Alleen thuis
+2
Lynn_
BJA
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Alleen thuis
Vriendjelief is een weekend weg, dus ik ben alleen thuis. Ik heb dan altijd de neiging om te gaan snaaien en mezelf niet zo goed te verzorgen...Stom natuurlijk, want ik ben juist goed bezig de laatste tijd om niet te snoepen enzo...
Nu moet ik dus bedenken wat ik ga eten, maar eigenlijk heb ik zin om gewoon een patatje te gaan halen.
Herkenbaar?
Nu moet ik dus bedenken wat ik ga eten, maar eigenlijk heb ik zin om gewoon een patatje te gaan halen.
Herkenbaar?
Gast- Gast
Re: Alleen thuis
Je kunt jezelf toch best op een patatje trakteren en dan verder gewoon gezond eten dit weekend?
Gast- Gast
Herkenbaar!!
Mijn man is avondje weg, en moet alleen eten... Zit te denken om naar snackbar te gaan, maar gelukkig giet het buiten, dat houd me tegen
Mijn man is avondje weg, en moet alleen eten... Zit te denken om naar snackbar te gaan, maar gelukkig giet het buiten, dat houd me tegen
Gast- Gast
Uiteraard kan dat...maar ik heb dan ook de neiging als ik Joppiesaus koop (we moeten een nieuwe fles hebben) meteen allemaal lekkere dingen mee te nemen uit de supermarkt. Misschien moet ik een keer joppiesaus erbij halen bij de snackbar...
Ik zou dan wel met de auto gaan...terwijl het 5minuten lopen is ;-)
Ik zou dan wel met de auto gaan...terwijl het 5minuten lopen is ;-)
Gast- Gast
Haha. Ik zou met de paraplu gaan en lopend het gaan halen, heb je er iig weer iets afgelopen En dan eet je het dit keer zonder joppie saus en kom je dus ook niet in de verleiding van de andere spullen in de winkel?
Gast- Gast
Ik vind ook dat een keer een frietje geen kwaad kan hoor En zit de supermarkt bij de snackbar? Want anders als je alleen een frietje gaat kopen hoef je de supermarkt toch niet binnen te gaan, kom je ook niet in de verleiding.
Laatst aangepast door Auxo op vr 18 maa 2011 - 5:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het is dus niet alleen dat frietje....
Nou ik denk dat ik morgen en zondag wel genoeg sport om het frietje er af te sporten, dus als ik nu met de auto ga...is dat niet zo erg.
Ik heb gewoon de neiging om de zak drop die hier ligt in 1 keer leeg te (vr)eten... Waarom heb ik dat als je partner er niet is, en als hij er wel is heb ik het niet?
Nou ik denk dat ik morgen en zondag wel genoeg sport om het frietje er af te sporten, dus als ik nu met de auto ga...is dat niet zo erg.
Ik heb gewoon de neiging om de zak drop die hier ligt in 1 keer leeg te (vr)eten... Waarom heb ik dat als je partner er niet is, en als hij er wel is heb ik het niet?
Gast- Gast
Ik denk dat dat komt omdat je nu geen afleiding hebt.
Ik woon alleen, en heb ook weinig afleiding en dat resulteert helaas regelmatig in slecht eten.
Ik woon alleen, en heb ook weinig afleiding en dat resulteert helaas regelmatig in slecht eten.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Heerlijk even wat dagen voor jezelf :-). Ik ben wel ook altijd geneigd om wat minder goed voor mezelf te zorgen. Voornamelijk als het om eten gaat haha!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik ben ook alleen thuis, en ik heb net wel patat op. Gewoon omdat ik daar zin in had maar verder kan ik het snoepen wel onder controle houden. Gelukkig maar die zak m&m's staat er verleidelijk bij
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik herken het trouwens wel, als ik alleen ben, heb ik de hele tijd zin in eten
Gast- Gast
Ik zou kiezen voor de drop óf de patat, maar ik zou sowieso voor de patat gaan natuurlijk.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik zou kiezen voor de drop óf de patat, maar ik zou sowieso voor de patat gaan natuurlijk.
Of allebei ;-)
Stom he?!Isabella schreef:Ik herken het trouwens wel, als ik alleen ben, heb ik de hele tijd zin in eten
Gast- Gast
Auxo schreef:Nee juist niet allebei!
Een paar dropjes ook niet? Ik ga zo maar patat halen...wel een grote met een kaassoufflé. Toch even de supermarkt in, want anders heb ik morgen geen 'gezond' ontbijt (cruesli met sojayoghurt). Dan haal ik toch maar nieuwe joppiesaus, want die is toch op. En ik beloof plechtig: geen chocolade, geen schuimblokken, geen andere snaaidingen!
Gast- Gast
Verwen jezelf met 1 slechte maaltijd zoals een patatje idd, en haal anders als je geen zin hebt om te koken maar toch gezond wil doen voor de andere avonden iets van een maaltijdsalade/soep/roerbakmix.
En een zakje snoep of chips mag ook best, why not? Zou ik wel zorgen dat je ook gewoon normaal fruit enzo eet, dan is het toch prima?
En een zakje snoep of chips mag ook best, why not? Zou ik wel zorgen dat je ook gewoon normaal fruit enzo eet, dan is het toch prima?
Gast- Gast
Jip83 schreef:Auxo schreef:Nee juist niet allebei!
Een paar dropjes ook niet? Ik ga zo maar patat halen...wel een grote met een kaassoufflé. Toch even de supermarkt in, want anders heb ik morgen geen 'gezond' ontbijt (cruesli met sojayoghurt). Dan haal ik toch maar nieuwe joppiesaus, want die is toch op. En ik beloof plechtig: geen chocolade, geen schuimblokken, geen andere snaaidingen!
Nouja ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik een paar snoepjes pak worden het er vaak meer. Dus kan ik er beter helemaal niet aan beginnen haha! Geniet van je frietjes met je kaassoufflé!
Gast- Gast
Jip83 schreef:Smikkell schreef:
Hmm..wat bedoel je?!
Ze heeft jeuk aan dr ogen, zie je dat niet? Rollen helpt daar heel goed tegen!
Gast- Gast
Inderdaad, wat bedoel je?Smikkell schreef:
Lynn_- Kletskop
Ik ben momenteel ook elke avond alleen, vanwege overwerk vriend, en ik moet zeggen... ik vreet mezelf helemaal dicht (als dat zou kunnen) met chocolade, snoep en allerlei dingen die in de oven kunnen. 'Gelukkig' heb ik een erg snelle stofwisseling, dus maakt het niet zoveel uit.
Maar ja, er is niemand die op je let, dus lekker doen wat je wilt. Je bent alleen en dat voelt raar als je gewend bent elkaar veel te zien, dus je mag jezelf best even verwennen met wat lekkers!! (uhh ja, eten bedoel ik dan he.. Iets anders kan ook, maar dat was niet de insteek van dit topic )
Maar ja, er is niemand die op je let, dus lekker doen wat je wilt. Je bent alleen en dat voelt raar als je gewend bent elkaar veel te zien, dus je mag jezelf best even verwennen met wat lekkers!! (uhh ja, eten bedoel ik dan he.. Iets anders kan ook, maar dat was niet de insteek van dit topic )
Gast- Gast
Hahaha, Youandi, ik moet nu wel even lachen :-).
Lynn_- Kletskop
Zo, mijn frietjes MET Joppiesaus zijn op en de kaassoufflé smaakte heeeerlijk :-)
Mijn vriend roept altijd: van friet word je niet dik, je wordt dik van de sausjes die je erbij neemt... Ik had nu wel een beetje veel saus
Ben langs het snoepschap gelopen en heb alles laten staan!
Lastig..jeuk aan je ogen..rol ze!
Mijn vriend roept altijd: van friet word je niet dik, je wordt dik van de sausjes die je erbij neemt... Ik had nu wel een beetje veel saus
Ben langs het snoepschap gelopen en heb alles laten staan!
Lastig..jeuk aan je ogen..rol ze!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen thuis
» Kat alleen thuis
» alarmsysteem thuis?
» Je kind alleen thuis laten
» Wat doet je vriend als hij alleen thuis is?
» Kat alleen thuis
» alarmsysteem thuis?
» Je kind alleen thuis laten
» Wat doet je vriend als hij alleen thuis is?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: