
@all;
Vandaag vrij! Heerlijk.
Door al het gedoe met mijn oma, ben ik wel moe vandaag ook uitgeslapen tot half 11 En ik heb de wekker nog wel gezet om 9.00 uur. Mja zal het wel nodig hebben.
Gister uitslag gehoord van het gesprek. Ze is oud en op, haar lichaam neemt niks meer op, ze drinkt weinig. M'n ouders zeiden als ik haar nog wil zien, dat we dan niet zo lang moeten wachten.
Ga vanavond weer heen!
Zou na het weekend er nog een testje aan wagen.
@Linnie; Sterkte voor morgen!
@all;
Vandaag vrij! Heerlijk.
Door al het gedoe met mijn oma, ben ik wel moe vandaag ook uitgeslapen tot half 11 En ik heb de wekker nog wel gezet om 9.00 uur. Mja zal het wel nodig hebben.
Gister uitslag gehoord van het gesprek. Ze is oud en op, haar lichaam neemt niks meer op, ze drinkt weinig. M'n ouders zeiden als ik haar nog wil zien, dat we dan niet zo lang moeten wachten.
Ga vanavond weer heen!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Nou hier niet meer spannend hoor het is nu ineens echt doorgebroken haha echt stom.
Ronde 11 alweer pff. Ik ga me bijna afvragen of ik nog wel vruchtbaar ben of man natuurlijk...
Maar ja we zullen wel gewoon langer geduld moeten hebben.
Linnie Sorry ik lees niet alle topics even goed misschien heb je het ergens verteld, maar wat gaat er morgen gebeuren?
Ronde 11 alweer pff. Ik ga me bijna afvragen of ik nog wel vruchtbaar ben of man natuurlijk...
Linnie Sorry ik lees niet alle topics even goed misschien heb je het ergens verteld, maar wat gaat er morgen gebeuren?
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Nou hier niet meer spannend hoor het is nu ineens echt doorgebroken haha echt stom.
Ze gaan morgen via een echo kijken of alles uit mn lichaam is
Linnie1985- Kletskop
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: