KletsTopic
+32
Blair
Lejow
Sjaantje
Minx
_Nina
Erin
Roza
Middleme
Toet
Zwerver
Benthe
Tinus
SoGood
Stuiterbal
Alex
Aziraphale
Silver
Takkie
Mida4you
Snoes
Jade
Rose
Pien
heartsdale
Rush
Tiana
ExpressoB
VeryCherry
Pompoen
Ibbeltje
Burn
Kowalski
36 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: KletsTopic
Stofzuiger schreef:Online shoppen lukt ook nog aardigTakkie schreef:Hier in huis is het ook 25 graden, verschrikkelijk. Het enige dat nog lukt zonder dat het zweet van mijn lijf gutst is typen.
Haha, ben je dat aan het doen nu? Ik gok dat dat ook nog wel lukt inderdaad, met de muis klikken. Maar het bewegen van mijn hand van het toetsenbord naar de muis is alweer zweetverwekkend
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Heb geen muisTakkie schreef:Stofzuiger schreef:Online shoppen lukt ook nog aardigTakkie schreef:Hier in huis is het ook 25 graden, verschrikkelijk. Het enige dat nog lukt zonder dat het zweet van mijn lijf gutst is typen.
Haha, ben je dat aan het doen nu? Ik gok dat dat ook nog wel lukt inderdaad, met de muis klikken. Maar het bewegen van mijn hand van het toetsenbord naar de muis is alweer zweetverwekkend
Ja, van alles in het mandje gooien en dan op het laatste moment weg klikken, heb geen shop- money
Gast- Gast
Hier in huis is het 22 graden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemiddag! Kom ook ff meekletsen.
Hier is het 'maar' 22 graden geloof ik. Goed uit te houden. Buiten daarintegen plak je per direct overal aan vast. Zag net 27 staan op de thermometer.. Hoop dat de regen, onweer etc. nog even wegblijven. Ga zo lunchen op het terras voor mijn verjaardag
Wat gaan jullie allemaal doen met dit weer?
Hier is het 'maar' 22 graden geloof ik. Goed uit te houden. Buiten daarintegen plak je per direct overal aan vast. Zag net 27 staan op de thermometer.. Hoop dat de regen, onweer etc. nog even wegblijven. Ga zo lunchen op het terras voor mijn verjaardag
Wat gaan jullie allemaal doen met dit weer?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Hellloooo ladies!!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Mwah. Ik zit overeind dus dat is op zich al heel wat. Thanks for asking!
Stoffie
Stoffie
Erin- Ratel
Stofzuiger schreef:Ja, van alles in het mandje gooien en dan op het laatste moment weg klikken, heb geen shop- money
Dat doe ik ook zo vaak!
Takkie- Fluisteraar
Hoi!!
Ik ben blij, zit aan de bank gekluisterd dus heeft mijn vriend alle seizoenen van Flikken Maastricht voor me gedownload! Had alleen seizoen 1 op dvd, ben echt gek op die serie!
En ook vooral op de stad, haha!
Ik ben blij, zit aan de bank gekluisterd dus heeft mijn vriend alle seizoenen van Flikken Maastricht voor me gedownload! Had alleen seizoen 1 op dvd, ben echt gek op die serie!
En ook vooral op de stad, haha!
Gast- Gast
Jackie, dat is idd lief van je vriend! Waarom ben je aan de bank gekluisterd?
Erin, Jeej, dat is toch al goed
Gast- Gast
Oeh ik was laatst in Maastricht toen ze opnames aan het maken waren. Victor Reinier kwam iedere keer op z'n motor aanscheuren, dat was blijkbaar 't beeld dat ze wilden hebben. Ik moest ergens daar in de buurt zijn, maar mocht er niet langs
Gast- Gast
Reva schreef:Jackie, dat is idd lief van je vriend! Waarom ben je aan de bank gekluisterd?
Ja voel me ook echt een held momenteel!
Erin- Ratel
Waar had je last van dan?Erin schreef:Reva schreef:Jackie, dat is idd lief van je vriend! Waarom ben je aan de bank gekluisterd?
Ja voel me ook echt een held momenteel!
Gast- Gast
Oh en is Smikkell er ook? Reva is er al, dan kan ik wel ff kort link van filmpje posten om te bewijzen dat ik 't stuk kan spelen, ook al is het bij lange na nog niet perfect.
Gast- Gast
Hier is het buiten ook nog goed uit te houden, de zon staat er nog niet op En ik heb net ijskoffie voor mezelf gemaakt.
En nu baal ik dat ik maar ik alleen genoeg voor 1 glas heb gemaakt
VeryCherry schreef:Hier is het buiten ook nog goed uit te houden, de zon staat er nog niet op En ik heb net ijskoffie voor mezelf gemaakt.En nu baal ik dat ik maar ik alleen genoeg voor 1 glas heb gemaakt
Recept?
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Hier is het buiten ook nog goed uit te houden, de zon staat er nog niet op En ik heb net ijskoffie voor mezelf gemaakt.En nu baal ik dat ik maar ik alleen genoeg voor 1 glas heb gemaakt
Recept?
Ik heb ijskoffiepoeder bij de Sligro gekocht. Voor 1 glas doe je 4 lepels poeder, een handvol ijsblokjes en een 3/4 glas melk in de blender en blenden maar
VeryCherry schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Hier is het buiten ook nog goed uit te houden, de zon staat er nog niet op En ik heb net ijskoffie voor mezelf gemaakt.En nu baal ik dat ik maar ik alleen genoeg voor 1 glas heb gemaakt
Recept?
Ik heb ijskoffiepoeder bij de Sligro gekocht. Voor 1 glas doe je 4 lepels poeder, een handvol ijsblokjes en een 3/4 glas melk in de blender en blenden maar
Ik wil het
Gast- Gast
Oploskoffie en suiker in een mok, klein beetje kokend water erbij om alles te laten smelten. Bijvullen met koude melk en een bolletje roomijs erin. Zo maak ik ijskoffie
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Regen!
Hopelijk koelt het nu een beetje af!! Jammer dat ik net naar buiten moet
Takkie- Fluisteraar
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: