Vond jij jezelf mooi na de bevalling?
+28
Bloem86
CCC
Parisienne
koNijntje
Niene
liesje
Steep
Flower_L
Teddyaapje
Novalee
Aggi
Purpleflower
Theeleut
Happydobby
loesje
Floor
Printje
_Lana_
Susan
PapillonRose
Star007
kwak
Liadan
pindaatje
Sanne
Annemie
Linda
Viva
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vond jij jezelf mooi na de bevalling?
Heb mezelf nog nooit mooi gevonden hahaha maar heb het maar geaccepteerd. Ik zat wel na 2 dagen ofzo weer in mijn eigen kleren, maar maak me persoonlijk nooit zo druk om het uiterlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
+1Parel schreef:Nee. En nu 7 maanden later, nog steeds niet.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh nee joh, ik vind jou echt een een mooie meid en je lijkt me ook echt een hele leuke meid.Parel schreef:Nee. En nu 7 maanden later, nog steeds niet.
Als je hier had gewoond had ik zeker geprobeerd vriendinnen te worden (niet omdat ik je mooi vind maar omdat je me dus leuk lijkt)
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik vond mezelf toen op dat moment wel mooi. Vooral omdat ik straalde van trots. Als ik de foto's terug krijg snap ik niet zo goed waarom . Ik was heel geel met zwarte kringen onder mijn ogen en nog een ontzettend vochthoofd. Als ik de foto's van mijn kraamweek doorkijk zie ik mijn hoofd per dag dunner worden. Die is echt verdubbeld door al het vocht.
Maar verder.. ach met vlagen (hormonen?) vind ik mijzelf ontzettend lelijk. Maar als ik leuk in de kleren zit en met mijn dochter op stap ben voel ik mij vaak wel gewoon goed.
Maar verder.. ach met vlagen (hormonen?) vind ik mijzelf ontzettend lelijk. Maar als ik leuk in de kleren zit en met mijn dochter op stap ben voel ik mij vaak wel gewoon goed.
Gast- Gast
Viva schreef:Oh nee joh, ik vind jou echt een een mooie meid en je lijkt me ook echt een hele leuke meid.Parel schreef:Nee. En nu 7 maanden later, nog steeds niet.
Als je hier had gewoond had ik zeker geprobeerd vriendinnen te worden (niet omdat ik je mooi vind maar omdat je me dus leuk lijkt)
Nou weet ik niet waar je woont, maar voor de rest +1.
Je komt leuk over op het forum en op de foto's in het andere topic te zien, ben je echt een prachtige vrouw.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
ik straal, dat is mooi verder vond ik mezelf niet mooi.
vreselijk buik en borsten waar je u tegen zegt vind ik nou niet bepaald mooi.
vreselijk buik en borsten waar je u tegen zegt vind ik nou niet bepaald mooi.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Net na de bevalling niet, ik had een plofkop vol vocht en mijn ogen op half 10 door de morfine. Nu ben ik wel weer tevreden, er mag nog wel wat gewicht af
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Niet direct erna. Inderdaad plofkop, hangbuik, ontplofte tieten en een vermoeid uiterlijk. Na een maand of 2 was ik wel weer te vreden. Ik vind me niet geweldig, alles kan veel strakker, maar dit is nou eenmaal wie ik ben en daar ben ik wel blij eigenlijk.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Bij de oudste twee zeker niet. Had bij allebei een plofkop ook en zag er heel vermoeid uit. Bij de tweede had ik ook geen uitstraling, kwam door mijn depressie maar als ik nu foto's terugkijk zie ik ook die lege ogen. Bij de derde viel het heel erg mee, maar toen had ik van tevoren al niet zo'n plofkop dus erna ook niet.
Gast- Gast
Ik vond me zelf zo lelijk na de bevallen.
Vooral mijn gezicht.. al dat vocht! Zag er niet uit.
En mijn figuur.. was 24 kilo aangekomen, 1 week na de bevalling was ik 10 kilo kwijt.
Zeker de eerste 9 maanden vond ik mezelf lelijk..
Na 14 maanden weer op mijn oude gewicht
Vooral mijn gezicht.. al dat vocht! Zag er niet uit.
En mijn figuur.. was 24 kilo aangekomen, 1 week na de bevalling was ik 10 kilo kwijt.
Zeker de eerste 9 maanden vond ik mezelf lelijk..
Na 14 maanden weer op mijn oude gewicht
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Nee, was voor mijn zwangerschap wel veel afgevallen en tijdens de zwangerschap was ik best veel aangekomen, zo´n 20 kilo ongeveer. Maar ben na mijn zwangerschap weer goed afgevallen. En als ik nu nog 4 kilo afval ben ik weer helemaal terug op dat gewicht toen ik zoveel was afgevallen. Ben er erg blij om.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Nee, maar tijdens de zwangerschap en daarvoor ook niet.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Net na de bevalling niet, maar toen het meeste vocht weg was na een dag of 2, 3 was ik qua gezicht weer bijna mezelf, wel nog iets zwaarder dus iets voller maar wel weer redelijk blij (vooral in vergelijking met hoe het dus een paar dagen ervoor was). Met mijn figuur was ik (met kleren aan) blij toen T. 8 mnd was. Met kleding uit ben ik nu nog steeds niet blij maar dat komt ook nooit meer goed (vel over bij mn buik en flinke striae).
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
ja, vlak na de bevalling vond ik mezelf redelijk mooi, mooier dan een maand of 9 na de bevalling. Toen was ik zoveel afgevallen dat ik echt vel over been was.
Gast- Gast
Sanne schreef:Ik heb mijn lichaam door de zwangerschap en bevalling veel meer leren waarderen.
Ik ook, vooral respect wat het voor elkaar gekregen heeft.
Gast- Gast
ik heb een heel smal postuur, dus was heel blij met wat dikkere wangen/armen/etc. tijdens de zwangerschap.
Ik kan veel eten en niets aankomen, en dat is soms best vervelend (al zou dat voor velen niet zo klinken). Al merk ik dat dit de laatste jaren wel afneemt.
Hopelijk krijg ik ook deze zwangerschap een wat bollere uitstraling.
Ik kan veel eten en niets aankomen, en dat is soms best vervelend (al zou dat voor velen niet zo klinken). Al merk ik dat dit de laatste jaren wel afneemt.
Hopelijk krijg ik ook deze zwangerschap een wat bollere uitstraling.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Rejoy. schreef:ja, vlak na de bevalling vond ik mezelf redelijk mooi, mooier dan een maand of 9 na de bevalling. Toen was ik zoveel afgevallen dat ik echt vel over been was.
Hoe is dat zo gekomen dan?
Gast- Gast
Nee eerlijk gezegt ben ik diep ontevreden, ik ben onzeker geworden en heel erg bewust van mijn lichaam. Ik zit niet lekker in mijn vel en baal ervan. Al was ik voor de zwangerschap/bevalling ook niet super tevreden, nu is het alleen maar erger geworden . Ik moet er echt wat aan gaan doen, maar ik kan gewoon de tijd en puf er niet voor vinden. I'm unhappy with me
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Dolcis_ schreef:Rejoy. schreef:ja, vlak na de bevalling vond ik mezelf redelijk mooi, mooier dan een maand of 9 na de bevalling. Toen was ik zoveel afgevallen dat ik echt vel over been was.
Hoe is dat zo gekomen dan?
ik heb altijd al een bmi gehad dat 'ondergewicht' aangeeft, maar na de bevalling ben ik begonnen met afvallen en ik heb het niet voor elkaar kunnen krijgen om dat te stoppen tot 9 maanden na de bevalling. Hoe dat precies kwam? Geen idee, het gebeurde gewoon, ik bleef maar afvallen. Na 9 maanden was mijn gewicht weer redelijk stabiel, maar wel véél te laag (43 kg bij 1.70m). Na die 9 maanden ben ik langzaam weer iets aangekomen en woog ik 48 kg toen ik weer zwanger werd (15 maanden na de bevalling). Ik doe nu echt mijn best om wat extra aan te komen door veel gezonde vetten te eten, regelmatig te eten en te letten op de voedingswaarde, maar echt flink aankomen doe ik niet. Ik ben de afgelopen 4 weken zelfs stabiel gebleven qua gewicht. Het lijkt erop dat ik zelfs met zo'n dieet nauwelijks meer aan ga komen dan in de zwangerschap van mijn dochter. Ben er dus weer bang voor dat ik na de bevalling weer zo snel ga afvallen, zeker icm borstvoeding.
Gast- Gast
Rejoy, ben je al eens bij een diëtist geweest? De kans is vrij groot dat je door de bv heel veel gaat afvallen, dat komt je eigen lichaam niet ten goede.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Linda schreef:Rejoy, ben je al eens bij een diëtist geweest? De kans is vrij groot dat je door de bv heel veel gaat afvallen, dat komt je eigen lichaam niet ten goede.
ja, maar die kon me niets nieuws vertellen. Mijn voedingspatroon is gewoon goed voor een volwassen vrouw en ik weet precies wat geschikte tussendoortjes zijn.
Gast- Gast
tijdens mijn zwangerschappen vond ik me er goed uitzien beter als daarvoor. na de bevallingen leek ik wel een zombie haha maar me lichaam heeft ook hard moeten werken. nu zou ik wel willen aankomen maar het lukt gewoon niet. heb 2 kleintjes rondhuppelen en ben blij als ik s'morgens voor 10 u zelf heb gegeten maar het zal allemaal wel beter gaan in de toekomst. het belangrijkste is dat ik niet afval
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
De eerste 2,5 jaar na de bevalling vond ik mijzelf walgelijk.. Terwijl als ik nu foto's terug van die tijd ik eigenlijk helemaal niet mag klagen. Ben nu na bijna 4 jaar slanker als voor dat ik zwanger raakte,en tevreden
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Rejoy. schreef:Linda schreef:Rejoy, ben je al eens bij een diëtist geweest? De kans is vrij groot dat je door de bv heel veel gaat afvallen, dat komt je eigen lichaam niet ten goede.
ja, maar die kon me niets nieuws vertellen. Mijn voedingspatroon is gewoon goed voor een volwassen vrouw en ik weet precies wat geschikte tussendoortjes zijn.
Jammer. Dat worden dan voor jou ook gewoon regeldagen in lassen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
M'n hoofd was prima en m'n lijf vond ik er niet lelijk, maar wel heel raar uitzien. Dunne spillebeentjes (toen het vocht ineens weg was zag je dat ik tijdens de zwangerschap ook flink wat spiermassa was spijtgeraakt) i.c.m. een een flubberbuik.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mooi en minder mooi aan jezelf
» N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.
» Hoe heftig vond jij je bevalling?
» wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu?
» Vind je jezelf mooi?
» N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.
» Hoe heftig vond jij je bevalling?
» wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu?
» Vind je jezelf mooi?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: