Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 zo 8 jul 2012 - 22:38

Snoes schreef:Linnie, succes/sterkte vandaag meis voor een kindje 2012 - Pagina 13 699888

Boekenwurm, een HSG is geen kijkoperatie, maar meer een radiologisch onderzoek. Ze spuiten dan een contrastvloeistof in je eileiders (wat niet pijnloos is voor een kindje 2012 - Pagina 13 1371890812) en daarna gaan ze een foto maken van je eileiders om te kijken of deze toegankelijk zijn/verstopt zijn. Dit heeft geen verband met PCO, maar ze willen vaak gewoon alles uitsluiten. Stel dat je medicatie neemt (Clomid) om je eisprong op te wekken, maar je hebt verstopte eileiders, dan ben je eigenlijk hormonen aan het nemen voor niets, omdat verstopte eileiders het zwanger worden nog meer bemoeilijkt.

Eigenlijk een beetje hetzelfde idee als dat je partner zijn zaad moet laten testen. De gynaecologen willen jou niet voor niets volstoppen met hormonen, terwijl er ergens anders (los van de PCO) ook nog een mogelijke oorzaak zou kunnen liggen.

De operatie die ik heb gehad is heel wat anders, dat was omdat de Clomid niet aansloeg bij mij, zelfs de hoogste dosis niet. Vandaar dat ik die operatie heb gehad.

Oke heel erg bedankt voor je antwoord, het is me nu duidelijk. Ik wil graag op alles goed voorbereid zijn aangezien de gyn het er al over had. Ben nu echt ongesteld geworden dus woensdag aan de clomid en volgende week dan dus een meting. Echt spannend.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  vlinder-2011 zo 8 jul 2012 - 22:47

Hallo allemaal,

Ik zou me graag willen toevoegen, wij beginnen officieel pas in januari 2013 maar we zijn er toch al een beetje mee bezig.

Wou aan jullie vragen: hebben jullie een vast contract / jaar contract of? We hebben verder alles goed voor elkaar alleen ik heb nu een tijdelijk contract tot augustus 2013.. Beetje spannend..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Snoes zo 8 jul 2012 - 22:51

Boekenwurm, zeker spannend! Ik duim voor een goede follikelmeting!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  boekenwurm83 zo 8 jul 2012 - 22:51

vlinder-2011 schreef:Hallo allemaal,

Ik zou me graag willen toevoegen, wij beginnen officieel pas in januari 2013 maar we zijn er toch al een beetje mee bezig.

Wou aan jullie vragen: hebben jullie een vast contract / jaar contract of? We hebben verder alles goed voor elkaar alleen ik heb nu een tijdelijk contract tot augustus 2013.. Beetje spannend..

Hoi welkom hier!

Ik heb een vast contract. Zou graag een andere baan willen maar durf het niet aan gezien onze zwangerschapswens. Als ik uiteindelijk zwanger mocht raken en bevallen, dan ga ik denk ik wel op zoek naar een andere baan.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  boekenwurm83 zo 8 jul 2012 - 22:52

Dank je Snoes. Fijn dat je altijd antwoord wilt geven op m'n vragen. Het is toch allemaal best veel wat er op je af komt en tijdens zo'n gesprek wil je nog wel eens wat dingen vergeten te vragen.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Snoes zo 8 jul 2012 - 23:03

Boekenwurm, geen probleem hoor. Ik snap dat het best veel is wat er op je afkomt, ik had dat zelf ook toen. Vraag gerust als je iets wilt weten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linnie1985 zo 8 jul 2012 - 23:26

Helaas morgen weer terug...

Nog niet alles was weg, en wordt morgen dus onder narcose weg gezogen...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  sanne-84 zo 8 jul 2012 - 23:38

Balen linnie, vooral omdat je volgens mij anders had verwacht
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  sanne-84 zo 8 jul 2012 - 23:41

Gister gehad over de vakantie. We hebben gezegd dat we niet weg zouden gaan (ivm triuwen en verbouwen). Maar beginnen nu steeds meer te twijfelen. Als we niet weggaan is dit het 3e jaar dat we niet op vakantie gaan, hebben geen huwelijsreis gehad en zijn dit jaar 10 jaar samen, dus dan mag het toch wel? Maar ja we willen ook kinderen.. En als we gaan weten we nog niet wanneer, nu in aug, of in november. Maar met een beete geluk ben ik dan een paar maanden zwanger, en dan weet ik niet of ik dan een (verre) reis wil maken..
Houden jullie met een evt zwangerschap al rekening?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  nillis zo 8 jul 2012 - 23:48

@ Linnie, balen hoor. heel veel sterkte morgen.

@ Vlinder 2011, welkom hier. Wij hebben beide een vast contract en willen graag een tweede kindje.

@ Sleeping beauty, beetje gemist, maar hoe is het nu met je oma. Ik wilde ook bruin zijn voor de bruiloft die wij hadden, maar ik ben maar onder de zonnebank gegaan.

@ Weegschaal, fijn dat de afspraak er bijna is. En inderdaad een mooi geldbedrag is altijd welkom. Wij morgen van mijn ouders en zus een nieuwe eethoek uitzoeken. helemaal blij mee.

@ Mezzoforte, balen dat je ongesteld bent geworden. Ik heb de ovutesten van sensitest en die bevallen erg goed.

@ PC, vandaag dus bij de ha geweest en ik moet me geen zorgen maken, want je hebt er een kleintje lopen en er staat gemiddeld een jaar voor. Ze had er wel alle begrip voor, maar we deden al wat we moesten doen, door ovutesten te gebruiken en geen stress hebben en er niet te druk mee bezig zijn. Maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan.

@ Stitch, bij mij geven de ovutesten heel veel rust. Maar veel succes met klussen.

@ all, gisteren nog een tuinfeest gehad, maar dat viel aardig in het water en T was ook nog ziek, dus vriend en T zijn al vroeg vertrokken. T lag om 18.00 uur in bed en heb ik vanmorgen om 8.00uur wakker moeten maken. Zat ze helemaal onder de spuug. Zo zielig, maar ze was wel weer wat beter te pas. Vervolgens naar de ha geweest. Ik krijg zakjes voor de ontlasting om de darmen even door te spoelen, maar als ik zulke gevoelige darmen houd, moet ik terug naar de ha en willen ze een echo maken. Even afwachten dus. Hier vis de ongi weer afgelopen en volgend weekend begin ik weer met testen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes zo 8 jul 2012 - 23:56

Sanne, wij waren vorig jaar ook aan het twijfelen over vakantie, omdat we toen ook pas ons huis hadden gekocht e.d. Uiteindelijk hebben we het wel gedaan (maar dan een last-minute) omdat we toch zoiets hadden van: "Het kan onze laatste vakantie met ons tweetjes zijn". Ik zou het wel doen hoor, jullie hebben zo'n druk jaar gehad met de verbouwingen. Dat is ook de reden waarom we dit jaar toch nog op vakantie gaan. We hebben zo'n zwaar jaar achter de rug, zowel wat betreft onze kinderwens als de verbouwingen, dat we er gewoon echt wel aan toe zijn, er weer even tussenuit met ons tweetjes.

Linnie, balen meid Sad hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine zo 8 jul 2012 - 23:59

Nillis: volgens mij heerst er echt iets hoor. J. was afgelopen weekend ook ziek. (Begon tijdens de meeting). 's Avonds zelfs nog naar de HAP geweest, omdat ze de hele middag waterdunne luiers had. Zaten in één keer tjokvol en liep er aan alle kanten langs. Verder hield ze ook d'r drinken niet binnen, dus waren bang voor uitdroging. Viel gelukkig mee. Vandaag is de eerste dag sinds een week dat ze ook weer fatsoenlijk wil eten. Ze is in een week tijd gewoon een kilo afgevallen.

Linnie: balen meis. Heel veel sterkte morgen hug

Ik hoop trouwens dat ik vannacht een voorspellende droom heb gehad. In dat geval ben ik nl. hartstikke zwanger!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Snoes ma 9 jul 2012 - 0:12

Ik hoop dat je droom werkelijkheid wordt, Jasmine!!! :cheering:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  JD ma 9 jul 2012 - 3:32

hoi meiden,

ik kom mij hier even tijdelijk afmelden... ik wil nog wel in de lijst blijven staan (als dat mag) maar schrijf even wat minder mee. 9al deed ik dat de laatste weken al wat minder vanwege mijn duim in het gips confused )
Reden is dat mijn baan op losse schroeven staat... Mijn contract loopt 1 oktober af, en aangezien ik nu al 6 weken in de ziektewet zit, heeft mijn werkgever door laten schemeren dat zij dit te lang vinden op basis van een jaarcontract. ze vindt dat ik harstikke goed functioneer en is blij met me, maar van hogeraf gaat het waarschijnlijk moeilijk worden....
Als dat gaat gebeuren wordt het echt kl*te, want de banen in de kinderopvang zijn schaars, hééél schaars... dus mocht ik mijn baan kwijtraken,dan wordt het baby-maak-plan op de lange baan geschoven Sad

Enig positieve berichtje wat ik te melden heb is dat ik gister na 39 ( :cheering: ) dagen ongesteld ben geworden...dus de cyclus gaat wel de goede kant op! Nu maar duimen dat ik mijn baan niet kwijtraak, zodat wij gewoon verder kunnen klussen!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Aardbei ma 9 jul 2012 - 4:22

Hoi meiden,

na een week meld ik me ook weer! Heb me even afzijdig gehouden tot de tweede afspraak vandaag bij de gyn, ik werd er helemaal gestrest van.
Nou, in principe is alles goed. Hormoonwaarden zijn goed, uitstrijkje was goed, echo was goed. Vandaag gelijk weer een echo gemaakt om te kijken of mijn baarmoederslijmvlies nog ontwikkelingen toonde, dit was niet het geval. Ik heb dus 'gewoon' een heel onregelmatige cyclus en waarschijnlijk geen eisprong.
Ik heb vandaag een medicijn meegekregen waar progesteron in zit en dat moet ik 10 dagen slikken om een onttrekkingsbloeding op te wekken. Op de derde dag van de bloeding moet ik beginnen met Clomid 50 mg en dan elke dag of om de dag een echo laten maken om de ontwikkeling te kunnen zien. Vind het best wel spannend allemaal. Het wordt nu allemaal op een of andere manier zo 'echt'. Ik zal namelijk ook het een en ander aan moeten geven op mijn werk aangezien ik straks best vaak naar het ziekenhuis moet.

JaneDoe: Wat klote zeg van je baan! En helemaal vervelend dat het is omdat je in de ziektewet zit. Het is niet dat je daarvoor kiest ofzo.

Jasmine: Ik hoop ook voor je dat je droom voorspellend was!

Linnie: Heel vervelend! Heel veel sterkte hug

Nillis: Superfijn dat je een nieuwe eethoek mag uitzoeken, heel lief van ze! Wel jammer dat de huisarts verder ook niet meer kon doen.

Sanne: Als het financieel mogelijk is zou ik het gewoon lekker doen. In het begin hielden wij er ook rekening mee, wij gaan pas in september namelijk. Maarja het valt gewoon niet te plannen dus ik zou er niet ál te veel rekening mee houden.

Boekenwurm: Spannend hoor, ik begin dus net iets na jou!

vlinder: Welkom! Wij hebben beide een vast contract. Helaas zit er bij mij wel een reorganisatie aan te komen dus er kan nog van alles veranderen. Maarja, ik laat me er niet door tegenhouden!

Samantha: Heel erg veel succes bij de gyn!

@ all: Hoe kan ik de tabel bijwerken?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  SleepingBeauty ma 9 jul 2012 - 4:33

@Sanne; ooh dat is wel heftig dan! misschien nu ook wel een beetje angst.

@Linda; hebben jullie de zomervakantie er al op zitten dan? Altijd fijn als je laptop het weer doet Wink haha ik doe ik veel met mijn telefoon, maar zou laptop niet kunnen missen.

@stitich; ja ik ben nog wel bruin geworden, althans dat zegt iedereen! haha ik zag het zelf niet zo... Bij ons wat het weer ook prima
Fijn dat jullie een leuk weekend hadden. Wij ook te leuk, dan heb ik maandag's geen zin in werken Cry Cry

@Vlinder; Leuk dat je er ook bij komt. Ik heb helaas ook geen vast contract. Werk voor 20 uur nu waarschijnlijk tot december.

@Linnie balen!!!

@Nillis; Gaat redelijk met mijn oma, houdt niet over, kan elk moment gedaan zijn maar kan ook nog maanden zo blijven. Ik hou niet zo van zonnebanken dus ik hoop op nog een beetje zon, al ben ik al aardig bruin geworden.

@Aardbei; Spannend! Hoop dat het allemaaln iet voor niets is voor een kindje 2012 - Pagina 13 699888

@JaneDoe; duim voor jullie smile Balen meid!

@Jasmine; hoop dat je droom uitkomt, is alweer even geleden dat we hier een zwangere hadden voor een kindje 2012 - Pagina 13 561177 voor een kindje 2012 - Pagina 13 561177

@all;
Ik ben vandaag alweer vrij! Baal er een beetje van, wil wel graag werken, maar wordt gewoon nergens gevraagd of nergens is personeel nodig.
Zit bij 2 uitzendbureau, 1 oproepbaan en 1 vaste baan(20u) incl. oproep.

Mja ik probeer me dan hier in huis maar nuttig te maken, maar zei ook tegen mijn man, ik verveel me soms gewoon dan.
Vandaag nog maar eens een rondje vacatures gedaan, maar kan niks vinden voor iets van 32 uur. voor een kindje 2012 - Pagina 13 1371890812
Daarom heb ikeeen beetje de balen vandaag...

Mja het goede nieuws is dat ik eind van de week weer mijn vruchtbare dagen heb voor een kindje 2012 - Pagina 13 281626781
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Smaragdje ma 9 jul 2012 - 6:34

@ All, nou, ik heb vandaag toch weer een beetje bloed verlies. Steeds maar een paar druppels. Als dit mijn ongesteldheid is/wordt dan kom ik er makkelijk van af. Blijf het een beetje raar vinden.

@ SleepingBeauty, werk is er ook niet heel veel te vinden. Hopelijk vind je toch snel iets wat je leuk vindt!

@ JaneDoe, wat fijn dat je na 39 dagen ongesteld bent geworden!

@Jasmine, hopelijk komt jouw droom uit!

@ Nillis, wat zonde voor T. Beterschap!

@ Linnie, balen zeg! Veel succes morgen >>>

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SleepingBeauty ma 9 jul 2012 - 7:07

@smaragdje; was je al zover dat je ongesteld moest worden? Pas had je toch ook bloedverlies, maar dat was nog heel vroeg in je periode?
Of ben ik nu in de war, kan ook Wink

Werk is er inderdaad matig, ken meerdere mensen die ermee zitten. Mja mijn man zegt dan ook doodleuk, nou moet je maar snel moeder worden dan hoef ook niet meer 32 uur te werken dan is 20 uur wel mooi, met een beetje oproep voor een kindje 2012 - Pagina 13 253468018
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje ma 9 jul 2012 - 8:31

@ SleepingBeauty, ja dat was, uh even uit mijn hoofd vrijdag. Dus dat was met 23 dagen, helemaal niet in de buurt van het ongesteld moeten worden. Als ik uit ga van mijn gewone cyclussen klopt dit al helemaal niet, maar het moet toch ergens van komen. Voor een innestelingsbloeding lijkt het mijn namelijk net iets te veel.

Hahaha, nou dan moet je man ook goed zijn best gaan doen voor je werk! voor een kindje 2012 - Pagina 13 253468018

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Snoes ma 9 jul 2012 - 8:37

JaneDoe, wat k*t zeg. Ik vind het wel érg krom dat ze op basis van 6 weken ziektewet (waar jij nota bene niets aan kan doen, als je nou 6 keer een week ziek bent geweest, dat is nog wat anders dan 6 weken ziektewet omdat je in het gips zit, vind ik dan) je contract misschien niet gaan verlengen. Je bent nu toch gewoon aan het werk, aangepast aan wat je kan, niet? Iig fijn dat je uit jezelf ongesteld bent geworden na 39 dagen, mooi!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  boekenwurm83 ma 9 jul 2012 - 10:02

Aardbei schreef:Hoi meiden,

na een week meld ik me ook weer! Heb me even afzijdig gehouden tot de tweede afspraak vandaag bij de gyn, ik werd er helemaal gestrest van.
Nou, in principe is alles goed. Hormoonwaarden zijn goed, uitstrijkje was goed, echo was goed. Vandaag gelijk weer een echo gemaakt om te kijken of mijn baarmoederslijmvlies nog ontwikkelingen toonde, dit was niet het geval. Ik heb dus 'gewoon' een heel onregelmatige cyclus en waarschijnlijk geen eisprong.
Ik heb vandaag een medicijn meegekregen waar progesteron in zit en dat moet ik 10 dagen slikken om een onttrekkingsbloeding op te wekken. Op de derde dag van de bloeding moet ik beginnen met Clomid 50 mg en dan elke dag of om de dag een echo laten maken om de ontwikkeling te kunnen zien. Vind het best wel spannend allemaal. Het wordt nu allemaal op een of andere manier zo 'echt'. Ik zal namelijk ook het een en ander aan moeten geven op mijn werk aangezien ik straks best vaak naar het ziekenhuis moet.

Hej, inderdaad zelfde verhaal als bij mij. Ik moet echter pas op dag 11 van m'n cyclus de eerste echo laten maken en mocht er dan geen ontwikkeling (of niet genoeg) te zien zijn, dan moet ik een paar dagen later weerkomen. Ik ben vandaag ongesteld geworden dus heb meteen een afspraak gemaakt alleen twijfel nu een beetje of ik dit wel als dag 1 moet zien. Na 1 dag lijkt het nog steeds een beetje op een beginnende ongesteldheid. Helemaal helder rood is het bloed nog niet dus even afwachten hoe het morgen gaat aangezien ik op dag 3 met clomid moet beginnen.

Ik vind het ook allemaal erg lastig i.v.m. m'n werk. Mijn werkgever is niet de makkelijkste en zit helemaal niet op een zwangere werkneemster te wachten, dus ik hoop dat ik voorlopig nog even geheim kan houden dat we ermee bezig zijn. Toen mijn collega zwanger was feliciteerde hij haar en daarna begon hij gelijk over het feit dat minder werken misschien geen optie was en hun wegen zich dan maar moesten scheiden. Dat is niet gebeurd omdat ik nog fulltime werk en we het op die manier net redden met mijn collega als nu dus parttimer, maar als ik minder zou gaan werken dan gaat het echt een probleem worden. Gelukkig gaat hij op vakantie dus ik kom er de eerste paar keer mee weg, maar mocht de clomid niet meteen aanslaan dan zal ik het toch te zijner tijd moeten vertellen.

@ Janedoe, wat ontzettend rot voor je zeg. En wat een onzin inderdaad, dit zegt niets over hoe vaak jij ziek bent. En dan nog kun je er niks aan doen. Wel superfijn dat je cyclus weer wat korter is!

@ SB, dat wordt dus flink aan de bak deze week voor een kindje 2012 - Pagina 13 1578173417 Hopelijk vind je snel een leuke baan

@ Jasmine, hopelijk heb je vannacht weer zo'n fijne droom en komt hij heeeel snel uit!

@ Linnie, heel veel succes morgen! Enorm vervelend voor je zeg dat het nu nog niet voorbij is.

Nou ik duik lekker m'n bedje in. Lange dag met veel buikpijn dus ben er wel klaar mee voor vandaag.

Slaap lekker allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  sanne-84 ma 9 jul 2012 - 10:46

@boekenwurm, lastig op je werk. Mocht het straks een keer raak zijn, ben je helemaal blij, maar weet je dat er mss ook een consequentie aan kan hangen..

@janedoe, jeetje wat vervelend van je werk. En idd, als je nu vaak ziek was.. Ik hoop dat dit goed afloopt, zowel voor jou als voor je kinderwens. Wel fijn dat je cyclus een beetje regelmaat begint te krijgen. Als je straks hoort dat je op je werk mag blijven, dan is je cyclus ook weer goed, en komt het allemaal goed

@sb, haha die opmerking van je man. Maar ergens heeft ie natuurlijk ook wel gelijk;)
En mbt vriendin, of het angst is weet ik niet, zal wel meespelen, maar daar kan ze ook wel te nuchter voor zijn. Nja ik hoop dat we snel aantellen (ook al is zij er niey teveel mee bezig)

@smaragdje, begrijp ik goed dat je vrijdag op dag 23 zat en licht bloedverlies had, en nu weer (dag 26)? Weet dan ook niet goedwat het is..

@aardbei, spannede tijd!

@jasmine, vanacht weer leuk dromen?

@nilis,altijd fijn als de ongi voorbij is Laughing bleef het vandaag beter gaan met t?

@.vlinder, welkom. Wij hebben allebei een vast contract, al een paar jAr ( hoewel dat niet altijd iets hoeft te zeggen)

We zijn nog niet over de vakantie uit. Waar we heen wilden was wek erg prijzig, maar wat we dan willen weten we nog niet. Ben wel kntussen van mening dat mocht we in november gaan en ik dan zwanger zijn het niet veel zal uitmaken.
Verder naderen ook wij weer de ruchtbare dagen, dus denk dat we morgen maar gaan beginnen met om de dag klussen (dan valt de vrijdag ertussen, als man bkuwvak indrinken heeft!)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty ma 9 jul 2012 - 23:34

@boekenworm; lastig is dat qua werk. Maar misschien ziet het er straks wel weer anders uit of gaat er iemand weg, dat jij ook gewoon part-time kunt gaan werken. Hopen dat het allemaal snel aanslaat.

@Sanne; Ja hij kan zo lekker nuchter zijn als ik er weer eens van baal voor een kindje 2012 - Pagina 13 253468018
haha je slaat bewust de indrink dag over Wink Dan zitten we ongeveer gelijk qua periode.
Hebben jullie in november pas vakantie? Wij half augustus weten ook nog niet waarheen. Eigenlijk wil ik graag nog een keer vliegen samen, als het allemaal goed mag gaan dan is dit misschien wel de laatste keer voorlopig met zijn tweeën. Maar vind het ook allemaal best duur!

@all; heb weer heerlijk gewerkt vanochtend! Toch wel fijn voor het je nuttig voelen haha Wink Was in de thuiszorg heerlijk vind ik dat! lekker buiten en bij mensen thuis.
Vanmiddag lekker ff in huis rommelen, wasjes doen enz.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis ma 9 jul 2012 - 23:52

Joepieeeeeeee, wij hebben de luxe dat we na de vakantie iemand krijgen die om de week het huis komt poetsen. Daar hebben we het samen namelijk al heel vaak over gehad, maar we wisten nooit iemand en nu bood zomaar iemand zich aan, dus gelijk maar doorgesproken. Heerlijk, dan heb ik op een vrije dag soms ook gewoon even een momentje voor mezelf als T in bed ligt. Ik kan me er nu al op verheugen.

@ Smaragdje, jeetje wat raar, hopelijk zet het door en anders over een paar dagen maar testen. Blijft toch altijd spannend.

@ Sleeping beauty, fijn dat je nog weer even hebt kunnen werken. het is altijd fijn om je nuttig te voelen. En inderdaad maar senl zwanger zijn, dan zijn die uren wel prettig. Succes met klussen.

@ Sanne, ik vind zelf een vakantie altijd erg belangrijk en helemaal om even weg te gaan. Als je thuis blijft dan valt iedereen je toch nog lastig en ga je andere dingen doen. Kijken of je nog een las- minute kunt krijgen. Veel succes met zoeken.

@ Aardbei, veel succes met de clomid, hopelijk slaat het aan.

@ Pussycat, hoe gaat het bij jou? je nod is bijna toch?

@ Janedoe, wat ontzetten shit van je baan. hopelijk kun je blijven.

@ all, nou T is weer beter en hebben vanmorgen weer lekker gezwommen. Ga nu maar even de tuin doen en de was strijken. iedereen een fijne dag.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sanne-84 di 10 jul 2012 - 0:32

@sb, wij hebben in augustus 2 weken samen, en in november 1 week. Mn man wil het liefst in november weg, omdat het in aug hier (hopenlijk) nog een beetje redelijk weer is. En vliegen met zn 2en zou er voorlopig niet meer inzittem wel met zn 3tjes.
En volgens mij zijn er hier nu meerdere die in de vruchtbare dagen komen te zitten, ben benieuwd of er hier dan og druk gereageerd wordt aangezien we dan druk bezig zijn;)

@nilis, ik vind dat nu ff ook belangrijk, dus we zijn aan het kijken. Alleen ben ik iemand die dat dan nu ook het kiefst geregeld wilt hebben, en mn man kan dat best een week vantevoren bekijken haha.
Wel lekker hoor, iemand die poetst!!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud