Vond jij jezelf mooi na de bevalling?
+28
Bloem86
CCC
Parisienne
koNijntje
Niene
liesje
Steep
Flower_L
Teddyaapje
Novalee
Aggi
Purpleflower
Theeleut
Happydobby
loesje
Floor
Printje
_Lana_
Susan
PapillonRose
Star007
kwak
Liadan
pindaatje
Sanne
Annemie
Linda
Viva
32 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vond jij jezelf mooi na de bevalling?
direct na de bevalling en de eerste week vond ik mijn buik heel erg mee vallen.
als ik foto's terug zie, vind ik mezelf er (op mijn buik na) best goed uit zien,
ik had nog wel extra kilo's, maar daar heb ik me toen nog niet zo druk om gemaakt..
als ik foto's terug zie, vind ik mezelf er (op mijn buik na) best goed uit zien,
ik had nog wel extra kilo's, maar daar heb ik me toen nog niet zo druk om gemaakt..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ja, op de flubberbuik en inwit gezicht na dan.
Ik zag er alle keren beter uit dan een jaar erna.... Ik paste ook meteen mijn kleren weer, ik viel als een tierelier af, maar domme ik kan het snoepen nu niet laten. Al ben ik nu al 4 dagen goed bezig. Ben benieuwd of er weer wat kilo's af gaan.
Ik zag er alle keren beter uit dan een jaar erna.... Ik paste ook meteen mijn kleren weer, ik viel als een tierelier af, maar domme ik kan het snoepen nu niet laten. Al ben ik nu al 4 dagen goed bezig. Ben benieuwd of er weer wat kilo's af gaan.
Gast- Gast
liesje schreef:tijdens mijn zwangerschappen vond ik me er goed uitzien beter als daarvoor. na de bevallingen leek ik wel een zombie haha maar me lichaam heeft ook hard moeten werken. nu zou ik wel willen aankomen maar het lukt gewoon niet. heb 2 kleintjes rondhuppelen en ben blij als ik s'morgens voor 10 u zelf heb gegeten maar het zal allemaal wel beter gaan in de toekomst. het belangrijkste is dat ik niet afval
Maar hoezo kun je niet gewoon eten dan? Ik eet gewoon met de kinderen mee. Lukt prima. Gewoon zorgen dat je aan tafel gaat. De jongste 2 voed ik altijd vast in bed, die maak ik dan gewoon eerder wakker en leg ik even weer terug. Daarna of daarvoor douchen, iedereen aankleden en naar beneden om te eten.
Ik vind dat wel heel belangrijk. Je moet ook wel om jezelf denken hoor!
Gast- Gast
Star007 schreef:Dolcis_ schreef:Star007 schreef:Direct na de bevalling niet. 2 weken later, zag ik er weer beter uit. Ik was al heel veel afgevallen, dus ik zag er zeker beter uit als in de laatste weken van de zwangerschap , met al dat vocht toen.
Zo is het bij mij ook wel. Maar moet ook eerlijk bekennen dat toen ik een beetje was bijgekomen van de bevalling (ongeveer weekje of 2) dat ik mezelf daarna ook weer pas begon op te maken enzo. Vlak na de bevalling had ik er écht geen zin/energie voor.
Ik lag in het ziekenhuis met een catheter en nog een drain en heb me toen zelfs wat opgemaakt Maar ik voelde me prima en ik vind het echt heel erg als ik bezoek moet ontvangen zonder make-up. Ik ben super bleek, heb pigmentkringen (bruinig) om mijn ogen, dus tja..
Haha, dat deed ik ook. Ik had geen spiegeltje bij de hand, maar in mijn telefoon lukte het ook, haha! Voelde me daardoor wel weer wat meer mens. Beetje mascara en oogpotlood maakt bij mij al heel veel verschil.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Linda schreef:Rejoy, ben je al eens bij een diëtist geweest? De kans is vrij groot dat je door de bv heel veel gaat afvallen, dat komt je eigen lichaam niet ten goede.
ja, maar die kon me niets nieuws vertellen. Mijn voedingspatroon is gewoon goed voor een volwassen vrouw en ik weet precies wat geschikte tussendoortjes zijn.
En hebben ze eigenlijk al eens gekeken of bijv. je schildklier te snel werkt? Of iets anders wat de oorzaak zou kunnen zijn van je snelle stofwisseling?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vond mezelf wel mooi na mijn bevalling. Toen eenmaal het 'zwangerschapmasker' in mijn gezicht verdwenen was, was ik precies zoals voorheen. Heb er eigenlijk niks aan overgehouden. Wel ben ik iets teveel afgevallen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben erg tevreden met mezelf na de bevalling, mijn buik is wat slapper dan voorheen maar misschien trekt dat nog wel een beetje bij natuurlijk... Verder ben ik zo fit en snel afgevallen, en ik straal ook weer als voorheen.. Dus ik ben op dit moment erg tevreden!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, ik vind mezelf er niet mooier op geworden! Heb er een flinke buik aan overgehouden. Vooral helemaal onderaan is het zo slap geworden! Misschien als ik ooit weer een keer flink ga sporten en heel wat kilo's kwijtraak, dat ik me dan weer beter en mooier voel!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Nee ik was en ben niet tevreden. Zeker niet als ik het vergelijk met voor de zwangerschap. Maar toen was ik ook niet tevreden, terwijl als ik nu foto's zie denk ik goh wat was ik slank. Ik ben pas tevreden als ik weer mijn oude gewicht heb. Verder probeer ik me nu wel wat leuker te kleden met leuke jurkjes enz waardoor ik niet zo dik lijk als in een shirtje. Dus als ik een goede dag heb ben ik wel redelijk tevreden. Zo ik gebruik wel vaak het woord tevreden zeg..
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Teddyaapje schreef:Rejoy. schreef:Linda schreef:Rejoy, ben je al eens bij een diëtist geweest? De kans is vrij groot dat je door de bv heel veel gaat afvallen, dat komt je eigen lichaam niet ten goede.
ja, maar die kon me niets nieuws vertellen. Mijn voedingspatroon is gewoon goed voor een volwassen vrouw en ik weet precies wat geschikte tussendoortjes zijn.
En hebben ze eigenlijk al eens gekeken of bijv. je schildklier te snel werkt? Of iets anders wat de oorzaak zou kunnen zijn van je snelle stofwisseling?
dat is inderdaad al wel eens onderzocht, ook na de bevalling nog, maar alle waarden waren allemaal prima.
Gast- Gast
Dit had ik geschreven kunnen hebben!Rouge schreef:Nee ik was en ben niet tevreden. Zeker niet als ik het vergelijk met voor de zwangerschap. Ik ben pas tevreden als ik weer mijn oude gewicht heb. Verder probeer ik me nu wel wat leuker te kleden met leuke jurkjes enz waardoor ik niet zo dik lijk als in een shirtje. Dus als ik een goede dag heb ben ik wel redelijk tevreden.
Gast- Gast
Mooi? Nee echt niet. Ach stukje bij beetje werd het weer beter en nu mag ik niet klagen. Ik heb 3 kinderen op de wereld gezet die potver knap zijn dus had ook niet gedacht dat ik mijn knapheid allemaal zou houden.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Mooi? Nee echt niet. Ach stukje bij beetje werd het weer beter en nu mag ik niet klagen. Ik heb 3 kinderen op de wereld gezet die potver knap zijn dus had ook niet gedacht dat ik mijn knapheid allemaal zou houden.
Ik vind dat alle knapheid er nog aan zit hoor maargoed wel lief van je dat je je kids ook wat van jouw schoonheid gunt.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Schei eens uit ik ben jaloers op jouw figuurtje na 3 kinderen. En ik durf te wedden dat menig moeder dat zal beamenMamsie schreef:Mooi? Nee echt niet. Ach stukje bij beetje werd het weer beter en nu mag ik niet klagen. Ik heb 3 kinderen op de wereld gezet die potver knap zijn dus had ook niet gedacht dat ik mijn knapheid allemaal zou houden.
Oeps, weer te snel gereageerd zag ik..
Gast- Gast
Rouge schreef:Mamsie schreef:Mooi? Nee echt niet. Ach stukje bij beetje werd het weer beter en nu mag ik niet klagen. Ik heb 3 kinderen op de wereld gezet die potver knap zijn dus had ook niet gedacht dat ik mijn knapheid allemaal zou houden.
Ik vind dat alle knapheid er nog aan zit hoor maargoed wel lief van je dat je je kids ook wat van jouw schoonheid gunt.
Haha goed excuus toch!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Rejoy. schreef:Teddyaapje schreef:Rejoy. schreef:Linda schreef:Rejoy, ben je al eens bij een diëtist geweest? De kans is vrij groot dat je door de bv heel veel gaat afvallen, dat komt je eigen lichaam niet ten goede.
dat is inderdaad al wel eens onderzocht, ook na de bevalling nog, maar alle waarden waren allemaal prima.
Fijn dat daar naar gekeken is en dat alles prima was maar jammer dat er dan geen oorzaak is om aan te pakken...hopelijk valt t straks mee hoeveel je afvalt na de bevalling en door de bv!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Als ik een bepaalde foto terug zie die 2 dagen na de bevalling is gemaakt kijk ik daar heel trots op terug.... Ik kan de zorgen van mijn gezicht lezen maar toch ook zie ik daar een bepaalde kracht...
Laatst aangepast door Pien op zo 1 jul 2012 - 20:22; in totaal 1 keer bewerkt
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Mooie foto Pien, en wat een toeters en bellen zeg
Ik had voor mijn zwangerschap al geen mooi strak lijf dus na de bevalling ook niet.
Ben alleen nog niet tevreden met mijn buik, die is nog groter geworden terwijl ik dat al als minpunt had.
Maar goed dan kijk ik naar S en denk ik: heb ik er voor over.
Maar wil er wel aan gaan werken want het kan echt niet
Ik had voor mijn zwangerschap al geen mooi strak lijf dus na de bevalling ook niet.
Ben alleen nog niet tevreden met mijn buik, die is nog groter geworden terwijl ik dat al als minpunt had.
Maar goed dan kijk ik naar S en denk ik: heb ik er voor over.
Maar wil er wel aan gaan werken want het kan echt niet
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mooi en minder mooi aan jezelf
» N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.
» Hoe heftig vond jij je bevalling?
» wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu?
» Vind je jezelf mooi?
» N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.
» Hoe heftig vond jij je bevalling?
» wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu?
» Vind je jezelf mooi?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: