Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

alarmsysteem thuis?

4 plaatsers

Ga naar beneden

alarmsysteem thuis? Empty alarmsysteem thuis?

Bericht  SleepingBeauty wo 9 feb 2011 - 8:03

Hebben jullie thuis een of ander alarm systeem?
wij worden overladen met allerlei informatie omdat wij natuurlijk een nieuw huis hebben.
Nu komt er morgen iemand over alarminstallaties.

Hebben jullie zoiets in huis?
Ik vraag me af of ik dit niet iets te veel van het goede vind?
Tuurlijk is het goed je huis hier en daar wat te beveiligen, maar je kunt niet alles uitsluiten denk ik...

Mja ik hoor het morgen wel aan en dan beslissen we wel wat we doen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

alarmsysteem thuis? Empty Re: alarmsysteem thuis?

Bericht  Ella wo 9 feb 2011 - 8:04

Ja wij hebben er 1. Je kan inderdaad niet alles uitsluiten.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

alarmsysteem thuis? Empty Re: alarmsysteem thuis?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 8:11

In ons vorige huis wel, die heeft de makelaar er tijdens of na de bouw al in laten zetten. Hebben we dus niet zelf gedaan. Dit was er 1 die van buitenaf niet zichtbaar is, dus niet zo'n alarmlampje aan het huis of iets.

Maar ik denk dat de bedrijven van de alarminstallaties ook wel erg graag willen verkopen en dan zijn mensen in nieuwe woningen een stuk makkelijker te porren dan die van bestaande woningen, denk ik. Dus die gaan, denk ik, gelijk op eigenaren van nieuwe huizen af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

alarmsysteem thuis? Empty Re: alarmsysteem thuis?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 8:12

Ik heb een hond, die slaat wel alarm bij onverwachte geluiden. Maar verder werkt ze niet echt preventief, ze heeft geen indrukwekkend uiterlijk en vind iedereen die eenmaal binnen is hartstikke lief...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

alarmsysteem thuis? Empty Re: alarmsysteem thuis?

Bericht  Arwyn wo 9 feb 2011 - 8:16

Wij hebben er zelf geen een, maar mijn ouders sinds kort wel. Bij hen in de buurt werd vrij veel ingebroken en dat was voor hen toch wel de reden, vooral nu ze nog met z'n tweeën thuis zijn en het dus best vaak gebeurd dat er niemand is. Hen bevalt het goed.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

alarmsysteem thuis? Empty Re: alarmsysteem thuis?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 19:55

Het is denk ik meer het gevoel van veiligheid wat ze verkopen, daarbij schrikt het inbrekers ook wel (deels) af.
Maar de kans dat er precies in jou huis wordt ingebroken is natuurlijk al vrij klein.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

alarmsysteem thuis? Empty Re: alarmsysteem thuis?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 20:37

Nee, hebben we niet. We wonen in een huurhuis met om de hoek een heleboel koopwoningen waar het niet alleen aantrekkelijker is, maar qua kozijnen en glas ook nog 's makkelijker is om in te breken, dus schat de kans niet zo groot dat ze ons huis de voorkeur geven.

Misschien dat ik er wel voor zou kiezen als ik in een dikke vrijstaande villa o.i.d. zou wonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

alarmsysteem thuis? Empty Re: alarmsysteem thuis?

Bericht  Catwoman79 wo 9 feb 2011 - 20:55

Wij hebben er wel 1, maar dat komt ook doordat mijn man bij een beveiligingsbedrijf werkt.
Maar laat je niet gelijk een systeem aansmeren vanmiddag hoor. Ze zijn namelijk niet bepaald goedkoop.
Zoek eerst naar meerdere offertes. Er zitten vaak addertjes onder het gras namelijk.

Ze zeggen er vaak niet bij dat je je naast hun "goedkope" systeem je ook nog moet laten aanmelden bij een meldkamer, en dat kost je dan weer handen vol geld waar je ook niet 1-2-3 van af komt. Er zijn heel veel opties en deze zijn vaak niet de goedkoopste, maar ook niet de degelijkste
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

alarmsysteem thuis? Empty Re: alarmsysteem thuis?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 21:05

freakielief schreef:Nee, hebben we niet. We wonen in een huurhuis met om de hoek een heleboel koopwoningen waar het niet alleen aantrekkelijker is, maar qua kozijnen en glas ook nog 's makkelijker is om in te breken, dus schat de kans niet zo groot dat ze ons huis de voorkeur geven.

Misschien dat ik er wel voor zou kiezen als ik in een dikke vrijstaande villa o.i.d. zou wonen.
Same here.. Bij m`n vriend thuis hebben ze wel een huge alarmsysteem op het huis, maar dat zou ik ook doen in zo`n geval.. Dikke vrijstaande villa dus :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

alarmsysteem thuis? Empty Re: alarmsysteem thuis?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 21:09

Nee hoor, hier ook geen alarmsysteem. Ik heb mijn fiets regelmatig voor het huis laten staan 's nachts zonder 'm op slot te zetten en ik heb 'm nog steeds. Ik verwacht dus niet dat we een alarmsysteem nodig hebben :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

alarmsysteem thuis? Empty Re: alarmsysteem thuis?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 21:51

We hebben er 1, maar die hangt er nu meer voor de sier hahaha.
Moeten nieuwe batterijen voor kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

alarmsysteem thuis? Empty Re: alarmsysteem thuis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum