Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ga op vakantie en laat thuis..

+15
luenca
Marin
Kowalski
Snoes
Lousanne
Rumble
Dennenappel
Toet
Rush
Caribbeanlover
Aziraphale
Jade
heartsdale
Susan
Tania
19 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Kowalski vr 29 jun 2012 - 7:15

Lousanne schreef:Wie heeft er trekjes van een kameleon? (als in meeloper zijn?) Kowalski, als nieuweling ga je wel heel erg 'mee' met alles heb ik het idee..


Ja joh? Ben ik me niet bewust van! Bedoel je dat ik meer een eigen mening moet/mag hebben? Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Marin vr 29 jun 2012 - 7:17

Hoe denk jij dat ik opgevoed ben dan, Lausanne?
En dat ik me niet beter voel met m'n opleiding, maar er gewoon trots op ben, was toch wel de algehele conclusie uit die discussie laatst, of was je dat vergeten te lezen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 7:21

Als mensen worden genoemd in positieve lijstjes wordt er lang niet zo vaak gevraagd waarom ze genoemd zijn als in iets negatievere lijstjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 7:21

Ik vind het altijd zo grappig als mensen zich ook nog gaan verdedigen als ze in dit soort lijstjes staan hahaha lol! .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 7:22

Hihi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Snoes vr 29 jun 2012 - 7:22

Ik vind dat Lousanne niet echt heel negatief haar lijstje heeft gemaakt. Ze legt ook duidelijk uit waarom ze een bepaalde persoon bij een bepaalde vraag zet.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Marin vr 29 jun 2012 - 7:23

Haha ja nou ik ben dan toch benieuwd daar naar!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Kowalski vr 29 jun 2012 - 7:26

Nou, weet je wat het is, als ze zich om de één of andere reden aan mij ergert, dan wil ik graag weten waarom en kan ik daar misschien rekening meehouden om haar (en wellicht ook anderen) minder te ergeren! Niet logisch?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 7:27

Kowalski schreef:Nou, weet je wat het is, als ze zich om de één of andere reden aan mij ergert, dan wil ik graag weten waarom en kan ik daar misschien rekening meehouden om haar (en wellicht ook anderen) minder te ergeren! Niet logisch?

Nee joh, als je met iedereen rekening zou moeten houden die zich hier aan je ergert is het einde zoek. Er zitten hier zoveel zeikerds :nopompom: .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Kowalski vr 29 jun 2012 - 7:29

Charlie schreef:
Kowalski schreef:Nou, weet je wat het is, als ze zich om de één of andere reden aan mij ergert, dan wil ik graag weten waarom en kan ik daar misschien rekening meehouden om haar (en wellicht ook anderen) minder te ergeren! Niet logisch?

Nee joh, als je met iedereen rekening zou moeten houden die zich hier aan je ergert is het einde zoek. Er zitten hier zoveel zeikerds Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 1270000679 .

Ja dat is eigenlijk ook wel weer zo! Is een beetje een verkeerd trekje van me om het iedereen naar de zin te willen maken, had niet verwacht dat ik dat naast het dagelijkse leven ook hier zou hebben Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Snoes vr 29 jun 2012 - 7:29

Eens met Charlie. Ik neem aan dat je gewoon jezelf bent, Kowalski? Je komt gezellig over, je post vlot mee, waarom niet? Het zou jammer zijn als je nu anders zou reageren omdat één iemand daar een andere mening over heeft.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 7:30

Kowalski schreef:Nou, weet je wat het is, als ze zich om de één of andere reden aan mij ergert, dan wil ik graag weten waarom en kan ik daar misschien rekening meehouden om haar (en wellicht ook anderen) minder te ergeren! Niet logisch?
Nee, want er is altijd wel iemand die het niet goed vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 7:31

Kowalski schreef:
Charlie schreef:
Kowalski schreef:Nou, weet je wat het is, als ze zich om de één of andere reden aan mij ergert, dan wil ik graag weten waarom en kan ik daar misschien rekening meehouden om haar (en wellicht ook anderen) minder te ergeren! Niet logisch?

Nee joh, als je met iedereen rekening zou moeten houden die zich hier aan je ergert is het einde zoek. Er zitten hier zoveel zeikerds Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 1270000679 .

Ja dat is eigenlijk ook wel weer zo! Is een beetje een verkeerd trekje van me om het iedereen naar de zin te willen maken, had niet verwacht dat ik dat naast het dagelijkse leven ook hier zou hebben Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 394967
Haha misschien moet ik een beetje van jouw eigenschap hebben, want hier ben ik echt voor mezelf en maakt het me niet heel veel uit wat anderen van mij vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Kowalski vr 29 jun 2012 - 7:34

Snoes schreef:Eens met Charlie. Ik neem aan dat je gewoon jezelf bent, Kowalski? Je komt gezellig over, je post vlot mee, waarom niet? Het zou jammer zijn als je nu anders zou reageren omdat één iemand daar een andere mening over heeft.

Jaa, ben mezelf. En inderdaad, daar moeten jullie het maar mee doen! Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 3079029344 Haha! Ik denk dat ik het toch niet langer dan een dag vol zou houden om me anders voor te doen dan ik ben Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 7:35

Kowalski schreef:
Snoes schreef:Eens met Charlie. Ik neem aan dat je gewoon jezelf bent, Kowalski? Je komt gezellig over, je post vlot mee, waarom niet? Het zou jammer zijn als je nu anders zou reageren omdat één iemand daar een andere mening over heeft.

Jaa, ben mezelf. En inderdaad, daar moeten jullie het maar mee doen! Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 3079029344 Haha! Ik denk dat ik het toch niet langer dan een dag vol zou houden om me anders voor te doen dan ik ben Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 394967
That's the spirit! :cheering: Jij bent kei leuk zoals je bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Kowalski vr 29 jun 2012 - 7:35

Zara schreef:
Kowalski schreef:
Charlie schreef:
Kowalski schreef:Nou, weet je wat het is, als ze zich om de één of andere reden aan mij ergert, dan wil ik graag weten waarom en kan ik daar misschien rekening meehouden om haar (en wellicht ook anderen) minder te ergeren! Niet logisch?

Nee joh, als je met iedereen rekening zou moeten houden die zich hier aan je ergert is het einde zoek. Er zitten hier zoveel zeikerds Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 1270000679 .

Ja dat is eigenlijk ook wel weer zo! Is een beetje een verkeerd trekje van me om het iedereen naar de zin te willen maken, had niet verwacht dat ik dat naast het dagelijkse leven ook hier zou hebben Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 394967
Haha misschien moet ik een beetje van jouw eigenschap hebben, want hier ben ik echt voor mezelf en maakt het me niet heel veel uit wat anderen van mij vinden.

Ik ben jaloers! Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 3079029344 Ik denk dat het voor jezelf inderdaad wat gemakkelijker is als je er op jouw manier tegenaan kijkt!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Lousanne vr 29 jun 2012 - 7:48

Kowalski schreef:Nou, weet je wat het is, als ze zich om de één of andere reden aan mij ergert, dan wil ik graag weten waarom en kan ik daar misschien rekening meehouden om haar (en wellicht ook anderen) minder te ergeren! Niet logisch?

Ik erger me niet aan je hoorIk ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 561177 alleen heb ik het idee dat je graag mee wil doen hier met de rest, en misschien ook graag door iedereen aardig gevonden wil worden? en dat denk ik soms een beetje te merken in je posts.. Maar ik bedoelde vooral niet dat je jezelf moest veranderen hoor, je bent zoals je bent en dat is prima!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Lousanne vr 29 jun 2012 - 8:01

Marin schreef:Hoe denk jij dat ik opgevoed ben dan, Lausanne?
En dat ik me niet beter voel met m'n opleiding, maar er gewoon trots op ben, was toch wel de algehele conclusie uit die discussie laatst, of was je dat vergeten te lezen?

Ik moet toegeven dat ik dat niet helemaal heb meegekregen nee, ik heb even teruggelezen en ik snap nu dat t idd anders overkwam dan dat je t bedoelde, excuses.

Wat ik bedoelde met opvoeding etc, moet ik even over denken.. Ik denk (en heb weleens gelezen) dat je bent opgevoegd in een welgesteld gezin, met genoeg geld, genoeg kleren, lekker eten, sport, opleiding die je kan doen en geld van je pappie daarvoor etc. Ik ken daar meer mensen van, bij m'n studie (geneeskunde) zijn er ook veel kinderen uit welgestelde gezinnen.

Ik kom uit een arm gezin, mijn ouders konden amper rondkomen, waren al blij als ze goedkoop vlees konden kopen, ik kon niet de sport doen ik wilde, moest studie zelf betalen, etc.

Een tijdje geleden toen je geen werk had zei je weleens dat je het moeilijk had om financieel rond te komen, dat het best zwaar was. Vervolgens zag ik wel bijvoorbeeld in het 'wat eet ik vandaag' topic langskomen dat je bijvoorbeeld lam ging eten, of iets met parmaham en parmezaanse kaas etc, best dure dingen.
Ik heb dat soort dingen nog nooit gehad in m'n leven, puur omdat mijn ouders (en nu ik zelf) dat niet konden betalen.
Ik denk dat je opvoeding in dat opzicht heel bepalend is over hoe je in het leven staat. Ik ben niet veel gewend, en daarom heb jij (en met jou vele anderen) in mijn opzicht een best wel 'decadente' en misschien wel iets verwende levensstijl. En ik denk dat dat een groot verschil is tussen ons en daarom heb ik jou in dat lijstje genoemd.
Overigens betekent dat niet dat ik commentaar heb op jouw levensstijl ofzo, jij bent zo opgegroeid en bent niet anders gewend, en ik kan me voorstellen dat het fijn is om ze te leven. Maar het is gewoon zo anders dan ik. (Over 1 maand studeer ik af als arts, dat betekent dat ik opeens ook best veel ga verdienen, dat zou voor mij ook heel erg wennen zijn, ik ben benieuwd hoe ik over 5 jaar ben!)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Kowalski vr 29 jun 2012 - 8:03

Lousanne schreef:
Kowalski schreef:Nou, weet je wat het is, als ze zich om de één of andere reden aan mij ergert, dan wil ik graag weten waarom en kan ik daar misschien rekening meehouden om haar (en wellicht ook anderen) minder te ergeren! Niet logisch?

Ik erger me niet aan je hoorIk ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 561177 alleen heb ik het idee dat je graag mee wil doen hier met de rest, en misschien ook graag door iedereen aardig gevonden wil worden? en dat denk ik soms een beetje te merken in je posts.. Maar ik bedoelde vooral niet dat je jezelf moest veranderen hoor, je bent zoals je bent en dat is prima!

Kijk, dat je je niet aan me ergert scheelt al! Maar je hebt wel een beetje gelijk, wat ik inderdaad al zei wil ik het (mede door dingen die gebeurd zijn) altijd iedereen naar de zin maken en dat is iets waar ik aan moet werken. Is het forum een mooi beginpunt! Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 8:07

Kowalski - Het idee dat je het iedereen naar het zin wilde maken, bedacht ik me laatst. Maar dit is een goede leerschool, dus je bent op je plek. Wink

(Vind je trouwens gewoon een leuke forummer hoor. Niets mis mee. Lekker positief ook. En dat doet veel goed)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 8:08

Ik vind dat je je heel genuanceerd maar toch helder uitdrukt Lousanne, complimenten! (meen ik dus serieus)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Kowalski vr 29 jun 2012 - 8:16

Maura schreef:Kowalski - Het idee dat je het iedereen naar het zin wilde maken, bedacht ik me laatst. Maar dit is een goede leerschool, dus je bent op je plek. Wink

(Vind je trouwens gewoon een leuke forummer hoor. Niets mis mee. Lekker positief ook. En dat doet veel goed)

Klopt dus helemaal, vind het alleen wel een beetje jammer dat het zo overduidelijk is Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 394967 Het is alleen totaal niet geforceerd maar het is echt een automatisme, iets wat gewoon bij mijn persoonlijkheid hoort. En dat is moeilijk te veranderen!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Rush vr 29 jun 2012 - 8:17

Charlie schreef:Ik vind dat je je heel genuanceerd maar toch helder uitdrukt Lousanne, complimenten! (meen ik dus serieus)
Helemaal mee eens!

En ik vind Kowalksi cool!

Kowalski dus. Razz
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Lousanne vr 29 jun 2012 - 8:21

Kowalski schreef:
Maura schreef:Kowalski - Het idee dat je het iedereen naar het zin wilde maken, bedacht ik me laatst. Maar dit is een goede leerschool, dus je bent op je plek. Wink

(Vind je trouwens gewoon een leuke forummer hoor. Niets mis mee. Lekker positief ook. En dat doet veel goed)

Klopt dus helemaal, vind het alleen wel een beetje jammer dat het zo overduidelijk is Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 394967 Het is alleen totaal niet geforceerd maar het is echt een automatisme, iets wat gewoon bij mijn persoonlijkheid hoort. En dat is moeilijk te veranderen!

Weet je wat het is, ik bedoelde het ook echt niet zo als een heel erg negatief punt. Het is een eigenschap van jou, er zitten natuurlijk ook goede punten aan de eigenschap dat je het iedereen naar de zin wil maken, dat is ook juist wel weer erg sociaal. Alleen je moet ook aan jezelf blijven denken en dicht bij jezelf blijven, dat is de andere kant daarvan. En dat is ook de reden dat ik jou noemde in het lijstje bij kameleon: ik denk dat het wel een eigenschap van jou is, maar deze is niet per definitie alleen maar negatief (zo bedoelde ik het in ieder geval niet)

Charlie: thanksIk ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 561177
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Marin vr 29 jun 2012 - 8:22

Dank je voor je uitgebreide reactie Lousanne! Ik was oprecht benieuwd naar je antwoord, want vind het wel interessant (maar soms ook vervelend hoor) hoe ik over kan komen op het forum waar je maar een half verhaal kent. Dat is dan toch wel gek van meelezers, natuurlijk.

**

Ik geloof dat je als basisarts inderdaad al een heel behoorlijk salaris krijgt, een vriendin van mij althans wel. Ik was echt verbaasd toen ik dat hoorde. Ik denk niet dat je basis in opvoeding echt verandert hoor, naarmate je meer verdiend, maar uiteindelijk ga je natuurlijk wel leven naar wat je hebt, dat is altijd zo.

(niet quoten)


Laatst aangepast door Marin op vr 29 jun 2012 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga op vakantie en laat thuis.. - Pagina 3 Empty Re: Ik ga op vakantie en laat thuis..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum