Makkelijke zwangerschap gehad?
+25
snoezel
Theezakje13
Mamsie
Ayla
LDJ
Blue flower
Tiara
Annemie
Tania
Novalee
Jezzie
sabje
Sylvana
Monnie
studiebol
Susan
Purpleflower
Theeleut
Aimee
Snoes
Printje
kwak
Liadan
Happydobby
Flower_L
29 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Makkelijke zwangerschap gehad?
Heb jij een makkelijke zwangerschap gehad of had je veel last van allemaal kwaaltjes?
Gast- Gast
Re: Makkelijke zwangerschap gehad?
makkelijk! Hoop dat deze net zo verloopt, dan hoor je mij niet klagen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Doe maar dat laatste
Dat is de grootste reden waarom hier geen 3e zal komen.
Dat is de grootste reden waarom hier geen 3e zal komen.
Gast- Gast
Ik had wel kwaaltjes in het derde trimester, daarvoor totaal niet.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geen moeilijke zwangerschappen gehad, wel best wat kwaaltjes gehad.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Veel kwaaltjes. Maar stond er veel positiever in tijdens de laatste zwangerschap, heb die ook als minst zwaar ervaren terwijl objectief de kwalen bijna hetzelfde waren.
Gast- Gast
achteraf gezien heb ik eigenlijk wel een makkelijke zwangerschap gehad al vond ik tijdens van niet want ik voelde me veel te dik, en alles deed zeer en alles ging moeilijk. Eigenlijk waren dat allemaal van die standaard kwaaltjes die iedere zwangere heeft maar toen vond ik me zelf heel zielig.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Enorm makkelijk, echt 0.0 klachten, en nu ook bij de tweede zwangerschap lijkt zich dat tot nu toe te herhalen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Tot nu toe ben ik min of meer klachtenvrij, ik heb een geweldige zwangerschap en vind het ook heerlijk om zwanger te zijn. Ben weliswaar nog maar 17 weken, dus wie weet komen er nog wel kwaaltjes wat verder in de zwangerschap.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Liadan schreef:Ik heb geen moeilijke zwangerschappen gehad, wel best wat kwaaltjes gehad.
Hier ook. Een moeilijke zwangerschap associeer ik toch wel met ziekenhuisopnames, kans op vroeggeboorte etc. Dat heb ik gelukkig niet gehad. Wel tot 18 weken misselijk en overgeven en vanaf week 22 bekkenpijn. Vanaf week 28 fulltime thuis (tot nu) met bekkeninstabiliteit (oh nee; zwangerschapsgerelateerde bekkenklachten moet je tegenwoordig zeggen ). Dus nee, ik vond het niet heel makkelijk. Zal het wel zo (nog 2/3 keer) weer doen
Gast- Gast
Ik heb heel veel migraine gehad tijdens de zwangerschap (zo'n 35 van de 40 weken), dus heb het wel als heel zwaar ervaren. Dat daarbij steeds gezegd werd dat het niet goed ging met de groei van ons zoontje maakte het niet makkelijker...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben de eerste weken, vooral bij de 2e, erg ziek geweest. Ik heb overgeefangst dus het was extra lastig. Met 7 weken lag ik uitgedroogd in het ZH, ik durfde ook niks meer te eten en te drinken en heb flink gespuugd. Ik moet zeggen dat ik nu minder angstig ben geworden door de laatste zwangerschap, was het toch nog ergens goed voor.
Toen ik er middenin zat heb ik zelfs gedacht dat als het fout zou gaan ik wellicht nog blij kon zijn. Klinkt heel naar, maar zĂł ontzettend ellendig voelde ik me. Ik was ook blij dat ik met 19 weken eindelijk opkrabbelde en kon genieten. Alle andere kwaaltjes waren niet noemenswaardig erg om nooit meer zwanger te willen zijn.
Ik beval liever
Toen ik er middenin zat heb ik zelfs gedacht dat als het fout zou gaan ik wellicht nog blij kon zijn. Klinkt heel naar, maar zĂł ontzettend ellendig voelde ik me. Ik was ook blij dat ik met 19 weken eindelijk opkrabbelde en kon genieten. Alle andere kwaaltjes waren niet noemenswaardig erg om nooit meer zwanger te willen zijn.
Ik beval liever
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
kwak schreef:achteraf gezien heb ik eigenlijk wel een makkelijke zwangerschap gehad al vond ik tijdens van niet want ik voelde me veel te dik, en alles deed zeer en alles ging moeilijk. Eigenlijk waren dat allemaal van die standaard kwaaltjes die iedere zwangere heeft maar toen vond ik me zelf heel zielig.
+1
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
De eerste keer had ik vrijwel geen kwalen, maar ik had wel zulke hevige angsten dat ik mezelf amper nog terug kende, dat was een erg zware tijd. De tweede keer had ik wat milde klachten, verder voelde ik me goed en was het een vrij makkelijke zwangerschap.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Als ik de eeste 16 weken niet mee reken(ontzettend beroerd en overgeven) en de laatste week dat ik in het ziekenhuis lag.. Ja dan heb ik een makkelijke zwangerschap gehad. Verder weinig klachten, kon nog goed alles doen en voelde me verder ook goed.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Beide keren makkelijk, weinig kwaaltjes. Wel was ik de 2e zwangerschap veel meer moe, maar dat kwam meer omdat je niet zoveel uit kunt rusten met een peuter erbij.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik heb tot nu toe een heel makkelijke zwangerschap, zonder echt noemenswaardige klachten.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het als een makkelijke zwangerschap ervaren alleen was het dat eigenlijk niet. Heb net voor de 31 weken weeen gekregen en 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. Daarna bedrust thuis tot de 37 weken. Heb ook nog even bij de fysio gelopen voor die tijd, omdat mijn bekken en stuitje scheef stonden. Toch kijk ik er met een goed gevoel op terug.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Mijn eerste zwangerschap verliep redelijk makkelijk, wel misselijk en last van bekken, en een vroeggeboorte, maar ik vond het zelf allemaal best mee vallen. Tweede zwangerschap was dagelijks spugen tot 24 weken, daarna bekkeninstabiliteit, met 31 weken opgenomen in het ziekenhuis vanwege een dreigende vroeggeboorte, toen volledige bedrust en met 36-3 opgenomen worden vanwege scheur in de vliezen. Ik wilde altijd graag drie kindjes, maar door deze zwangerschap wil ik nooit meer zwanger zijn (zo denk ik er nu over, misschien slijt dit gevoel nog wel).
Gast- Gast
Tot nu toe heb ik een makkelijke zwangerschap. Op wat lichte bekkenklachten na.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Makkelijk, in het begin wel wat misselijk en later wat moeite met lopen maar beide niet extreem. Ik had ook wel het geluk dat ik de hele zwangerschap thuis zat dus ik kon sowieso veel rusten enzo. Het enige lastige was dat ik tijdens de zwangerschap ineens eczeem kreeg op heel m'n lijf en dat jeukte erg.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Nee mijn zwangerschappen waren niet zo makkelijk. De eerste keer (buiten de 'normale' kwaaltjes) veel harde buiken, 8 maanden altijd buikpijn gehad en veel bloedverlies gehad, daarvoor ben ik ook nog een paar dagen opgenomen in het ziekenhuis.
De tweede keer heb ik vanaf 8 weken niet meer gewerkt omdat ik heel veel last had van bekkenklachten, ik kon nog maar hele kleine stukje lopen en alleen voor m'n zoontje zorgen was soms onmogelijk.
De tweede keer heb ik vanaf 8 weken niet meer gewerkt omdat ik heel veel last had van bekkenklachten, ik kon nog maar hele kleine stukje lopen en alleen voor m'n zoontje zorgen was soms onmogelijk.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Met 7 weken werd ik kotsmisselijk en dat duurde tot de bevalling,heb elke ochtend overgegeven en voelde me vaak slap en duizelig.. ik heb niet echt van de zwangerschap genoten...was blij toen mijn zoontje geboren was.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Een zware zwangerschap helaas, alles volgde elkaar op.Heb weinig tijd geen klachten gehad helaas, ondanks dat heb ik wel ontzettend genoten van de zwangerschap.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Annemie schreef:Met 7 weken werd ik kotsmisselijk en dat duurde tot de bevalling,heb elke ochtend overgegeven en voelde me vaak slap en duizelig.. ik heb niet echt van de zwangerschap genoten...was blij toen mijn zoontje geboren was.
Jeetje, dat lijkt me ook niks! Was de misselijkheid meteen daarna ook weer voorbij?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Makkelijke pizzabodem
» De makkelijke & snelle maaltijd
» Gezonde goedkope makkelijke recepten.
» Gezonde, makkelijke gerechten en tussendoortjes
» Makkelijke pizzabodem
» De makkelijke & snelle maaltijd
» Gezonde goedkope makkelijke recepten.
» Gezonde, makkelijke gerechten en tussendoortjes