Ik ga op vakantie en laat thuis..
+15
luenca
Marin
Kowalski
Snoes
Lousanne
Rumble
Dennenappel
Toet
Rush
Caribbeanlover
Aziraphale
Jade
heartsdale
Susan
Tania
19 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..
Ik kan me voorstellen dat het raar is om zoiets te horen van een meelezer idd, het lijkt me heel raar als iemand dingen over je weet terwijl je zelf het bestaan van die persoon niet eens weet. Daarom ben ik nu ook maar mee gaan schrijven.
Ik merk uit je post dat je je wel een beetje verdedigd over je jeugd en over dat eten, zo had ik het niet bedoeld, dat met dat eten was ook meer een voorbeeld. En ik vind het ook echt niet nodig dat je je verdedigd, want zoals ik al zei is dat jouw levensstijl wat je gewend bent en dat is prima, alleen heel anders dan ik. Dus wat jij zegt over dat andere mensen 'commentaar' hebben op jouw levensstijl, dat zie ik zelf niet zo, omdat je wat je zelf ook zegt: je kan er niets aan doen (en je hoeft er niets aan te doen, ik zou er zelfs in jouw plaats niet eens er aan wat willen doen). Maar dit maakt dus wel het verschil tussen ons, en dat is ook de reden waarom ik jou noemde. Maar het was zeker niet bedoeld als aanval hoor!
Misschien was het invullen van het lijstje toch niet zo'n heel goed idee als een van de eerste posts hier op het forum
Ik merk uit je post dat je je wel een beetje verdedigd over je jeugd en over dat eten, zo had ik het niet bedoeld, dat met dat eten was ook meer een voorbeeld. En ik vind het ook echt niet nodig dat je je verdedigd, want zoals ik al zei is dat jouw levensstijl wat je gewend bent en dat is prima, alleen heel anders dan ik. Dus wat jij zegt over dat andere mensen 'commentaar' hebben op jouw levensstijl, dat zie ik zelf niet zo, omdat je wat je zelf ook zegt: je kan er niets aan doen (en je hoeft er niets aan te doen, ik zou er zelfs in jouw plaats niet eens er aan wat willen doen). Maar dit maakt dus wel het verschil tussen ons, en dat is ook de reden waarom ik jou noemde. Maar het was zeker niet bedoeld als aanval hoor!
Misschien was het invullen van het lijstje toch niet zo'n heel goed idee als een van de eerste posts hier op het forum
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Lousanne schreef:
Nou, beter uitgesproken dan een volger, toch?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lousanne schreef:Misschien was het invullen van het lijstje toch niet zo'n heel goed idee als een van de eerste posts hier op het forum
Oo dat vind ik niet hoor! Tenminste, het is echt niet dat ik nou een beeld als 'zeikerd' of weet ik veel wat van jou heb! Wees welkom
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Lekkere binnenkomer Lousanne. Als de rest van je posts niet volstaan met negatieve lijstjes dan zal het vast zo'n punt niet zijn.
Gast- Gast
Megara schreef:Lekkere binnenkomer Lousanne. Als de rest van je posts niet volstaan met negatieve lijstjes dan zal het vast zo'n punt niet zijn.
Dat valt reuze mee. Moraalridders en meelopers hebben we hier al genoeg.
Gast- Gast
Gelukkig maar, anders was het hier ook maar een lege bende.
Gast- Gast
NMMM ben jij een oude forummer? als ik denk wie jij bent dan ben je wel heel erg veranderd, in negatieve zin
en wbt lousanne dr mening over marin...ik moet bekennen dat ik ook weleens wat lees waarvan ik denk ...huh? want geen werk hebben en wel een vrije hoge huur en een vriendje die wat verder woont plus heel veel reisjes naar t buitenland... maar gezien dat niet mijn zaak is ben ik ook niet zo dat ik daar een opmerking over maak, en wat marin zelf al zei, op t forum weet je ook niet alles van elkaar. maar verder, marin, vind ik je heel erg leuk!!!
en wbt lousanne dr mening over marin...ik moet bekennen dat ik ook weleens wat lees waarvan ik denk ...huh? want geen werk hebben en wel een vrije hoge huur en een vriendje die wat verder woont plus heel veel reisjes naar t buitenland... maar gezien dat niet mijn zaak is ben ik ook niet zo dat ik daar een opmerking over maak, en wat marin zelf al zei, op t forum weet je ook niet alles van elkaar. maar verder, marin, vind ik je heel erg leuk!!!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Charlie schreef:Megara schreef:Lekkere binnenkomer Lousanne. Als de rest van je posts niet volstaan met negatieve lijstjes dan zal het vast zo'n punt niet zijn.
Dat valt reuze mee. Moraalridders en meelopers hebben we hier al genoeg.
Dus ga jij de heks uithangen?
Gast- Gast
*spuit 11 aan*
Yes!!! Ik word genoemd!!!
*spuit 11 uit*
Yes!!! Ik word genoemd!!!
*spuit 11 uit*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
shygirl87 schreef:NMMM ben jij een oude forummer? als ik denk wie jij bent dan ben je wel heel erg veranderd, in negatieve zin
Misschien omdat dat voor haar werk is(was?)!?!
Lejow- Lady Post-a-lot
shygirl87 schreef:NMMM ben jij een oude forummer? als ik denk wie jij bent dan ben je wel heel erg veranderd, in negatieve zin
Da's m'n werk...
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:shygirl87 schreef:NMMM ben jij een oude forummer? als ik denk wie jij bent dan ben je wel heel erg veranderd, in negatieve zin
Da's m'n werk...
Psssss over spuit 11 gesproken
Lejow- Lady Post-a-lot
Marin schreef:shygirl87 schreef:NMMM ben jij een oude forummer? als ik denk wie jij bent dan ben je wel heel erg veranderd, in negatieve zin
Da's m'n werk...
Ja weet ik, maar ik bedoel daarvoor
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Toen had ik nog een baan
Marin- Lady Post-a-lot
Ik smul altijd zo van dit soort topics.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik smul altijd zo van dit soort topics.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Maar er is nog niks gebeurdSogood schreef:Ik smul altijd zo van dit soort topics.
Gast- Gast
Marin schreef:Toen had ik nog een baan
En daarbij steekt de ene het in sandaaltjes van 200 euro, en de ander in een cheap ass stedentripje!
Lejow- Lady Post-a-lot
Sogood schreef:Ik smul altijd zo van dit soort topics.
Er valt niks te smullen...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Tris schreef:Sogood schreef:Ik smul altijd zo van dit soort topics.
Er valt niks te smullen...
Geef het nog even, ik voel dat er iets staat te gebeuren.
Stilte voor de storm.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Eigenlijk slaat dit topic ook nergens op; mensen weten volgens mij van elkaar wel, wie de ander wel ligt enz. Ik snap 't nut er ook niet van; mensen een rotgevoel geven? Die andere lijstjes, vind ik grappig, omdat 't vaak gewoon complimenten zijn. Waarom zou je opschrijven wie je eigenlijk niet moet?
Bovendien; in the end, is 't toch echt 'maar' een forum; hoe kan je iemand daarop beoordelen? Ik weet zelf dat ik in dit soort lijstjes voorkom, bij een aantal mensen, maar ik weet ook dat die mensen mij niet echt kennen. Ik heb immers maar een x-aantal mensen in real life ontmoet en verder word er dus beoordeeld op 'een forum-persoonlijkheid' en roddels. Als 't iemand blij maakt, om zo'n lijstje in te vullen; jeej. Maar verder vind ik 't sneu om iemand middels zo'n lijstje af te branden, ook al zou iemand 't genuanceerd brengen of verpakken in suiker. Ben ook blij om te zien dat er veel mensen boven staan.
Maar Mevrouw, leuke poging tot rellen Misschien kan je beter iemand fake noemen, heb je meer effect mee
Bovendien; in the end, is 't toch echt 'maar' een forum; hoe kan je iemand daarop beoordelen? Ik weet zelf dat ik in dit soort lijstjes voorkom, bij een aantal mensen, maar ik weet ook dat die mensen mij niet echt kennen. Ik heb immers maar een x-aantal mensen in real life ontmoet en verder word er dus beoordeeld op 'een forum-persoonlijkheid' en roddels. Als 't iemand blij maakt, om zo'n lijstje in te vullen; jeej. Maar verder vind ik 't sneu om iemand middels zo'n lijstje af te branden, ook al zou iemand 't genuanceerd brengen of verpakken in suiker. Ben ook blij om te zien dat er veel mensen boven staan.
Maar Mevrouw, leuke poging tot rellen Misschien kan je beter iemand fake noemen, heb je meer effect mee
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Rush schreef:Helemaal mee eens!Charlie schreef:Ik vind dat je je heel genuanceerd maar toch helder uitdrukt Lousanne, complimenten! (meen ik dus serieus)
En ik vind Kowalksi cool!
Kowalski dus.
Dat vind ik ook!
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» 'standby' thuis?
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» alarmsysteem thuis?
» Alleen thuis
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie