KletsTopic
+32
Blair
Lejow
Sjaantje
Minx
_Nina
Erin
Roza
Middleme
Toet
Zwerver
Benthe
Tinus
SoGood
Stuiterbal
Alex
Aziraphale
Silver
Takkie
Mida4you
Snoes
Jade
Rose
Pien
heartsdale
Rush
Tiana
ExpressoB
VeryCherry
Pompoen
Ibbeltje
Burn
Kowalski
36 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: KletsTopic
Zelda schreef:Ja hoor was zeker gezellig, flink gedanst en gelachen!Kowalski schreef:Zelda schreef:Ik ben gister 19 geschat
Haha daar heb ik nou nooit last van! Hebben jullie een leuke stapavond gehad?
Ik had gisteren weer eens sjans met een jongen van 19, zal ook niet de eerste keer zijn
Ik heb ook altijd sjans van nerdjes van die jonkies. Was jij ook op stap dan?
Haha ik denk ook altijd 'Kind, weet je wel hoe oud ik ben!?'. Blijkbaar niet Ach ik vind het wel grappig hoor, altijd goed voor mijn ego-tje
Ik was op stap ja, maar niet in Eindhoven deze keer. Is eigenlijk sowieso al veel te lang geleden, snel weer eens doen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Lees je eigen posts even terugExpressoB schreef:Haha gaat weer nergens over:P
wat een saaie zondag, net zoals gisteren alleen was het dan zaterdag:P
Ik heb het zuur, blegh naar is dat.(eet gewoon door... chips)
Zo tering! die hond die stinkt!! zit al een aantal keer vanavond zachte scheetjes te laten, horen niet maar ruiken wel blegh
Jakkes komt niks leuks op tv, zal zo nog is een rondje zappen.
stilletjes.... zit ff bank te hangen, heb net wat gegeten
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ben gister 19 geschat
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oh, dat zou ik zelf echt niet fijn vinden als mensen mij 19 zouden schattenZelda schreef:Ik ben gister 19 geschat
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook niet..Snoes schreef:Oh, dat zou ik zelf echt niet fijn vinden als mensen mij 19 zouden schattenZelda schreef:Ik ben gister 19 geschat
Gast- Gast
Ik vind het best een compliment eigenlijk! Maar zo te lezen ben ik dus de enige
Gast- Gast
Echt waar? Ik zou het helemaal geen compliment vinden als mensen mij 19 zouden schatten, eerder een belediging. Als ik nou 45 ben en mensen schatten mij 35, dan vind ik het een compliment. Maar nu dus absoluut niet.
Snoes- Lady Post-a-lot
Zo ervaar ik het persoonlijk he. Het kan natuurlijk best dat jij het een compliment vind, alleen maar fijner voor jou toch?
Ik zou het zelf alleen helemaal niet kunnen appreciëren.
Ik zou het zelf alleen helemaal niet kunnen appreciëren.
Snoes- Lady Post-a-lot
Misschien ook omdat je zwanger bent? kan me dan wel voorstellen dat je het niet leuk vindt. Ik vond het wel een compliment in ieder geval, betekent toch dat ik er blijkbaar jonger uit zie dan ik ben. Ik ben ook nog 22 geschat, dat vond ik ook wel leuk
Gast- Gast
Oh, ook als ik niet zwanger zou zijn, zou ik dat absoluut niet fijn vinden, dat staat daar los van. Ik heb daar wellicht gewoon een ander idee over, kan best natuurlijk .
Snoes- Lady Post-a-lot
Dit was qua uiterlijk, ik gedraag me zeker niet als een 19 jarige gelukkig maar.
Gast- Gast
19 ben ik na mijn 19e niet meer geschat maar een man floot me gisteren wel na op straat.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:19 ben ik na mijn 19e niet meer geschat maar een man floot me gisteren wel na op straat.
Kowalski- Ratel
Ook leuk somsKowalski schreef:Sogood schreef:19 ben ik na mijn 19e niet meer geschat maar een man floot me gisteren wel na op straat.
Gast- Gast
Haha Sogood, dat is altijd een leuk compliment natuurlijk!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik werd tot mijn 22 ongeveer ook altijd jonger geschat, sindsdien ineens niet meer .
Maar nagefloten worden is soms ook leuk (al kunnen sommige mannen soms flink overdrijven )
Maar nagefloten worden is soms ook leuk (al kunnen sommige mannen soms flink overdrijven )
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik vind het vooral irritant als ik bijvoorbeeld op de fiets zit en zo'n groepje van 16-jarigen gaan dan keihard roepen 'lekkerding' en 'fjieetfjieeuww!' enzo. Ik vind het wel grappig, maar dat ik dat nou leuk vind
Kowalski- Ratel
Haha Zelda, altijd mooi toch? Ik heb laatst ook z'n compliment gehad alleen ik was 18 jaar en mager! Mja ik was daar wat minder blij mee, kwam serieus verschrikkelijk naar uit zijn mond.Snoes schreef:Oh, dat zou ik zelf echt niet fijn vinden als mensen mij 19 zouden schattenZelda schreef:Ik ben gister 19 geschat
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: