voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Slaatje, het klinkt misschien vaag maar ik snap een aantal dingen niet..
Hoe kunnen ze nu aan de hand van je ovulatiedatum een termijn bepalen?
Mijn artsen hebben 't zo uitgelegd:
Ze nemen áltijd laatste menstruatiedatum aan, je lichaam is geen machine, zelfs als je menstruatie 28 dagen stipt is, kan je ovulatiedatum verschillen. Dus ik vind het vaag dat je zegt: 'Als ik ovulatiedatum neem, dan kloppen die 5 weken wel' Je zou dus op zijn minst 7 weken moeten zijn als je dan je menstruatiedatum pakt.
Hoe kan nu een embryo met 5 weken bewegen? Bij mij was er met 5weken en 2dagen een dooierzakje te zien, en de arts kon met twijfel zeggen: hm, ik denk dat er wat zit maar ik weet het niet zeker. Mijn echo's zijn altijd vaginaal gedaan met echt hightech apparatuur en in het ivf centrum van het Vu waar de artsen elke dag te maken hebben met zulke vroege echo's. Een week later met 6 weken en 3 dagen konden ze het opmeten van 'kruintje tot billetje' en dan kunnen ze pas zeggen ok het kindje ie 6 weken 3 dagen omdat het dus niet meer als een rondje met een ring in je baarmoeder eruit ziet met de echo. Bewegen gaat kind echt pas na 8 weken. Google eens op echo met 5 weken, ik eet mijn
schoen op als dat kan bewegen.
Ze nemen áltijd laatste menstruatiedatum aan, je lichaam is geen machine, zelfs als je menstruatie 28 dagen stipt is, kan je ovulatiedatum verschillen. Dus ik vind het vaag dat je zegt: 'Als ik ovulatiedatum neem, dan kloppen die 5 weken wel' Je zou dus op zijn minst 7 weken moeten zijn als je dan je menstruatiedatum pakt.
Hoe kan nu een embryo met 5 weken bewegen? Bij mij was er met 5weken en 2dagen een dooierzakje te zien, en de arts kon met twijfel zeggen: hm, ik denk dat er wat zit maar ik weet het niet zeker. Mijn echo's zijn altijd vaginaal gedaan met echt hightech apparatuur en in het ivf centrum van het Vu waar de artsen elke dag te maken hebben met zulke vroege echo's. Een week later met 6 weken en 3 dagen konden ze het opmeten van 'kruintje tot billetje' en dan kunnen ze pas zeggen ok het kindje ie 6 weken 3 dagen omdat het dus niet meer als een rondje met een ring in je baarmoeder eruit ziet met de echo. Bewegen gaat kind echt pas na 8 weken. Google eens op echo met 5 weken, ik eet mijn
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Slaatje, het klinkt misschien vaag maar ik snap een aantal dingen niet..
In mijn quote aan snoes staat dat ik vanaf die ovulatiedatum zelf bereken. Zij vroeg of het wel zou kunnen kloppen. Dus als ik zelf terug reken, dan kan het inderdaad kloppen. De vk heeft de datum berekend zoals de vk dat meestal doet. Zij heeft tijdens de inwendige echo de diameter van het vruchtzakje opgemeten met zo'n lijntje op het scherm. Hoe het kan dat er nu een embryo te zien was, weet ik ook niet, maar ze zei toch duidelijk dat dat de embryo was, ze heeft er zelfs een echo foto van gemaakt.
Over dat bewegen, ik dacht toch echt dat ik dat zag gebeuren, maar nu begin ik daar aan te twijfelen. Eet je schoen dus nog maar niet op
Ze zei later wel dat het de beval datum en de termijn natuurlijk nog kan veranderen, maar de meting die ze hebben gedaan, is dus gedaan op de manier die ik hierboven beschrijf.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Nog even een aanvulling...mijn laatste menstruatie datum is op 30 mei geweest. Dit is de vmk geweest. Of volg ik je nu niet?
slaatje- Kletskop
JaneDoe, wat fijn dat je misschien binnenkort uit de gips mag! Hoe was het nog afgelopen met je vriend zijn vakantie? En met jouw werk? Moest je wel weer gewoon werken en heb je dus vakantiedagen af moeten geven of toch niet?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Allemaal,
Bedankt voor de felicitaties.
Slaatje; fijn dat je een goede echo hebt gehad.
Janedoe; Nu ook op het wachtbankje. Fijn dat je snel uit het gips mag.
Nillis; Ook weer ongesteld geworden jammer! Frustrerend om al zo lang bezig te zijn.
All; gister heerlijk dagje gehad! Lekker gevaren. Dat was zo fijn! Alleen zo snel weer voorbij
Domper die dag was dat mijn oma WEER in het ziekenhuis ligt. (ze zijn allemaal opgeroepen bij haar, omdat het er heel slecht uitzag.) Maar uiteindelijk bleek ze helemaal ontregeld te zijn qua bloedwaardes. Gister nog bij haar geweest, maar ze is zo in de war! Echt zielig
't Is echt een mensje van de tijd. Zo raar, het kan zo gebeurd zijn.
Bedankt voor de felicitaties.
Slaatje; fijn dat je een goede echo hebt gehad.
Janedoe; Nu ook op het wachtbankje. Fijn dat je snel uit het gips mag.
Nillis; Ook weer ongesteld geworden jammer! Frustrerend om al zo lang bezig te zijn.
All; gister heerlijk dagje gehad! Lekker gevaren. Dat was zo fijn! Alleen zo snel weer voorbij
Domper die dag was dat mijn oma WEER in het ziekenhuis ligt. (ze zijn allemaal opgeroepen bij haar, omdat het er heel slecht uitzag.) Maar uiteindelijk bleek ze helemaal ontregeld te zijn qua bloedwaardes. Gister nog bij haar geweest, maar ze is zo in de war! Echt zielig
't Is echt een mensje van de tijd. Zo raar, het kan zo gebeurd zijn.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
SB, klopt je ticker?
Snoes- Lady Post-a-lot
nee, maar ik weet niet goed hoe je hem bij kunt werken.Snoes schreef:SB, klopt je ticker?
Door het onregelmatige, loopt die niet helemaal gelijk, maar hij gaat steeds meer achter lopen.
SleepingBeauty- Kletskop
Hoi meiden,
moet even wennen om actief mee te schrijven hier hoor
@Shally, wat een geduld heb jij zeg. Ik was al lang naar de huisarts gegaan! Hou ons op de hoogte!
@Slaatje, fijn dat je duidelijkheid hebt!! Moet heel bijzonder zijn.
@mezzoforte, inderdaad een lastige keus. Ik ben vorig jaar ook begonnen met werk onder mijn niveau (maar ik zat op dat moment werkloos thuis, dus ik greep elke kans aan) Maar ik zat binnen 2 maanden alweer op mijn huidige niveau, is heel snel gegaan.
@janedoe, wat balen van je gips. Zo onhandig ook , je duim! En je weet maar nooit.. er hoeft maar 1 zaadje het gehaald te hebben
Hier hebben we in de vruchtbare dagen nu 2x geklust. Meer durfde ik nog niet aan haha. Ben die nachten wel een paar wakker geworden van een zeurend gevoel in mn buik, dacht eerst dat ik ongesteld moest worden, maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Las op internet dat het wel eens innestelingskrampen kunnen zijn?? Iemand ervaring?
moet even wennen om actief mee te schrijven hier hoor
@Shally, wat een geduld heb jij zeg. Ik was al lang naar de huisarts gegaan! Hou ons op de hoogte!
@Slaatje, fijn dat je duidelijkheid hebt!! Moet heel bijzonder zijn.
@mezzoforte, inderdaad een lastige keus. Ik ben vorig jaar ook begonnen met werk onder mijn niveau (maar ik zat op dat moment werkloos thuis, dus ik greep elke kans aan) Maar ik zat binnen 2 maanden alweer op mijn huidige niveau, is heel snel gegaan.
@janedoe, wat balen van je gips. Zo onhandig ook , je duim! En je weet maar nooit.. er hoeft maar 1 zaadje het gehaald te hebben
Hier hebben we in de vruchtbare dagen nu 2x geklust. Meer durfde ik nog niet aan haha. Ben die nachten wel een paar wakker geworden van een zeurend gevoel in mn buik, dacht eerst dat ik ongesteld moest worden, maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Las op internet dat het wel eens innestelingskrampen kunnen zijn?? Iemand ervaring?
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Kan iemand ons trouwens in het lijstje zetten, ik heb het net geprobeerd, maar lukte niet.
Ik ben 27 mn man 30. We zijn dus in juni begonnen voor ons 1e kindje
Ik ben 27 mn man 30. We zijn dus in juni begonnen voor ons 1e kindje
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Ik wist even niet meer of je al ongesteld was geworden of niet, maar dus wel?SleepingBeauty schreef:nee, maar ik weet niet goed hoe je hem bij kunt werken.Snoes schreef:SB, klopt je ticker?
Door het onregelmatige, loopt die niet helemaal gelijk, maar hij gaat steeds meer achter lopen.
Snoes- Lady Post-a-lot
@Gerbera; ik ken het niet de inesterlingskrampen. Soms verbeeld ik me ook wel wat te voelen en soms wil ik ook wel graag wat voelen haha. Maar kan bij jullie wel in een keer raak zijn, maar die 2 weken moet je toch eerst ff afwachten...en dat duurt soms lang!!
@alyssa; inderdaad ben al ongesteld geworden, al weer bijna voorbij! Dus op naar de volgende ronde
Zat gisteren samen Generatie2010 te kijken. Zo lief al die kleine baby'tjes, heel leuk al die verschillende stijlen. Krijg er helemaal de kriebels van.
@alyssa; inderdaad ben al ongesteld geworden, al weer bijna voorbij! Dus op naar de volgende ronde
Zat gisteren samen Generatie2010 te kijken. Zo lief al die kleine baby'tjes, heel leuk al die verschillende stijlen. Krijg er helemaal de kriebels van.
SleepingBeauty- Kletskop
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 3 miskramen |
Jasmine | 30/36 | April/Mei 2011 | 2e | 2 miskramen |
Pussycat | 24/26 | Augustus 2011 | 2e | |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Nillis | 29/30 | Oktober 2011 | 2e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | 1e | Zwanger! |
Smaragdje | 23/30 | Januari 2012 | 2e | |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
Boekenwurm | 28/28 | Januari 2012 | 1e | |
Aardbei | Januari 2012 | |||
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Mezzoforte | 22/22 | Februari 2012 | 1e | |
Stitch | 24/30 | Maart 2012 | 1e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Dikkie Dik | 30/36 | April 2012 | 1e | Zwanger! |
Sanne-84 | 28/27 | Mei 2012 | 1e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | |
Mysterious | 31/31 | Mei 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Julia | 32/26 | Juni 2012 | 2e | Zwanger! |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Silver | 26/29 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | |
Takkie | Juli 2012 | 2e | ||
Razz_ | 28/28 | juli 2012 | 2e | |
Birgit | 29/31 | Aug/Sept 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | okt 2012 | 1e | |
Mom-of-2 | 29/35 | Eind 2012 | 3e |
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Je staat ertussen Gerbera!
Jasmine- Ratel
Het is SnoesSleepingBeauty schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Het is SnoesSleepingBeauty schreef:
@SNOES; inderdaad ben al ongesteld geworden, al weer bijna voorbij! Dus op naar de volgende ronde
haha het ziit nog zo in mijn systeem
SleepingBeauty- Kletskop
Haha, geeft niet, ik luister naar allebei
Snoes- Lady Post-a-lot
Hallo allemaal
Ben sinds vanmorgen al helemaal hyper ons mijn mooie dorpje is de straatprijs gevallen van 16,7 miljoen. Heb wel geen loten, maar ouders en zus wel. Het hele dorp staat op zijn kop.
Hier verder weinig bijzonderheden. Ben niet heel erg ongesteld, maar heb wel een hele zere buik. Hoop toch zo dat ik volgende maand zwanger ben anders ben ik precies ongesteld als we op vakantie gaan. Hier vanmorgen toch met T wezen zwemmen was weer erg leuk.
@ Janedoe, fijn weer wat van je te horen.
@ Slaatje, nu lekker gaan genieten.
Ben sinds vanmorgen al helemaal hyper ons mijn mooie dorpje is de straatprijs gevallen van 16,7 miljoen. Heb wel geen loten, maar ouders en zus wel. Het hele dorp staat op zijn kop.
Hier verder weinig bijzonderheden. Ben niet heel erg ongesteld, maar heb wel een hele zere buik. Hoop toch zo dat ik volgende maand zwanger ben anders ben ik precies ongesteld als we op vakantie gaan. Hier vanmorgen toch met T wezen zwemmen was weer erg leuk.
@ Janedoe, fijn weer wat van je te horen.
@ Slaatje, nu lekker gaan genieten.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
@ nilis, wat leuk!! en dan woon je dicht bij mij. Ik woon zelf in Oldenzaal.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Nilis, wat gaaf!!!! Gefeliciteerd.
slaatje- Kletskop
Dat zijn leuke dingen Nillis. Baal je nu niet dat je zelf geen loten hebt?
Wij spelen ook mee, maar veel verder dan een bak ijs en een bos bloemen ben ik nog niet gekomen. Man vraagt wel eens of we de loterij niet gewoon op zullen zeggen, maar daar wil ik niet aan. Zul je net zien, zeg ik mijn lot op, valt hier een grote prijs.
Bij de Lotto of wat dan ook heb je geen lotnummer als je niet meespeelt, maar bij de postcodeloterij weet je gewoon dat je gewonnen zou hebben als je meegespeeld had. Eigenlijk is die hele postcodeloterij een stom psychologisch spelletje.
Wij spelen ook mee, maar veel verder dan een bak ijs en een bos bloemen ben ik nog niet gekomen. Man vraagt wel eens of we de loterij niet gewoon op zullen zeggen, maar daar wil ik niet aan. Zul je net zien, zeg ik mijn lot op, valt hier een grote prijs.
Bij de Lotto of wat dan ook heb je geen lotnummer als je niet meespeelt, maar bij de postcodeloterij weet je gewoon dat je gewonnen zou hebben als je meegespeeld had. Eigenlijk is die hele postcodeloterij een stom psychologisch spelletje.
Jasmine- Ratel
amber22 schreef:@ nilis, wat leuk!! en dan woon je dicht bij mij. Ik woon zelf in Oldenzaal.
Wat leuk amber wist niet dat jij zo dichtbij woont
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
slaatje- Kletskop
Mooiiiii slaatje!!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Dank je puggle? Zie je hoe duidelijk je het embryo al kan zien?
Edit, nou ja, voor deze termijn dan
Edit, nou ja, voor deze termijn dan
slaatje- Kletskop
nillis schreef:amber22 schreef:@ nilis, wat leuk!! en dan woon je dicht bij mij. Ik woon zelf in Oldenzaal.
Wat leuk amber wist niet dat jij zo dichtbij woont
+1, dacht altijd dat niemand van hier in het verre oosten woont, maar dus toch wel!
@ slaatje, wat een duidelijke echo!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: