Baal topic
+28
TwistedAngel
Oasis
Bazinga
Prosecco
Feline
Arwyn
ExpressoB
SoGood
Shisha
Jelin
Jasmine
Rush
Angela_1986
Carra
Blond
TukTuk
lyke
Rebecca
Monte
RYW
Caro
Atelier Madame
Poubelle
Kowalski
Burn
Lady1984
Rumble
Marin
32 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Baal topic
Ik baal gigantisch..
Ben gisteren in Walibi mijn Pandora armband kwijt geraakt
Snap nog steeds niet hoe, het slotje deed het gewoon perfect en is nog nooit zomaar los gegaan. Hebben na sluitingstijd nog gezocht, maar daar waar ik hem kwijtgeraakt ben stonden zoveel bosjes, dat het onbegonnen werk was..
Werknemers hielpen helaas ook niet echt goed mee. 1 meisje was heel vriendelijk, maar een ander kapte me gewoon compleet af en deed niks om te helpen.
Ben gisteren in Walibi mijn Pandora armband kwijt geraakt
Snap nog steeds niet hoe, het slotje deed het gewoon perfect en is nog nooit zomaar los gegaan. Hebben na sluitingstijd nog gezocht, maar daar waar ik hem kwijtgeraakt ben stonden zoveel bosjes, dat het onbegonnen werk was..
Werknemers hielpen helaas ook niet echt goed mee. 1 meisje was heel vriendelijk, maar een ander kapte me gewoon compleet af en deed niks om te helpen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Oh Arwyn, wat ontzettend balen . Had je er veel bedels aanzitten?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ook nog ja, hij zat voor 2/3 vol..
Tsja, dat is in principe wel vervangbaar, maar het idee achter alle bedels is er dan niet meer, dan vind ik het vervelendst.
Tsja, dat is in principe wel vervangbaar, maar het idee achter alle bedels is er dan niet meer, dan vind ik het vervelendst.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pippa schreef:ExpressoB schreef:Ik baal omdat ik mij verveel en wat leuks wil doen. Enige wat ik nog echt even moet doen is de afwas afmaken, bijna klaar en de wasophangen en naar de supermarkt voor een paar dingetjes.
Vriend ging vanmorgen voor 9uur weg en komt rond 00uur pas thuis pfff dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag.
Lekker toch, een dag helemaal voor jezelf? Ga dan ook wat leuks doen! Ga naar een stad en trakteer jezelf op een ijsje, bel een vriendin en ga samen film kijken. Verwen jezelf met wat lekkers, een stapel tijdschriften en installeer jezelf op de bank. Je kunt toch ook zonder je vriend een leuke dag hebben?
Mijn vriend ging om 13.00u weg & komt vannacht helemaal niet thuis..... Ik heb lekker met hem ontbeten, daarna boodschappen gedaan en ga nu mezelf verwennen met wat leuks uit de stad! Ik heb mijn lievelingseten gehaald, ga zo mijn lievelingsfilm erbij zoeken en heerlijk een dag met niks of niemand iets doen.... Heerlijk
Heb geen vriendin of vrienden hier(vriendin van zijn broertje kon helaas niet) Heb geen geld om te shoppen helaas(van de week al wat gekocht).
Ben met een vriend van mijn vriend en zijn vriendin eventjes met de hond naar het bos geweest. Even wat gedronken nog daar(kon ik gvd ook voor hun drinken betalen).
Wat is je lievelingseten?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:
Heb geen vriendin of vrienden hier(vriendin van zijn broertje kon helaas niet) Heb geen geld om te shoppen helaas(van de week al wat gekocht).
Ben met een vriend van mijn vriend en zijn vriendin eventjes met de hond naar het bos geweest. Even wat gedronken nog daar(kon ik gvd ook voor hun drinken betalen).
Wat is je lievelingseten?
Je kunt ook shoppen zonder wat te kopen toch? Uiteindelijk wel weggeweest dus, leuk! Hoezo? Dat kunnen ze toch lekker zelf betalen dan? Kom nou. Kabeljauwfilet!
Gast- Gast
Shoppen zonder wat te kopen? Ga niet voor de lol kijken dan he haha.
Ik wachtte buiten met de hond en ik had voorgesteld nog eventjes wat te drinken. Had wat geld gegeven, dus van mijn geld hebben ze ook hun drinken betaald.
Ik wachtte buiten met de hond en ik had voorgesteld nog eventjes wat te drinken. Had wat geld gegeven, dus van mijn geld hebben ze ook hun drinken betaald.
ExpressoB schreef:Shoppen zonder wat te kopen? Ga niet voor de lol kijken dan he haha.
Ik vind het leuk om te kijken in de winkel, ideeen op te doen, dingen te bedenken en dan lekker rond te lopen in de drukte Vandaar mijn tip voor jou, maar het kan dat jij dat niet leuk vindt.
Gast- Gast
Hoef dan niet naar de stad. Ben donderdag heel eventjes met mijn vriend in de stad geweest maar het was zooo benauwd. Hadden ook niet veel tijd dus kon nergens kijken, baalde ik van. Wilde nog een nieuwe joggingbroek die heb ik echt nodig.
ExpressoB schreef:Hoef dan niet naar de stad. Ben donderdag heel eventjes met mijn vriend in de stad geweest maar het was zooo benauwd. Hadden ook niet veel tijd dus kon nergens kijken, baalde ik van. Wilde nog een nieuwe joggingbroek die heb ik echt nodig.
Nou, dan had je dat vandaag kunnen doen toch
Gast- Gast
Mjah dat is waar.. maja ach komt wel. Ik ga alleen liever een andere stad in ipv het grote drukke rotterdam.
Bluh ik baal alweer.
Weekendje weg was uiteindelijk erg leuk, gelukkig, alleen sinds vannacht heb ik buikgriep.
Heb vandaag niet meer gedaan dan op de bank hangen en heb de terugrit naar huis met samengeknepen billen gezeten.
Heb net geprobeerd wat crackertjes te eten maar dat was geen succes.
Weekendje weg was uiteindelijk erg leuk, gelukkig, alleen sinds vannacht heb ik buikgriep.
Heb vandaag niet meer gedaan dan op de bank hangen en heb de terugrit naar huis met samengeknepen billen gezeten.
Heb net geprobeerd wat crackertjes te eten maar dat was geen succes.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Beterschap Pixie!
Ik voel me heel alleen. Iedereen is weg en sociaal aan t doen. En ik mag niet klagen want ik werk veel komende week en ga naar 3 concerten dus kan m'n rust nu wel gebruiken.. Maar toch hunker ik naar sociaal contact..
Ik voel me heel alleen. Iedereen is weg en sociaal aan t doen. En ik mag niet klagen want ik werk veel komende week en ga naar 3 concerten dus kan m'n rust nu wel gebruiken.. Maar toch hunker ik naar sociaal contact..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Nyah schreef:Thanks voor je interesse Rumble, vind het fijn m'n verhaal even kwijt te kunnen.. Ik wacht m'n nek even af, ik verwacht dat het tijdelijk is... Maar mocht ik er last van blijven houden, zal ik er maandag even naar laten kijken.. Ja hij is goed verzekerd, maar het komt sowieso allemaal voor rekening van degene die me aanreed (het was volledig diegene z'n schuld).. Gelukkig was degene die me aanreed ook een aardig iemand, en hij was zelf ook flink geschrokken. Ik hoop ook op goed nieuws maandag! Nogmaals bedankt!
Als je een ongeluk hebt gehad moet je altijd even naar de huisarts gaan om je te laten nakijken. Zeker als je neckklachten hebt. Er kunnen ook bijvoorbeeld een jaar na dato nog klachten opkomen, en dan is het goed dat er een aantekening is. Dan kun je namelijk de latere medische kosten ook nog op de schuldige verhalen. Als je nu die aantekening niet hebt is straks nooit te bewijzen waar je klachten vandaan komen.
Heel veel sterkte verder!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik voel me zo k.t.... Jaaaren geleden, heb ik een squashracket tegen m'n mond gehad, waardoor m'n tand stuk was. Maar ik ben al jaaaren bang voor de tandarts en 't deed geen pijn, dus heb 't zo gelaten. Jaar of 4 geleden zei de tandarts dat ik kans liep op een rottend tand, als ik er niks aan deed, dus... Met tegenzin... Tand laten fixen, door het beschadigde stukje tand te laten weg.. vijlen? of zo... En ik kreeg een nieuw stukje tand.
En nu, na 4 jaar, is dat stukje los gegaan!! Er zit nu gewoon een gát Okee tis een spleet, maar 't voelt als een reusachtig gat en ik voel me echt kut. Ligt ook een stukje zenuw bloot, want drinken doet pijn.
Morgen gelijk tandarts bellen en bidden dat ik snel terecht kan maar man o man wat voel ik me kut! (En oppervlakkig omdat ik me zo voel, omdat 't er niet uit ziet )
En nu, na 4 jaar, is dat stukje los gegaan!! Er zit nu gewoon een gát Okee tis een spleet, maar 't voelt als een reusachtig gat en ik voel me echt kut. Ligt ook een stukje zenuw bloot, want drinken doet pijn.
Morgen gelijk tandarts bellen en bidden dat ik snel terecht kan maar man o man wat voel ik me kut! (En oppervlakkig omdat ik me zo voel, omdat 't er niet uit ziet )
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Prosecco schreef:Nyah schreef:Thanks voor je interesse Rumble, vind het fijn m'n verhaal even kwijt te kunnen.. Ik wacht m'n nek even af, ik verwacht dat het tijdelijk is... Maar mocht ik er last van blijven houden, zal ik er maandag even naar laten kijken.. Ja hij is goed verzekerd, maar het komt sowieso allemaal voor rekening van degene die me aanreed (het was volledig diegene z'n schuld).. Gelukkig was degene die me aanreed ook een aardig iemand, en hij was zelf ook flink geschrokken. Ik hoop ook op goed nieuws maandag! Nogmaals bedankt!
Als je een ongeluk hebt gehad moet je altijd even naar de huisarts gaan om je te laten nakijken. Zeker als je neckklachten hebt. Er kunnen ook bijvoorbeeld een jaar na dato nog klachten opkomen, en dan is het goed dat er een aantekening is. Dan kun je namelijk de latere medische kosten ook nog op de schuldige verhalen. Als je nu die aantekening niet hebt is straks nooit te bewijzen waar je klachten vandaan komen.
Ja inderdaad!! weet er alles van.
Heel veel sterkte verder!
Ik baal... deed mijn werk namelijk toch wel graag ,maar leidinggevende heeft aangegeven dat het toch beter is als ik stop..
Morgenochtend mijn laatste dienst, en dan mijn pasje ect weer inleveren.
Sucks
Sucks
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Pff ik heb al twee dagen totaal geen concentratie om te leren. Moet 1500 pagina's literatuur lezen maar geconcentreerd lezen lukt me gewoon niet. Heb echt even motivatie nodig.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Oasis schreef:Ik baal... deed mijn werk namelijk toch wel graag ,maar leidinggevende heeft aangegeven dat het toch beter is als ik stop..
Sucks
Balen meid! Heb je er wel een beetje vrede mee? Kan me herinneren dat je zelf wellicht ook dacht dat het beter zou zijn, maar kan het ook mis hebben...!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik baal omdat ik totaal geen energie heb momenteel en dat alles te veel is. Ben continue moe en heb de hele tijd honger. Ik heb de hele tijd zo'n zwaar gevoel in mijn lijf en wil alleen maar slapen.
Gast- Gast
Kowalski schreef:Oasis schreef:Ik baal... deed mijn werk namelijk toch wel graag ,maar leidinggevende heeft aangegeven dat het toch beter is als ik stop..
Sucks
Balen meid! Heb je er wel een beetje vrede mee? Kan me herinneren dat je zelf wellicht ook dacht dat het beter zou zijn, maar kan het ook mis hebben...!
Ja en nee. Zat er inderdaad aan te denken om te stoppen, maar ik vind het werken met de mensen zo leuk, geeft zo'n voldoening. En nu voelt het een beetje alsof ik ze in de steek laat .
Mermaid Forest schreef:Oasis... dat is inderdaad heel erg balen! Waarom moet je stoppen?
Dankjewel Ik moet stoppen omdat ik het tempo niet bij kan houden (ik besteed te veel tijd per patient)..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Last van de warmte of toch een beginnend griepje te pakken?Mermaid Forest schreef:Ik baal omdat ik totaal geen energie heb momenteel en dat alles te veel is. Ben continue moe en heb de hele tijd honger. Ik heb de hele tijd zo'n zwaar gevoel in mijn lijf en wil alleen maar slapen.
Gast- Gast
Ik heb geen idee. Ik denk zelf dat het stress is. Moet nog vreselijk veel dingen regelen voor komend schooljaar en zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop om alles achter te laten en in een compleet nieuwe omgeving te beginnen ik als controlfreak word daar echt zenuwachtig en gestresst van. En ook wel een beetje verdrietig....ik wil mijn ventje liever niet 5 dagen wegbrengen. Het is op dit moment best moeilijk om te zien waar ik het allemaal voor doe.Dropdraakje schreef:Last van de warmte of toch een beginnend griepje te pakken?Mermaid Forest schreef:Ik baal omdat ik totaal geen energie heb momenteel en dat alles te veel is. Ben continue moe en heb de hele tijd honger. Ik heb de hele tijd zo'n zwaar gevoel in mijn lijf en wil alleen maar slapen.
Gast- Gast
Oasis, wat vervelend. Kan me goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat je faalt en je omgeving in de steek laat.
Gast- Gast
Ik baal omdat ik net mijn loon heb gehad.. Voor een zaterdag werken 38 euro, normaal rond de 110/120 euro J.umbo is overgestapt van T.empo T.eam naar Adecco en alles zou voor ons hetzelfde blijven, maar niet dus.. Heb maar 100% uitbetaald gekregen i.p.v. 200%..
En omdat de loonheffingskorting niet van toepassing is (heb ik al bij mijn andere vakantiebaan, waar ik 40 uur p/w werk), is het dus nog minder geworden..
Ze gaan het in ieder geval uitzoeken, als het goed is heb ik nog recht op die 200%, tenzij ik al over ben gezet naar de J.umbo CAO..
En omdat de loonheffingskorting niet van toepassing is (heb ik al bij mijn andere vakantiebaan, waar ik 40 uur p/w werk), is het dus nog minder geworden..
Ze gaan het in ieder geval uitzoeken, als het goed is heb ik nog recht op die 200%, tenzij ik al over ben gezet naar de J.umbo CAO..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 5 van 8
Permissies van dit forum: