Baal topic
+28
TwistedAngel
Oasis
Bazinga
Prosecco
Feline
Arwyn
ExpressoB
SoGood
Shisha
Jelin
Jasmine
Rush
Angela_1986
Carra
Blond
TukTuk
lyke
Rebecca
Monte
RYW
Caro
Atelier Madame
Poubelle
Kowalski
Burn
Lady1984
Rumble
Marin
32 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Baal topic
Pippa vervelend dat je er even zo doorheen zit! Dat eerste (je werk betreffende) is misschien overmacht en iets waar niks aan te doen is. Maar ik vind het naar om te lezen dat je dan op die manier wordt 'behandeld' door je vriendinnen. Juist jouw vriendinnen zouden moeten zien en begrijpen dat jij er gewoon even doorheen zit en niet de energie hebt om zoveel te gaan reizen! Ik hoop voor je dat het nu idd wat minder druk wordt, dat je het op een menselijke manier gaat redden tot september en dat jullie dan echt even lekker vakantie kunnen vieren!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pippa, dat is toch niet huilen om niets? Dat is huilen om een hele hoop opgekropte dingen. Ik denk dat jij die vakantie heel goed kunt gebruiken, maar ook voor die tijd al even iets moet doen om te ontspannen. En aangeven bij je werk dat dit gewoon niet kan, dit is te veel voor je. En die vriendinnen van je... daar hoor ik je wel vaker over, dat je teleurgesteld bent in ze omdat ze je niet willen opzoeken. Ik zou dat toch echt eens duidelijk aangeven, anders word je elke keer teleurgesteld. Ik weet ook niet goed hoe je het hen kunt duidelijk maken, behalve gewoon eerlijk zijn. En als ze het dan echt niet willen? Tja, sorry, dan zijn ze die vriendschap misschien niet waard.
Let op jezelf hoor! Want je hoeft echt niet altijd voor anderen maar op te draven en dingen te doen. Je bent zo lief met al die zorgen van anderen op je nemen, dingen te organiseren voor die ene vriendin met dat weekendje, en het cadeau op je werk en 40 cupcakes bakken en dat alles, maar men... Dat houd je niet vol! Misschien op een rustiger moment wel, maar niet nu.
Let op jezelf hoor! Want je hoeft echt niet altijd voor anderen maar op te draven en dingen te doen. Je bent zo lief met al die zorgen van anderen op je nemen, dingen te organiseren voor die ene vriendin met dat weekendje, en het cadeau op je werk en 40 cupcakes bakken en dat alles, maar men... Dat houd je niet vol! Misschien op een rustiger moment wel, maar niet nu.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik word heel verdrietig van dit topic.
voor Caro, RYW en Pippa
voor Caro, RYW en Pippa
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb mijn loon wel gekregen, alleen voor 31 uur. Er mist nogal wat...Pippa schreef:Burn schreef:Ik baal omdat ik 101,5 uur 'vrijwillig' heb gewerkt afgelopen maand. Maanag maar is vragen waar mijn loon is...
Wanneer had je dat moeten krijgen?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Kowalski / Dat zouden ze moeten weten ja. En er zijn een aantal vriendinnen die dat wel weten en er rekening mee houden, maar deze helaas niet. En ik vind het moeilijk wat ik daarmee moet doen. Ik ken ze al 8/10 jaar, en wil dat niet (zomaar) kwijtraken, maar dit gaat gewoon niet op deze manier. Ik woon inderdaad 100 km verderop, maar dat betekent niet dat ik geen vriendin meer van je kan/wil/hoef te zijn, toch? Als iedereen moeite doet, is het te doen...
Gast- Gast
Dat is waar Marin, maar er is niet echt iets gebeurd waardoor ik nu moest huilen. Ik denk dat het gewoon even de druppel was? Werk is op de hoogte, en de bezetting is vanaf nu 50% lager dan de afgelopen weken, dus daar heb ik wel vertrouwen in, en anders blijf ik gewoon even op mijn strepen staan de komende tijd, om tot rust te komen. En het zijn dezelfde vriendinnen als vaker inderdaad, maar hoe geef ik dat duidelijk aan? Ik heb het al meerdere keren gezegd, maar het lijkt alsof ze het vergeten (?) en er gewoon overheen walsen omdat ze bv. op facebook lezen dat ik iets heb gedaan. Ja, ik doe wel eens wat, maar dan wel hier in de buurt zodat ik daar mijn energie voor kan gebruiken, en niet 3 uur reizen erbij op moet tellen.
Klopt, dat houd ik ook niet vol, dat merk ik nu ook aan alles, en nu weet ik het niet meer allemaal
Klopt, dat houd ik ook niet vol, dat merk ik nu ook aan alles, en nu weet ik het niet meer allemaal
Gast- Gast
Burn schreef:Ik heb mijn loon wel gekregen, alleen voor 31 uur. Er mist nogal wat...Pippa schreef:Burn schreef:Ik baal omdat ik 101,5 uur 'vrijwillig' heb gewerkt afgelopen maand. Maanag maar is vragen waar mijn loon is...
Wanneer had je dat moeten krijgen?
Oeps, een beetje maar
Gast- Gast
Inderdaad. Ik had een top loon verwacht.. helaaas!
voor jou!
voor jou!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik moet nu weg m'n zusje ophalen van het station, maar wil je wel even een knuffel geven Pippa. Let gewoon echt goed op jezelf. Je geeft dingen al goed aan op je werk, maar inderdaad, mensen vergeten dingen gauw.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dankjewel. Liep de periode niet anders dan je gedacht had en heb je dat gewoon tegoed en is dit bv. van 1 week? Hopelijk kom je er maandag achter wat het probleem is en is het op te lossen
Gast- Gast
Marin schreef:Ik moet nu weg m'n zusje ophalen van het station, maar wil je wel even een knuffel geven Pippa. Let gewoon echt goed op jezelf. Je geeft dingen al goed aan op je werk, maar inderdaad, mensen vergeten dingen gauw.
Ah dankjewel, lief van je! Veel plezier met je zusje
Gast- Gast
voor iedereen die baalt en vooral voor de meiden die zichzelf een beetje voorbij aan het lopen zijn...
Ik baal ook, om 1001 dingen die door elkaar lopen in m'n hoofd en eigenlijk om helemaal niets. Heb behoefte aan wat afleiding maar d'r is niets op tv. Had bedacht dat ik wel wat kon gaan haken maar daar heb ik eigenlijk ook geen zin in. Het is hier wat rommelig in huis dus eigenlijk wil ik ook wel opruimen omdat dat ook rust geeft in m'n hoofd maar daar kan ik me ook niet toe zetten... Aarrrrggggggggggghhhhhhh! En ik heb 't gevoel dat ik moet janken maar de tranen komen niet...
Ik baal ook, om 1001 dingen die door elkaar lopen in m'n hoofd en eigenlijk om helemaal niets. Heb behoefte aan wat afleiding maar d'r is niets op tv. Had bedacht dat ik wel wat kon gaan haken maar daar heb ik eigenlijk ook geen zin in. Het is hier wat rommelig in huis dus eigenlijk wil ik ook wel opruimen omdat dat ook rust geeft in m'n hoofd maar daar kan ik me ook niet toe zetten... Aarrrrggggggggggghhhhhhh! En ik heb 't gevoel dat ik moet janken maar de tranen komen niet...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Op M'n strookje staat als periode 1 juni t/m 30 juni.Pippa schreef:Dankjewel. Liep de periode niet anders dan je gedacht had en heb je dat gewoon tegoed en is dit bv. van 1 week? Hopelijk kom je er maandag achter wat het probleem is en is het op te lossen
Ik ga het uitzoeken...
Burn- Lady Post-a-lot
Pippa, dat is niet huilen om niets. Dat is huilen van vermoeidheid en van pijn. Doe het aub rustig aan. Want je weet zelf ook dat je op het eind de tol betaald. Als dat nu nog niet zo is.
Ik baal momenteel van mezelf. Ik weet niet wat ik met mezelf moet. Ik meet mezelf continu aan anderen. Als iemand een mooie lach heeft, dan weet ik dat ik deze niet heb. Als iemand sociaal is, dan weet ik dat ik dat niet direct ben. Want ik ben iemand die eerst moet acclimatiseren, voor ik mezelf een beetje durf te laten zien. Als ik naar mijn vader kijk, die leiding geeft op het voetbalveld, dan denk ik:"Ook dat ben ik niet". Als iemand iets moois schrijft, dan denk ik:"Zo kan ik niet schrijven" etc. Ik weet dat ik niet dom ben en dat ik kan leren. Maar ik ga overal maar half voor, omdat ik bang ben om te falen. Ik ren weg voor een keertje falen, terwijl als een ander faalt dan zeg ik, goh, dat kan toch een keer gebeuren?
Ik zit vast...
Ik baal momenteel van mezelf. Ik weet niet wat ik met mezelf moet. Ik meet mezelf continu aan anderen. Als iemand een mooie lach heeft, dan weet ik dat ik deze niet heb. Als iemand sociaal is, dan weet ik dat ik dat niet direct ben. Want ik ben iemand die eerst moet acclimatiseren, voor ik mezelf een beetje durf te laten zien. Als ik naar mijn vader kijk, die leiding geeft op het voetbalveld, dan denk ik:"Ook dat ben ik niet". Als iemand iets moois schrijft, dan denk ik:"Zo kan ik niet schrijven" etc. Ik weet dat ik niet dom ben en dat ik kan leren. Maar ik ga overal maar half voor, omdat ik bang ben om te falen. Ik ren weg voor een keertje falen, terwijl als een ander faalt dan zeg ik, goh, dat kan toch een keer gebeuren?
Ik zit vast...
Gast- Gast
Burn schreef:Op M'n strookje staat als periode 1 juni t/m 30 juni.Pippa schreef:Dankjewel. Liep de periode niet anders dan je gedacht had en heb je dat gewoon tegoed en is dit bv. van 1 week? Hopelijk kom je er maandag achter wat het probleem is en is het op te lossen
Ik ga het uitzoeken...
Dat vind ik sowieso gek, want het is morgen pas de 30e, maar succes met uitzoeken!
Gast- Gast
Lieve Maura, doe er nu eens een keer wat aan. Zoek alsjeblieft hulp voor deze dingen. Dit klinkt misschien heel bot, maar ik vind het naar om dit elke keer te lezen!
Gast- Gast
maar Maura, jij bent gewoon wie jij bent, en hebt weer jou eigen kwaliteiten. Misschien niet de lach die je zou willen hebben, of iets anders wat iemand heeft. Maar jij hebt weer dingen die mooi zijn aan jou waar anderen zich aan zouden kunnen meten. Probeer tevreden te zijn met wie je bent En als je dat niet zelf kan, dan moet je daar hulp bij zoeken. Er is niks mis met jou namelijk, alleen het is jammer/zonde als je dat zelf niet inziet, of wil inzien.
Gast- Gast
Maura meid toch! Misschien heb jij die dingen niet, of in mindere mate, maar ik weet zeker dat jij andere dingen hebt die goed zijn, die positief zijn, die bij jou horen en passen en waar anderen jaloers op zouden zijn! Alleen zie je dat zelf niet en dat maakt het dat jij je zo vervelend en minderwaardig voelt. Ik ken je verhaal niet en ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik kan me wel vinden in de reactie van Zara. Je hoeft je er iig niet voor te schamen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Inderdaad... ik ben benieuwd!Pippa schreef:Burn schreef:Op M'n strookje staat als periode 1 juni t/m 30 juni.Pippa schreef:Dankjewel. Liep de periode niet anders dan je gedacht had en heb je dat gewoon tegoed en is dit bv. van 1 week? Hopelijk kom je er maandag achter wat het probleem is en is het op te lossen
Ik ga het uitzoeken...
Dat vind ik sowieso gek, want het is morgen pas de 30e, maar succes met uitzoeken!
Burn- Lady Post-a-lot
Zara schreef:Lieve Maura, doe er nu eens een keer wat aan. Zoek alsjeblieft hulp voor deze dingen. Dit klinkt misschien heel bot, maar ik vind het naar om dit elke keer te lezen!
Maar ik ga naar een psycholoog. Al tien jaar voor hetzelfde. En ik kom er maar niet overheen.
Als ik met een acht thuiskwam, voor welk vak dan ook, dan had ik best kunnen leren, want dan was het vast een tien geweest. Als ik niet direct sociaal ben, dan moet ik me van mijn vader aanpassen tot iets wat ik nooit ben geweest. Als ik naar school wil gaan, dan zegt mijn vader dat, dat geen nut heeft. Omdat ik eerst mijn karakter aan moet passen om iets te kunnen bereiken in dit leven en dat diploma's daarbij niets zeggen. Ik ben niet mooi, of te dik of te dun of te kribbig of te frivool. Ik ben nooit goed genoeg geweest. En nog niet.
En hoevaker iemand zegt dat ik niet goed genoeg ben, hoe meer ik me ga vergelijken met mensen die succesvol zijn in het leven. Of in ieder geval iets hebben wat ik niet heb. En na een afspraak met de psycholoog zit ik weer helemaal in de put en duurt het weken voor ik dat te boven ben. En op het eind helpt het niets.
Gast- Gast
Hoezo is dat gek?Pippa schreef:Burn schreef:Op M'n strookje staat als periode 1 juni t/m 30 juni.Pippa schreef:Dankjewel. Liep de periode niet anders dan je gedacht had en heb je dat gewoon tegoed en is dit bv. van 1 week? Hopelijk kom je er maandag achter wat het probleem is en is het op te lossen
Ik ga het uitzoeken...
Ik heb ook al salaris over die periode, dat is bij ons normaal
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dan krijg je gewoon niet de juiste hulp, want ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die tot jou kan doordringen en met jou kan kijken hoe jij jezelf kan/moet accepteren. En als jouw vader zo doet, sorry, dan vind ik hem echt raar. Jij bent zijn dochter en hij moet trots op jou zijn zoals je bent, want zo ben jij helemaal goed
Gast- Gast
Rush schreef:Hoezo is dat gek?Pippa schreef:Burn schreef:Op M'n strookje staat als periode 1 juni t/m 30 juni.Pippa schreef:Dankjewel. Liep de periode niet anders dan je gedacht had en heb je dat gewoon tegoed en is dit bv. van 1 week? Hopelijk kom je er maandag achter wat het probleem is en is het op te lossen
Ik ga het uitzoeken...
O, dan ben ik dat gewoon anders gewend. Ik krijg sowieso salaris ná de periode
Gast- Gast
Pippa schreef:Dan krijg je gewoon niet de juiste hulp, want ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die tot jou kan doordringen en met jou kan kijken hoe jij jezelf kan/moet accepteren. En als jouw vader zo doet, sorry, dan vind ik hem echt raar. Jij bent zijn dochter en hij moet trots op jou zijn zoals je bent, want zo ben jij helemaal goed
Hij is slechts één keer trots op me geweest en kwam hier openlijk voor uit. Toen ik in het huis van mijn ex woonde, waarvan mijn ex de hypotheek betaalde, mijn nieuwe Ford Ka net had en hem elke zondag hielp in de patatkar van de vv. (Edit: Toen zei hij tegen iedereen die het wilde horen dat ik een eigen huis had, een splinternieuwe auto reed en dat hij plezierig met mij samenwerkte en dat, dat weinig andere vaders dat zouden kunnen zeggen.)
Voor de rest is het veelal kritiek. Altijd maar die kut kritiek.
Mijn vaatwasser is stuk. En toen ik zei dat ik geen geld had om het te repareren, zei hij alleen maar:"Alweer niet? Wat doe je er wel niet mee?" Tja, rekeningen betalen?
Laatst aangepast door Maura op vr 29 jun 2012 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja volgens mij heb je best veel verschillende manieren. M`n vriend krijgt het ook een beetje gek, ergens middenin. Vond ik ook zo raar eerst haha!Pippa schreef:Rush schreef:Hoezo is dat gek?Pippa schreef:Burn schreef:Op M'n strookje staat als periode 1 juni t/m 30 juni.Pippa schreef:Dankjewel. Liep de periode niet anders dan je gedacht had en heb je dat gewoon tegoed en is dit bv. van 1 week? Hopelijk kom je er maandag achter wat het probleem is en is het op te lossen
Ik ga het uitzoeken...
O, dan ben ik dat gewoon anders gewend. Ik krijg sowieso salaris ná de periode
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: