voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: voor een kindje 2012
SleepingBeauty schreef:
*Hoe reageren als mensen jullie vragen of je al aan kinderen denkt, of dat je ze nu al graag wilt. Ik vind het een beetje stom om te zeggen ja we zijn al druk aan het oefenen. haha Zeg meestal iets van ja in de toekomst wel, maar vind het nu ook nog wel prima zo. haha is ook wel zo, maar wil nu ook wel gaaag zwangerworden hihi.
Ik vind dat altijd lastig. Op een paar mensen na weet niemand dat wij bezig zijn met kinderen en dat wil ook graag even zo houden. Anders heb ik toch het idee dat mensen zich constant afvragen of het al gelukt is en als ik dan een keer geen wijntje drink met een feestje/verjaardag mensen er gelijk wat achter zoeken. Misschien is dat niet zo hoor, maar voor mijn gevoel geeft het wat meer rust dat de meesten van niks weten.
Dus meestal geef ik een beetje een vaag antwoord, dan er ooit wel kinderen komen, maar nu nog niet. Dan lieg ik niet en denkt iedereen dat we er nog niet echt mee bezig zijn:D
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Bij mij is het van mijn gezicht af te lezen volgens mij
Een paar collega's hadden het al wel geraden. En mijn familie weet altijd al dat ik ''snel'' een tweede wilde.
Maar bij de eerste zei ik altijd. Ja we willen wel kinderen, maar wanneer weten we nog niet.
Een paar collega's hadden het al wel geraden. En mijn familie weet altijd al dat ik ''snel'' een tweede wilde.
Maar bij de eerste zei ik altijd. Ja we willen wel kinderen, maar wanneer weten we nog niet.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Was zoiezo al n uitloop van 3 kwartier, zit je dan met veel zwangere vrouwen in n wachtkamer, is best confronterend...
Alles zat er nog, dus moet pilletjes bij mezelf inbrengen, wat hevige buikkrampen en bloedverlies kan veroorzaken. Moet maandag weer terug komen om te kijken of dan wel alles weg is...
Alles zat er nog, dus moet pilletjes bij mezelf inbrengen, wat hevige buikkrampen en bloedverlies kan veroorzaken. Moet maandag weer terug komen om te kijken of dan wel alles weg is...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
*Hoe reageren als mensen jullie vragen of je al aan kinderen denkt, of dat je ze nu al graag wilt. Ik vind het een beetje stom om te zeggen ja we zijn al druk aan het oefenen. haha Zeg meestal iets van ja in de toekomst wel, maar vind het nu ook nog wel prima zo. haha is ook wel zo, maar wil nu ook wel gaaag zwangerworden hihi.
Ik ben hier helaas te open in geweest, dus iedereen weet dat we bezig zijn. Bij een evt tweede wil ik dat echt niet meer kenbaar maken. Niet dat ik er nu al heel veel last van heb maar toch, mocht het langer duren dan voel ik me daar toch ook wel ongemakkelijk over.
Linnie, ik hoop voor je dat de pillen snel werken, en je er niet al te veel last van gaat krijgen..
Verder is hier de ongi voorbij, dus wachten op de eisprong volgende week.
Had gister nog goed gesprek gehad met vriendin, zij had een miskraam gehad en daarbij molazwangerschap ontwikkelt, dus dat waren onzeker tijden. Nu zou ze weer mogen proberen, maar ze wil nu nog niet (doen het wel niet veilig, maar hiuden geen rekening met wanneer ze het doen). Is voor een buitenstaander raar, want je zou denken, als het mag dan ga je er weer 100% voor, maar zij heeft nu zoiets van genieten van het leven, en als het komt komt het, zo nie dan niet. Ik weet niet of ik zo zou kunnen de ken
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pff ik kan je vertellen, die pillen werken. Kga hier kapot van de buikpijn. Net menstruatiepijn, maar dan 10x erger...
Linnie1985- Kletskop
@ Linnie,
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:@ Linnie,
Hier nog een
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Linnie, weet helaas hoe het voelt. Hele dikke knuffel
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hey meiden,
Even snel vanuit bulgarije kijken hoever ik in mijn cyclus zit . Hoop dat ik dit keer wel mijn ei voel al zijn we al flink aan de gang haha. Dat is het fijne van de vakantie .
Iedereen alvast een fijn weekend!
Even snel vanuit bulgarije kijken hoever ik in mijn cyclus zit . Hoop dat ik dit keer wel mijn ei voel al zijn we al flink aan de gang haha. Dat is het fijne van de vakantie .
Iedereen alvast een fijn weekend!
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Dank voor de knuffels, doet me goed!
Linnie1985- Kletskop
@ Nillis, en al rijk geworden?
@ Smaragdje, ja inderdaad! Al hoop ik dat mijn cyclus nu dan rond de 40 dagen gaat uitkomen. De app op mijn telefoon heeft het gemiddelde genomen van al mijn cyclussen, en kwam op 39 uit. Vandaar ook mijn ticker maar op 39 gezet, al ga ik er maar niet te hard op hopen.
@ Mezzoforte, ik ken dat, alleen maar afwijzingen. Behoorlijk frustrerend. Heb er vorig jaar 7 maanden over gedaan om een baan te vinden (al lag dat ook gedeeltelijk aan problemen rondom mijn diploma) Hopelijk krijg je dat contract, je kan natuurlijk altijd vanuit die baan doorzoeken naar iets wat beter bij jou werkervaring/diploma's aansluit!
En zal voor je duimen dat je morgen een positieve test hebt!
@ Sleeping Beauty, ben begin november gestopt met de pil. Voordat ik aan de pil ging klopte er ook al niks van, maar toen was ik 14, dus heb me er toen ook niet echt druk om gemaakt. Iedereen in mijn omgeving weet dat ik graag kinderen zou willen, en dan liever vandaag dan morgen Geef dus altijd mijn vriend de schuld, dat hij nog niet wilt (is ook heel lang zo geweest)
@ Linnie, dikke knuffel! Hopelijk voel je je snel weer iets beter!
@ All, gaan zometeen op bezoek bij goede vrienden van ons, zij is nu ergens in de 20 weken zwanger (begin oktober uitgerekend). Erg leuk, alleen zal ook wel even confronterend zijn, aangezien ik vandaag weer een beetje een down-dag had Maar ja, komt ook wel weer goed! Fijne avond!
@ Smaragdje, ja inderdaad! Al hoop ik dat mijn cyclus nu dan rond de 40 dagen gaat uitkomen. De app op mijn telefoon heeft het gemiddelde genomen van al mijn cyclussen, en kwam op 39 uit. Vandaar ook mijn ticker maar op 39 gezet, al ga ik er maar niet te hard op hopen.
@ Mezzoforte, ik ken dat, alleen maar afwijzingen. Behoorlijk frustrerend. Heb er vorig jaar 7 maanden over gedaan om een baan te vinden (al lag dat ook gedeeltelijk aan problemen rondom mijn diploma) Hopelijk krijg je dat contract, je kan natuurlijk altijd vanuit die baan doorzoeken naar iets wat beter bij jou werkervaring/diploma's aansluit!
En zal voor je duimen dat je morgen een positieve test hebt!
@ Sleeping Beauty, ben begin november gestopt met de pil. Voordat ik aan de pil ging klopte er ook al niks van, maar toen was ik 14, dus heb me er toen ook niet echt druk om gemaakt. Iedereen in mijn omgeving weet dat ik graag kinderen zou willen, en dan liever vandaag dan morgen Geef dus altijd mijn vriend de schuld, dat hij nog niet wilt (is ook heel lang zo geweest)
@ Linnie, dikke knuffel! Hopelijk voel je je snel weer iets beter!
@ All, gaan zometeen op bezoek bij goede vrienden van ons, zij is nu ergens in de 20 weken zwanger (begin oktober uitgerekend). Erg leuk, alleen zal ook wel even confronterend zijn, aangezien ik vandaag weer een beetje een down-dag had Maar ja, komt ook wel weer goed! Fijne avond!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Dank je Stitch .
Buikpijn van de eerste dosis is gelukkig al wat gezakt... Moet vanavond voor het slapen gaan weer inbrengen, dat wordt wakker worden met buikpijn vannacht...
Beetje jammer van mn "beste vriendin". Laten weten afgelopen maandag dat het mis gegaan is, sindsdien heeft ze helemaal niks meer laten horen hoe het met me gaat ofzo. En dan te bedenken, dat mijn collega's WEL aan me denken en vragen hoe het met me gaat...
Valt me vies tegen van haar. Paar jaar geleden nog bijna ruzie met haar gehad, dat ik alleen maar aan mezelf dacht en nooit eens vroeg hoe het met haar ging. Sindsdien was/ben ik 180 graden gedraaid. En nu... Nu doet ze precies hetzelfde...
Buikpijn van de eerste dosis is gelukkig al wat gezakt... Moet vanavond voor het slapen gaan weer inbrengen, dat wordt wakker worden met buikpijn vannacht...
Beetje jammer van mn "beste vriendin". Laten weten afgelopen maandag dat het mis gegaan is, sindsdien heeft ze helemaal niks meer laten horen hoe het met me gaat ofzo. En dan te bedenken, dat mijn collega's WEL aan me denken en vragen hoe het met me gaat...
Valt me vies tegen van haar. Paar jaar geleden nog bijna ruzie met haar gehad, dat ik alleen maar aan mezelf dacht en nooit eens vroeg hoe het met haar ging. Sindsdien was/ben ik 180 graden gedraaid. En nu... Nu doet ze precies hetzelfde...
Linnie1985- Kletskop
Linnie, dikke
Sterkte meid!
Sterkte meid!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Linnie, dikke
Sterkte meid!
Dank je .
Linnie1985- Kletskop
@ Linnie, wat jammer van die vriendin dat ze niets meer heeft laten horen van zichzelf! Hopelijk is dat niet doelbewust dat ze dat doet!
Heel veel sterkte ook vannacht!
@ Stitch, ik hoop het ook voor jou!
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:@ Linnie, wat jammer van die vriendin dat ze niets meer heeft laten horen van zichzelf! Hopelijk is dat niet doelbewust dat ze dat doet!
Dankjewel!
Tja ze heeft zelf een kindje, maar zag op facebook een foto dat ze wel tijd heeft om haar papegaai te knuffelen...
Linnie1985- Kletskop
Stich en Linnie: Heb je het wel gezellig gehad Stich?
Hoe is het met de rest hier?
Mijn linkertiet is gegroeid. Jammer dat de rechter wat achterblijft, die was al wat kleiner. T ziet er wat vreemd uit nu. Uiteraard is vriend nu al blij, al is er maar 1 tiet zichtbaar gegroeid
Wij hebben vanavond een buurtbbq, en overdag gaat vriend de plafond's schilderen van de badkamer en het kamertje van onze toekomstige uk. Morgen heeft hij voor het eerst sinds tijden op zondag eens geen administratie te doen. Daar wil ik gebruik van gaan maken, eens kijken of we even naar vrienden kunnen, of iets anders gezelligs kunnen doen met zijn tweeeen. Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Hoe is het met de rest hier?
Mijn linkertiet is gegroeid. Jammer dat de rechter wat achterblijft, die was al wat kleiner. T ziet er wat vreemd uit nu. Uiteraard is vriend nu al blij, al is er maar 1 tiet zichtbaar gegroeid
Wij hebben vanavond een buurtbbq, en overdag gaat vriend de plafond's schilderen van de badkamer en het kamertje van onze toekomstige uk. Morgen heeft hij voor het eerst sinds tijden op zondag eens geen administratie te doen. Daar wil ik gebruik van gaan maken, eens kijken of we even naar vrienden kunnen, of iets anders gezelligs kunnen doen met zijn tweeeen. Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Nou, ik weet niet wat ik opeens had, maar verloor vannacht voordat ik ging slapen opeens een beetje bloed. Nu is het weer helemaal weg...wat dat nou was?
@ Linnie, dat is dan weer wel jammer! Hoe is het vannacht gegaan?
@ Linnie, dat is dan weer wel jammer! Hoe is het vannacht gegaan?
Smaragdje- Ratel
Had nog wat krampen van die 1e keer dat ik die pillen had ingebracht. Slecht geslapen dus met krampen. Vannacht wel over gegaan, nu nergens last van.
Linnie1985- Kletskop
Linnie
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@Linnie; Wat naar allemaal! Sterkte! Hopelijk is het maandag allemaal goed.
NOg een beetje geslapen vannacht. Ben je nu dan klaar met die pillen?
@Sanne; Was je vriendin ongepland zwanger? Molazwangerschap wat is dat?
Wij hadden in het begin ook zoiets van als het komt dan komt het, maar nu de wens wel steeds groter merk ik en plannen we het wat meer
@Sabje; fijne vakantie. Volgens mij moeten jullie weer jah
@Stitch; oke. Kan me voorstellen dat je er niet zo druk om maakt als je 14 bent.
Hoe was het bij je vriendin? Lijkt me ook wel confronterend.
@slaatje; fijn dat je vriend lekker thuis is dit weekend. Vind ik ook altijd zo gezellig. Ik heb voor vandaag niet veel plannen. Ben een dagje alleen thuis . Op zich ook wel lekker hoor! Moet nog genoeg doen en ik vermaak me meestal wel. Al vind ik samen vrij zijn ook heerlijk! Morgen hebben we wat bezoekjes gepland, verder doen we het rustig aan!
@smaragdje; innesteling, maar je ticker te zien is dat nog wat vroeg.
@all; vandaag dagje alleen, well ekker opzich heb wel wat dingen gepland die ik moet doen dus.
Volgende week zijn de vruchtbare dagen weer. Verder heb ik weinig te melden.
NOg een beetje geslapen vannacht. Ben je nu dan klaar met die pillen?
@Sanne; Was je vriendin ongepland zwanger? Molazwangerschap wat is dat?
Wij hadden in het begin ook zoiets van als het komt dan komt het, maar nu de wens wel steeds groter merk ik en plannen we het wat meer
@Sabje; fijne vakantie. Volgens mij moeten jullie weer jah
@Stitch; oke. Kan me voorstellen dat je er niet zo druk om maakt als je 14 bent.
Hoe was het bij je vriendin? Lijkt me ook wel confronterend.
@slaatje; fijn dat je vriend lekker thuis is dit weekend. Vind ik ook altijd zo gezellig. Ik heb voor vandaag niet veel plannen. Ben een dagje alleen thuis . Op zich ook wel lekker hoor! Moet nog genoeg doen en ik vermaak me meestal wel. Al vind ik samen vrij zijn ook heerlijk! Morgen hebben we wat bezoekjes gepland, verder doen we het rustig aan!
@smaragdje; innesteling, maar je ticker te zien is dat nog wat vroeg.
@all; vandaag dagje alleen, well ekker opzich heb wel wat dingen gepland die ik moet doen dus.
Volgende week zijn de vruchtbare dagen weer. Verder heb ik weinig te melden.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
@ SleepingBeauty, dat zou kunnen, maar dan zou mn cyclus oppeens wel kort zijn.
Smaragdje- Ratel
Oh Linnie wat klote allemaal zeg Hoe gaat het nu met je buikpijn?
Wij zitten inmiddels dicht bij mijn vruchtbare dagen dus jullie weten wel wat wij dit weekend gaan doen
Heel vreemd maar ik wil echt heel graag zwanger worden maar ik ben er eigenlijk niet zo mee bezig. Wel qua seks enzo maar verder heb ik wel zoiets van we zien het wel. Bij S. kon nergens anders meer aan denken dan zwanger worden, zwanger worden en zwanger worden. Niet dat ik het dus minder graag wil maar er zit nu gewoon geen "druk" achter lijkt wel. Ik had dit eigenlijk jiet verwacht van mezelf. Herkenbaar voor meiden die voor een tweede of derde gaan?
Wij zitten inmiddels dicht bij mijn vruchtbare dagen dus jullie weten wel wat wij dit weekend gaan doen
Heel vreemd maar ik wil echt heel graag zwanger worden maar ik ben er eigenlijk niet zo mee bezig. Wel qua seks enzo maar verder heb ik wel zoiets van we zien het wel. Bij S. kon nergens anders meer aan denken dan zwanger worden, zwanger worden en zwanger worden. Niet dat ik het dus minder graag wil maar er zit nu gewoon geen "druk" achter lijkt wel. Ik had dit eigenlijk jiet verwacht van mezelf. Herkenbaar voor meiden die voor een tweede of derde gaan?
Gast- Gast
@ all, de bruiloft was erg leuk gisteren en hadden ook mooi weer. Mijn ouders en zus hebben een leuk bedrag gewonnen en verder geen bijzonderheden.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: