Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ga op vakantie en laat thuis..

+15
luenca
Marin
Kowalski
Snoes
Lousanne
Rumble
Dennenappel
Toet
Rush
Caribbeanlover
Aziraphale
Jade
heartsdale
Susan
Tania
19 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Susan vr 29 jun 2012 - 1:27

Rush schreef:Dat is waar Zelda, maar ik kan me best voorstellen dat iemand het 'lieflijke' wil doorbreken, omdat het soms helemaal niet gemeend is, maar gezegd wordt om de lieve vrede te behouden.

Dat is meer gewoon goed fatsoen, als je in het gewone leven iemand absoluut niet mag ga je daar ook niet mee te koop lopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 1:27

Op zich vind ik helemaal niks mis met dit lijstje. Het leven is niet alleen maar rozengeur en maneschijn, ook negatieve dingen moeten gezegd kunnen worden. Maar ik heb het idee dat dit lijstje met voorbedachte raden is gemaakt, om een soort van rel uit te lokken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 1:28

Susan schreef:
Rush schreef:Dat is waar Zelda, maar ik kan me best voorstellen dat iemand het 'lieflijke' wil doorbreken, omdat het soms helemaal niet gemeend is, maar gezegd wordt om de lieve vrede te behouden.

Dat is meer gewoon goed fatsoen, als je in het gewone leven iemand absoluut niet mag ga je daar ook niet mee te koop lopen.
Zou mooi wezen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 1:28

Jaya schreef:Op zich vind ik helemaal niks mis met dit lijstje. Het leven is niet alleen maar rozengeur en maneschijn, ook negatieve dingen moeten gezegd kunnen worden. Maar ik heb het idee dat dit lijstje met voorbedachte raden is gemaakt, om een soort van rel uit te lokken.

Precies ja! En ik heb gewoon steeds het gevoel dan NMMM dat probeert en dat vind ik jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 1:29

Jaya schreef:Op zich vind ik helemaal niks mis met dit lijstje. Het leven is niet alleen maar rozengeur en maneschijn, ook negatieve dingen moeten gezegd kunnen worden. Maar ik heb het idee dat dit lijstje met voorbedachte raden is gemaakt, om een soort van rel uit te lokken.
Ik snap niet zo goed wat het nut van dit lijstje is. Waarschijnlijk vult tóch niemand zo'n lijstje in. En daarbij, frustraties naar elkaar moeten inderdaad uitgesproken worden, maar dit is gewoon puur uitlokken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Rush vr 29 jun 2012 - 1:31

Susan schreef:
Rush schreef:Dat is waar Zelda, maar ik kan me best voorstellen dat iemand het 'lieflijke' wil doorbreken, omdat het soms helemaal niet gemeend is, maar gezegd wordt om de lieve vrede te behouden.

Dat is meer gewoon goed fatsoen, als je in het gewone leven iemand absoluut niet mag ga je daar ook niet mee te koop lopen.
Ik bedoel ook niet direct iemand niet mogen, maar ik hou me hier wel vaak in en dat doe ik niet tegen mensen in m`n omgeving. Dan zeg ik gewoon dat iemand dom bezig is of wat ook maar van toepassing is, maar dat zal komen omdat ik die ken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 1:32

Zelda schreef:
Jaya schreef:Op zich vind ik helemaal niks mis met dit lijstje. Het leven is niet alleen maar rozengeur en maneschijn, ook negatieve dingen moeten gezegd kunnen worden. Maar ik heb het idee dat dit lijstje met voorbedachte raden is gemaakt, om een soort van rel uit te lokken.
Ik snap niet zo goed wat het nut van dit lijstje is. Waarschijnlijk vult tóch niemand zo'n lijstje in. En daarbij, frustraties naar elkaar moeten inderdaad uitgesproken worden, maar dit is gewoon puur uitlokken.

Klopt, dat laatste zeg ik ook, daarom vul ik ook nooit lijstjes in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Caribbeanlover vr 29 jun 2012 - 1:34

Wat stomme onnozele lijst zeg!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Susan vr 29 jun 2012 - 1:35

Hé Caribbeanlover, wat vind jij nou van die lijst?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 1:35

Caribbeanlover schreef:Wat stomme onnozele lijst zeg!
Dat zei je net ook al?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 1:42

Susan schreef:Hé Caribbeanlover, wat vind jij nou van die lijst?

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:20

Susan schreef:Hé Caribbeanlover, wat vind jij nou van die lijst?

Hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Toet vr 29 jun 2012 - 2:42

Ik was hem nog serieus aan het invullen ook. Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 394967
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:45

Toet schreef:Ik was hem nog serieus aan het invullen ook. Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 394967

Posten! De reller in mij is nieuwsgierig naar je antwoorden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Dennenappel vr 29 jun 2012 - 2:45

Noem mij maar Mevrouw schreef:Met welke forummer zou jij het nog geen dag uithouden?

Wie heeft er van spelling echt geen kaas gegeten? Noem mij maar mevrouw

Wie past er beter thuis op het FancyStokkers forum? Noem mij maar mevrouw

Wie heeft er trekjes van een kameleon?

Wie staat als eerste vooraan bij een rel? Noem mij maar mevrouw

Wie praat veel, maar zegt eigenlijk niets?

Wie haalt genoegdoening uit het kleineren van anderen? Noem mij maar mevrouw

Wie heeft de langste tenen? Dennenappel

Wie heeft er alleen van achter zijn laptop ballen?

Wie kijkt niet verder dan zijn eigen neus lang is? Noem mij maar mevrouw

Wie kan er wel een cursus zelfreflectie gebruiken? Noem mij maar mevrouw

Wie heeft er de grootste moeite mee om het bij de waarheid te houden?

Wie laat jij thuis als je op vakantie gaat? Noem mij maar mevrouw
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:47

Powerbabe schreef:
Susan schreef:Hé Caribbeanlover, wat vind jij nou van die lijst?

Hahaha.

Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Caribbeanlover vr 29 jun 2012 - 2:57

Zelda schreef:
Caribbeanlover schreef:Wat stomme onnozele lijst zeg!
Dat zei je net ook al?

Ik kon het niet terug vinden en dacht dat het verwijderd was ofzo.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Toet vr 29 jun 2012 - 2:59

Zoey schreef:
Toet schreef:Ik was hem nog serieus aan het invullen ook. Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 394967

Posten! De reller in mij is nieuwsgierig naar je antwoorden Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 253468018

Ik vind het niet aardig om mensen te beledigen. Voelde me tijdens het typen al schuldig haha. Maar hij staat nog onder Control V, dus wie weet. Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 2474380249
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:03

Toet schreef:
Zoey schreef:
Toet schreef:Ik was hem nog serieus aan het invullen ook. Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 394967

Posten! De reller in mij is nieuwsgierig naar je antwoorden Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 253468018

Ik vind het niet aardig om mensen te beledigen. Voelde me tijdens het typen al schuldig haha. Maar hij staat nog onder Control V, dus wie weet. Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 2474380249
Post het in het ctrl+v-topic! Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Caribbeanlover vr 29 jun 2012 - 3:06

Ik ga op vakantie en laat thuis........................Noem mij maar mevrouwIk ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 253468018

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Rumble vr 29 jun 2012 - 3:08

Caribbeanlover schreef:Ik ga op vakantie en laat thuis........................Noem mij maar mevrouwIk ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 253468018

Ga je nou toch op vakantie? Laughing
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:10

It's me schreef:
Toet schreef:
Zoey schreef:
Toet schreef:Ik was hem nog serieus aan het invullen ook. Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 394967

Posten! De reller in mij is nieuwsgierig naar je antwoorden Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 253468018

Ik vind het niet aardig om mensen te beledigen. Voelde me tijdens het typen al schuldig haha. Maar hij staat nog onder Control V, dus wie weet. Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 2474380249
Post het in het ctrl+v-topic! Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 3079029344

Wauw! Beste idee ever!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Caribbeanlover vr 29 jun 2012 - 3:14

Rumble schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik ga op vakantie en laat thuis........................Noem mij maar mevrouwIk ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 253468018

Ga je nou toch op vakantie? :lol:



Heb nooit gezegd dat ik niet ga haha

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Lousanne vr 29 jun 2012 - 5:57

Noem mij maar Mevrouw schreef:Met welke forummer zou jij het nog geen dag uithouden? Marin, totaal verschillende opvoeding/levenswijze/decadentie

Wie heeft er van spelling echt geen kaas gegeten? mauwmauw ofzo? (een van de moeders)

Wie past er beter thuis op het Fancy forum? vind ik lastig, het fanfyforum is voor jonge mensen toch? uhmm even denken, wie vind ik jong en kinderachtig hier.. Zou ik eigenlijk echt niet goed weten:)

Wie heeft er trekjes van een kameleon? (als in meeloper zijn?) Kowalski, als nieuweling ga je wel heel erg 'mee' met alles heb ik het idee..

Wie staat als eerste vooraan bij een rel? Lejow!

Wie praat veel, maar zegt eigenlijk niets? Soms vind ik dat bij Nour en Ecrits.. Alhoewel, zij zeggen wel wat, alleen met zulke lange lappen tekst, dat een samenvatting van 2 regels ook voldoende is..

Wie haalt genoegdoening uit het kleineren van anderen? Weet ik niet, zoals in een discussie eerder deze week vind ik het ook opvallend dat Marin zichzelf soms en haar opleiding wel heeel goed vind en anderen minder.. Maar ik denk niet dat ze echt voldoening haalt uit het kleineren van anderen.

Wie heeft de langste tenen? Mijne zijn behoorlijk lang..

Wie heeft er alleen van achter zijn laptop ballen? Dat weet ik niet want ik ken niemand in real life, dan zou ik pas kunnen vergelijken.

Wie kijkt niet verder dan zijn eigen neus lang is? CBL, inkoppertje

Wie kan er wel een cursus zelfreflectie gebruiken? weet ik niet, mijn inspiratie is op..

Wie heeft er de grootste moeite mee om het bij de waarheid te houden? Heartbeat na dat akkefietje met de Slagharen bon

Wie laat jij thuis als je op vakantie gaat?



Zo dan, toch iemand moet m als eerst invullen dacht ik zo;)
En dacht dat is een taak voor mij als nieuweling (maar al wel jarenlange meelezer)
Ben benieuwd of er mensen volgen..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Snoes vr 29 jun 2012 - 6:47

Susan schreef:Hé Caribbeanlover, wat vind jij nou van die lijst?
lol!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum