Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen thuis

3 plaatsers

Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Alleen thuis

Bericht  Linnie1985 vr 27 mei 2011 - 8:59

Mijn vriend is sinds vanavond een week weg om vrijwilligerswerk te doen ik de Oekraïne.

Duss ben ik alleen thuis. En... ik vind dat dus helemaal niks :S, vooral s'nachts vind ik het niks.

Ik kreeg net een heel lief smsje van hem:D.

En het lijkt wel met net zn 2e smsje oftie een huwelijksaanzoek doet :shock:.

Er staat 1e sms:
Mis je nu al me aller liefste meissie poppedijntje van me ik zal iedere sec aan je denken hoor. Hou van jou alleen lekkernij.
(heb maar even terug gestuurd van: ben ik een lekkernij :P)

2e smsje:
haha ja sorry lekkerding van me xxx. Ik mopper wel eens op je maar besef nu dat dat niet terecht is want je bent echt het allerliefste meissie dat er bestaat. En wil echt wel met jou trouwen hoor. xxx hvj
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:02

Dat is wel heeeeeeel erg lief..
Hij weet waarschijnlijk dat je het niet fijn vindt om alleen thuis te zijn en dan zo`n smsje Exclamation

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:02

aaahhhhh wat een lieverd.

Kan niet wachten tot ik ooit weer zo'n prins charming aan de haak sla die mij laat glunderen via sms hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Linnie1985 vr 27 mei 2011 - 9:12

Stuiterbal schreef:aaahhhhh wat een lieverd.

Kan niet wachten tot ik ooit weer zo'n prins charming aan de haak sla die mij laat glunderen via sms hahaha

Ik ben ook heel blij met hem, ja hij kan wel eens mopperen als ik een rotzooi in huis maak haha maja das het enige. Ik heb hem via lexa leren kennen Very Happy in 2009. En we wonen nu ongeveer een jaar samen Very Happy.

Ik ben ook heel erg trots op hem. Hij is met 10 man bij elkaar naar de Oekraïne om er een school te bouwen voor Roma kinderen. Die kinderen worden niet toegelaten op normale scholen. En zo krijgen die kinderen dan toch een kans op onderwijs smile.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 10:20

Haha, ik denk dat wij heel anders in elkaar steken. Ik vind het heerlijk als ik het huis voor mezelf heb en ik houd ook niet van dit soort sms-jes smile. Maar jij wel, dus harstikke fijn voor je dat je vriend zo gek met je is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Linnie1985 vr 27 mei 2011 - 10:29

Twellie schreef:Haha, ik denk dat wij heel anders in elkaar steken. Ik vind het heerlijk als ik het huis voor mezelf heb en ik houd ook niet van dit soort sms-jes smile. Maar jij wel, dus harstikke fijn voor je dat je vriend zo gek met je is!

Ik vind het ook heerlijk alleen thuis te zijn alleen s'avonds laat en s'nachts niet. Komt doordat ik een aantal jaar geleden telefonisch gestalkd en bang gemaakt werd. Iemand wist dat ik alleen thuis was (een weekend) en ook heeft gedreigd om over 10 minuten voor de deur te staan. En idd er stond iemand 10 minuten later voor de deur.

Dus daarom vind ik het niks:S
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 11:15

Wat eng zeg! Dan kan ik me heel goed voorstellen dat je je vriend het liefst zo dicht mogelijk bij je hebt. Woon je in een dorp / stad? Dat lijkt me dan ook wel fijner dan buitenaf zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Linnie1985 vr 27 mei 2011 - 11:17

Twellie schreef:Wat eng zeg! Dan kan ik me heel goed voorstellen dat je je vriend het liefst zo dicht mogelijk bij je hebt. Woon je in een dorp / stad? Dat lijkt me dan ook wel fijner dan buitenaf zitten.

in een heel erg rustig dorpje, waar pas geleden een overval op een tankstation is gepleegd en veel wordt ingebroken en waar iedereen zo in onze achtertuin kan lopen :S.
Niet prettig dus haha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Jeanette vr 27 mei 2011 - 21:23

Wat ontzettend lief zeg! smile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Linnie1985 vr 27 mei 2011 - 22:47

Jeanette schreef:Wat ontzettend lief zeg! smile

Ik kreeg net weer een smsje er stond in dat hij het enorm getroffen heeft met mij.

Ik heb btw wel slecht geslapen, ik ben pas rond 4 uur/half 5 in slaap gesukkeld :shock:.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Linnie1985 za 4 jun 2011 - 11:07

Vanacht komtie eindelijk thuis!!! Hij zat net nog in Koblenz (Duitsland). Ongeveer nog 3 a 4 uurtjes geduld.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:05

Linnie1985 schreef:
Stuiterbal schreef:aaahhhhh wat een lieverd.

Kan niet wachten tot ik ooit weer zo'n prins charming aan de haak sla die mij laat glunderen via sms hahaha

Ik ben ook heel blij met hem, ja hij kan wel eens mopperen als ik een rotzooi in huis maak haha maja das het enige. Ik heb hem via lexa leren kennen Very Happy in 2009. En we wonen nu ongeveer een jaar samen Very Happy.

Ik ben ook heel erg trots op hem. Hij is met 10 man bij elkaar naar de Oekraïne om er een school te bouwen voor Roma kinderen. Die kinderen worden niet toegelaten op normale scholen. En zo krijgen die kinderen dan toch een kans op onderwijs smile.

Wat een lieverd! Ik heb mijn vriend ook leren kennen via Lexa en wonen nu ook samen. Leuk he die succesverhalen Wink. Geniet ervan dat je mannetje dadelijk weer thuis is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  mzcharlotte zo 5 jun 2011 - 0:09

Wat lief, die vriend van jou. Hebben jullie ook trouwplannen? Hoe is jouw vriend bij dat vrijwilligerswerk geraakt? Heeft hij ook bouwvaardigheden? Het lijkt me fantastisch om kort vrijwilligerswerk te kunnen doen, ik wil eigenlijk nog ooit een paar weken lesgeven ergens op deze aardkloot smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:12

Lexa Rules!! Hier ook succes verhaal met samenwonen Very Happy


Fijn Linnie dat hij zo thuis komt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:58

Wat fijn dat hij weer thuis komt!

Ik heb hetzelfde als jou. Mijn ouders zijn nu een paar dagen weg, maar ik ga hier voor geen goud alleen slapen. Mijn vriend komt dan langs. Ik ben 's avonds en 's nachts altijd op m'n hoede waardoor ik slecht slaap (wanneer mijn ouders er niet zijn). Toen dus de eerste nacht iemand om half 3 aanbelde en heel hard wegrende, heb ik niet weer geslapen. Echt bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Linnie1985 zo 5 jun 2011 - 1:44

zegmaar_ schreef:Wat lief, die vriend van jou. Hebben jullie ook trouwplannen? Hoe is jouw vriend bij dat vrijwilligerswerk geraakt? Heeft hij ook bouwvaardigheden? Het lijkt me fantastisch om kort vrijwilligerswerk te kunnen doen, ik wil eigenlijk nog ooit een paar weken lesgeven ergens op deze aardkloot smile

Hij is vannacht tussen half 5/5 uur thuis gekomen. Ik was op de bank in slaap gevallen en werd om kwart over 3 wakker en ben maar in de huiskamer gebleven, anders had ik mn bed weer uit gemoeten haha.

Hij is elektricien, hij heeft er de elektriciteit aangelegd en ook met andere dingen geholpen toen hij klaar was.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 1:46

Theedoosje schreef:Lexa Rules!! Hier ook succes verhaal met samenwonen Very Happy


Fijn Linnie dat hij zo thuis komt Very Happy

TD heb jij je vriend ook ontmoet via Lexa? Wat leuk, wist ik helemaal niet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen thuis Empty Re: Alleen thuis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum