Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 za 7 jul 2012 - 1:42

Ik had ze alleen gistermiddag gebruikt, aangezien ik gisteravond/vannacht nog erge buikpijn had. Het is gelukkig vannacht wel over gegaan.

Ik heb het idee dat ik het vruchtje eindelijk ben verloren. Heb ook het zh gebeld en verteld wat ik gevoeld en gezien had, en zij bevestigde dat het idd het vruchtje kon zijn. Ze vroeg me ook nog hoe mijn bloeding was, kon haar vertellen dat die weer normaal was. Wordt het toch weer meer dan een normale menstruatie, dan moet ik alsnog die pilletjes gebruiken.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mezzoforte za 7 jul 2012 - 1:52

Even ego-post tussendoor.... ik ben vandaag ongesteld geworden en nu een beetje sad omdat het deze ronde dus weer niet gelukt is... Sad
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  slaatje za 7 jul 2012 - 2:01

mezzoforte schreef:Even ego-post tussendoor.... ik ben vandaag ongesteld geworden en nu een beetje sad omdat het deze ronde dus weer niet gelukt is... Sad

hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jasmine za 7 jul 2012 - 2:04

Mezzoforte: hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Smaragdje za 7 jul 2012 - 2:14

@ Mezzoforte, voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Samantha za 7 jul 2012 - 2:19

Sorry dames heb al een tijdje niks van me laten horen. Ik lees wel nog dagelijks mee.

Vanuit hier weinig te melden. Geen ongesteldheid geen zwangerschap. Woensdag een afspraak bij de gynaecoloog.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  SleepingBeauty za 7 jul 2012 - 3:30

@Mezzoforte; Jammer meid!voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888

@Nillis; fijn dat het een leuke bruiloft was!

@ all; ik heb heerlijk gefietst in het zonnetje Laughing hoop een beetje bruin te wordne, heb volgende week een bruiloft en zo'n leuk jurkje. En dat wordt natuurlijk nog mooier als ik lekker bruin ben;)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Smaragdje za 7 jul 2012 - 5:13

SleepingBeauty schreef:
@ all; ik heb heerlijk gefietst in het zonnetje Laughing hoop een beetje bruin te wordne, heb volgende week een bruiloft en zo'n leuk jurkje. En dat wordt natuurlijk nog mooier als ik lekker bruin ben;)

Om precies de zelfde rede was ik ook een poging aan het doen om bruin te worden, dit viel alleen letterlijk in het water...Plenzen dat het deed, toen ik net naar de winkel was gelopen voor een kindje 2012 - Pagina 12 394967

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 za 7 jul 2012 - 6:38

SleepingBeauty schreef:

@Sanne; Was je vriendin ongepland zwanger? Molazwangerschap wat is dat?
Wij hadden in het begin ook zoiets van als het komt dan komt het, maar nu de wens wel steeds groter merk ik en plannen we het

Ze waren er na de bruiloft erg mee bezig, en in de 5e ronde was het raak. Alleen dus in 10e week was het mis. Het vruchtje had zich daarbij ook in baarmoeder ingekapseld, wat er met een extra curatage uit moest. Daarbij moesten ze heel lang wachten totdat het hcg gehalte weer normaal was, want kon zijn dat dat hoog bleef (en er dus iets achter was gebleven) en dan zou ze een operatie krijgen. Gelukkig dus niet.
Maar ik zou denken, errug balen, maar fijn dat je weer mag, dus gaan met die banaan. Maar zij is er dus anders tegenaan gaan kijken. Ze willen het nog wel, maar hebben nu meer zoiets van we zien wel. Vind ik ergens wel knap
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  sanne-84 za 7 jul 2012 - 6:39

Mezzoforte, jammerr.. Sad
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Linda za 7 jul 2012 - 7:26

Hey dames!

Ik heb bijna 2 weken hier niet gereageerd, maar ik heb wel zijdelings meegelezen. Op m'n telefoon op iedereen in dit topic reageren gaat zo lastig, de laptop is stuk, maar als het goed is krijgen we hem maandag of dinsdag weer terug. Onze vakantie zit er bijna weer op, dinsdag moet ik weer werken. Heb er opzich wel weer zin in, het is mooi geweest zo.

Het hele zwanger worden heb ik ook even losgelaten. Ik was er zo obsessief veel mee bezig. Dat gaat nu gelukkig een stuk beter.
Theoretisch gezien zou ik vandaag m'n eisprong moeten hebben, maar ik voel helemaal niks. Dochter is de afgelopen tijd 's nachts weer wakker geweest en dan voed ik haar, heb het idee dat ik daardoor geen eisprong heb.
We hebben ook niet gepland gesext, maar gewoon voor de fun. Dus we zien het vanzelf wel.

Ik kom gauw weer uitgebreid op iedereen reageren!

Liefs!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje za 7 jul 2012 - 21:34

Even ego hoor, mijn ticker stond verkeerd (zag ik zojuist), maar volgens mij ben ik nu na 25 dagen ongesteld geworden :O Dat heb ik dus echt nog nooit in mijn leven gehad...

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Linda za 7 jul 2012 - 21:40

Misschien komt er vanaf nu een beetje regelmaat in. Dat zou fijn zijn toch!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje za 7 jul 2012 - 21:42

Linda schreef:Misschien komt er vanaf nu een beetje regelmaat in. Dat zou fijn zijn toch!

Ja, dat wel, maar ben er een beetje verbaasd over ;-) Ik heb nog nooit een cyclus korter dan 31 dagen gehad namelijk. Even wachten of het nu echt helemaal door gaat zetten.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 8 jul 2012 - 3:26

Smaragdje schreef:Even ego hoor, mijn ticker stond verkeerd (zag ik zojuist), maar volgens mij ben ik nu na 25 dagen ongesteld geworden :O Dat heb ik dus echt nog nooit in mijn leven gehad...

Nou dit had ik dus mishet was best wel wat in 1x, maar daarna is het gelijk gestopt voor een kindje 2012 - Pagina 12 394967

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch zo 8 jul 2012 - 6:36

@ Linnie, hoe is het nu met je? hug

@ Slaatje, ja hoor, het was best wel gezellig. Beetje confronterend nu het bij mij zo raar loopt, maar aan de andere kant ook best lekker om ongegeneerd over baby's te kletsen! Wink Hoe is het met jou? Nog geen klachtjes? En nog wat gezelligs gedaan met je vriend?

@ Razz, lekker toch, dat je er niet zoveel mee bezig bent! Wil ik ook wel Wink Veel plezier de komende week dan maar! Razz

@ Mezzoforte, wat ontzettend balen! hug

@ Samantha, voor als ik het van de week vergeet: veel succes bij de gynaecoloog woensdag! Hopelijk krijg je goed nieuws.

@ Sleeping Beauty, en? Nog bruin geworden? Hier was het gisteren stralend weer, (in tegenstelling tot vandaag) Tegen de avond is het pas gaan regenen.

@ Linda, fijn dat het nu lukt om wat minder met zwanger worden bezig te zijn. Hopelijk heb je toch een eisprong!

@ Smaragdje, het blijft dus nog even spannend! Misschien een innestelingsbloeding? Blijf nog even voor je duimen!

@ All, weekend zit er weer bijna op. Gisteren lekker bij mijn schoonouders gegeten. Vandaag langs geweest bij mijn oma en gegeten bij het pannenkoekenrestaurant bij haar in de buurt. Heb dus niet hoeven koken dit weekend, heerlijk! Verder vandaag zitten kleuren laughcry Morgen vieren 2 collega's hun verjaardag, dus alvast voorbereidingen getroffen voor hun verjaardagshoeden.
Verder helaas nog steeds last van krampen, al heb ik nu het idee dat ze wel iets minder vaak komen ( :dance: ) En ik denk dat mijn eisprong er ook weer aan zit te komen, al weet ik dat ook niet helemaal zeker, aangezien ik er vorige maand dus blijkbaar ook naast zat. En we doen het nog steeds netjes in ieder geval om de dag, dus kan me er ook niet al te druk om maken Wink
Jullie een fijn weekend gehad?
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Weegschaal zo 8 jul 2012 - 6:41

@ Nillis; Een mooi bedrag is altijd leuk!

@ Sleepingbeauty; Fijn dat je je oma nog even 'goed' hebt kunnen zien!

@ Jasmine; Ik herken het er niet naar te durven vragen. Mensen zijn bang om je te raken en vragen daarom maar niks. Soms vind ik dat wel jammer, want ik ben er ook erg open over.

@ sanne-84; Ik herken het wel van je vriendin. Ik wil ook niets liever dan weer zwanger worden, maar ben ook bang voor weer een negatieve ervaring.

@ Stitch; Viel het bezoekje aan je vriendin mee qua confrontatie? voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888

@ Slaatje; Idd erg jammer van die verschillende borsten Very Happy

@ Mezzoforte; voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888

@ Samantha; Veel succes!

@ Smaragdje; Vreemd hoor.

@ Razz_; Succes!

@ Linnie; voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888 Wanneer heb je een controle echo?

Voor ons nog 4 dagen. De komende twee dagen nog werken en dan woensdag een dagje weg met vriendinnen. En dan zijn de ruim 12 weken eindelijk om voor een kindje 2012 - Pagina 12 281626781
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  boekenwurm83 zo 8 jul 2012 - 6:47

Hallo allemaal, iedereen fijn weekend gehad? Gister was het hier stralend weer, lekker heel de dag buiten geweest en 's avonds was er feest in onze woonplaats dus lekker de bloemetjes buiten gezet. Vandaag echt alleen maar regen dus we hebben lekker een filmdagje gehad.

@ Mezzoforte: balen zeg meid! kan me voorstellen dat je een flinke dip hebt!

@ Linnie: hoe gaat het nu met? Je hebt een echt een rotweek achter de rug, hopelijk kun je het nu enigszins afsluiten en weer verder kijken!

@ Raz, Linda en Stitch: Vruchtbare dagen dus voor jullie! Hopelijk kunnen jullie ze goed benutten en is het raak deze keer!

@ slaatje: Hoe gaat het nu met je? En ben je al lekker bezig geweest in de babykamer? Jullie zouden er toch mee bezig gaan?

@ Smaragdje: ben benieuwd of het doorzet!

Ik moet morgen nog 1 tablet duphaston (menstruatie opwekker), maar ik denk dat het al werkt want m'n ongesteldheid is al een beetje begonnen (geloof ik). Terwijl normaal gesproken de menstruatie eigenlijk pas een paar dagen na beeindiging van de duphaston zou moeten beginnen. Maar goed, het zal wel niet zo'n probleem zijn dus ik slik morgen gewoon de laatste tablet en dan vanaf woensdag of donderdag aan de clomid. Spannend hoor.

Nou fijne avond allemaal, wij gaan zo verder met ons filmpje!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Snoes zo 8 jul 2012 - 6:55

Weegschaal schreef:
Voor ons nog 4 dagen. De komende twee dagen nog werken en dan woensdag een dagje weg met vriendinnen. En dan zijn de ruim 12 weken eindelijk om voor een kindje 2012 - Pagina 12 281626781
Echt superfijn meis! Ik heb je PM nog gelezen, maar heb het zo druk gehad dat ik nog niet heb kunnen antwoorden. Iig al véél succes donderdag! voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Annemie zo 8 jul 2012 - 8:02

Razz_ schreef:Oh Linnie wat klote allemaal zeg voor een kindje 2012 - Pagina 12 1371890812 Hoe gaat het nu met je buikpijn?

Wij zitten inmiddels dicht bij mijn vruchtbare dagen dus jullie weten wel wat wij dit weekend gaan doen voor een kindje 2012 - Pagina 12 2474380249
Heel vreemd maar ik wil echt heel graag zwanger worden maar ik ben er eigenlijk niet zo mee bezig. Wel qua seks enzo maar verder heb ik wel zoiets van we zien het wel. Bij S. kon nergens anders meer aan denken dan zwanger worden, zwanger worden en zwanger worden. Niet dat ik het dus minder graag wil maar er zit nu gewoon geen "druk" achter lijkt wel. Ik had dit eigenlijk jiet verwacht van mezelf. Herkenbaar voor meiden die voor een tweede of derde gaan?

De eerste maanden was ik er ook niet zo mee bezig, ik dacht we zien het wel, maar nu heb ik toch wel heel erg dat ik echt graag zwanger wil worden en er veel mee bezig ben, hopelijk duurt het niet lang meer.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mezzoforte zo 8 jul 2012 - 8:02

Om het dan maar positief te bekijken, de lengte van mijn afgelopen cycli: 50-37-33
Gaat dus wel de goede kant op en lijkt zich redelijk te stabiliseren zo smile
Misschien dat ik binnenkort ook maar die ovulatietesten ga proberen. Voor de dames die deze gebruiken of gebruikt hebben, hebben jullie nog aanraders qua merk etc.??

Mijn weekend begon dit weekend met een super leuk feestje op de vrijdagavond, daardoor gisteren beetje luie dag gehad, en vandaag een paar sollicitaties gedaan. Zojuist bezig geweest alle troep die onze kat had veroorzaakt op te ruimen. De arme schat kan er alleen niet zoveel aan doen, daar hij last heeft van een flinke blaasontsteking (veroorzaakt door blaasgruis).
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Smaragdje zo 8 jul 2012 - 8:25

@ Stitch, lekker hoor, eten bij een pannenkoekenrestaurant! Zat je er vorige keer veel ernaast met je eisprong?

@ Weegschaal, tja, ik heb wel vaker vreemde dingen smile Leuk een dagje met vriendinnen.

@ Mezzoforte, lijkt inderdaad de goede kant op te gaan.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 zo 8 jul 2012 - 9:33

Het gaat alweer wat beter. Morgen is de hopelijk laatste controle. Als alles goed is ga ik daarna door naar mn werk, zo niet blijf ik nog n dagje thuis. Morgen weten jullie meer!

Bedankt iig voor jullie steun, heeft me deze week heel erg goed gedaan!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  boekenwurm83 zo 8 jul 2012 - 20:20

@ Snoes, ik zit al een poosje met een vraag waar ik eigenlijk niet echt het antwoord op kan vinden. Misschien kunt jij mij hiermee helpen?

Tijdens mijn intakegesprek had de gynaecoloog het over eventueel een kijkoperatie in verband met verstopte eileiders. Is dat een HSG? Maar goed, wat is dus niet snap, pco en verstopte eileiders, dat zijn toch twee verschillende dingen? Op grond waarvan verrichten ze bij iemand met pco dan zo'n kijkoperatie? En waar kan uit blijken dat je eventueel verstopte eileiders hebt?

Ik vraag dit aan jou omdat ik dacht dat jij ook zo'n kijkoperatie had gehad. Als je hier liever geen antwoord op geeft snap ik dat ook hoor!

Groetjes!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Snoes zo 8 jul 2012 - 22:18

Linnie, succes/sterkte vandaag meis hug

Boekenwurm, een HSG is geen kijkoperatie, maar meer een radiologisch onderzoek. Ze spuiten dan een contrastvloeistof in je eileiders (wat niet pijnloos is Sad) en daarna gaan ze een foto maken van je eileiders om te kijken of deze toegankelijk zijn/verstopt zijn. Dit heeft geen verband met PCO, maar ze willen vaak gewoon alles uitsluiten. Stel dat je medicatie neemt (Clomid) om je eisprong op te wekken, maar je hebt verstopte eileiders, dan ben je eigenlijk hormonen aan het nemen voor niets, omdat verstopte eileiders het zwanger worden nog meer bemoeilijkt.

Eigenlijk een beetje hetzelfde idee als dat je partner zijn zaad moet laten testen. De gynaecologen willen jou niet voor niets volstoppen met hormonen, terwijl er ergens anders (los van de PCO) ook nog een mogelijke oorzaak zou kunnen liggen.

De operatie die ik heb gehad is heel wat anders, dat was omdat de Clomid niet aansloeg bij mij, zelfs de hoogste dosis niet. Vandaar dat ik die operatie heb gehad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende